Jump to content

Recommended Posts

21 hours ago, Sher said:

Multam fain!

Salut,

 

Am pinionul si foaia stock 530 de la un k7 , daca se potriveste discutam si ti le dau aproape moca :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 13.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am avut rcs19  la un k7 si nu ai putea sa ma convingi sa mai pun una nici sa o primesc gratis.

Este extrem de enervanta ca nu raspunde instant

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, vlm450 a spus:

 

Motorul ii GSX-r 1000 k7. Sistemul ii conventional, cum l-ai descris tu. 

Nu pun clasic :)) mai bine ratez startul. Is amator, ma duc pentru distractie. 


Atunci e clara “problema”...

 

Desi motor mai nou, nenea din video zice cam acelasi lucru.

https://brocksperformance.com/clutch-conversion-kit-with-ultra-light-billet-clutch-mod-kit-for-gsx-r1000-r-17-20/

Link to post
Share on other sites
Acum 36 minute, yo4hgx a spus:


Atunci e clara “problema”...

 

Desi motor mai nou, nenea din video zice cam acelasi lucru.

https://brocksperformance.com/clutch-conversion-kit-with-ultra-light-billet-clutch-mod-kit-for-gsx-r1000-r-17-20/

 

Da, aceeasi problema! Probabil in cazul meu, datorita uzurii apar si niste sunete extra, eu incercand sa il patinez.

O las mai moale cu pornirile de pe loc si ma bucur de ea asa cum ii. 

 

Spor!

Link to post
Share on other sites
La 30.06.2020 la 13:47, vlm450 a spus:

 

O las mai moale cu pornirile de pe loc si ma bucur de ea asa cum ii. 

 

Spor!


Cea mai “sanatoasa” decizie...

 

Spor!

Link to post
Share on other sites
La 30.06.2020 la 15:47, vlm450 a spus:

 

O las mai moale cu pornirile de pe loc si ma bucur de ea asa cum ii. 

 

 

Haha! Deci la concluzia mea ai ajuns? 😁😜

Link to post
Share on other sites

Salut,

Am niste placute de frana CL xbk5 pentru k7-k8 noi noute nemontate . Am uitat ca am etrieri de r6 si am comandat gresit.

Daca e cineva interesat, pm !

 

thanks

Link to post
Share on other sites
La 03.07.2020 la 8:27, george05 a spus:

Haha! Deci la concluzia mea ai ajuns? 😁😜

 

Da, asa ramane. O sa reglez doar slipery clutch-ul.

 

Momentan sunt in cautare de kit servisare etrieri originali(1000 k7). Are cineva un COD/Magazin unde pot gasi in RO?

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salutare!

A anulat cineva complet clapetele secundare de acceleratie sau a resoftat ECU pentru a le tine complet deschise?

Numai bine!

Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, Sher a spus:

Salutare!

A anulat cineva complet clapetele secundare de acceleratie sau a resoftat ECU pentru a le tine complet deschise?

Numai bine!

Da.

Link to post
Share on other sites

Care ar fi avantajele si dezavantajele eliminarii complete? Se castiga putere in turatii mari, dar se pierde cuplu in ture joase si medii? In putinul timp pe caare l-am avut ca sa ma documentez am vazut ca unele motoare incep sa inchida clapetele secundare dupa ge gazul a fost deschis la maxim. In cazul acesta cred ca o solutie ar fi ca acestea sa ramana deschise de tot la WOT.

Link to post
Share on other sites

Nu stiu unde te-ai documentat, dar nici un motor nu inchide STV la WOT de cat cele care sunt restrictionate la putere cum ar fi cele din Franța. Daca vrei un raspuns corect prima data ar trebui sa spui despre ce model si an este vorba.

Edited by TNG
Link to post
Share on other sites

Aici gasisem ca se inchid la WOT, dar este un model american din 2017 si chiar cel ce face testul a spus in alt episod ca la modelele europene nu se intampla la fel. 

 

Link to post
Share on other sites

Da,sunt diferente intre modelele pentru  piete din tari diferite. Eu cunosc destul de bine softul suzuki de aceea te-am intrebat de ce le vrei deschise,si ce model si an de GSXR ai? Sa stim concret despre ce vorbim nu dupa filmulete pe Youtube...

Link to post
Share on other sites

O poza de reanimare 

 

 

received_778092419397157.jpeg

 

 

 

Si o intrebare

 

Care era motivul pt care indicatorul de treapta viteze functioneaza mai in reluare la primele trepte , dar ok la cele superioare?

 

gsxr 1000 k6.

Link to post
Share on other sites
La 22.07.2020 la 15:55, TNG a spus:

Da,sunt diferente intre modelele pentru  piete din tari diferite. Eu cunosc destul de bine softul suzuki de aceea te-am intrebat de ce le vrei deschise,si ce model si an de GSXR ai? Sa stim concret despre ce vorbim nu dupa filmulete pe Youtube...

Le doream deschise pentru mai multa putere la WOT si timpi mai buni pe 400 metri. Mobra este Gsxr L0.

Link to post
Share on other sites
Acum 12 ore, goe 75 a spus:

O poza de reanimare 

 

 

received_778092419397157.jpeg

 

 

 

Si o intrebare

 

Care era motivul pt care indicatorul de treapta viteze functioneaza mai in reluare la primele trepte , dar ok la cele superioare?

 

gsxr 1000 k6.

Gear senzor. Incearca sa-l cureti prima data,daca nu, trebuie schimbat

Acum 7 ore, Sher a spus:

Le doream deschise pentru mai multa putere la WOT si timpi mai buni pe 400 metri. Mobra este Gsxr L0.

La WOT ele sunt deschise.

Daca vrei sa le deschizi total mai devreme,trebuie sa pui si benzina pentru volumul de aer care intra in plus in motor pe acea plaja de turatie. Alftfel vei avea o pierdere de putere..nu un castig. In plus pentru 400 de metri sunt alte lucruri care trebuie facute sa poti avea plus de putere...unul dintre ele este derestrictioarea si din hartile de avans din treptele inferioare.

Bafta!

Link to post
Share on other sites
La 31.07.2020 la 6:13, TNG a spus:

In plus pentru 400 de metri sunt alte lucruri care trebuie facute sa poti avea plus de putere...unul dintre ele este derestrictioarea si din hartile de avans din treptele inferioare.

Bafta!

Cum/cand putem face asta?

Ms!

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salutare!

Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Am un gsxr600 k4 si mi-a fiert bateria. Cel mai probabil este releul de incarcare, dar inca nu a ajuns bateria noua ca sa pot testa. Din ce m-am interesat sunt slabe sanse sa fie altceva si as vrea sa cumpar unul.

Am gasit urmatoarele magazine, dar fiind aftermarket mi-e teama sa nu patesc acelasi lucru:

https://www.unimotors.ro/Releu-incarcare-Suzuki-GSX-R-600-GSX-R-750-GSX-R-1300-Hayabusa-VL1500-Triumph-America-Bonneville-865-DZE_p_10049.html

 

https://motodiscount.ro/Releu-De-Incarcare-Vicma-14537 - la acesta nu apare in lista modelul din 2004, dar conform partzilla este compatibil cu cel din 2001

 

Am gasit si putin mai ieftine, dar sunt cam sceptic in vederea calitatii:

https://www.motorcomponents.ro/produs/releu-incarcare-suzuki-gsx-r-600-750-1000-1300-vl-1500-nou/

https://www.motonfs.ro/releu-incarcare-regulator/1328-releu-incarcare-regulator-tensiune-moto-pentru-suzuki-gsxr600-gsxr750-2000-2001-2002-2003-2004-2005-gsxr600-gsxr750-2000-2001-20.html

 

Ma puteti indruma catre un magazin de incredere?

 

Multumesc anticipat!

 

Link to post
Share on other sites

Incearca intai la colegul @JAGI.

Uite si un link:

 

 

 

Sunt categoric mai bune decat cele de motodiscount ...numa sa aibe si kit-ul de mufe pt tine.

Link to post
Share on other sites
La 30.07.2020 la 17:58, goe 75 a spus:

O poza de reanimare 

 

 

received_778092419397157.jpeg

 

 

 

Si o intrebare

 

Care era motivul pt care indicatorul de treapta viteze functioneaza mai in reluare la primele trepte , dar ok la cele superioare?

 

gsxr 1000 k6.

Salutare,

vad ca pe R1 ai M7RR si pe K6 PP3. Cum te intelegi cu ele? Eu am avut PP3 pe R1 2008 si alunecau rau de tot; am avut M7RR pe S1000RR si mi-au placut, s-au tocit si am schimbat cu M9RR care sunt super ok.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...