rares_04cpl Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 dupa ce am desfacut airboxu mi-am dat seama ca filtrul de aer era imbacsit. mai mult ca sigur era cel original cu care a venit motoreta din fabrica , am trecut pe kn , acum sa vedem daca ajuta la ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Unde gasesc niste crashpaduri+montat ptr sv650s model 2000? In bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 dupa ce am desfacut airboxu mi-am dat seama ca filtrul de aer era imbacsit. mai mult ca sigur era cel original cu care a venit motoreta din fabrica , am trecut pe kn , acum sa vedem daca ajuta la ceva. Parca vad ca mai creste consumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Nunu, cu filtru nou am avut autonomie de200 de km, acelasi stil de mers, aproximativ aceleasi drumuri, benzina tot de 95 deci merita!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr33man Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Eu cu a mea din 2008 scot 200-220 km cu 12-13 litrii mers numai oras, trafic greu, turatii si mers deloc bland sau economic, ce am scot cel mai bine au fost vreo 330 km mers mixt (150 km afara si oras 180km pana sa se aprinda becul), dar mers bland (max 6000 rpm), primavara (aer rece), si fara bagaje sau pasager. Dar mai are si ea toanele ei gen cateodata mai papa si scoate 180 km in oras cu rezervorful full pana sa se aprinda becul, nu stiu poate depinde si de temperatura, vara parca mananca mai mult. In mare consum de 6/6,5 oras si sa zic vreo 4,5/5 in afara cred ca e cel mai corect pt un SV ingrijit. Cu rezervorul ei pe care eu il consider mic duce mai multi km decat orice super sport sau motor sport fara sa sacrifice performanta prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 a bagat careva benzina pana-n buza la sv650 (varianta 99-02)? cata intra? in carte parca zice ca 16l ar avea rezervoru. aseara am bagat o plimbare pe A2. undeva spre 300 km cu tot cu frichineala din bucale (cam 20-30 km). am bagat benzina fix de 50 lei inainte. plus ce mai aveam in rezervor (era pe rosu). la intoarcere inca nu eram pe rosu. se vedea benzina in rezervor. si n-am menajat.o deloc. cel putin un sfert din distanta a fost la viteza foarte mare. inconstient de mare. asta si ptr ca autostrada era libera. alt sfert am mers cu viteza mare. in rest 120-130. mi s-a parut bun consumul. la cum am mers, eu ma gandeam ca trebuie sa alimentez iar la intoarcere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndyASE Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Salut. Am un sv 650 din 2001 si am o problema la carburator. Fluctueaza la relanti. Am facut reglajele acum un an cu sincronizare cu tot si a mers bine 1 luna. Am incercat conform manualului sa reglez aer/benzina din surubul pilot de sub carburator. L-am deschis cum scrie in manual 2.5 ture inapoi dar relantiul fluctueaza,am incercat sa il deschid cu inca 1.5 ture,sta bine in relanti dar nu accelereaza bine. M-am uitat pe codul de pe carburator(20f3 care scrie pe al meu)dar in manual nu exista.AJUTOOOOOOR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 SV650 x-k2 are rezervorul de 16 litrii, becu se aprinde si clipeste intermitent cand mai sunt 4 litrii si ramane permanent aprins cand mai e 1-1,5L (dar atentie ca se mai si defecteaza si ramai cu buza umflata). Cat despre carburatorare si fluctuatie; -Surubul de amestec e bine sa fie lasat fie in pace, fie adus inapoi la setarile din fabrica (deci deci atentie si numarat exact turele cand umblii prima data la el). Atentie - daca l-ai desfacut sa nu fi pierdut micuta garnitura din interior la unul dintre ele; -Daca nu, atunci trebuie sa incerci sa regasesti cea mai buna setare ptr ele - yo momentan sunt la 2+3/4 la ambele, fata si spate. -Apoi cand faci reglarea carburatoarelor, verifica sa nu ai joc la tija care leaga cele doua carburatoare, uneori aici, din cauza uzurii apare un mic joc ce te fura enorm cand incerci sa sincronizezi carburatoarele, alteori din cauza neatentiei la demontare, tija se poate indoii si iarasi ai probleme la sincronizare. Un alt lucru care duce la inegalitatea dintre carburatoare este uzura diferita a celor 2 membrane, una ramane cauciucata alta se intareste; si nu in ultimul rand ai grija sa ai aceleasi "gradatii" pe cuiul jetului principal. Succes si mai ales rabdare in ”arta” reglarii si sincronizarii carburatoarelor de SV. Tre sa fi zen, ca altfel nu iti iese, vorbesc in cunostinta de cauza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndyASE Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Multumesc pt info. Treaba cu Zen este mai complicata dar o sa incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 buna seara, unde rezolv si eu problema cu oala de ambreiaj?... sau macar sa stiu cat de afectata este. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 Ca tot se vorbea zilele trecute de consum, adaug si yo niste fotografii, motor de 14 ani, merge ceas... consum mixt - fredonat in oras + naveta spre casa, zilnic ca locuiesc la 15Km de Bv - 4,95 si nu, nu respect ad literam regimu' de viteza love this little bike! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu aztek Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Salutare.Nu mai merge semnalizarea (deloc) pe nicio parte ,eu banuiesc releul de semnalizare.niste sfaturi mi-ar fi de ajutor.Multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 ai verificat sigurantele? ca sa nu schimbi releul si apoi sa constati ca nu era el vinovat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Intalniri in bucuresti ale astora cu sv.uri se mai fac? Cand si unde? Parca pe la arc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Buna intrebare! Candva (2009 - 2010) ne vedeam la Bikers in otopeni, mai apoi pe la o terasa pe langa ATF parca era, duminica seara. Poate reluati voi, astia "mai tineri" intalnirile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu aztek Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Am verificat sigurantele si butonul de semnal de pe ghidon se pare ca sunt in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Serios, un atelier cu mecanic bun, Specialist in SV-uri pentru Bucureşti exista ? Chiar nu ma poate ajuta nimeni... Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 mergi la TNG. 0722537975 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Ca tot se vorbea zilele trecute de consum, adaug si yo niste fotografii, motor de 14 ani, merge ceas... WP_20160604_21_54_02_Raw.jpg WP_20160604_21_53_48_Raw.jpg consum mixt - fredonat in oras + naveta spre casa, zilnic ca locuiesc la 15Km de Bv - 4,95 si nu, nu respect ad literam regimu' de viteza love this little bike! aha , deci poate si cifre dinastea sv-ul , da nu cu mine la ghidion , totusi am ajuns la un consum de 6.3 care in opinia mea e rezonabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Azi am patit prima duda. Am ramas fara benzina. In urcare, in depasire. A zvacnit de doua ori si.a murit. Centura Ploiesti. Abia iesisem de pe autostrada si ma duceam spre Targoviste. Si la primu pod a decedat. Becu de la rezervor incepuse sa palpaie cu vreo 20 km in urma. M.am gandit ca mai duce macar 50-60 km. C.asa zice in cartea ei....cand palpaie mai ai cam 3-3.5 l. Dar n.a fost sa fie. Noroc c.a oprit un alt confrate. Sa.i dea Dumnezeu sanatate. Era si pe sensu alalalt. A trebuit sa mearga pana la un giratoriu. Sa intoarca. Apoi s.a dus sa ia benzina. Si.a stat cu mine o ora si ceva. D.asta imi place mie comunitatea asta. Gasesti un om de suflet sa te ajute. Dupa ce i.am pus benzina i.am dat la automat pana era sa prajesc electromotoru. In final a pornit impinsa. Acum e totu ok. Porneste normal. Ce.am aflat....cand se duce toata benzina si apoi pui alta, tre sa dai de.un surub ca sa ajunga benzina la carburi (nu stiu unde e rahatu asta de surub ca nu l.am gasit si nici scule nu aveam). Altfel o fwti din buton sa porneasca si faci kktu praf. Io i.am dat la automat pana a inceput sa scoata un bazait din zona sigurantelor principale (alea de 30) de langa vasu cu lichidu de racire. Am zis ca s.a dus dreacu, ca i.am prajit releul de incarcare sau cine stie ce alte minuni. Dar am reusit doar sa incing electromotoru. Merci Ionut (hornet albastru de PH) si merci Florin (http://servicemoto.net/service-moto/ ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 (editat) Pompa de benzina si supapa de la rezervor sunt vacuumatice. Nu este nici un surub (din cate stiu eu) care sa deschida benzina si sa ajunga in carburator. Cred ca bazaitul era mai degraba in tacanit de releu. Dupa cum zici tu ca ai tot tinut butonul apasat, tind sa cred ca ai descarcat bateria => releul cupla si decupla -> tzac tzac tzac. Ce baterie ai? In cazul meu dupa o iarna de stat, incarc bateria si apoi o pornesc tot la fel. dureaza cam 20 de secunde pana o ia din loc. IN acest interval cu bateria incarcata, nu face nici un zgomot releul principal. Asa ca ori ai o baterie care nu e incarcata prea bine sau e mai veche? sau e de o capacitate mai mica? Daca cumva e mai veche s-ar putea sa te trezeti cu releul de incarcare ars in curand. Editat Iunie 13, 2016 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Nu facea tzac tzac. Doar un bazait prelung, cat tineam apasam butonul. Fix din sigurantele principale se auzea. Bateria e ok. Si era si atunci ca aveam claxon. Acu porneste la sfert. La o ora dupa incident a pornit fara probleme. D.aia inclin catre varianta cu electromotoru incins de la prea multe incercari de pornire nereusite. Asa cum a zis si Florin. Dupa ce am varsat benzina din sticle in rezervor i.am si dat butoane. Initial a invartit, a dat s.o ia si atat. Posibil s.o fi si innecat. Dracu stie. Trebuia s.o las oleaca dupa ce.am pus benzina si apoi s.o pornesc. Nu sa.i dau ca turbatu 30 de butoane. Cat despre surubu ala, mi.a zis unu in telefon ca sa.l caut si sa dau drumu la benzina. Si parca sa zic ca era ceva prin zona carburilor. Pe ambele era cate un surub cu cap inbus (la care se putea ajunge cu o surubelnita mai lunga). Si fiecare surub avea langa el ceva ca un shtutz asa, cat sa intre o scobitoare. Si sub ambele suruburi era cate un punct rosu. Io m.am gandit ca invart de surub iar pe shtutzul ala curge benzina. Da' n.am incercat ca nu eram sigur. Or fi fost alea sau nu suruburile in cauza, habar n.am. Daca e careva mai priceput, as fi curios si eu. Si care ar fi procedura de pornire dupa ce ramai in pana prostului la modul ca nu mai ai nici macar vapori de benzina in rezervor. Pui benzina si apoi ce si cum faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 In cazul SVului, pur si simplu apesi pe buton... SI crede-ma ca am scos carburatoarele de vreo cateva ori pentru curatare si sincronizare, deci erau seci, iasca... bagi benzina, eventual deschizi un pic socu si apesi pe buton... incepe sa invarta - e un sunet specific cand n-are benzina - o lasi 20-30secunde (mai ales daca te sti cu o baterie mai speriata) - iar apesi invarte un pic si apoi sigur porneste (asta daca nu ai si alte hibe). si inca ceva, daca ai socu tras nu te atinge de acceleratie ca o inneci. nRock » Post actualizat in 14 Jun 2016 09:27Apropo, ca mi-am adus aminte de ceva... datorita varstei motoarelor din prima generatie robinetul vaccumatic al rezervorului se poate bloca (patit-o in iarna, cand motorul a stat mai mult timp) si garnitura agata in pozitia OFF, vaccumul fiind insuficient ptr a o deschide... bagi benzina, dai de nebun la automat si nimic, ca benzina nu are cum sa ajunga in carburatoare... Solutia: a. schimbi robinetul sau cumperi kitu de reparatie - undeva la vreo 30-40oiro sau 2. anulezi robinetul scotandu-i garnitura de cauciuc si arcul de retur (like me)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Buna ziua! Suportul de numar standard (care este si aparatoare de noroi) nu il am. Ideea este ca atunci cand dau de putin ud, imi arunca peste codita, implicit pe mine. Cum as putea rezolva problema, pt ca m am obisnuit asa, si parca e mai urat cu suportul clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Cum as putea rezolva problema, pt ca m am obisnuit asa, si parca e mai urat cu suportul clasic Daca te-ai obisnuit si suportul original nu iti convine, unde e problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.