ady_viteza Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 cine are manualul de la 600 srad 97-2000 ma intereseaza mai exact nivelul de ulei din furca sau cati ml se pun cand schimb uleiul merci Mai am eu manualul La 600 intra fix 533 ml in fiecare furca. La 750 intra 490 ml in fiecare furca. Cum naiba man tu iti permiti sa ai atatea feluri de moto si eu care muncesc de dimineata pana seara si invers....nu imi perimit nici macar o trotineta si stau si ma amagesc aici pe forum.......zxr gsxr 600 750,cbr1000rr,600rr kawa z 1000?busa?ba da-o naibii cred ca ai la experientza tata ca .......si marmota invelea frumos ciocolataAsta asa ca nu m-am putu abtine... Nu inteleg intrebarea...e retorica? ....sau ironica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 bai k3-ul meu are soclu si cu asta basta.sunt si cu soclu automat.ma gandeam ca stie careva care este explicatioa de nu functioneaza ,dar vad ca......noi avem discutii de genul" are soclu automat stiu eu". oricum ms de ajutor. si mai am o mica problema. cand se incalzeste motorul, se aude o mica bataie.daca apas amreajul nu se mai aude. are cineva idee? o fi de la ambreaj?nu se aude tare dar imi face pe creier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 bai k3-ul meu are soclu si cu asta basta.sunt si cu soclu automat.ma gandeam ca stie careva care este explicatioa de nu functioneaza ,dar vad ca......noi avem discutii de genul" are soclu automat stiu eu". oricum ms de ajutor. si mai am o mica problema. cand se incalzeste motorul, se aude o mica bataie.daca apas amreajul nu se mai aude. are cineva idee? o fi de la ambreaj?nu se aude tare dar imi face pe creier. pai man sunt o gramada de probleme cu socul...desfal si uitate.eu de exemplu am avut probleme cu el si mi-a fost intepenit cablu pe protectia aia si nu-l puteam tragea ...poate tie iti este rupt sau stiu io...pana nu-l desfaci n-ai de unde sa stii cu atat mai putin noi.... si ma gandesc ca socu de la carb cu socu de la injectie (daca este) nu functioneaza la fel adica nu se tureaza la fel de tare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 ms tati ,dar cum ziceam,am urmarit cablul si chiar actioneaza ce acolo la injectie cand il trag. dar nici o schimbare. mersi oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 ms tati ,dar cum ziceam,am urmarit cablul si chiar actioneaza ce acolo la injectie cand il trag. dar nici o schimbare. mersi oricum. poate nu actioneaza cat tre sa actioneaze acolo la injectie vezi ca are ceva surub de reglare la maneta cred ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shooty13cris Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Salutare ! Pentru iubitorii de GSX-R am oferte foarte avantajoase : GSX-R 1000, K8 negru la pretul de 10.590 euro (8.899 fara TVA) GSX-R 750 , K8 negru-portocaliu, editie limitata, la 9.438 euro (7.931 fara TVA) GSX-R 600 , K8 alb , la pretul de 9.500 euro (7.983 fara TVA) Motociclete sunt noi, garantie 2 ani fara limita de km, au RAR-ul fact, oferim si transportul la domiciliul clientului. Si inca un amanunt foarte important !!! Daca se cumpara pe persoana juridica, putem factura fara TVA. Pentru mai multe detalii scrie-ti PM sau mail pe csuteu@paneuro.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 bai k3-ul meu are soclu si cu asta basta.sunt si cu soclu automat.ma gandeam ca stie careva care este explicatioa de nu functioneaza ,dar vad ca......noi avem discutii de genul" are soclu automat stiu eu". oricum ms de ajutor. si mai am o mica problema. cand se incalzeste motorul, se aude o mica bataie.daca apas amreajul nu se mai aude. are cineva idee? o fi de la ambreaj?nu se aude tare dar imi face pe creier. variante: 1 - ambreiaj uzat - arcurile sunt prea moi deja sau placutele sunt uzate tare - se rezolva cu un kit de ambreiaj, e sub 100 EUR. 2 - rulmentul de presiune - poti merge mult si bine, sau poti sa il schimbi ieftin 3 - pinion uzat/rupt in cutia de viteza Eu zic sa verifici primele doua. Daca nu e niciuna din ele, cand schimbi uleiul verifica daca ai in el ceva bucati de metal sau pilitura foarte fina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 asa ma gandeam si eu. rulmentul sau ambreajul.chestia e ca altceva nu se intampla.si asta se aude numai dupa ce se incalzeste si numai la mersul in ralanti,cu ambreajul dat drumu. oricum ms mult. o sa vad ce pot face sa fie gata de drum (nu ca acum n-ar fi)pentru sezonul ce a inceput. bafta multa si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleck Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 (editat) Salutare ! Pentru iubitorii de GSX-R am oferte foarte avantajoase : GSX-R 1000, K8 negru la pretul de 10.590 euro (8.899 fara TVA) GSX-R 750 , K8 negru-portocaliu, editie limitata, la 9.438 euro (7.931 fara TVA) GSX-R 600 , K8 alb , la pretul de 9.500 euro (7.983 fara TVA) Motociclete sunt noi, garantie 2 ani fara limita de km, au RAR-ul fact, oferim si transportul la domiciliul clientului. Si inca un amanunt foarte important !!! Daca se cumpara pe persoana juridica, putem factura fara TVA. Pentru mai multe detalii scrie-ti PM sau mail pe csuteu@paneuro.ro Eu fac rost e K8-u' de 600 la 9200 EUR. Pt oricine. P.S. Si cred ca si inmatriculat. Editat Februarie 5, 2009 de aleck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46 Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 salut baieti!!!as avea si eu o intrebare la voi.am avut un k2 de 600 si l-am vandut pt ca vreau sa imi iau ceva mai mare(binenteles tot gsx-r-u)eu ma gandeam la k1-k2 de 750 sau 1000.eu de k2 de 600 am fost fff multumit din toate p.d.v.va las pe voi sa ma sfatuiti ce alegere sa fac. : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleck Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 salut baieti!!!as avea si eu o intrebare la voi.am avut un k2 de 600 si l-am vandut pt ca vreau sa imi iau ceva mai mare(binenteles tot gsx-r-u)eu ma gandeam la k1-k2 de 750 sau 1000.eu de k2 de 600 am fost fff multumit din toate p.d.v.va las pe voi sa ma sfatuiti ce alegere sa fac. : Gixeru' de 750, definitely! Proprietar de unu', si f multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 salut baieti!!!as avea si eu o intrebare la voi.am avut un k2 de 600 si l-am vandut pt ca vreau sa imi iau ceva mai mare(binenteles tot gsx-r-u)eu ma gandeam la k1-k2 de 750 sau 1000.eu de k2 de 600 am fost fff multumit din toate p.d.v.va las pe voi sa ma sfatuiti ce alegere sa fac. : De la 600 pe miar poti sa treci! Cred ca te vei simti mult mai bune pe miar decat pe un 750! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 De la 600 pe miar poti sa treci! Cred ca te vei simti mult mai bune pe miar decat pe un 750! Bun sfat, dar eu vreau sa il detaliez un pic... contrazicandu-l. Unul din elementele de care trebuie sa tii cont in alegere e ca intotdeauna motorul de 750 a fost din punct de vedere tehnic cu (cel putin) o generatie inaintea celui de 1000 si a celui de 600. Din cate stiu eu competitiile de la clasa 750 au cam devenit curse interne Suzuki, pe cand la 1000 situatia nu a fost intotdeauna foarte buna pentru Suzuki. Oricum, daca e sa alegi ce motocicleta sport iti iei la categoria 750, raspunsul e cel mai simplu, pentru ca pe criterii de performanta nu poti alege decat Suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46 Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 mersi mult baieti.nu stiu de care o sa imi iau,sa vad de care gasesc si in ce stare este,ca la preturi sunt amadoua cam pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 BaH.....daca nu stii de acre iti iei de ce ai mai intrebat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Ce misto a ajuns topic-ul asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 foarte frate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 da da, noroc cu voi ca spuneti numai chestii interesante si il mai salvati.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 (editat) A mai dat cineva tobele jos de pe un miar K7 cu tot cu catalizator ? Vreau sa pun o toba sport si am frici sa nu influenteze mersul la relanti al mobrei. As vrea sa stiu daca a mai trebuit umblat la ceva; isi pastreaza relantiul ? Editat Februarie 6, 2009 de Brugus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 da da, noroc cu voi ca spuneti numai chestii interesante si il mai salvati.... Vezi nici tu nu te poti abtine?Deci esti cu noi in gasca numai indirect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 am r1 2005(injectie) ... am avut r6 2001 (carburatie) cand porneam r6 ele si era frig afara trebuia socul nu pornea tot timpul fara chiar si vara uneori desi motorul era in mintile lui, carburatoarele reglate. la r1 cand pornesc urca la 1400de ture de ex si cand se incalzeste revine in 1100. nu cred ca la alte motoare pe injectie e altfel doar la 1400 rpm urca cand il pornesti??a dracu r1-le astea e varza frate trebe sa urce la cel putin 12 mii la pornire si sa revina la tacere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 poti decataliza linistit k7-8 ce ai, nu vei avea nici o problema stai linistit am facut'o diverse ori pe toata gama suzuki si toti au fost foarte multumiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 baieti am si eu o intrebare. vreau sa-mi achizitionez un costum din 2 piese de piele. un prieten care are ceva mai multa experienta, mi-a zis ca nu este indicat pentru ca :daca te prinde ploaia nasol rau(se usuca foarte greu si este foarte greu). mi-a recomandat textil. ma ajutati si pe mine? multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 temina cu prostiile si ia'ti costum de piele importanta e protectia nu ca se uda sau nu iti cumperi costum de ploaie si il iei pe tine daca e nevoie, e mic si iti incape si sub sa. la drum lung e obligatoriu sa il ai cu tine ca nu se sstie cand pisa de sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 M-au prins nenumarate ploi la drum, cu costumul de piele, ca la asta vreu sa ma refer si cel mai tare m-am udat la picioare, ca arunca apa de la roata fata, intre picioare si pe sub brat, dar asta din cauza ca acolo e textil pt aerisire si elasticitate. Daca stai lipit de rezervor si mergi mai repede nici acolo nu te uzi, iar cum s-a uscat pe jos, in maxim 30 de minute esti si tu uscat. Mai tare ma deranjeaza cum se face casca, lasa prostiile si ia ceva care sa te si protejeze, nu vrei sa stii cum se face textila in contact cu asfaltul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.