aleck Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 (editat) Salutare ! Pentru iubitorii de GSX-R am oferte foarte avantajoase : GSX-R 1000, K8 negru la pretul de 10.590 euro (8.899 fara TVA) GSX-R 750 , K8 negru-portocaliu, editie limitata, la 9.438 euro (7.931 fara TVA) GSX-R 600 , K8 alb , la pretul de 9.500 euro (7.983 fara TVA) Motociclete sunt noi, garantie 2 ani fara limita de km, au RAR-ul fact, oferim si transportul la domiciliul clientului. Si inca un amanunt foarte important !!! Daca se cumpara pe persoana juridica, putem factura fara TVA. Pentru mai multe detalii scrie-ti PM sau mail pe csuteu@paneuro.ro Eu fac rost e K8-u' de 600 la 9200 EUR. Pt oricine. P.S. Si cred ca si inmatriculat. Editat Februarie 5, 2009 de aleck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46 Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 salut baieti!!!as avea si eu o intrebare la voi.am avut un k2 de 600 si l-am vandut pt ca vreau sa imi iau ceva mai mare(binenteles tot gsx-r-u)eu ma gandeam la k1-k2 de 750 sau 1000.eu de k2 de 600 am fost fff multumit din toate p.d.v.va las pe voi sa ma sfatuiti ce alegere sa fac. : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleck Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 salut baieti!!!as avea si eu o intrebare la voi.am avut un k2 de 600 si l-am vandut pt ca vreau sa imi iau ceva mai mare(binenteles tot gsx-r-u)eu ma gandeam la k1-k2 de 750 sau 1000.eu de k2 de 600 am fost fff multumit din toate p.d.v.va las pe voi sa ma sfatuiti ce alegere sa fac. : Gixeru' de 750, definitely! Proprietar de unu', si f multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 salut baieti!!!as avea si eu o intrebare la voi.am avut un k2 de 600 si l-am vandut pt ca vreau sa imi iau ceva mai mare(binenteles tot gsx-r-u)eu ma gandeam la k1-k2 de 750 sau 1000.eu de k2 de 600 am fost fff multumit din toate p.d.v.va las pe voi sa ma sfatuiti ce alegere sa fac. : De la 600 pe miar poti sa treci! Cred ca te vei simti mult mai bune pe miar decat pe un 750! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 De la 600 pe miar poti sa treci! Cred ca te vei simti mult mai bune pe miar decat pe un 750! Bun sfat, dar eu vreau sa il detaliez un pic... contrazicandu-l. Unul din elementele de care trebuie sa tii cont in alegere e ca intotdeauna motorul de 750 a fost din punct de vedere tehnic cu (cel putin) o generatie inaintea celui de 1000 si a celui de 600. Din cate stiu eu competitiile de la clasa 750 au cam devenit curse interne Suzuki, pe cand la 1000 situatia nu a fost intotdeauna foarte buna pentru Suzuki. Oricum, daca e sa alegi ce motocicleta sport iti iei la categoria 750, raspunsul e cel mai simplu, pentru ca pe criterii de performanta nu poti alege decat Suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46 Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 mersi mult baieti.nu stiu de care o sa imi iau,sa vad de care gasesc si in ce stare este,ca la preturi sunt amadoua cam pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 BaH.....daca nu stii de acre iti iei de ce ai mai intrebat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Ce misto a ajuns topic-ul asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 foarte frate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 da da, noroc cu voi ca spuneti numai chestii interesante si il mai salvati.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 (editat) A mai dat cineva tobele jos de pe un miar K7 cu tot cu catalizator ? Vreau sa pun o toba sport si am frici sa nu influenteze mersul la relanti al mobrei. As vrea sa stiu daca a mai trebuit umblat la ceva; isi pastreaza relantiul ? Editat Februarie 6, 2009 de Brugus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 da da, noroc cu voi ca spuneti numai chestii interesante si il mai salvati.... Vezi nici tu nu te poti abtine?Deci esti cu noi in gasca numai indirect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 am r1 2005(injectie) ... am avut r6 2001 (carburatie) cand porneam r6 ele si era frig afara trebuia socul nu pornea tot timpul fara chiar si vara uneori desi motorul era in mintile lui, carburatoarele reglate. la r1 cand pornesc urca la 1400de ture de ex si cand se incalzeste revine in 1100. nu cred ca la alte motoare pe injectie e altfel doar la 1400 rpm urca cand il pornesti??a dracu r1-le astea e varza frate trebe sa urce la cel putin 12 mii la pornire si sa revina la tacere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 poti decataliza linistit k7-8 ce ai, nu vei avea nici o problema stai linistit am facut'o diverse ori pe toata gama suzuki si toti au fost foarte multumiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 baieti am si eu o intrebare. vreau sa-mi achizitionez un costum din 2 piese de piele. un prieten care are ceva mai multa experienta, mi-a zis ca nu este indicat pentru ca :daca te prinde ploaia nasol rau(se usuca foarte greu si este foarte greu). mi-a recomandat textil. ma ajutati si pe mine? multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 temina cu prostiile si ia'ti costum de piele importanta e protectia nu ca se uda sau nu iti cumperi costum de ploaie si il iei pe tine daca e nevoie, e mic si iti incape si sub sa. la drum lung e obligatoriu sa il ai cu tine ca nu se sstie cand pisa de sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 M-au prins nenumarate ploi la drum, cu costumul de piele, ca la asta vreu sa ma refer si cel mai tare m-am udat la picioare, ca arunca apa de la roata fata, intre picioare si pe sub brat, dar asta din cauza ca acolo e textil pt aerisire si elasticitate. Daca stai lipit de rezervor si mergi mai repede nici acolo nu te uzi, iar cum s-a uscat pe jos, in maxim 30 de minute esti si tu uscat. Mai tare ma deranjeaza cum se face casca, lasa prostiile si ia ceva care sa te si protejeze, nu vrei sa stii cum se face textila in contact cu asfaltul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 A mai dat cineva tobele jos de pe un miar K7 cu tot cu catalizator ? Vreau sa pun o toba sport si am frici sa nu influenteze mersul la relanti al mobrei.As vrea sa stiu daca a mai trebuit umblat la ceva; isi pastreaza relantiul ? Parerea mea e sa nu pui tobe modificate fara sa pui si un power commander sa regleze injectia. Daca pui doar finale nu e mare problema. Daca tai catalizatorul s-ar putea sa apara probleme la circulatia gazelor (mici e adevarat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 nu te preocupa ..poate doar sa mearga mai bine ai sonda lambda pe galerii inainte de catalizator deci la ture mici pana in 5mii rpm nu sunt pb deoarece sonda ajusteaza raportul stechiometric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 nu te preocupa ..poate doar sa mearga mai bine ai sonda lambda pe galerii inainte de catalizator deci la ture mici pana in 5mii rpm nu sunt pb deoarece sonda ajusteaza raportul stechiometric Am mai auzit discutia asta pe alte forumuri, in legatura cu faptul ca sonda ar ajusta automat parametrii ca sa nu ai probleme. Pe mine ma interesa in legatura cu catalizatorul de pe 600/750 k8 pe care vroiam sa il tai si sa il inlocuiesc cu o teava simpla sau sa pun direct un slip-on pentru modelul k6. Dar majoritatea spuneau ca este necesar PC pentru ca sonda nu ar face fata. Totusi daca mac zice ca are experienta si ca a mai vazut cazuri care nu au avut probleme nu pot decat sa fiu de acord cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 cred ca io ti'am explicat pe messenger solutia asta ..daca nu tie ..altui baiat cu k8 e solutia cea mai ieftina si eficienta ca sa scapi de kat si sa ai o evacuare care sa sune calumea cu o cheltuiala minima ptr detalii id YM : maconfireblade ps. nu tre sa cumperi nici o teava ..galeria necesara vine direct cu evacuarea ptr k6-7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 suzuki k7 600,a mers perfect pana acum,inclusiv azi ,cand dupa ce mam plimbat cativa km(50-60)am observat ca nu vrea sa mai treaca de 12mii ture ,initial am zis ca am ramas fara gaz(eram pe rezerva) am alimentat dar tot asa ,cateodata nu trece nici de 10mii apoi iar ajunge pana pe la 12,5mii dar nu ajunge pana in capat nici in sarcina nici la gol,precizez ca am controlat toate mufele si am demontat pompa de benzina pt a curata filtrul(care nu era murdar cinestiece) daca a mai patit-o cineva sau vreo sugestie..... mai precizez ca benzina am bagat numai carera 100, la bord nu apare fi,iar daca nu treci de 10 mii nimic nu ar da de banuit ca exista vreo problema ,trage bine in orice treapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 suzuki k7 600,a mers perfect pana acum,inclusiv azi ,cand dupa ce mam plimbat cativa km(50-60)am observat ca nu vrea sa mai treaca de 12mii ture ,initial am zis ca am ramas fara gaz(eram pe rezerva) am alimentat dar tot asa ,cateodata nu trece nici de 10mii apoi iar ajunge pana pe la 12,5mii dar nu ajunge pana in capat nici in sarcina nici la gol,precizez ca am controlat toate mufele si am demontat pompa de benzina pt a curata filtrul(care nu era murdar cinestiece) daca a mai patit-o cineva sau vreo sugestie.....mai precizez ca benzina am bagat numai carera 100, la bord nu apare fi,iar daca nu treci de 10 mii nimic nu ar da de banuit ca exista vreo problema ,trage bine in orice treapta. Poate nu iti ajunge benzina la motor, in cantitate suficienta! Verifica daca lucreaza pompa cum trebuie si curata injectoarele! Asa mi s-a intamplat la prima mobra, numai ca a mea nu mai porne! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Am dat azi jos tobele si catalizatorul si am pus doar o toba. Merge fara probleme si isi pastreaza si relantiul. Multumesc pentru informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 temina cu prostiile si ia'ti costum de piele importanta e protectia nu ca se uda sau nu iti cumperi costum de ploaie si il iei pe tine daca e nevoie, e mic si iti incape si sub sa. la drum lung e obligatoriu sa il ai cu tine ca nu se sstie cand pisa de sus ms de sfat. oricum eu sunt chitit pe cel de piele dar m-a speriat un amic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.