Sari la conținut

Cea mai tare pe anul asta


Postări Recomandate

pe autostrada. am scos-o la rodaj. ma lua somnul pe ea. una peste alta: arata misto (asa mi se pare mie). se simte diferenta de cuplu fata de vechiul model. are cauciucuri ff bune, nici nu m-am uitat ce sunt, merg ca michelinurile dual compound ce le-am avut la gt. motorul face treaba daca te dai la el. nu se compara insa cu cel de la gt care parca te teleporta, erai ca si singur pe strada, de asta nici nu prea puteam sa merg cu nimeni. parbriz nasol, face turbulente rau in casca si ridicat total si ma patrundea vantul pe la umeri. cel aeroflow de pe gt era perfect, cred ca si de asta puteam merge km oricati cu viteza f mare. merita/ nu merita schimbul? habar n-am. ce e cert e ca ma voi duce zilnic cu ea la munca, lucru pe care nu il puteam face cu gt-ul, ma enerva groaznic in trafic aglomerat. va pun niste poze din marea expeditie de pe a2 facute intr-o parcare.

post-818-1270895982_thumb.jpg

post-818-1270895997_thumb.jpg

post-818-1270896011_thumb.jpg

post-818-1270896026_thumb.jpg

post-818-1270896053_thumb.jpg

post-818-1270896081_thumb.jpg

post-818-1270896112_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe autostrada. am scos-o la rodaj. ma lua somnul pe ea. una peste alta: arata misto (asa mi se pare mie). se simte diferenta de cuplu fata de vechiul model. are cauciucuri ff bune, nici nu m-am uitat ce sunt, merg ca michelinurile dual compound ce le-am avut la gt. motorul face treaba daca te dai la el. nu se compara insa cu cel de la gt care parca te teleporta, erai ca si singur pe strada, de asta nici nu prea puteam sa merg cu nimeni. parbriz nasol, face turbulente rau in casca si ridicat total si ma patrundea vantul pe la umeri. cel aeroflow de pe gt era perfect, cred ca si de asta puteam merge km oricati cu viteza f mare. merita/ nu merita schimbul? habar n-am. ce e cert e ca ma voi duce zilnic cu ea la munca, lucru pe care nu il puteam face cu gt-ul, ma enerva groaznic in trafic aglomerat. va pun niste poze din marea expeditie de pe a2 facute intr-o parcare.

 

 

salutare nenea doru ai avut rt asa ca stiai foarte bine diferenta cat despre dusul cu el la munca este exact ca gt acelasi oras aceiasi aglomeratie sami spui ce cauciucuri are so-nincalt si eu pea mea cat despre cuplu e la fel cu 120 merg si eu la acelasi ture salutare si poate merem undeva cat de curand anul asta doar cu scuterul am mers Pompi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu plec in alpi pe 16-17 iun. pana atunci mai e, imi trebuie un parbriz, asta nu e bun. m-am uitat, cauciucurile sunt metzler z6. cred ca am mai avut din astea la un motor, foarte bune dar nu tin, se duc repede, cred ca am mers 6000 cu ele. ia michelin din alea ca pe k-ul meu, vezi ca e la bavaria, sau ma uit eu exact de care sunt luni. ce parbriz e ala al tau? e bun? parca iti strcase mecanismul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu plec in alpi pe 16-17 iun. pana atunci mai e, imi trebuie un parbriz, asta nu e bun. m-am uitat, cauciucurile sunt metzler z6. cred ca am mai avut din astea la un motor, foarte bune dar nu tin, se duc repede, cred ca am mers 6000 cu ele. ia michelin din alea ca pe k-ul meu, vezi ca e la bavaria, sau ma uit eu exact de care sunt luni. ce parbriz e ala al tau? e bun? parca iti strcase mecanismul.

 

Inteleg ca totusi K-ul nu era o mtotcicleta de dat.

Mi se pare o treaba extrem de penibila problema cu parbrizul, la o motocicleta de touring. Ar trebui sa fie echipata cu un parbriz PERFECT.

Mie imi cazuse cu tronc R1200GS acum vrei 4 ani. Am vazut-o la MotoGP la Istambul, aveau stand acolo, insa nu te lasau la test. Am visat numai la ea pina am ajuns acasa, apoi fuga la Bavaria. N-am mai luat-o 80% din cauza parbrizului (facea ca punga de un leu la 120 km/h si se fixa cu niste rotite caraghioase din plastic) si 20% din cauza motorului (greu sa revii la 2 cilindri de la 4, mai ales cand trage si dreapta la acceleratii).

 

Revenind la motorul tau, ce pot spune e ca imi place cum arata. Ne vedem in Alpi, condu-l cu placere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toata stima, Doru,

 

Piesa.

Sincere felicitari ! Sa il stapanesti sanatos si cu placere.

 

La multi kilometri frumosi !

 

Dan

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc dane si la fel celorlalti. da, k-ul nu era de dat dar am o nebunie la cap. pentru drum, open road cum zic americanii era masina perfecta cu parbrizul aeroflow. puteam merge cat e ziua de lunga cu 200. toti prietenii mei cu boxere erau lati in boscheti si eu tot mergeam. trebuia tinut si luat ktm-ul cum am intentionat, nu stau insa asa bine cu banii cat sa tin doua motoare scumpe. asta e, ne multumim cu ce avem si suntem si recunoscatori. fereasca de mai rau! vedeti ca am dat k-ul la bavaria in buy-back, e perfect, necazut, nu a vazut decat sosea, oras nimic. cine e interesat poate avea un deal bun. nu intrebati cu cat l-am dat ca nu pot spune, nu e frumos, oricum astfel incat orice cumparator sa faca o afacere buna. la 20,000km e ca nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos. sa-ti traiasca.

 

se simte in vreun fel ca-i cu 8 valve? Adica fata de r1200 de pana acum... ai ceva experienta cu el?

 

 

 

multumesc dane si la fel celorlalti. da, k-ul nu era de dat dar am o nebunie la cap. pentru drum, open road cum zic americanii era masina perfecta cu parbrizul aeroflow. puteam merge cat e ziua de lunga cu 200. toti prietenii mei cu boxere erau lati in boscheti si eu tot mergeam. trebuia tinut si luat ktm-ul cum am intentionat, nu stau insa asa bine cu banii cat sa tin doua motoare scumpe. asta e, ne multumim cu ce avem si suntem si recunoscatori. fereasca de mai rau! vedeti ca am dat k-ul la bavaria in buy-back, e perfect, necazut, nu a vazut decat sosea, oras nimic. cine e interesat poate avea un deal bun. nu intrebati cu cat l-am dat ca nu pot spune, nu e frumos, oricum astfel incat orice cumparator sa faca o afacere buna. la 20,000km e ca nou.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da se simte, am experienta cu anteriorul un an. trage mai tare si e mai nevricos cand te dai la el. poate fi si efectul tobei, i-au pus clapa si suna a la akrapovic. nu multi realizeaza dar cand schimbi toba ti se pare ca mergi mai tare.

Mesaj completat

Am auzit azi la stiri ca era un tip care...dormea,pe A 2,la 120 km/h.

 

Tu erai....

 

S-o porti sanatos!

haha macar am ascultat muzica, are si asta radio ca si a ta, se aude f bine si f tare, nu stiu daca o pot spala cu jetul, nu intra apa la difuzoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radioamatorule!

Melomanule!

 

:love:

 

Au o panza deasupra difuzoarelor si le protejeaza oarecum.

Merge si cu jet-ul si sunt sigur ca nu pui lancea perpendicular pe ele.

Am un Karcher,il folosesc frecvent la moto si e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radioamatorule!

Melomanule!

 

:love:

 

Au o panza deasupra difuzoarelor si le protejeaza oarecum.

Merge si cu jet-ul si sunt sigur ca nu pui lancea perpendicular pe ele.

Am un Karcher,il folosesc frecvent la moto si e ok.

 

ma asta are si tweetere si alea nu sunt protejate, se vad prin grila care e cam rara. aveam un karcher de 150 de bari si l-am lasat ca desteptu' iarna in curte si a crapat. acum am luat unul de 220 bari la 380 sa rup tabla de pe masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foloseste-l delicat,simuleaza o ploaie obisnuita pe langa tweetere si nu-i problema!

 

Suntem la fel de iubitori de clima tropicala...Karcher 2.81,uitat in garaj,inghetat la un senzor,crapat,apoi pus pe direct,il tin special pentru moto si pentru suflat frunzele prin curte.

 

Pentru "limozina" am luat un Bosch Aquatak 1200 Plus...daca nu-i trag frana de mana,o misca din loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parbriz nasol, face turbulente rau in casca si ridicat total si ma patrundea vantul pe la umeri. cel aeroflow de pe gt era perfect, cred ca si de asta puteam merge km oricati cu viteza f mare.

S-o stapanesti sanatos. La cat de mare este parbrizul, este de mirare ca nu protejaja foarte bine. Incearca sa-l apleci catre spate mai mult. Din poze se vede ca este prea vertical. O inclinare mai mare, cu cativa cm, face diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos. La cat de mare este parbrizul, este de mirare ca nu protejaja foarte bine. Incearca sa-l apleci catre spate mai mult. Din poze se vede ca este prea vertical. O inclinare mai mare, cu cativa cm, face diferenta.

parbrizul e motorizat, e electric. e prost el, asa sunt toate parbrizele bmw. si la gt e la fel, cum am pus airflow s-a facut liniste. sa vad ce pun la asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parbrizul e motorizat, e electric. e prost el, asa sunt toate parbrizele bmw. si la gt e la fel, cum am pus airflow s-a facut liniste. sa vad ce pun la asta.

Parbrizul nu este prost. Este prost pozitionat in raport cu pilotul. Parbrizul se prinde in suportul lui in 4 suruburi. Schimba-le provizoriu pe cele 2 de jos cu unele mai lung si intercaleaza 2 distantiere de 12-15mm. Va fi liniste garantat.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteleg ce spui, am bricolat si eu destule, stiu ca si tu. problema e ca nu are buza de sus rasfranta inainte cum au astea aftermarket, de acolo e beleaua. de asemenea e prea ingust. uite-l pe ala stoc la gt si pe cel aeroflow.

post-818-1270994094_thumb.jpg

post-818-1270994136_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Doru si sa-l stapanesti sanatos si fara probleme!

Credeam ca te vad azi pe la prietenu' Tariceanu, n-aveai programare intre 10-11 cu o super clasica?

Eu am fost (si Mihai Varadero spectator) si m-am dat cu Fat Bob si VRoad; interesanta experienta.

 

Dans

 

PS. Eu tot inclin si "desclin" parbrizul la GS (vezi Bogdan Harea-multzumesc) dar tot imi tulbura C3-ul. In conditiile astea e chiar mai bun Caberg Justissimo.

Am comandat unul variabil la MV-Motorrad, dar pare cam ingust; cel de Adventure pare bun, dar nu-mi place ca vad prin el (am 1,75).

Ai alte recomandari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut dane, am vrut dar nu am reusit. astazi am avut mai multe treburi si am incercat sa le rezolv pe toate pana in 12 cand asteptam niste musafiri. ma rog, am inceput la 7 cu gradina care mi-a mancat si timpul pe care il alocasem testului.

cu parbrizul de gs nu o scoti la capat, e prost rau. cea mai buna varianta e sa il tii la un dinte de max vertical. optiuni sunt cel de adv cu tot cu montura care e bun. daca nu ti se potriveste vezi ce fac aeroflow pt gs, aia sunt singurii ce le studiaza cum trebuie iar rezultatele sunt peste asteptari. ce e prost e ca le fac din acryl nu din lexan si pot crapa daca sunt mari si mergi tare, nu e cazul tau.

Mesaj completat

Sau de ce nu un K1300GT? Stii cum e,acum lumea moare de curiozitate!

e la fel cu 1200 al meu dar are grave probleme de fiabiliate pe la electrice si alte lucruri pe care le-au modificat dar prost. ma astept la genul asta de probleme la rt. rezervoarele de lichid hidraulic sunt o tragedie, comenzile electrice complicate, sunt curios cat o sa tina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa iti fie "schimbul" de bine Doru.

Noi am fost pana la urma la Nessebar... Sambata dus, plimbat Nessebar, papat caracatita. Duminica intors prin Dalboka :laugh: papat scoici, apoi Negru Voda, Calarasi si plictiseala de seara pe autostrada :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo frate tu mergi nu te incurci sa dai din taste pe aici. astept cartea sa o inmatriculez si eu, mai am de facut vreo 750 rodaj, cred ca prind o zi frumoasa si ii fac dintr-o bucata sa termin. nasol cu tara asta paducjioasa, nici nu stiu incotro s-o apuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...