Jump to content

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Recommended Posts

Am și eu o problema la un gsx r 600, 2006 … la o temperatura de peste 90 de grade … după ce opresc , undeva după 2-3 minute îmi da afara antigelul din vasul de expansiune pe la supraplin.. care sa fie cauza ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Etansarea intre buson si radiator. Pentru inceput daca suprafata radiatorului in interior este ok schimba busonul. Nu strica sa verifici si daca furtunrle mici de la radiator sunt corect montate...am mai vazut greseli. Cel mai de sus merge la vas expansiune.

Edited by TNG
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, TNG said:

Etansarea intre buson si radiator. Pentru inceput daca suprafata radiatorului in interior este ok schimba busonul. Nu strica sa verifici si daca furtunrle mici de la radiator sunt corect montate...am mai vazut greseli. Cel mai de sus merge la vas expansiune.

Bine, mulțumesc de sfat , o sa le verific și o sa schimb bușonul.

Cu respect!✌🏼

Link to comment
Share on other sites

Salutare! Am in vedere un gsxr 750 k7 / k8. Care pot fi probleme tipice modelelor,dupa ce ar trebui sa ma uit? Cat ar costa o repozitionare a releului? Recomandati alt model de gsxr in plaja 5-6k euro? Mersi!

Link to comment
Share on other sites

Salut K7 este un model K8 alt model.

Daca poti, ia K8, are si pozitia releului schimbata,alt ECU alt soft,model mai evoluat. Si nu sunt probleme specifice. Doar intretinerea daca a fost facuta ok pana acum, conteaza cel mai mult.

Bafta la achizitie!😉

Link to comment
Share on other sites

On 8/23/2021 at 1:10 PM, TNG said:

Etansarea intre buson si radiator. Pentru inceput daca suprafata radiatorului in interior este ok schimba busonul. Nu strica sa verifici si daca furtunrle mici de la radiator sunt corect montate...am mai vazut greseli. Cel mai de sus merge la vas expansiune.

Mai revin cu o întrebare 😅 bușonul care îl are este de 1.1 bar , are vreo problema dacă ii pun de 1.3 bar … 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salut. am si eu o problema la un gsx r 600 k6, se aprinde f1 la pornire si nu ma lasa sa trec de 8500 rpm ..dar nu face mereu asa,cateodata se aprinde f1 dar nu imi da nici un semn ca ar avea probleme dar alte dati nu ma lasa sa depasesc 8500rpm ..in toate treptele si in mers incet constant simt o infranare ..... tinand constant in aceeasi viteza ...

Link to comment
Share on other sites

Acum 15 ore, Mega a spus:

salut. am si eu o problema la un gsx r 600 k6, se aprinde f1 la pornire si nu ma lasa sa trec de 8500 rpm ..dar nu face mereu asa,cateodata se aprinde f1 dar nu imi da nici un semn ca ar avea probleme dar alte dati nu ma lasa sa depasesc 8500rpm ..in toate treptele si in mers incet constant simt o infranare ..... tinand constant in aceeasi viteza ...

Intra in diagnoza cand ai FI aprind fara sa inchizi contactul, si vezi ce cod eroare ai...banuiesc C28

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

M-am alăturat și eu posesorilor de Gsxr, am ales până la urmă un k9 de 600 :)

Momentan am reușit să termin cu RAR și ANAF, urmeaza restul.

Printre altele, as vrea sa ii iau niste crash pads ceva model "no cut". Recomandați ceva de calitate?

 

IMG_20211009_172107.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Salut.. tot caut de ceva vreme niste jante de moto pt un gsxr 1000 k8... unde as putea gasi janta in sine ? Sau de unde isi cumpara lumea aftermarket jante etc ? 

Scuze, sunt incepator si habar nu am. Unele lucruri par mult mai rare vs domeniul auto unde gasesti pe toate drumurile. 

Link to comment
Share on other sites

Jantele noi neechipate sunt cam 1600euro

https://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/64111-41g00-019/wheel-rear-17m-cxmt6-00-black

https://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/54111-41g10-019/wheel-front-17m-cxmt3-50-black

Intrebi dupa cod la Motoboom sau alt magazin de piese auto si o sa ai pretul pentru ro.

Succes!

Din curiozitate - pe 6 septembrie intrebai pe forum in calitate de incepator ce prim motor sa iti iei, iar acum cauti de ceva vreme jante de Gsxr 1000?

Edited by Sher
Link to comment
Share on other sites

Ah nu, totul bine, nici n-am cumparat motorul dar am de facut niste calcule si eram curios numa. Cred totusi ca o sa ii ia locul ( pt moment ) s1000rr ului un gsxr 1000 k8. Vad ca sunt mai prietenoase cu o julitura ici colo samd. 


Merci de linkurile alea de mai sus, foarte utile ca sa pot scoate codurile ❤️ 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Salutare, 

 

Am si eu o mica problema cu GsX-R 750 2008 : Am schimbat mansonul + pipa acceleratie si acum cand este cald motorul (60°C +) motoreta ramane turata, mansonul revine la normal dar tot ramane 1 mm si pana nu il duc eu cu mana nu se decelereaza. Vreo idee de la ce poate sa fie ?  

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, Thor1990 a spus:

Vreo idee de la ce poate sa fie ?  

 

 

Salut!

Ai curatat, uns cablurile accelerației?

Ai înlocuit cele menționate cu înlocuitoare corespunzătoare?

Ai facut reglajele corespunzătoare de la manson-clapeta de accelerație?

Dacă după toate astea tot ai problema.. recomand un service.

P.s.: cand faci un lucru, il faci cap-coada, nu pe bucăți.

Asfalt uscat!

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Cristian C. said:

 

Salut!

Ai curatat, uns cablurile accelerației?

Ai înlocuit cele menționate cu înlocuitoare corespunzătoare?

Ai facut reglajele corespunzătoare de la manson-clapeta de accelerație?

Dacă după toate astea tot ai problema.. recomand un service.

P.s.: cand faci un lucru, il faci cap-coada, nu pe bucăți.

Asfalt uscat!

Salut, ms de sfaturi. O sa incerc sa ajung la mecanic ca ma depaseste situația 🙂 totuși nu înțeleg de ce face acum asa numai cand creste temperatura 🤔

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

BUNA! Maria este numele meu.

Tocmai ce am achiziționat un Suzuki GSXR 600 din 2001. Nu ma prea pricep la motociclete, însă îmi doresc sa învăț!

Am întâmpinat următoarea problema, mi se aprinde becul rosu cu eroare F1 fără niciun cod. Motocicleta merge foarte bine, lichidul de racire este la nivel maxim, uleiul la fel. Motocicleta pornește foarte bine, funcționează la fel de bine...însă becul se aprinde în mers. Daca opresc motorul si o repornesc se stinge, insa la o perioada de timp dupa ce merg cu ea se aprinde din nou.Ma puteți ajuta cu o părere? Ce poate fi? Ce sa fac? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...