Vizitator goe 75 Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 Bravo Goe ,ma bucur ca te-am putut ajuta ! Multam fain man! Ca sa-i fac si ultimele reglaje fara bajbaieli o sa te sun azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 Dupa indelungi asteptari ,am avut ocazia sa-mi testez astazi pentru prima data gsxr-ul 1000k7 , la o plimbarica scurta cu baietii si este o racheta deosebita.Mai urmeaza cateva reglaje fine dar per total m-a cucerit . Pe hartie este mai puternic decat k6 dar momentan nu am vazut diferenta de putere si nici nu o sa ma deranjez sa o caut pentru ca nu are rost . Fara indoiala cea mai buna achizitie pe care am facut-o pana acum. Este mai puternic daca scoti limitarile de fabrica pe primele 3 trepte de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 Este mai puternic daca scoti limitarile de fabrica pe primele 3 trepte de viteza. Aha , bine de stiut.Multam fain! Momentan o sa mai jonglez putin cu axul spate pentru ca se ridica fata prea repede acum .Urmeaza o reglare de suspensie. La limitari nu stiu inca daca o sa simt nevoia sa umblu .Vedem dupa ce termin cu lantul si suspensia.Este deja super rapida. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Salut, a folosit cineva ENEOS in 750 K2? Ma gandeam sa schimb MOTUL pe altceva si ar fi o optiune. Ceva feedback sau recomandari in privinta uleiului - oricare - pentru model (eu am folosit doar MOTUL pana acum ) Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gyovani Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 (editat) Am gasita asta picata intre saua din spate si baterie, stie cineva ce este? Motocicleta este un k6 Editat Mai 18, 2017 de gyovani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Nu am vazut asa ceva pana acum la suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gyovani Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Ca idee ce-ar putea sa fie, n-are nici o mufa nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Verifica totusi daca sunetul provine din zona generatorului (stanga) sau pe zona starter clutch (dreapta). Zgomotul pare ca se aude din partea stanga, atunci cand sunt in mers. Pe loc nu se aude absolut deloc. Sincer, mi-as dori sa o aduc la tine la o verificare tehnica mai amanuntita + schimbarea bujiilor, inainte de circuit, avand in vedere ca si resoftarea este facuta tot de tine. Sper sa reusesc. Caci sunt tare aglomerat in urmatoarea perioada.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndyCZR Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 Proaspat posesor al unui GSXR 600 K8 Am o rugaminte ... daca poate cineva sa ma indrume catre un manual Am tot cautat pe net dar nu am gasit nimic. Multumesc Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 D Proaspat posesor al unui GSXR 600 K8 Am o rugaminte ... daca poate cineva sa ma indrume catre un manual Am tot cautat pe net dar nu am gasit nimic. Multumesc Asfalt uscat Da-mi in p.m. o adresa de mail si iti trimit manualul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSJ Alex Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Salut! Intreb si eu ca tot romanul: stiti vreun k4-k5 de vanzare? Dar sa fie in mintile lui? Zona bucurești maxim ploiesti sau pitești. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Salutare & sa aveti o zi minunata!Am si eu urmatoarea situatie la motoreta mea: in perioada hibernarii am avut bateria si ecu scos (le-am pus in casa la o temperatura constanta) Cand le-am conectat inapoi, am constatat faptul ca rev limiter light (acea lumina alba care se aprinde cand ajungi in ture mari spre limitare), nu se mai aprinde. Intrebarea este: stiti cum pot face sa o reactivez? Eventual un tutorial simplut in care sa nu ma pierd?Multumesc din suflet. Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Ce model ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Ce model ai? Moto: Suzuki GSX-R 600 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 La o cautare simpla in google.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 Salutare. Am o problema cu Gsxr`ul meu din semnatura ... Zilele trecute a fost prima pornire pe anul acesta. montat baterie noua, totul bine si frumos. A pornit ok la prima cheie sa ii spunem asa, a mers super bine ... M-am plimbat putin in ture joase dupa ce am lasat`o sa se incalzeasca putin motorul ... mai ales ca nu a mai fost pornit din septembrie ... Dar cand am vrut sa trag de ea, deja in jur de 6000 ~ 7000 ture incepe sa se balbaie si nu mai urca in turatii, lasat apoi in frana de motor mi-a dat rateu. Am incercat sa trec de turatia respectiva de vreo 3..4 ori insa acelasi rezultat, se plafona acolo si cand lasam gazul dadea rateuri. Erori nu am - C00 -> montat buton cu 2 pozitii direct pe mufa de diag. Din ce am vorbit cu TNG, ar fi benzina ... benzina stata din august ~ septembrie 2016. Astazi am luat cateva gaturi bune de benzina, dar am reusit sa o scot pe toata (~ 9L). Benzina era de culoarea wiskey`ului ... am completat apoi cu 4 l de benzina proaspata ...(Stiu .. puteam sa o pornesc imediat dupa ce i-am pus benzina ... insa trebuia sa ajung la servici, nemai avand timp). Voi ati mai patit asa ceva de la benzina stata mult timp? ... Sa se plafoneze in ture mai mari? Intreb pentru ca nu prea mai am rabdare pana ajung acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 (editat) Pai nu ar fi mai bine prima data sa feci testul,si daca tot se mentine plafonarea trebuie un test de presiune si volum la pompa de benzina. Daca tot nu functioneaza ,mergem mai departe,stv ,TPS.etc etc etc Editat Iunie 6, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Hai ca am scapat ieftin ... Benzina de pe vremea dinozaurilor. A pornit normal, am lasat`o pana in ~ 40 gr am bagat mana in gaz, a ezitat putin, s-a balbait ... cand a tras benzina proaspata a urcat in ture de nebuna plus un boom de fum negru, apoi mers rotund, urcat in ture foarte rapid fara ezitari. P.S. Ms TNG pentru sfat (nerabdarea asta ...) O zi buna tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 Are cineva de vanzare tuburile de ram air pentru k6/k7 600/750? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndyCZR Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 salutare, oarecare problema la al meu K8 600 merge foarte bine motoicleta ... sunt multumit de ea dar .... cand merg linistit (oarecum subturat) treapta 3 viteza 65-70 km/h are tendinta sa se "innece" ..... zici ca merge in 3 pistoane ... scade viteza ... creste destul de greu turatia si brusc cand trece de 5000 ture o ia din loc repet nu mi-a facut niciodata figura cand trag de ea si merg mai turat. sa fie o problema sau e un simptom normal si trebuie sa schimb eu stilul de mers ?? multumesc anticipat asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Are cineva nevoie de un bord pentru 600 K6-K7 ? Stare buna, in jur de 8500 mile. 100 oiro 0786 668 001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicbr Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 Salutare,ma poate ajuta cineva cu air pressure sensor pentru suzuki gsxr 1000 din 2010 sau de la alt model daca potriveste,multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 (editat) De ce il schimbi? Nu am vazut nici unul stricat pana acum in conditii normale. Cineva o data a incervat sa-l curete cu presiune... Editat Iunie 24, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazuu Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Huruit/bazait in zona statorului de la ce poate fi ? l am schimbat sapt trecuta si azi am observat zgomotul. motoreta gsxr 600 k2 . » Post actualizat in 26 Jun 2017 11:50 Huruit/bazait in zona statorului de la ce poate fi ? l am schimbat sapt trecuta si azi am observat zgomotul. motoreta gsxr 600 k2 . rezovat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.