Sari la conținut

Intrebare Despre Ij


Redresor
 Share

Postări Recomandate

ete na nu se mai foloseste magnetou ????? dar atunci cum dracu se cheama ala rotund care nu are platine implicit nu mai stai ca boul sa reglezi aprinderea dar stiiiiiiiii unde se pune el ????? pe partea dreapta a motorului in fata are un capac rotund care se scoate si unii mai destepti regleaza platinile numai ca al meu nu mai are platini e electronic :rolleyes: :bounce: . stai linistit cind am luat cazanul am cautat sa il fac astfel incit sa nu ma mai doara capul am schimbat in el instalatia electrica , cea mai fiabila cu putinta am pus de 12 v semnale fata spate sa nu ma doara capul la rar cind il trec pe numele meu , pinionul de la motor schimbat , lant primar , secundar discuri de ambreiaj oala de ambreiaj , segmenti , saboti cauciucuri , sa in forma de inima, contact de tractor ce mai am dat banul dar macar am o garantie ca nu o sa am probleme cu el. vrb aia putina reclama nu strica ii multumesc lui IULIAN EPOCA ca a acceptat sa se ocupe de motorul meu . un sfat am eu va luati o comunista dar daca vreti sa aveti cu adevarat un motor bun sa aveti in vedere un buget de restaurare si sa aveti si un mecanic bun si rabdator cu incepatorii , altfel riscati sa sa ramineti cu el pe coclauri si sa va plingeti ca nu e ij ul fiabil . si ceea ce este cel mai important cind nu te prea pricepi la motoare sa intrebi pe cei care chiar stiu . si eu ma uit cu jind la motoare noi dar mai stiu ca pot sa ma intind cit este plapuma mea cu un minim de cheltuieli dar facute cu cap

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 159
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu am avut ij 56 si la aprindere nu am umblat timp de catyiva ani dar un prieten a avut jupiter si regla aprinderea din 25 in 25 km :rolleyes: :bounce: (asta in caz ca nu ai o aprindere electronica pe el care e super ok)

asa ca .... fa tu o diferentza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea sincera este ca un ij intr-un piston si cu aprindere electronica este cel mai bun motor ptr un incepator mai stringi si tu suruburile pe aici pe acolo ca de e motor in 2 timpi si trepideaza in rest asfalt uscat . iar sincer la accidente nu prea am vazut sa se plinga vreun posesor de ij ca a avut accident iar un motor facut din fier hotarit este cel mai bun lucru in ziua de azi . cind l-am vazut prima data in calarasi amarit ,nu intra in viteze ,saua varza pe el fara frina pe fata tobele ars mama lor vopseaua ba data cu lac ba nu ce mai hingherit am zis vai ce gloaba dar marele lui avantaj a fost ca avea actele super ok un pret ffff bun si :crack: verde culoarea ........... si uite asa l-am suit in duba sa il fac bucurestean .dupa 2 zile de stat in bar la rosu a plecat la garajul lui iulian ca sa renasca a fost demontat bucati sa luat o foaie si am inceput sa trec tot ce trebuie luat nou vai nu se mai termina lista :bounce: :crack: :crack: si uite asa pas cu pas am luat tot ce trebuie si il fac pe zelea motor de domn elegant.verde inclusiv rotile iar motorul si tobele negre ce mai o frumusete va fi :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 100 de kg dar am doar o sa nu am pasagera (zelea e misogin) si in plus voi porni atunci prima data la un drum lung asa ca o sa bag o estimare de 6 litri , am pinion de 19 la motor si am schimbat instalatia electrica pe 12 cu magnetou fara platini. oricum pina atunci mai am o delegatie pina la ct si vad ce tip de ulei se gaseste prin benzinariile de pe traseu ca sa fiu pregatit

pune 21 pt drum lung, ajuta ff mult. si eu sunt aproape de 90 kg.

 

 

 

 

p.s. ijul tau nu a fost si prin alexandria?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am vazut pe ala din alexandria pe un forum cerea fff mult pe el fara acte , al meu l-am luat din calarasi din oras am avut noroc ca am gasit cu acte in regula nr noi carte cu securizare pe ea tot tacimul trecut solo in carte dar intr-o stare jalnica vizual si mecanic . oricum azi trebuie sa ma duc sa depun dosarul ptr examen si cind iau carnetul e si zelea gata numai bun de dat pe sosea cu el .mai as fi pus unul de 21 dar sfatul mecanicului a fost sa pun unul de 19 si respectivul mecanic are ceva experienta asa ca merg pe mina lui :rolleyes: .

 

la cauciucuri cred am facut o afacere cam proasta am luat unele pe 19 facute in rusia bai tata parca erau arici asa erau :bounce: din cauza la cilii aia de ramin pe ei dupa ce sunt turnate in forma , prima data m-am speriat si de profil dar am mai vazut profilul ala pe uraluri si nipre , de eu sunt obisnuit cu profile de conserve si ma gindeam ca la fel trb sa fie si la moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, ca 'cilii' aia se duc in timp, la contactul cu asfaltul. Eu am pinion de 20 si vad ca merge bine. Trage la deal, ok pe teren drept. Ca sa nu mai spun la vale.... :rolleyes: :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

paaaardon??? ij jupiter 4, peste 140 cu 2 persoane! ma rog, echivalentul uneia mai mari, 110 kile! :crack: am avut si ij si jawa... jawa sucks! :crack: si la reparatii si la performante!

 

 

Bai, ne lasi cu jegul de Jupiter...

E o motocicleta care aduce numai probleme!!!

Nu vezi ca esti singurul care sustine Jupiterul?!?!?

Probabil ca ai unul de vanzare ca altfel nu se explica...

 

Si daca e mai bun ca Planeta de ce e mult mai ieftin?

...pt ca e mult mai prost!!!

Nu mai incerca sa ma convingi contrariul ca nu ai nici o sansa...am lucrat la vreo 4 si JALE!!!

Macar Planeta poti sa o faci sa mearga destul de usor.

 

LASA-NE, LASA-NE !!!! :rolleyes: :bounce: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

n-am nici un jupi de vanzare, chiar am mai multe jupi si planete... jupi e fain, numai ca la noi "meseriasii" prefera sa faca o planeta :rolleyes: daca nu stii sa repari un motor nu spune ca nu e bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zidu : Am si eu o intrebare. Se merita sa pun un pinion de 21 pe iju meu? Rusnacu din gl zicea ca cica doar un motor f bun trage cu un pinion de 21. Eu am tot 56 ca al tau . Te intreb la tine trage ? Sa bag unu de 21 sau de 20 ( acum am de 19 , se simte diferenta de un dinte eventual 2?)

:rolleyes:

 

 

P.S : oricum daca e sa ii schimb pinionu il schimb ca sa mearga in turatii mai joase pe la 80 cat e viteza mea de croaziera, ca nu ma astept si nici nu ii cer viteze de peste 90-100 ijului

Editat de Misha
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu ca musca in lapte:

"Cat trage" este o chestie subiectiva, cel mai bine vezi din experienta proprie. Depinde atat de motor cat si de stilul tau de mers.

Daca mergi la drum lung iti pui pinion mare, daca mergi prin oras, pinion mic.

Macar la astea cu lant pinionul se schimba imediat.

La cardan pana schimbi grupul.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma eu am avut pe al meu pinion de 20 fatza si spate de 40 iar la distributie am schimbat pinionul si am pus unul de 25inloc de 23 cat are el original si mergea beton. creshte viteza iar la deal nu se caca pe el . trage ca inainte dar viteza iti creshte f tare. potzi sa ajungi si la 135km/h :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles cum e cu comunistele.Oricum, mie imi palce sa surubaresc ca sa ma exprim ca majoritatea de aici care s-au saturat e aceasta activitate. Pana la urma dak pui apridnere electronica pe jupiter nu se mai deregleaza shi merge mai bine ca Planeta, ca doar e mai puternic, shi dak ii mai schimbi shi pinioanele cum scria pe aici, zboara. Toata chestia e sa il nimeresti bun la ambielaj shi la cutie................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes: :bounce: :crack: :crack: ............... auzi si tu daca are aia si ii schimbi cealalta trebuie sa fie buna cealalta repet inca odata vrei sa ai un motor bun iti faci un buget iei un motor cu acte in regula si il desfaci bucati si pe urma schimbi tot ce nu e bun in el , asta e sfatul meu iti garantez din proprie experinta ca cu maxim 600 de euro total fier+ piese schimbate +modificari ai un motor cu care poti sa te incumeti sa pleci in orice calatorie vrei fara sa stai cu teama ca se rupe ceva la el . daca iei un junghi la 200 de euro de 200 de euro o sa mergi asa ca tata stringe banu , cauta un mecanic bun si sa asculti sfaturile lui. si sinver poti sa iei ce comunista vrei dar trb sa o pui la punct cum se spune din roata in roata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai dak iau o comunita de 600 de euro o aiu ca e mai buna , nu ca sa mai bag inca 600 de euro in ea.Hai, sa mai bag 200 de euro ca poate ii fac o segmentare.Nu vreau s aiau un stift sa ma apuc sa bag mai mult decat am dat pe ea. Imbunatatirile am sa le fac cu timpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce etansez/prind tobele pe galerii la un IJ 56? Aduce careva piese pt dihanii de-astea, ca m-am pomenit cu una-n ograda...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

pai dak iau o comunita de 600 de euro o aiu ca e mai buna , nu ca sa mai bag inca 600 de euro in ea.Hai, sa mai bag 200 de euro ca poate ii fac o segmentare.Nu vreau s aiau un stift sa ma apuc sa bag mai mult decat am dat pe ea. Imbunatatirile am sa le fac cu timpul.

 

 

segmentarea te costa 100.000, un tub de silicon si un set de garnituri, atat! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zidu : Am si eu o intrebare. Se merita sa pun un pinion de 21 pe iju meu? Rusnacu din gl zicea ca cica doar un motor f bun trage cu un pinion de 21. Eu am tot 56 ca al tau . Te intreb la tine trage ? Sa bag unu de 21 sau de 20 ( acum am de 19 , se simte diferenta de un dinte eventual 2?)

:rolleyes:

P.S : oricum daca e sa ii schimb pinionu il schimb ca sa mearga in turatii mai joase pe la 80 cat e viteza mea de croaziera, ca nu ma astept si nici nu ii cer viteze de peste 90-100 ijului

clar merita 21. sapa santuri cu el pe nisip, face burnout pe asfalt, etc. oricum nu te rupe la demaraj. La munte cu 2 persoane se simte, nu mai urci cu a 4-a

 

Cu ce etansez/prind tobele pe galerii la un IJ 56? Aduce careva piese pt dihanii de-astea, ca m-am pomenit cu una-n ograda...

asbest si silicon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

da, atat costa 4 segmenti de ij, cel putin la noi, in galati! :rolleyes: 2 pe un piston, 2 pe altul! siliconul trebuie pt. garnituri, pui peste sau daca ai suprafetele plane si vrei performanta renunti la garniturile de sub cilindru si de la chiulasa si pui doar un strat SUBTIRE de silicon! :bounce: si siliconul 2+2 e 65.000 :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello again!

Am si eu in curte un IJ care pleaca numai cand vrea el. Are setul nou si cand pleaca e OK. Carbu' e un k62, IJ-ul e un monocilindru de prin '60, cilindrul are doua bujii. Cum il fac sa porneasca mai pronto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

electrica pe cat e? :rolleyes:

 

 

in primul rand verifica fisa, bujia si avansul (bujia vara trebuie sa aiba cifra termica de 240), vezi ce culoare are bujia! daca e alba ii trebuie mai multa benzina, daca e neagra ii trebuie mai putina!

 

vezi sa nu fi pus prea mult ulei! 40 ml/litru, 50 in rodaj, daca pui mai mult porneste greu si merga prost! in fine, da si tu mai multe detall ca sa te putem ajuta! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello again!

Am si eu in curte un IJ care pleaca numai cand vrea el. Are setul nou si cand pleaca e OK. Carbu' e un k62, IJ-ul e un monocilindru de prin '60, cilindrul are doua bujii. Cum il fac sa porneasca mai pronto?

daca da scanteie ok atunci e din carb. ridica putin ralanty (juma de tura)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal`tare! Intru si io in discutiile despre Ij.

Am avut un Festival demult si mi-o placut cum mergea...l-am dat ca era complicat cu inscrisul si n-aveam nici varsta. De-atunci am tot tanjit sa am unu din nou...mi-o ramas in suflet si regret ca l-am dat. Acum am doua variante: Sa-mi iau un Mz Es in stare perfecta(merge de rupe), cu 15 milioane sau un Ij Planeta cred sau oricum ii din 60 monocilindru cu vreo 6 milioane(are nr. vechi, tablaria ii cam ruginita, lipsa baterie si multe alte neajunsuri). imi place mult Ij-ul, dar ma gadesc ca-s mult prea multe dezavantaje cu el si pana la urma ajung sa ma coste mai mult decat Mz-ul. Sa nu mai vorbesc de diferenta de consum. Voi ce ziceti? S-ar merita sa iau Ij-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...