Sari la conținut

Teava Esapament


sacal
 Share

Postări Recomandate

poate la vitezane sa ramana pielea...

 

la ij am pus mana din greseala pe esapament, e drept - mai la capatul din spate al tzevii, nu am nici site prin tzevi, si nu a ramas pielea, dar frige destul...

 

 

P.S. da de ce? nu stii cum miroase a shorici ??? :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ares666, depindse ce numesti tu teava...daca e toba , atunci asa e , nu se incalzeste imediat....daca te referi la cotul de evacuare, car e si el o "teava" :) ,apai.... :( SFRRRRRRRRR! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleu... cotul ala e criminal. De cate ori ma opresc si vine cate un curios sa se uite cu degetele pe la alternatorul meu, trebuie sa-l imping repede de tot din zona periculoasa. E ciudat rau cotul ala de evacuare. La 2-3mm de el nu simtzi caldura radianta, dar daca l-ai atins, lipeste pur si simplu pielea si te marcheaza. Nah... cum inmatriculam noi motoare, la fel ne inmatriculeaza si ele pe noi :( . Faza urata e ca nici nu face "SFRRRR", te prinzi cam dupa o juma de secunda ca esti pus "la copt". Metoda absoluta la arsuri - OTZET - cat mai repede posibil de la accident - imbibatzi o vata in otzet si legati-o cu scoci in zona afectata. Chiar daca pielea aia oricum pica, macar nu mai ustura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NICI PRIN GAND nu-mi trece sa pun mana pe cotul ala nenorocit...dupa ce am vazut ce trece pe acolo... am vazut un dnepr fara nici un fel de tzevi sau coate de evacuare, si pur si simplu ieseau flacari intermitente... ca la brichetele alea "anti-vant", ce sa zic, e la mintea cocosului sa vezi ca alea sunt primele care se inegresc (si nu din cauza fumului...:)) si direct pe ele sa pui mana... nush, trebuie sa te roada RAU curiozitatea...

 

P.S>moshulik zice bine el ce zice cu otzetul, e cam cea mai rapida si painless metoda de a scapa de arsuri, bine , mai exista produse pentru rani provocate prin ardere, dar nu gasesti prin orice gospodarie, asa ca otzetul works, trust me... m-am ars si eu in palma, cand reparam pe la dacia lu' tata... deh incepator pana in maduva oaselor... da' las ca ma fac eu mare.

 

@Axa (da man, si pe alea le consider tzevi) cam la 20 de cm de coada am atins cu dosul palmei (fara sa vreau), si frigea destul de tare, mai mult de 2-3 sec, nu tii mana fara sa te shtampileze.

(offtopic: Axa, cand zici ca dai meditatie de mecanica... ma inscriu primul la cursurile matale.. ca mecanicu' din mine a ramas repetent :( si atunci cand plec la drum, vreau sa ma bazez pe rusoaica...)

 

numai bine va doreste nenea Ares comunistu'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am pus mana nicidata pe cot ca sa stiu cat de tare frige insa am avut o data nenorocul sa ating un stalp cu un cot incins...si criar daca l-am atins f usor cotu sa turtit.

la rece puteam sa trag cu cioicanu pana ma saturam ca sa il indoi vreoleaca...deci tre sa se incinga in draci de sa muiat materialul asa tare incat am reusit sa il turtesc de stalpul ala...imi aduc aminte ca la jupiter m-am fript de la toba ....pai cred ca la coturi era jale mare...la nepra niste benzina care sa scurs pe toba ..sa aprins..deci tre sa fi fost si aia oleaca calduta :(

 

 

la spidane...no comment....nu ii trebuie un minut ca sa te lase fara pielicica pe mana ..in cateva secunde arde binisor....am atins eu la un zzr ..fara sa vreau...si mi-a ajuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, io am incercat mai bine temperatura de la cot la simson. Am cazut cu ea si piciorul mi-a ramas prins intre motor si pamant si cotul incalzea prin pantof. Si incalzea al dracu de rau ca mia facut o beshica prin pielea destul de groasa a pantofului. Plus ca a ramas si imprimat. Acum ii port de drag pantofii aia, ca imi aduc aminte. :) :( :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

odata pe drum m-am oprit sa reglez aprinderea si-am uitat ca era incins cotul asa ca am incercat sa ma sprijin de el.. :( Auuuuuuuuuuuu!!!! Dupa aia am tinut minte patania si-am stat departe.......

Oricum, coatele din inox se racesc in cateva minute! dupa 5-10 min poti sa-l atingi fara probleme..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e cu coate le din inox,se racesc cel mai repede,dar....se si incalzesc cel mai repede....eu am patit-o la un harley.....a nu,de fapt la harley-ul ala m-am fript ca prostu ca am vrut sa vad cat de calda e chiulasa... :) :( :) :) ;) .cand mi-am luat motoru` de bucurie tot dadeam pedale sa-l aud ca "zicea"metal adevarat(mai ceav ca Manowar :P ) si dupa ce dadeam pedala m-a urcam repede pe al sa-l simt si aveam o pereche de pantaloni din ny7lon(parca erau ceva trening- si am observat a doua zi gaura imensa in pantalon si pata de plastic arsa pe teava.nu m-am fript!dare era cat p-aci:))si da se incalzeste f repede inoxul.!!!in 30 sec min nu po sa pui mana.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am ars de nenumarate ori antebratele regland aprinderea la Dnepr , iar acum continui la Guzzi.Mai ales daca e prost reglat orice motor se incinge ca dracu. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dus si eu odata o gagica la plimbare si era pizdoasa rau la ultima moda imbracata si incaltata mai ales caaici a fost buba.era cu papuci din aia cu talpa groasa si nu a simtit dar cand s-a dat jos umbla cam ciudat ca statuse cu talpa pe teava (la un xs 400)si i-a topit "minunatie de papuci ultimul racnet la vremea aia"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...