Jump to content

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Recommended Posts

Pt mine este prima experienta cu M7RR . Am pus doar putin peste 1500 km pe ele . Mi se par ok . Fata e chiar mult peste asteptari . Spatele mai pierde tractiunea pe accelerare daca sunt putin aplecat , dar nimic dramatic. Satisfacut . 

 

 

Cu PP3 mi-am luat putin teapa pentru ca am crezut ca o sa am ocazia sa le folosesc pe timp mult mai racoros , adica acolo unde sunt suprioare fata de alea mai de fitze...dar s-a intaplat sa ajung acasa pe caldurile astea ...unde sunt ok dar numai atat. Fata se descurca ok in orice conditii , dar spatele se mucifica destul de repede pe canicula.  

K6-le are asa cuplu monstru ca spatele pierde aderenta cu orice guma de strada as merge. Yama este un mielusel in comparatie.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 13.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, vlm450 a spus:

A incercat cineva combinatia (...) Brembo (...)? 

Oare is ok performantele de franare? 

Da! Vinales. :crack:

Hmmm, nu prea au părut ok... 

Sorry, nu m-am putut abține. 🤭

Link to comment
Share on other sites

Acum 14 ore, john17 a spus:

Da! Vinales. :crack:

Hmmm, nu prea au părut ok... 

Sorry, nu m-am putut abține. 🤭

 

Mi-ar place sa am franele lui Vinales (asa rele cum sunt). Brembo a facut o recomandare de schimbare a franelor dar Vinales nu a fost receptiv. Oricum nu ma asteptam sa vad un motor din GP ca ramane fara frane.

Link to comment
Share on other sites

Ceva interesant😜.

Nu sunt genul meu motocicletele astea dar imi place canalul acesta de youtube si asa m-am uitat la acest video. Concluzia este geniala😂.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 9 months later...

Salut,

GSXR SRAD 600, 1998

Am o scurgere de ulei in zona incercuita din poza.

Nu curge suvoi, dar gasesc dimineata cateva picaturi frumoase sub motocicleta, si in zona respectiva se vede "umed"

Picaturile apar mai puternic daca o fortez mai tare prin trafic.

 

Alt simptom ar fi ca temperatura apei creste destul de mult si repede - uneori ajunge si la 110-115

 

Vreo parere?

 

Multam fain!

Capture.JPG

Edited by padre2211
Link to comment
Share on other sites

Acum 29 minute, TNG a spus:

Zona aceea este etansarea carterelor cand motorul se asambleaza...deci, daca nu a fost degresat corect,siliconul potrivit....va avea pierderi

Mersi fain TNG!

In afara de aceste mici pierderi are ce sa se intample? Il pot folosi asa?

Link to comment
Share on other sites

Pai singurele doua probleme care pot sa apara este scaderea nivelului de ulei, si daca cantitatea pierduta este mai mare, posibil sa ajuna pe anvelopa spate, si devine serioasa treaba.Deci atentie!

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, TNG a spus:

Pai singurele doua probleme care pot sa apara este scaderea nivelului de ulei, si daca cantitatea pierduta este mai mare, posibil sa ajuna pe anvelopa spate, si devine serioasa treaba.Deci atentie!

Am inteles!

Mersi fain de sprijin!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am și eu o problema la un gsx r 600, 2006 … la o temperatura de peste 90 de grade … după ce opresc , undeva după 2-3 minute îmi da afara antigelul din vasul de expansiune pe la supraplin.. care sa fie cauza ?

Link to comment
Share on other sites

Etansarea intre buson si radiator. Pentru inceput daca suprafata radiatorului in interior este ok schimba busonul. Nu strica sa verifici si daca furtunrle mici de la radiator sunt corect montate...am mai vazut greseli. Cel mai de sus merge la vas expansiune.

Edited by TNG
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, TNG said:

Etansarea intre buson si radiator. Pentru inceput daca suprafata radiatorului in interior este ok schimba busonul. Nu strica sa verifici si daca furtunrle mici de la radiator sunt corect montate...am mai vazut greseli. Cel mai de sus merge la vas expansiune.

Bine, mulțumesc de sfat , o sa le verific și o sa schimb bușonul.

Cu respect!✌🏼

Link to comment
Share on other sites

Salutare! Am in vedere un gsxr 750 k7 / k8. Care pot fi probleme tipice modelelor,dupa ce ar trebui sa ma uit? Cat ar costa o repozitionare a releului? Recomandati alt model de gsxr in plaja 5-6k euro? Mersi!

Link to comment
Share on other sites

Salut K7 este un model K8 alt model.

Daca poti, ia K8, are si pozitia releului schimbata,alt ECU alt soft,model mai evoluat. Si nu sunt probleme specifice. Doar intretinerea daca a fost facuta ok pana acum, conteaza cel mai mult.

Bafta la achizitie!😉

Link to comment
Share on other sites

On 8/23/2021 at 1:10 PM, TNG said:

Etansarea intre buson si radiator. Pentru inceput daca suprafata radiatorului in interior este ok schimba busonul. Nu strica sa verifici si daca furtunrle mici de la radiator sunt corect montate...am mai vazut greseli. Cel mai de sus merge la vas expansiune.

Mai revin cu o întrebare 😅 bușonul care îl are este de 1.1 bar , are vreo problema dacă ii pun de 1.3 bar … 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salut. am si eu o problema la un gsx r 600 k6, se aprinde f1 la pornire si nu ma lasa sa trec de 8500 rpm ..dar nu face mereu asa,cateodata se aprinde f1 dar nu imi da nici un semn ca ar avea probleme dar alte dati nu ma lasa sa depasesc 8500rpm ..in toate treptele si in mers incet constant simt o infranare ..... tinand constant in aceeasi viteza ...

Link to comment
Share on other sites

Acum 15 ore, Mega a spus:

salut. am si eu o problema la un gsx r 600 k6, se aprinde f1 la pornire si nu ma lasa sa trec de 8500 rpm ..dar nu face mereu asa,cateodata se aprinde f1 dar nu imi da nici un semn ca ar avea probleme dar alte dati nu ma lasa sa depasesc 8500rpm ..in toate treptele si in mers incet constant simt o infranare ..... tinand constant in aceeasi viteza ...

Intra in diagnoza cand ai FI aprind fara sa inchizi contactul, si vezi ce cod eroare ai...banuiesc C28

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

M-am alăturat și eu posesorilor de Gsxr, am ales până la urmă un k9 de 600 :)

Momentan am reușit să termin cu RAR și ANAF, urmeaza restul.

Printre altele, as vrea sa ii iau niste crash pads ceva model "no cut". Recomandați ceva de calitate?

 

IMG_20211009_172107.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...