Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

consum sv650s 2006 34.000 km.... bucuresti 6l respectiv 7 cu pasager si in afara 6l mers mai ''grabit''. Mers mai choparist 90-110km/h fara acc nervoase 4-4,5l/100km

 

Cat desprecuratarea filtrului de aer ...mi-am luat recent kit curatare k&n(curatare+ungere) 55ron si mi-am facut un calcul ....iti ajunge pt 10-11 curatari. Eu l-am curatat la 6000km .

 

Bafta!

Editat de tinlenvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saluate din nou. Azi chiar ca am rezolvat-o cu turometrul meu, care facea pe nebunul, dupa ce iar am dat carena si restul jos am dat cu sprei de mufe a inceput sa functionezedar..... cand atingeam mufa se ducea la culcare. nasol zic. si tot miscand mufa ,cand mergea cand nu. La o verificare f atenta am obs, ca al 4-lea piciorus de pe randul de jos un pic mai in spate fata de restul firelor, l-am bagat inapoi si gata treaba, merge , merge

O seara buna tuturor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mav, esti sigur ca nu s a aglomedrat Brasovul in astia 20 mii de km de ti a crescut consumul? :wink:

 

mda, se prea poate si asta :D , dar in acelasi timp au facut astia de la centru (aka primarie), ceva munca de sistematizare (cre ca in tot brasovu mai sunt 3-4 semafoare si alea pe cale de disparitie) si au impanzit orasu cu giratorii (daca nu-s cele mai multe din lume, din tara sigur sunt :blink:, e drept ca o sa mai trebuiasca sa treaca ceva timp pana cand uamenii vor invata sa circule corect intr-o giratie). Oricum orele la care ma duc yo si ma intorc de la munci is ceva mai relaxate, dar totusi orasu si zboru pe mica portiune de autoband in si dinspre casa is spun cuvantul la consum.

Consumu meu (mediu) e in dreapta jos, sub semnatura (sunt logati ultimii 5000km :) stiu ca poate parea o nebunie, dar la mine deja a intrat in rutina, iti tre doar bonu de la benzina si un pix).

 

Oricum, cred ca acum ca tot se apropie iar schimbu de ulei, cre ca o sa iau si un kit de curatare ptr filtru, chiar nu l-am mai curatat de 2 ani de cand l-am pus. Si apropo, daca vrea careva un fitru K&N (vechiu meu filtru, pare ok, nu stiu cati km are la bord ptr ca e cel cu care a venit Suza si l-am schimbat asa din principiu) sa-mi dea un PM si il trimit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci Brasov.... Orasul cercurilor :)). Oare cum se vede de sus un oras cu multe giratorii. Pfoaa acu ca mi am scos ghipsu, imi iau permisu, si vin la o ciorba de burta in bv ca am asa o pofta. Abia vad si cu ce v-ati innoit pe acolo :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

valbi zi-mi te rog o metoda(si buna si ieftina daca e...) de spalat si curatat K&Nul, ca al meu e necuratat de 20000km si cre ca de-aia mi-a ajuns consumu urban la 6,8 :)

 

mai ieftin de atat nu cred ca exista.

 

Mesaj completat

Cat desprecuratarea filtrului de aer ...mi-am luat recent kit curatare k&n(curatare+ungere) 55ron si mi-am facut un calcul ....iti ajunge pt 10-11 curatari. Eu l-am curatat la 6000km .

 

 

sincer nu stiu cat ma costa pe mine le fac la pachet cu schimb ulei/ungere lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna tuturor!

Citeam mai sus de niste consumuri de camion.

E foarte posibil sa consume daca il chinui cu schimbari la peste 8000 si foarte des(frina - acceleratie).

Babutza mea (k8) m-a uns pe suflet ... 370 km cu plinul(16-17 litrii).Adica undeva la 4 - 4,3 % care cred ca e foarte bun

tinind cont ca la suta mea de kg fac ceva drag cu aerul.

Insa consumul asta e valabil doar la condus batraneste si fara sa sar de 120km/h, fara demaraje nebunesti si franari de motogp.

Si mai trebuie tinut cont ca un "S" nu e "N" deci la N fara un parbriz cit de mic sa salte aerul peste casca e destul de mare

suprafata de contact cu aerul.La S-ul meu pot sa observ o f mica diferenta fata de fostul Sevenfifty naked ( 4 linie de 750 cmc).

Un motor versatil si foarte manevrabil in oras,dar mult prea usor pentru drumuri foarte lungi,chiar usor instabil la zonele cu

denivelari pronuntate(si unde nu sunt astea in Romania).

 

Ma gindesc sa mai intaresc nitel arcurile fata (cu toate ca le-am tensionat la maxim) sa vad cum reactioneaza dupa.

Daca a mai recurs careva la intarirea arcurilor va rog postati !

 

Numai de bine si inca asfalt uscat !

post-27510-1286983878_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pe fata arcurile si uleiul schimbate si furca este foarte tapana la setari medii din suruburile de reglare. Foarte ok pe frana, viraje and stuff, dar iti clantane dintii in gura pe denivelari sau gropi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci Brasov.... Orasul cercurilor :wink:). Oare cum se vede de sus un oras cu multe giratorii. Pfoaa acu ca mi am scos ghipsu, imi iau permisu, si vin la o ciorba de burta in bv ca am asa o pofta. Abia vad si cu ce v-ati innoit pe acolo :D

 

Dai un google maps, ca vad ca baietii G se misca destul de repede, imaginea satelit este destul de recenta, nu are chiar ultimele noutati (unu e terminat doar de vreo 2-3 sapt), dar pe restu le poti vedea :D

 

mai ieftin de atat nu cred ca exista.

 

sincer nu stiu cat ma costa pe mine le fac la pachet cu schimb ulei/ungere lant.

 

mda, cam asta voi face, iau si un kit de curatare odata cu uleiu. multam.

Mesaj completat

:) MI-AM SCHIMBAT LANTUUUUUUUU :blink:

 

PFUAI, daca l-ati fi vazut pe ala vechi va cruceati... praf, pur si simplu praf, 3 zale nu mai aveau cilindrul din mijloc, doar tija (oringurile erau de mult duse) si dupa cum bine am banuit, voblajul furcii fata, venea 90% de la lantul bulit care izbea (harnic) in bascula, restu de 10% vin de la discurile care-s cam praf, dar mai tin... e criza...

A fost ceva de munca cu datu basculei jos si introdusul noului lant, dar... what a smooth ride... nici nu-mi venea sa cred cand m-am urcat pe ea cu noul lant...

 

So, the old DID is death (27500KM), long live the NEW DID

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna tuturor!

Citeam mai sus de niste consumuri de camion.

E foarte posibil sa consume daca il chinui cu schimbari la peste 8000 si foarte des(frina - acceleratie).

Babutza mea (k8) m-a uns pe suflet ... 370 km cu plinul(16-17 litrii).Adica undeva la 4 - 4,3 % care cred ca e foarte bun

tinind cont ca la suta mea de kg fac ceva drag cu aerul.

Insa consumul asta e valabil doar la condus batraneste si fara sa sar de 120km/h, fara demaraje nebunesti si franari de motogp.

Si mai trebuie tinut cont ca un "S" nu e "N" deci la N fara un parbriz cit de mic sa salte aerul peste casca e destul de mare

suprafata de contact cu aerul.La S-ul meu pot sa observ o f mica diferenta fata de fostul Sevenfifty naked ( 4 linie de 750 cmc).

Un motor versatil si foarte manevrabil in oras,dar mult prea usor pentru drumuri foarte lungi,chiar usor instabil la zonele cu

denivelari pronuntate(si unde nu sunt astea in Romania).

 

Ma gindesc sa mai intaresc nitel arcurile fata (cu toate ca le-am tensionat la maxim) sa vad cum reactioneaza dupa.

Daca a mai recurs careva la intarirea arcurilor va rog postati !

 

Numai de bine si inca asfalt uscat !

 

 

Pot sa confirm si eu consumul la 4-4.3%,am facut 330 si tot nu se aprinsese becul(prima data am crezut ca mi sa ars becul :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pe fata arcurile si uleiul schimbate si furca este foarte tapana la setari medii din suruburile de reglare. Foarte ok pe frana, viraje and stuff, dar iti clantane dintii in gura pe denivelari sau gropi :D

 

 

Multam de informatii.

Se pare ca un compromis ar fi sa o las asa cum e caci de clantanit de dinti ma cam feresc.

Imi pare rau ca nu s-au gandit la o furca upside-down,caci cu siguranta ar rezolva problema

stabilitatii pe viraje sau franare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni,

 

Caut 3-5 doritori de excursie la Cernobil, candva in iarna sau in primavara. Destul de probabil sa fie iesire non-moto (avand in vedere faptu ca oricum e tur organizat si nu putem merge pe cont propriu). Mai multe info pe site-ul agentiei:

 

http://www.hamalia.ua/Incomming/Tour_to_Chernobyl/

 

Daca (mai) e cineva interesat, dati de stire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haide mah Radule, poi fara moto ce farmec mai are? Stiu ca nu se poate ajunge pana acolo pe moto, dar macar pana in kiev. Eu unu as fi amator dar pana nu ma vad scapat cu mana asta nu pot promite nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau aici traseu lu skywalker, pacasac si baiazid & co in caz ca vreti sa mergeti cu motoarele :D era si un topic dar nu-l mai gasesc in arhiva.

 

orcum daca vreti date referitoare la traseu, radiatii, dati-le un ping :laugh:

 

spor la radiatii... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haide mah Radule, poi fara moto ce farmec mai are? Stiu ca nu se poate ajunge pana acolo pe moto, dar macar pana in kiev. Eu unu as fi amator dar pana nu ma vad scapat cu mana asta nu pot promite nimic.

 

Radule :laugh:, din pozele ce le-am vazut eu, cred ca mai interesant ar fi de mers cand inca e zapada pe acolo -> sa te vad io pe tine mergand cu SV-ul pana la Kiev pe zapada. Si, pe deasupra, sa pierd niste zile de concediu pentru un drum prin Ukraina si Ungaria nu prea ma incanta. Daca totusi ar fi o cale de a obtine permise de intrare pe mai mult de o zi....as fi interesat si de mers cu moto. Daca e doar "guided tour" de 1 zi nu mi se pare ca merita efortul. Plus ca nu as putea merge pe zapada :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi a fost o zi superba si asa ca am profitat de soarele cu dinti ,dar totusi soare.

Nu prea departe de casa,drumul e inca in lucru si e foarte prafuit(de fapt e plin de nisip si tarana).

Dar peisajul e inca viu.

 

Va las sa il admirati!

 

Numai de bine si asfalt uscat !

 

Visit My Website

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri si azi, cum zicea domnu de mai sus, zile minunate si de ce sa nu bagi niste petrol si sa ii dai drumu pe unde vezi cu ochii, mai ales daca ai un lant nou :D (mai pleznesti o janta, dar nu grav...) si uite asa, bifezi vreo 700KM si te bucuri ca traiesti viata in sa de SV :P

 

Ride on... my friends!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...