bc_krist Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 In cazul SVului, pur si simplu apesi pe buton... SI crede-ma ca am scos carburatoarele de vreo cateva ori pentru curatare si sincronizare, deci erau seci, iasca... bagi benzina, eventual deschizi un pic socu si apesi pe buton... incepe sa invarta - e un sunet specific cand n-are benzina - o lasi 20-30secunde (mai ales daca te sti cu o baterie mai speriata) - iar apesi invarte un pic si apoi sigur porneste (asta daca nu ai si alte hibe). si inca ceva, daca ai socu tras nu te atinge de acceleratie ca o inneci. nRock » Post actualizat in 14 Jun 2016 09:27Apropo, ca mi-am adus aminte de ceva... datorita varstei motoarelor din prima generatie robinetul vaccumatic al rezervorului se poate bloca (patit-o in iarna, cand motorul a stat mai mult timp) si garnitura agata in pozitia OFF, vaccumul fiind insuficient ptr a o deschide... bagi benzina, dai de nebun la automat si nimic, ca benzina nu are cum sa ajunga in carburatoare... Solutia: a. schimbi robinetul sau cumperi kitu de reparatie - undeva la vreo 30-40oiro sau 2. anulezi robinetul scotandu-i garnitura de cauciuc si arcul de retur (like me)! Eu in primele 30 de sec cred ca i.am dat vreo 5 butoane. Apoi m.am infipt si in soc oleaca+acceleratie trasa. Deci mi.e clar cam ce s.a intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 pe langa ghidon (+prinderi) ti-ar trebui si jugul superior. va trebui sa schimbi (din cate stiu) si furtunele de frana + ambreiaj, si cablurile de acceleratie, cele de S am inteles ca n-or sa ajunga pan' la ghidon. incearca si prin topicurile de dezmembrari pt jug si ghidon. eu le-am gasit pe toate 3 cu 200 lei, la o oferta. poate ai si tu noroc si gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Daca te-ai obisnuit si suportul original nu iti convine, unde e problema? Ma gandeam la o alternativa fata de cel original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 (editat) nici eu nu-l am pe cel original, nu stiu daca e vreo firma anume, dar nu ma zoieste atunci cand ploua, probabil datorita aripii aftermarket mai am un prieten cu un sv care nu are nici acea aripa, nici suportul original, si n-are problema asta... tu ce suport ai acum? mai cauta pe net la suporturi universale, vezi care ar parea mai mare... Editat Iunie 16, 2016 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krysztoff Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Salut. Am un k4 si azi mergand spre munca, se aprindeau indicatoarele de semnalizare si cel de faza lunga. Nu stateau aprinse tot timpul, doar cand si cand. Daca incercam sa semnalizez stanga sau dreapta, functioneaza. Ma gandesc la ceva contacte imperfecte. Poate fi si de la altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 O idee ptr asigurarea busonului de la baia ulei? Ieri am surprins un drac de copil care umbla prin zona aia. Mi.e sa nu.mi bage careva cine stie ce minuni in baia de ulei. Varianta cu husa pica, ptr ca am, dar ieri am gasit.o ridicata pe jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Lipeste alaturi un sticker cu cap de mort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 O idee ptr asigurarea busonului de la baia ulei? Ieri am surprins un drac de copil care umbla prin zona aia. Mi.e sa nu.mi bage careva cine stie ce minuni in baia de ulei. Varianta cu husa pica, ptr ca am, dar ieri am gasit.o ridicata pe jumate. ceva de genul asta: LINK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 O idee ptr asigurarea busonului de la baia ulei? Ieri am surprins un drac de copil care umbla prin zona aia. Mi.e sa nu.mi bage careva cine stie ce minuni in baia de ulei. Varianta cu husa pica, ptr ca am, dar ieri am gasit.o ridicata pe jumate. relax, daca il strangi suficient de tare + vibratiile il fac sa fie de nedesfacut, yo uneori tre sa folosesc un patent pentru a il redeschide pe al meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Hello. Care a mai patit sa ii mearga intr-un cilindru, si cand se scoate bujia sa ii fie ruginita? Bujie noua, maxim o luna de folosinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Mers pe ploaie, intrat apa acolo. Canalul de evacuare probabil infundat. E cilindrul fata presupun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 (editat) Mers pe ploaie, intrat apa acolo. Canalul de evacuare probabil infundat. E cilindrul fata presupun. Da da, cilindrul fata. Canalul ala de evacuare era intr-adevar infundat. Bujie noua si merge. Cu ocazia asta am bagat o revizie mai ca lumea: - verificat compresie - 100% in parametri, - jocuri la supape (cilindrul fata ok, cilindrul spate cam la limita superioara - schimbam pastilele), - distributie - ok - rulmenti roti + jug - servisare furca (semeringurile invechite, si putin crapate) - filtru de aer (cel vechi cred neschimbat de la primul proprietar din italia, dupa cum arata) Editat Iunie 22, 2016 de Dru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Apropo de verificat jocul supapelor. La cati km ati verificat jocul in supape si ce rezultate ati avut? Dru, tu le.ai verificat singur sau ai mers la service. Daca ai apelat la service, ce pret ti.au cerut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Manualul zice sa verifici la fiecare 24.000 km si sa schimbi cand e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 (editat) Manualul zice sa verifici la fiecare 24.000 km si sa schimbi cand e cazul. Si tu le-ai verificat la fiecare 24? » Post actualizat in 23 Jun 2016 07:00 In cazul SVului, pur si simplu apesi pe buton... SI crede-ma ca am scos carburatoarele de vreo cateva ori pentru curatare si sincronizare, deci erau seci, iasca... bagi benzina, eventual deschizi un pic socu si apesi pe buton... incepe sa invarta - e un sunet specific cand n-are benzina - o lasi 20-30secunde (mai ales daca te sti cu o baterie mai speriata) - iar apesi invarte un pic si apoi sigur porneste (asta daca nu ai si alte hibe). si inca ceva, daca ai socu tras nu te atinge de acceleratie ca o inneci. nRock Asta merge daca ai destula benzina in rezervor ca sa curga singura pana in carburatoare. Daca nu...trebuie sa "dai la buton" pana reuseste sa traga pompa suficienta benzina ca sa porneasca. » Post actualizat in 14 Jun 2016 09:27 Apropo, ca mi-am adus aminte de ceva... datorita varstei motoarelor din prima generatie robinetul vaccumatic al rezervorului se poate bloca (patit-o in iarna, cand motorul a stat mai mult timp) si garnitura agata in pozitia OFF, vaccumul fiind insuficient ptr a o deschide... bagi benzina, dai de nebun la automat si nimic, ca benzina nu are cum sa ajunga in carburatoare... Solutia: a. schimbi robinetul sau cumperi kitu de reparatie - undeva la vreo 30-40oiro sau 2. anulezi robinetul scotandu-i garnitura de cauciuc si arcul de retur (like me)! Patit asta acum vreo 3 ani, doar ca robinetul meu a ramas deschis si mi-a inundat motorul. Am cumparat kitul pacii si dupa cateva luni am patit iar acelasi lucru. L-am "anulat" si am pus un robinet vacuumatic chinezesc. A costat vreo 20RON si merge si acum fara probleme. Editat Iunie 23, 2016 de ADVRadu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ochitu Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Salut, Daca e cineva interesat de un SV 650 S, 2004, al meu este gata sa isi gaseasca un prieten nou de joaca. http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=624969 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 pe langa ghidon (+prinderi) ti-ar trebui si jugul superior. va trebui sa schimbi (din cate stiu) si furtunele de frana + ambreiaj, si cablurile de acceleratie, cele de S am inteles ca n-or sa ajunga pan' la ghidon. incearca si prin topicurile de dezmembrari pt jug si ghidon. eu le-am gasit pe toate 3 cu 200 lei, la o oferta. poate ai si tu noroc si gasesti Nu stiu cum e la SV1000, dar eu la 650 am luat niste prinderi de ghidon de la dezmembrari (de la ceva chopper, daca bine retin) si un ghidon de aluminiu "la reducere" de pe Louis. Am dat 2 gauri in jugul superior si am montat prinderile acolo. Cablurile de acceleratie au ajuns fara probleme, dar furtunul de frana si cablul de ambreiaj au trebuit schimbate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Apropo de verificat jocul supapelor. La cati km ati verificat jocul in supape si ce rezultate ati avut? Dru, tu le.ai verificat singur sau ai mers la service. Daca ai apelat la service, ce pret ti.au cerut? Eu am motorul la service la Mechatronics in Cluj.. Ca si preturi nu pot sa ma pronunt, inca nu am primit scorul final (motorul e inca acolo). Daca e sa ma ghidez dupa preturile de pe Shadow, o sa ma coste ceva.. Schimb ulei + filtre(benzina, ulei, aer), schimbate garniturile culbutori pe ambii cilindri, curatat si sincronizat ambele carburatoare, plus diverse reglaje si verificari - 670 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Bine stiu cere si astia...pentru nici 8 ore de lucru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Si tu le-ai verificat la fiecare 24? Nu pentru ca eu am doar 23,999 facuti cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 (editat) Nu stiu cum e la SV1000, dar eu la 650 am luat niste prinderi de ghidon de la dezmembrari (de la ceva chopper, daca bine retin) si un ghidon de aluminiu "la reducere" de pe Louis. Am dat 2 gauri in jugul superior si am montat prinderile acolo. Cablurile de acceleratie au ajuns fara probleme, dar furtunul de frana si cablul de ambreiaj au trebuit schimbate. pai asa puteam sa fac si eu, da' sincer nu imi venea sa gauresc jugul de S. si era mai greu de prins bordul de jugul ala, pe asta de N are deja prinderi. plus ca, atunci cand cand m-o apuca nebunia din nou, o fac la loc in S. practic acum e 2 in 1 Sau la revanzare poate omul o sa o vrea S, si ii dau toate piesele "ca la mama lor": carena, jug, faruri, oglinzi, cadru de bord, etc nu o sa ma creada nimeni niciodata pe cuvant ca am vrut sa o fac N fara motiv si o sa creada ca am dat cu ea de planeta, si apoi am facut-o N ca ieseam mai ieftin, asa daca ii arat toate piesele n-o sa mai fie indoiala, zic... referitor la cabluri si furtune, asa ziceau toti de pe svrider care au facut conversia, ca nu ajung. dar la 650 nu ma pronunt, nu am de unde sa stiu. Editat Iunie 23, 2016 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Bine stiu cere si astia...pentru nici 8 ore de lucru... Pretul e relativ ok, avand in vedere ca piesele or fost in jur de 400 de lei. Nu ma simt furat, sincer. Is multumit ca am prins un mecanic bun, fara ifose... asta dupa ce in alta parte or inceput sa faca misto de motor, ca e de duzina, ca nu merita facut.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Am crezut ca doar manopera a fost atata. Asa e mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Am crezut ca doar manopera a fost atata. Asa e mai ok. Daca mergea la SF Moto probabil atata ar fi fost. Been there, done that Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Salutare. Are un prieten nevoie, cu titlu de imprumut, pana vineri la pranz, de o evacuare cap-coada de sv 650 gen 1, pt autentificare. Galeria lui a fost taiata prost cand i-a schimbat fostul proprietar finala, si o finala stock nu ajunge unde trebuie, am incercat deja. E cineva dispus sa il ajute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.