Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

sintetic 55/litru

semi 40/litru

 

Eu sunt oarecum fortat pentru semi sintetic nu are acum pe stoc suficient.

 

poti sa ii bagi semisintetic, esti incepator nu o sa tragi de el.

 

la schimbul urmator ii bagi full, pui iridium, un filtru sport, poate o finala si o sa fie alta viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

recent am schimbat filtrul de aer la motoreta sv 650 k6,si am optat pt DELO.cand sa il montez impreuna cu prietenu' (misu canishu) filtrul nu se potrivea exact ca si forma,in final,l-am pus cu chiu cu vai si i-am reglat pozitia din strangerea suruburilor de fixare . In final a iesit bine,doar intr-o parte nu e imbinat perfect, e o "crestatura" de grosimea unei lame de ras.....motorul merge f bine cu filtrul nou,si nu da semne ca ar trage aer fals (turatii,relanti ciudat)

 

Intrebarea este daca v-ati mai confruntat cu astfel de nepotriviri la filtrele aftermarket,in special cele DELO?si cum ati rezolvat?

si eu am comandat delo, sper sa nu am probleme. termenul de aer fals, din cate stiu eu, se refera la posibilul aer care ar putea ajunge in cilindri direct de afara, in detrimentul amestecului de carburant din carburator

 

ps : asta e codul de la filtrul tau? 10051993

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, o sa vreau in curand sa fac reziviza pentru SV si fiind in garantie trebuie sa merg la dealer. Am sunat si mi-au spus ca ei fac schimbul de ulei cu uleiul IPONE. Eu nu am auzit de el. Voi ce stiti? e bun? nu e bun?

Deasemeni as putea sa cumpar si eu uleiul meu si sa il schimbe ei. Insa nu prea stiu de unde sa cumpar in Bucuresti la pret bun MOTUL. Si de care anume. E primul meu schimb de ulei :scratch:

 

De ce nu ti faci singur schimbul de ulei? Nu i asa de complicat! Dak e primul schimb poate ca ar trebui sa schimbi si filtrul. Manualul spune sa schimbi filtrul la al 2 lea schimb de ulei. Dak e nou si esti la primul schimb nu i trebuie neaparat filtru nou. Dak nu... si ai luat o de la cineva n ar fi rau si un filtru nou!

 

Apropo de filtre, sv ul are filtru de pilitura??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gusteru_streetfighter

Daca filtrul nu ti se aseaza calumea o sa iti traga aerul de afara direct in motor prin crapatura respectiva. Oricat ar fi de mica, o sa poata sa traga si praf sau alte particula care numai bine nu o sa-i faca. Eu ti-as recomanda ori sa iei alt filtru ori daca nu iti permiti altul sa improvizezi macar o garnitura din cauciuc ca sa nu iti traga aer pe langa filtru. Aer fals inseamna aerul care il trage pe undeva dupa carburatoare (sau in cazul tau 'throttle bodies') si afecteaza si continutul amestecului => motorul se tureaza aiurea si nu are forta, bujiile se albesc, etc., deci nu e cazul. Eu am filtru Hiflo, se gasesc cam la toate magazinele de pise auto cat de cat aprovizionate, si sunt ieftine.

Bafta!

 

BTW...aseara am facut si eu prima tura prin oras cu suzeta mea dupa accidentul de anu trecut. Trebuie sa recunosc ca am devenit aproape paranoic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi-am facut singur schimbul de ulei pentru ca motocicleta e in garantie si am inteles ( poate am inteles gresit ) ca trebuie sa imi fac reviziile doar la dealer Suzuki in perioada asta.

In cele din urma am pus Motul 7100 10W40 si am schimbat si filtrul. Revizia a fost 230 RON ( fara costul uleiului ). Stiu ca se putea si mai ieftin dar , pentru prima revizie, atat am stiut, atat am facut.

Oricum baietii de la Elf au fost foarte de treaba si am mai invatat si eu una alta,am mai pus o intrebare...am mai primit un raspuns...

 

IN alta ordine de idei, a mai avut vreunul dintre voi probleme la claxon? La SV claxonul este in spatele radiatorului si dupa ce se incalzea motorul nu mai vroia sa claxone. La revizie i-am schimbat pozitia si l-am pus mai in fata. Sa vedem ce o sa iasa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IN alta ordine de idei, a mai avut vreunul dintre voi probleme la claxon? La SV claxonul este in spatele radiatorului si dupa ce se incalzea motorul nu mai vroia sa claxone. La revizie i-am schimbat pozitia si l-am pus mai in fata. Sa vedem ce o sa iasa...

 

Si eu sunt super suparat pt treaba asta...

 

Nu e de joaca un claxon iti poate salva viata, si eu o patesc frecvent, solutia pe care am vazut-o la un amic cu sv`s 1000 a fost sa faca niste urechi si sa il coboare in fata radiatorului.

 

cum nu am scos mobra din garaj, asta e si la mine o prioritate asa ca daca mai are cineva idei sunteti welcome.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pogor:codul pt filtru nu e acelasi,eu am model k6 si difera filtrele intre ele,insa am auzit ca la multe modele apar probleme..

 

ideea e ca motorul merge mult mia bine cu filtrul nou si nu apar anomalii la turatie sau ceva de genu....ma gandesc sa acopar "crestatura" care e f mica cu ceva izolant sa nu fie nici o problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valbi, daca o fi sa ne intalnim prin Bucuresti iti arat solutia gasita de tipul de la service pentru claxon. Ideea e ca l-a mutat undeva sub far. Ne-am chinuit putin amandoi sa il punem dar a iesit bine. Ramane sa il mai testez dupa o tura mai lunga.

Intr-adevar, fara claxon e periculos rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok mersi.

 

cand o sa scot trompeta dau un semn, probabil la inceputul lui aprilie daca se incalzaste pe bune.

momentan bag enduro, tolerez mai bine la enduro frigul nu de alta da esti intr-o miscare permanenta.

 

daca vrei sa vezi cum sta treba esti invitatul meu la o tura in boschetzi.

(valabil pentru toti sv-isti`le)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde gasesti tu mai valbi boscheti pe langa Bucuresti? :friends:

 

Glumesc. suna bine enduro insa deocamdata eu mi-s cu drumurile mai lungi si mia curbate cand prind vreun weekend liber. Si acestea fiind zise ia ghiciti voi cine munceste maine? :scratch: Mda... viata e frumoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oleeeee, am facut si eu prima tura de anul asta :scratch: aproape minuat. spun aproape pentru ca prin partile astea in fiecare curba sunt urme de noroi aduse de carute, tractoare de pe drumurile ce vin de pe camp... so trebuie mers cu atentie. Si in rest am aflat ca si taximetristii de aici au inceput sa nu mai acorde prioritate motoretelor, drept urmare un amic de al meu s-a trezit pe capota unuia, banditul lui suferind ceva avarii. in rest toate bune si frumoase (e un sezon promitator).

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie!problema claxonului nu e numai de la caldura ci si de la socuri cand dai peste un crater,o problema frecvent intalnita la SV,partea buna e ca isi revine

 

 

PS:insfarsit am reusit sa intru pe forum dupa 2 saptamani :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pogor:codul pt filtru nu e acelasi,eu am model k6 si difera filtrele intre ele,insa am auzit ca la multe modele apar probleme..

 

ideea e ca motorul merge mult mia bine cu filtrul nou si nu apar anomalii la turatie sau ceva de genu....ma gandesc sa acopar "crestatura" care e f mica cu ceva izolant sa nu fie nici o problema...

eu zic sa bagi silicon pe acolo, cu grija sa nu pice vreo bucatica in carb

 

Atentie!problema claxonului nu e numai de la caldura ci si de la socuri cand dai peste un crater,o problema frecvent intalnita la SV,partea buna e ca isi revine

 

 

PS:insfarsit am reusit sa intru pe forum dupa 2 saptamani :scratch:

mi-am pus un claxon suplimentar luat de la dezmembrari auto, si daca cel din fabrica o sa faca figuri(la mine inca nu s-a manisfestat) o sa-l inlocuiesc si pe el tot cu unul de masina. v-au impresionat ceva masini prin claxonul puternic? sa stiu ce sa caut. cel pe care l-am pus acum este de octavia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problemele cu pozitia claxonului...........incercati sa-l montati langa cilindrul fata, lateral dreapta, ca si la Cagiva Raptor...........are acelasi motor.

http://www.hellinmoto.gr/eshop/images/raptor_650-05_1.jpg

asta pentru cei cu N, la S se poate monta in carenajul fata, este loc suficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sunteti nemultumiti de claxon, puteti incerca un AirHorn, daca nu ma inseala memoria parca avea cineva chiar pe un SV, nu mai stiu cine; Oricum se gasesc pe net de vanzare - au o trompeta si-un compresor, se leaga la butonu de claxon normal. Cu unu din ala zici ca esti TIR nu motor :scratch:

Cam asa ceva are tipu asta de mai jos, ce-i drept pe un Gixer de o mie

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am o intrebare destul de urgenta...eu am gasit montate pe motor (sv650s din '99) becuri H1 de 55W pe ambele faze. In manualul de pe net scrie ca are 2 becuri de 45/45W. Vreau sa pun un xenon pe faza scurta, si momentan nu stiu ce model de bec sa comand. Daca ma ajuta cineva cu un informatii dau o :scratch: .

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apoi cand cumperi xenonul specifici ca ai H1 W nu cred,ca,conteaza din cate stiu eu(la xenon)si plus ca pe faza lunga eu miam pus de 65w si nu are nici pe dracu si nici nu cred ca o sa aiba caci pe lunga este doar oglinda si protectia de plastic(nu stiu cum ii zice:P)si nu are ce sa arda precum se spune

 

PS:in poza culorile difera,in realitate ledul si xenonul se vad alb(xenonul e de 8000) iar faza lunga se vede un galbui palid cu tente de albastru deoarece becul este vopsit albastru(din fabrica)

post-42111-1238335684_thumb.jpg

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De Watti nu-mi fac nici eu probleme, oricum xenonul consuma mai putin, dar ma intrebam daca nu cumva forma becului ar trebui sa fie alta. Merci oricum de info, pana la salariu mai am ceva timp de reflectat. BTW, unde ai gasit halogen de 65W si ce model e?

Ma mai gandeam la o chestie si am vrut sa investighez azi daca se poate face, dar din cauza ca a inceput ploaia nu am mai putut. Vreau sa vad daca nu cumva se poate monta pe faza lunga un bec H4 cu doua faze, ca sa fie amandoua farurile aprinse tot timpul (parca arata cam ciudat asa chior de un ochi).

Editat de Tija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...