TNG Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 A fost umblat la generator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Nu s-a umblat la generator.Tot ce s-a facut la motoreta am mentionat mai sus.La revizia de primavara am schimbat: uleiul, filtrul de ulei, placute fata/spate, curatat si uns filtrul de aer (K&N). curatat/uns si intins lantul.Voiam sa schimb si bujiile dar s-a cam terminat bugetul, insa le voi schimba la revizia dinainte de track-day (Iulie).Insa acest zgomot este extrem de ciudat, nu l-am mai auzit pana acum, apare doar pe accelerare iar daca apas ambreiajul, dispare de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Ti-ai dat singur raspunsul Verifica dupa manual, reglajul ambreiajului jos, la oala. Nu e necesar sa demontezi tot ambreiajul insa... daca doresti curse pe circuit, n-ar fi o idee rea sa il demontezi cu totul si sa il inspectezi. pe ambreiaj adica Si tot pentru circuit, sa inveti sa schimbi superioare fara ambreiaj, altfel risti sa ramai fara el in maximum doua weekend-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Ti-ai dat singur raspunsul Verifica dupa manual, reglajul ambreiajului jos, la oala. Nu e necesar sa demontezi tot ambreiajul insa... daca doresti curse pe circuit, n-ar fi o idee rea sa il demontezi cu totul si sa il inspectezi. pe ambreiaj adica Si tot pentru circuit, sa inveti sa schimbi superioare fara ambreiaj, altfel risti sa ramai fara el in maximum doua weekend-uri. Multumesc din suflet pentru informatie. La revizia pentru pregatirea motoretei de circuit, o sa rog mecanicul sa ma ajute si cu aceasta verificare. Iar vis a vis de schimbul treptelor fara ambreiaj, aici e mai greu.. mi-as fi dorit sa-mi procur un QS dar nu cred ca am sanse anul acesta. cel mai probabil pt viitorul an. Insa, am mai incercat lucrul acesta anul trecut la circuit, este adevarat, putin cam retinut, in majoritatea cazurilor era ok doar ca eram eu putin fricos, dar o sa incerc sa mai invat si sa am mai multa incredere. Un tutorial/secret de la o persoana experimentata in legatura cu treaba aceasta cu siguranta m-ar ajuta. Multumesc inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 QS-ul il ai la jonctiunea dintre mana dreapta, piciorul stang si creier. Trebuie doar sa o exersezi. Nu ai nevoie de QS instalat pentru nivel amator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Verifica totusi daca sunetul provine din zona generatorului (stanga) sau pe zona starter clutch (dreapta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Dupa indelungi asteptari ,am avut ocazia sa-mi testez astazi pentru prima data gsxr-ul 1000k7 , la o plimbarica scurta cu baietii si este o racheta deosebita.Mai urmeaza cateva reglaje fine dar per total m-a cucerit . Pe hartie este mai puternic decat k6 dar momentan nu am vazut diferenta de putere si nici nu o sa ma deranjez sa o caut pentru ca nu are rost . Fara indoiala cea mai buna achizitie pe care am facut-o pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 Bravo Goe ,ma bucur ca te-am putut ajuta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 Bravo Goe ,ma bucur ca te-am putut ajuta ! Multam fain man! Ca sa-i fac si ultimele reglaje fara bajbaieli o sa te sun azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 Dupa indelungi asteptari ,am avut ocazia sa-mi testez astazi pentru prima data gsxr-ul 1000k7 , la o plimbarica scurta cu baietii si este o racheta deosebita.Mai urmeaza cateva reglaje fine dar per total m-a cucerit . Pe hartie este mai puternic decat k6 dar momentan nu am vazut diferenta de putere si nici nu o sa ma deranjez sa o caut pentru ca nu are rost . Fara indoiala cea mai buna achizitie pe care am facut-o pana acum. Este mai puternic daca scoti limitarile de fabrica pe primele 3 trepte de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 Este mai puternic daca scoti limitarile de fabrica pe primele 3 trepte de viteza. Aha , bine de stiut.Multam fain! Momentan o sa mai jonglez putin cu axul spate pentru ca se ridica fata prea repede acum .Urmeaza o reglare de suspensie. La limitari nu stiu inca daca o sa simt nevoia sa umblu .Vedem dupa ce termin cu lantul si suspensia.Este deja super rapida. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Salut, a folosit cineva ENEOS in 750 K2? Ma gandeam sa schimb MOTUL pe altceva si ar fi o optiune. Ceva feedback sau recomandari in privinta uleiului - oricare - pentru model (eu am folosit doar MOTUL pana acum ) Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gyovani Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 (editat) Am gasita asta picata intre saua din spate si baterie, stie cineva ce este? Motocicleta este un k6 Editat Mai 18, 2017 de gyovani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Nu am vazut asa ceva pana acum la suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gyovani Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Ca idee ce-ar putea sa fie, n-are nici o mufa nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Verifica totusi daca sunetul provine din zona generatorului (stanga) sau pe zona starter clutch (dreapta). Zgomotul pare ca se aude din partea stanga, atunci cand sunt in mers. Pe loc nu se aude absolut deloc. Sincer, mi-as dori sa o aduc la tine la o verificare tehnica mai amanuntita + schimbarea bujiilor, inainte de circuit, avand in vedere ca si resoftarea este facuta tot de tine. Sper sa reusesc. Caci sunt tare aglomerat in urmatoarea perioada.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndyCZR Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 Proaspat posesor al unui GSXR 600 K8 Am o rugaminte ... daca poate cineva sa ma indrume catre un manual Am tot cautat pe net dar nu am gasit nimic. Multumesc Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 D Proaspat posesor al unui GSXR 600 K8 Am o rugaminte ... daca poate cineva sa ma indrume catre un manual Am tot cautat pe net dar nu am gasit nimic. Multumesc Asfalt uscat Da-mi in p.m. o adresa de mail si iti trimit manualul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSJ Alex Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Salut! Intreb si eu ca tot romanul: stiti vreun k4-k5 de vanzare? Dar sa fie in mintile lui? Zona bucurești maxim ploiesti sau pitești. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Salutare & sa aveti o zi minunata!Am si eu urmatoarea situatie la motoreta mea: in perioada hibernarii am avut bateria si ecu scos (le-am pus in casa la o temperatura constanta) Cand le-am conectat inapoi, am constatat faptul ca rev limiter light (acea lumina alba care se aprinde cand ajungi in ture mari spre limitare), nu se mai aprinde. Intrebarea este: stiti cum pot face sa o reactivez? Eventual un tutorial simplut in care sa nu ma pierd?Multumesc din suflet. Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Ce model ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Ce model ai? Moto: Suzuki GSX-R 600 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 La o cautare simpla in google.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 Salutare. Am o problema cu Gsxr`ul meu din semnatura ... Zilele trecute a fost prima pornire pe anul acesta. montat baterie noua, totul bine si frumos. A pornit ok la prima cheie sa ii spunem asa, a mers super bine ... M-am plimbat putin in ture joase dupa ce am lasat`o sa se incalzeasca putin motorul ... mai ales ca nu a mai fost pornit din septembrie ... Dar cand am vrut sa trag de ea, deja in jur de 6000 ~ 7000 ture incepe sa se balbaie si nu mai urca in turatii, lasat apoi in frana de motor mi-a dat rateu. Am incercat sa trec de turatia respectiva de vreo 3..4 ori insa acelasi rezultat, se plafona acolo si cand lasam gazul dadea rateuri. Erori nu am - C00 -> montat buton cu 2 pozitii direct pe mufa de diag. Din ce am vorbit cu TNG, ar fi benzina ... benzina stata din august ~ septembrie 2016. Astazi am luat cateva gaturi bune de benzina, dar am reusit sa o scot pe toata (~ 9L). Benzina era de culoarea wiskey`ului ... am completat apoi cu 4 l de benzina proaspata ...(Stiu .. puteam sa o pornesc imediat dupa ce i-am pus benzina ... insa trebuia sa ajung la servici, nemai avand timp). Voi ati mai patit asa ceva de la benzina stata mult timp? ... Sa se plafoneze in ture mai mari? Intreb pentru ca nu prea mai am rabdare pana ajung acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 (editat) Pai nu ar fi mai bine prima data sa feci testul,si daca tot se mentine plafonarea trebuie un test de presiune si volum la pompa de benzina. Daca tot nu functioneaza ,mergem mai departe,stv ,TPS.etc etc etc Editat Iunie 6, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.