Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

hai nRock.

SVurile 650 din 99 pana in 2002(supranumite si 1st Gen) sunt pe carburatie, din 2003 s-a trecut la 2nd Gen - Injectie - si cadru ala urat :rolleyes: :crack:

Spor la cautari si nu pot sa zic decat ca vei face o alegere foarte buna, sunt motociclete ieftine, dar foarte fiabile, consuma putin (acum depinde si de stilul de mers, dar pot consuma putin) sunt manevrabile - in oras varianta N(naked, fara carene) e sprintena ca o caprioara, dar e ceva mai obositoare la drum lung si intins datorita lipsei parbrizului (dar te obisnuiesti si fara). In rest, daca te plictisesti poti sa citesti tot topicu, ca o sa inveti chestii utile, daca nu ai chef. Intreaba ca pana la urma tot se gaseste cineva sa iti raspunda.

Ride on...

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am identificat problema vibratiei ciudate. La service, cu ajutor profesionist. Aparent am ceva in evacuare chiar pe portiunea dreapta de sub motor. Nu am stat sa dau jos toata evacuarea, dar dupa cum suna, pare a fi o mica bucatica de ceva. Cel mai probabil s-a desprins un fragment din catalizator si a cazut inauntru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am atasat o poza cu ceva info.

Poate cineva sa ma lamureasca cu acel Buson? (Buson cu imbus de 8 interior si cred eu cu filet de 16). In manualul de service nu e specificat. Practic face acelas lucru ca si cel de scurgere de pe partea stanga. Dar de ce este el totusi acolo?

 

Stima

post-69495-0-08945000-1348214381_thumb.jpg

Editat de Sangree
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentur ce e nu as putea sa iti spun. L-am scos si eu o data din curiozitate si apoi l-am pus inapoi. Busonul de golire e pe partea stanga si cum motoreta sta pe stanga inclinata uleiul curge tot pe acolo. Celalalt e mai sus putin cand e moto inclinata asa ca ar mai ramane ceva ulei? Oricum moticul pentru care sunt doua nu il stiu. Dar daca il stric pe unu macar il am pe celalalt :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentur ce e nu as putea sa iti spun. L-am scos si eu o data din curiozitate si apoi l-am pus inapoi. Busonul de golire e pe partea stanga si cum motoreta sta pe stanga inclinata uleiul curge tot pe acolo. Celalalt e mai sus putin cand e moto inclinata asa ca ar mai ramane ceva ulei? Oricum moticul pentru care sunt doua nu il stiu. Dar daca il stric pe unu macar il am pe celalalt :D

 

Merci fain.

Astept si alte pareri daca mai stie cineva.

 

Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In caz ca mai crede cineva ca SV-ul de 650 e o gluma proasta :rolleyes:

/index.php?/topic/684635-sv-adventure-2012/

 

Inca nu am pus totul, restul e pe vine. Urmeaza partea din 3 septembrie pana la final, 20 septembrie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am atasat o poza cu ceva info.

Poate cineva sa ma lamureasca cu acel Buson? (Buson cu imbus de 8 interior si cred eu cu filet de 16). In manualul de service nu e specificat. Practic face acelas lucru ca si cel de scurgere de pe partea stanga. Dar de ce este el totusi acolo?

 

Stima

 

 

Dar stie cineva dimensiunea acelui bolt? 16 mm x 8 inaltine stiu sigur dar pasul ? 1.5 ori 1.25?

 

Stima

post-69495-0-83897100-1349255801_thumb.jpg

Editat de Sangree
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am un Suzuki SV 1000N si si am urmatoarea problema:se opreste motorul cand bag in viteza.Are cineva idee care ar fi problema?Mersi

 

Salut,am un Suzuki SV 1000N si si am urmatoarea problema:se opreste motorul cand bag in viteza.Are cineva idee care ar fi problema?Mersi

S-a rezolvat problema,era senzorul de la cric,nu stiam ca are asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema:

 

Cele 6 leduri de sus de la stop scad din intensitate cand exista si alti consumatori, cum ar fi semnale, faza lunga, etc. Problema se remediaza daca motorul este turat.

 

Solutia (gasita pana acum):

 

Inlocuirea intregului bloc de lumini de pe spate. Cica incepand din 2004 au modificat circuitele din ele si nu ar mai trebui sa se intample. Iar la 2003 cica ar fi destul de comuna problema.

 

Ati mai avut/aveti problema asta? Stiti alte informatii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si alea de dupa 2004 lumineaza la fel de puternic ca cele din 2003? sau lumineaza ceva mai slab dar constant?

 

Ledurile au nevoie de o rezistenta care sa limiteze curentul prin ele. Ceva mai complicat de atat nu prea ar trebui sa fie acolo ca nu prea vad rostul. Asa ca vreo schimbare majora in afara de modificarea valorilor acelor rezistenta nu ar trebui sa fie. Dar repet, nu am vazut ce e pe acolo asa ca e doar o parere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si alea de dupa 2004 lumineaza la fel de puternic ca cele din 2003? sau lumineaza ceva mai slab dar constant?

 

Ledurile au nevoie de o rezistenta care sa limiteze curentul prin ele. Ceva mai complicat de atat nu prea ar trebui sa fie acolo ca nu prea vad rostul. Asa ca vreo schimbare majora in afara de modificarea valorilor acelor rezistenta nu ar trebui sa fie. Dar repet, nu am vazut ce e pe acolo asa ca e doar o parere.

 

Nu am inteles ce ai vrut sa zici aici. Eu intrebam daca a avut cineva problema si a rezolvat-o altfel decat prin schimbarea blocului de lumini spate. Pe svrider este o problema destul de comuna si majoritatea au reparat-o prin schimbarea intregului bloc de lumini de pe spate.

 

Cum se manifesta? Cel mai bine se observa cand motocicleta este cu motorul pornit la relanti si se activeaza avariile.. Randurile de sus ale led-urilor clipesc o data cu semnalizarea. Adica atunci cand sunt semnalele aprinse, ele se sting foarte mult (aproape de tot).

 

Goodkat nu poti sa dai un link direct? Scuze, dar nu am timp sa rasfoiesc, sunt la birou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu suna prea bine.. Ai incercat sa izolezi zona din care se aude? S-ar putea sa fie doar vreun colier ceva care sa nu fie strans. Pe la traseul evacuarii?

 

Mai ziceau unii ca ar putea sa faca de la un capacel din stanga jugurilor parca.. arata ca un mic capacel de plastic, (nu stiu exact pe unde este, doar ce am citit pe net), sau de la suportii farurilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nustiu ce sa zic, am auzit ca nu e nimic de ingrijorat, fiind de la intinzatorul de lant care la SV are arcul cam moale. Am auzit zgomotul asta la multe motociclete (2 cilindri) inclusiv la fostul meu CB500. In primavara o sa trec cu el pe la mecanic, sa verific jocurile la valve, distributia, etc. Voi ati facut pana acum reglajul valvelor?

 

Nu suna a tacanit de supape. Dupa tonalitate, suna a rulment de ambreiaj, dar dupa intermitenta mai degraba e un lant de distributie (intinzator intepenit sau ceva de genul). Trebuie ascultat "live", inregistrarea poate sa distorsioneze realitatea. Eu as incepe cu intinzatoarele de lantui de distributie.

 

Am si io o mica buba: unul din becurile din bord si-a dat duhul in concediu si ar trebui sa il schimb. Daca stie cineva modelul exact ca sa il cumpar inainte sa demontez plasticele, mi-ar fi de folos. Modelul e SV650S din '99.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...