Bogdan D. Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 (editat) spuneti fratilor de care carburator sa folosesc la simson?????ca eu am acum un k 68 si mere putin(putin mai mult) cam inecat si se afuma bujia rau de tot.....astept sugestii cat mai repede.... sau daca aveti carbutor de ruseasca...ce jigloare aveti pe el.....ca pe jigloru de sarcina la mine scrie 280(stiu ca este mare,la voi cat scrie??? ) Editat Iunie 21, 2006 de lebadake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 spuneti fratilor de care carburator sa folosesc la simson?????ca eu am acum un k 68 si mere putin(putin mai mult) cam inecat si se afuma bujia rau de tot.....astept sugestii cat mai repede.... sau daca aveti carbutor de ruseasca...ce jigloare aveti pe el.....ca pe jigloru de sarcina la mine scrie 280(stiu ca este mare,la voi cat scrie??? ) carburator de Minsk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 spuneti fratilor de care carburator sa folosesc la simson?????ca eu am acum un k 68 si mere putin(putin mai mult) cam inecat si se afuma bujia rau de tot.....astept sugestii cat mai repede.... sau daca aveti carbutor de ruseasca...ce jigloare aveti pe el.....ca pe jigloru de sarcina la mine scrie 280(stiu ca este mare,la voi cat scrie??? ) K68 e printre cele mai bune carburatoare pt. simson. al tau trebuie reglat putin........ eu am avut 2 ani pe simson carburator de mz rt 125, cu care mergea super, pornea usor si cunsuma putin (3%) pacat ca eu am dat toate carburatoarele de mz, ca iti dadeam si tie unul sa vezi............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricz-ko Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 Si io tot cu intrebarea asta m-am fortat. Dar poti sa vezi mai mult pe aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mehicano Postat Iunie 24, 2006 Share Postat Iunie 24, 2006 pune de CZ de 250....se potriveste la fix.....si merge bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 24, 2006 Share Postat Iunie 24, 2006 eu as pune de simson. e banal. exclus sa nu se repare. merge bine mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Iunie 25, 2006 Share Postat Iunie 25, 2006 pune de CZ de 250....se potriveste la fix.....si merge bine ...de acord cu tine eu am mers cu el ani buni singura diferenta era ca eu aveam set de skoda{de 71} ,dar se intelegea perfect cu carb de cz sport ,plus ca era foarte fiabil,consum ,reprize intr-un cuvand tot ce-ti doresti de la un carb,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Iunie 25, 2006 Autor Share Postat Iunie 25, 2006 ...de acord cu tine eu am mers cu el ani buni singura diferenta era ca eu aveam set de skoda{de 71} ,dar se intelegea perfect cu carb de cz sport ,plus ca era foarte fiabil,consum ,reprize intr-un cuvand tot ce-ti doresti de la un carb,,,,, si de unde mai gasesc eu carb de asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schumy Postat Iunie 26, 2006 Share Postat Iunie 26, 2006 @lebadake: eu nu tin minte sa fi postat ca a avut vreun prieten k68.eu am k65.si un priten a vut si el tot k65 si a fsot f multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 26, 2006 Share Postat Iunie 26, 2006 (editat) eu as pune de simson. e banal. exclus sa nu se repare. merge bine mersi cu tot respectu, dau exemplu carbul meu original de Simson care are sertarul atat de uzat incat trage aere false deci sunt cazuri in care nu se mai repara si manualul zice ca se schimba (suberul) sau cum se mai numeste sertarul acela acuma merg cu carburator de MZ 150 si e bine Editat Iunie 26, 2006 de Nick61 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Iunie 27, 2006 Autor Share Postat Iunie 27, 2006 am bagat un carb de minsk si mere chiar fff bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schumy Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 Eu nu as avea aceeasi parere despre carb de minsk.Cu siguranta iti scade vit max si acceleratia,insa iti miscoreaza consumul fata de cel origianl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lordofchoppers Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 acuma,depinde de ce vrea fiecare...toate bune si frumoase la iasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 acuma,depinde de ce vrea fiecare...toate bune si frumoase la iasi nu m-am prins ce are IaÂşiul cu asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Iunie 29, 2006 Autor Share Postat Iunie 29, 2006 nici eu nu stiu care e treaba cu iasi... asa ca... sa lasam lumea in pace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 cred ca adi a inceput sa se plimbe cu simsonu' prin tara... cu tot cu standul de reparatii dupa el, evident! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 cred ca adi a inceput sa se plimbe cu simsonu' prin tara... cu tot cu standul de reparatii dupa el, evident! vaaaai, ce rău eÂşti Âştii bine că Simsonul, dacă e făcut cum trebe nu te lasă în drum Âşi la cât a muncit Lebadake la el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 io glumeam, desigur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Iulie 5, 2006 Share Postat Iulie 5, 2006 eu folosesc K65. sunt foarte mulumit! k65 are jigler principal de 1 mm si de relanti si soc de 0,5 mm. k68 are jiglere mai mari. oricum iti sugerez sa reglezi asa: cuiul dozator o pozitie peste jumatate, aer 1/4 ture de la minim. atentie la garnitura catre chiulasa: sa fie perfect decupata. poti baga si un distantier (5-10 mm) de textolit intre doua garnituri de klingerit (pazeste carbu de temperaturi mari - nu se decalibreaza si nu se evapora benzina din pahar cand opresti...) succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Iulie 5, 2006 Autor Share Postat Iulie 5, 2006 (editat) cu carburatoru de minsk mere fff bine daca ii faci urmatoare modificare.... faci cuiul de sarcina(ala care vine pe subar) dupa cel original.. si o sa mearga ff bine.. eu unu asa am facut.... Editat Iulie 5, 2006 de lebadake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schumy Postat Iulie 5, 2006 Share Postat Iulie 5, 2006 K65 e mult mai tare decat Paco(minsk) la performante,insa trage ceva mai multa benzina,asa ca fiecar ecu favoritul sau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Iulie 6, 2006 Share Postat Iulie 6, 2006 Schumy, te contrazic... mie imi ia max. 3% pe sosea si 3,5% in oras! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.