Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu s-a umblat la generator.
Tot ce s-a facut la motoreta am mentionat mai sus.
La revizia de primavara am schimbat: uleiul, filtrul de ulei, placute fata/spate, curatat si uns filtrul de aer (K&N). curatat/uns si intins lantul.
Voiam sa schimb si bujiile dar s-a cam terminat bugetul, insa le voi schimba la revizia dinainte de track-day (Iulie).

Insa acest zgomot este extrem de ciudat, nu l-am mai auzit pana acum, apare doar pe accelerare iar daca apas ambreiajul, dispare de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-ai dat singur raspunsul :)

Verifica dupa manual, reglajul ambreiajului jos, la oala. Nu e necesar sa demontezi tot ambreiajul insa...

daca doresti curse pe circuit, n-ar fi o idee rea sa il demontezi cu totul si sa il inspectezi. pe ambreiaj adica :)

 

Si tot pentru circuit, sa inveti sa schimbi superioare fara ambreiaj, altfel risti sa ramai fara el in maximum doua weekend-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-ai dat singur raspunsul :)

Verifica dupa manual, reglajul ambreiajului jos, la oala. Nu e necesar sa demontezi tot ambreiajul insa...

daca doresti curse pe circuit, n-ar fi o idee rea sa il demontezi cu totul si sa il inspectezi. pe ambreiaj adica :)

 

Si tot pentru circuit, sa inveti sa schimbi superioare fara ambreiaj, altfel risti sa ramai fara el in maximum doua weekend-uri.

 

Multumesc din suflet pentru informatie.

La revizia pentru pregatirea motoretei de circuit, o sa rog mecanicul sa ma ajute si cu aceasta verificare.

 

Iar vis a vis de schimbul treptelor fara ambreiaj, aici e mai greu.. mi-as fi dorit sa-mi procur un QS dar nu cred ca am sanse anul acesta. cel mai probabil pt viitorul an.

Insa, am mai incercat lucrul acesta anul trecut la circuit, este adevarat, putin cam retinut, in majoritatea cazurilor era ok doar ca eram eu putin fricos, dar o sa incerc sa mai invat si sa am mai multa incredere.

Un tutorial/secret de la o persoana experimentata in legatura cu treaba aceasta cu siguranta m-ar ajuta.

 

Multumesc inca o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Dupa indelungi asteptari ,am avut ocazia sa-mi testez astazi pentru prima data gsxr-ul 1000k7 , la o plimbarica scurta cu baietii si este o racheta deosebita.Mai urmeaza cateva reglaje fine dar per total m-a cucerit .

Pe hartie este mai puternic decat k6 dar momentan nu am vazut diferenta de putere si nici nu o sa ma deranjez sa o caut pentru ca nu are rost .

Fara indoiala cea mai buna achizitie pe care am facut-o pana acum.

 

post-69648-0-73318000-1494613195_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Bravo Goe ,ma bucur ca te-am putut ajuta !

 

Multam fain man!

 

Ca sa-i fac si ultimele reglaje fara bajbaieli o sa te sun azi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa indelungi asteptari ,am avut ocazia sa-mi testez astazi pentru prima data gsxr-ul 1000k7 , la o plimbarica scurta cu baietii si este o racheta deosebita.Mai urmeaza cateva reglaje fine dar per total m-a cucerit .

Pe hartie este mai puternic decat k6 dar momentan nu am vazut diferenta de putere si nici nu o sa ma deranjez sa o caut pentru ca nu are rost .

Fara indoiala cea mai buna achizitie pe care am facut-o pana acum.

 

Este mai puternic daca scoti limitarile de fabrica pe primele 3 trepte de viteza.😉
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Este mai puternic daca scoti limitarile de fabrica pe primele 3 trepte de viteza.

 

Aha , bine de stiut.Multam fain!

Momentan o sa mai jonglez putin cu axul spate pentru ca se ridica fata prea repede acum .Urmeaza o reglare de suspensie.

La limitari nu stiu inca daca o sa simt nevoia sa umblu .Vedem dupa ce termin cu lantul si suspensia.Este deja super rapida.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica totusi daca sunetul provine din zona generatorului (stanga) sau pe zona starter clutch (dreapta).

 

Zgomotul pare ca se aude din partea stanga, atunci cand sunt in mers.

Pe loc nu se aude absolut deloc.

 

Sincer, mi-as dori sa o aduc la tine la o verificare tehnica mai amanuntita + schimbarea bujiilor, inainte de circuit, avand in vedere ca si resoftarea este facuta tot de tine.

 

Sper sa reusesc. Caci sunt tare aglomerat in urmatoarea perioada..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proaspat posesor al unui GSXR 600 K8

Am o rugaminte ... daca poate cineva sa ma indrume catre un manual

Am tot cautat pe net dar nu am gasit nimic.

 

Multumesc

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D

 

Proaspat posesor al unui GSXR 600 K8

Am o rugaminte ... daca poate cineva sa ma indrume catre un manual

Am tot cautat pe net dar nu am gasit nimic.

 

Multumesc

Asfalt uscat

 

Da-mi in p.m. o adresa de mail si iti trimit manualul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare & sa aveti o zi minunata!

Am si eu urmatoarea situatie la motoreta mea: in perioada hibernarii am avut bateria si ecu scos (le-am pus in casa la o temperatura constanta)

Cand le-am conectat inapoi, am constatat faptul ca rev limiter light (acea lumina alba care se aprinde cand ajungi in ture mari spre limitare), nu se mai aprinde.

 

Intrebarea este: stiti cum pot face sa o reactivez? Eventual un tutorial simplut in care sa nu ma pierd?

Multumesc din suflet.

Va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Am o problema cu Gsxr`ul meu din semnatura ... Zilele trecute a fost prima pornire pe anul acesta. montat baterie noua, totul bine si frumos.

A pornit ok la prima cheie sa ii spunem asa, a mers super bine ... M-am plimbat putin in ture joase dupa ce am lasat`o sa se incalzeasca putin motorul ... mai ales ca nu a mai fost pornit din septembrie ... Dar cand am vrut sa trag de ea, deja in jur de 6000 ~ 7000 ture incepe sa se balbaie si nu mai urca in turatii, lasat apoi in frana de motor mi-a dat rateu. Am incercat sa trec de turatia respectiva de vreo 3..4 ori insa acelasi rezultat, se plafona acolo si cand lasam gazul dadea rateuri. Erori nu am - C00 -> montat buton cu 2 pozitii direct pe mufa de diag.

 

Din ce am vorbit cu TNG, ar fi benzina ... benzina stata din august ~ septembrie 2016. Astazi am luat cateva gaturi bune de benzina, dar am reusit sa o scot pe toata (~ 9L). Benzina era de culoarea wiskey`ului ... am completat apoi cu 4 l de benzina proaspata ...(Stiu .. puteam sa o pornesc imediat dupa ce i-am pus benzina ... insa trebuia sa ajung la servici, nemai avand timp).

 

Voi ati mai patit asa ceva de la benzina stata mult timp? ... Sa se plafoneze in ture mai mari?

 

Intreb pentru ca nu prea mai am rabdare pana ajung acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu ar fi mai bine prima data sa feci testul,si daca tot se mentine plafonarea trebuie un test de presiune si volum la pompa de benzina.

Daca tot nu functioneaza ,mergem mai departe,stv ,TPS.etc etc etc

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...