Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

fratilor, de azi, sunt si eu sv-ist :lol:. am luat un sv650s din 1999. ca aspect nu-mi place dar vai ce trage. si ce sunet!!! m-am indragostit!!!

pai daca nu-ti place, de ce l-ai luat? :laugh:

lasa, ca te obisnuiesti si cu aspectul :kiss:

nu e nici cea mai frumoasa, dar urata deloc nu e, mai ales S-ul.

parerea mea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu m-am exprimat eu bine. nu ca nu-mi place. insa ca aspect se putea mai bine. eu sunt foarte atent la detalii. de exemplu, frana de spate are o tija intre frana si butuc. daca o dadeau jos si prindeau frana cu un surub sau ceva, era alta fata. ca motor nu e urat, insa detaliile lasa de dorit :kiss:. insa nu aia conteaza, ci faptul ca merge de minune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si am decis sa il dau jos si sa pun altceva, Mobil 1 sau Castrol, eventual Aral, tot semisintetic si 10W40 pentru ca se pare ca este combinatia ideala SV650 - Romania.

 

am facut 2 schimburi de ulei pana acum... in doua locuri diferite... si ambii mecanici mi-au recomandat (si pus) 15w50 in loc de 10w40.

tot nu sunt lamurit de ce (sau am uitat...)! :D

 

Am lasat-o pana seara, probabil ca s-a uscat ca la prima cheie a luat-o, dar... tot are ceva, ca azi dimineata, dupa o noapte petrecuta in garaj, am dat sa-o pornesc, a pornit din prima cu socu la jumate, a mers vre-o 20-30 secunde (turometru arata 2000-2500RPM) dupa care am auzit ca incetineste si pana sa-i deschid socu la maxim, a murit. La incercari repetate de resuscitare aka oprit+cheie+ambreiaj+buton=NIMIC :kiss: ca ieri, cand a stat noaptea afara, un zumzet de la electromotor cum ca ar vrea sa invarta si nu poate si atat (plus miile de draci de la mine din cap). Lumini sunt, claxon merge, doar motoru ala nu vrea sa o ia. Azi sper sa ajung sa imi iau si niste bujii noi si sa le schimb, poate o fi ceva si cu alea, cu toate ca la ochi nu parea sa fi avut ceva(le-am curatat usor partile innegrite cu o lama de bisturiu). Oricum ceva imi zice ca ajung in seara asta acasa si numai de-a dracu' cand ii dau cheie, o sa porneasca.

 

eu as merge (ca nu ma pricep) la un mecanic sa verifice electromotorul, am avut probleme asemanatoare cu ale tale si dupa verificare (curatare/inlocuire carbuni), merge ok.

pe de alta parte, nu am sesizat deloc problema cu umezeaza, sa nu porneasca daca e uda/umeda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e rece si a stat o noapte intreaga nepornit, normal ca dimineata trebuie sa deschizi soc-ul. si eu am problema asta... il pornesc, vad ca vrea sa moara sau ma rog, abia sta pe la 1000, accelerez un pic in gol dupa care vreau sa deschid socul. pana il deschid, moare spontan. insa dupa aia socul e deschis si cand il pornesc din nou, o ia din prima. reglez socul pana la 1500 constant (ma rog, un pic, sfert' de milimetru) sub 1500 dupa care pornesc. socul il scot cand am circulat cateva minute. e carburator pana la urma, nu poate porni din prima stabil la un anumit rpm.

 

daca totul e ok insa, cu motorul cald, in relanti ar trebui sa ai intre 1200 si 1400 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e rece si a stat o noapte intreaga nepornit, normal ca dimineata trebuie sa deschizi soc-ul. si eu am problema asta... il pornesc, vad ca vrea sa moara sau ma rog, abia sta pe la 1000, accelerez un pic in gol dupa care vreau sa deschid socul. pana il deschid, moare spontan. insa dupa aia socul e deschis si cand il pornesc din nou, o ia din prima. reglez socul pana la 1500 constant (ma rog, un pic, sfert' de milimetru) sub 1500 dupa care pornesc. socul il scot cand am circulat cateva minute. e carburator pana la urma, nu poate porni din prima stabil la un anumit rpm.

 

stiu ca socul trebuie tinut (la maxim, nu mai jos) vreo 30sec, cred ca scria in manual dar nu-l am la indemana.

am vazut si la un Honda CB500 ca moare daca ii "activez" socul dupa ce l-am pornit rece si am presupus ca e valabila chestia pentru toate, asa ca ii trag socul inainte de a-l porni prima oara.

apoi, dupa cca 30-60sec scot de tot socul, nu prea imi place cum "tremura" la reglari intermediare ale socului - il las maxim sau deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de raspuns....oricum cred ca o sa ajung cat de curand la un mecanic pentru ca imi consuma cam mult, cam 9% in oras in conditiile in care merg cu ea prin aglomeratia cea mare de dimineata si de la ora 5 dupa-amiaza,schimb in 5-6 mii de ture.... voi ce spuneti...ce ar trebuii sa verific la ea?

 

mersi!!

 

9% e foarte mult.

Mergi cumva in rand cu masinile si stai in coloana in loc sa mergi.

Schimbatul la 5-6000 e exagerat, in oras poti merge mai relaxata, dar nu te duce la consum de 9%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbat la 5-6000??? :kiss:

 

de la 1 la 2 schimb la 3000. de la 2 la 3 la 4000. dupa aia, tot la 4500 pana ajung la 6... si merge 120 constant in 6000rpm. prea tarziu schimbi, pierzi putere si ca sa compensezi arzi mai multa benzina. la un moment dat nu mai vrea sa traga intr-o anumita viteza. asa ca incearca sa schimbi vitezele altcumva... dupa aia, in functie de viteza, du-te cu viteza corespunzatoare. pornit de pe loc, 1. mers incet (pana la 30km/h), viteza a 2-a. condus in oras pe drum de 50, a 3-a. in oras, unde ai voie 60-70, in a 4-a. mergi in afara (80-90-100), a 5-a. autostrada a 6-a...

 

ai sa vezi ca se schimba consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai am venit de la o plimbare scurta. orice as face, nu ma pot plictisi de motorul asta. atata caracter, atat de "smooth"... vorba cuiva, respecta-l si te va respecta, dar inainte de toate, bucura-te de fiecare clipa. :kiss: :D

 

pentru toti cei care vor sv, nu ezitati!!!

 

 

pentru cei care vor SV, am io una faina de vanzare la 2800 E :lol: (un pic negociabil :laugh:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2800 negociabil????

 

omule, abia am reusit sa scot un sv650s 1999 cu 37000 kilometrii la bord, cauciucuri varza, parbriz spart, nu prea ingrijit la 3000 euro. fara carene, fara suport de bagaje. eu cred ca e prea ieftin motorul ala, nu stii sa ii apreciezi valoarea. cel putin 3500 euro as da eu pe al tau, asa cum e acuma. adica totusi, uita-te la el. motor ingrijit, multe optiuni, totul in stare buna, putini kilometrii. in afara de o toba sport, al meu nu avea accesorii. nu tu led, nu tu carene, nu tu prabriz, nu tu bagaje nu tu nimic! e prea putin 2800 euro.

 

PS: totusi, de ce il vinzi?

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbat la 5-6000??? :D

 

de la 1 la 2 schimb la 3000. de la 2 la 3 la 4000. dupa aia, tot la 4500 pana ajung la 6... si merge 120 constant in 6000rpm. prea tarziu schimbi, pierzi putere si ca sa compensezi arzi mai multa benzina. la un moment dat nu mai vrea sa traga intr-o anumita viteza. asa ca incearca sa schimbi vitezele altcumva... dupa aia, in functie de viteza, du-te cu viteza corespunzatoare. pornit de pe loc, 1. mers incet (pana la 30km/h), viteza a 2-a. condus in oras pe drum de 50, a 3-a. in oras, unde ai voie 60-70, in a 4-a. mergi in afara (80-90-100), a 5-a. autostrada a 6-a...

 

ai sa vezi ca se schimba consumul.

 

 

concluzie....sa schimb in mai putine ture ziceti voi...ok..o sa incerc sa vad ce si cum...oricum in oras rar pot sa ii dau a 3-a ca e prea aglomerat, doar cand alerg noaptea pot sa ii dau...

 

9% e foarte mult.

Mergi cumva in rand cu masinile si stai in coloana in loc sa mergi.

Schimbatul la 5-6000 e exagerat, in oras poti merge mai relaxata, dar nu te duce la consum de 9%

 

 

nu stau in rand cu masinile ,ma bag printre ele ,acolo unde am loc unde sunt calare unu peste altu' stau dupa ei ca nu am ce sa fac... o sa va ascult sfaturile si sa vedem ce iese... :lol:

 

multumesc mult!

asfalt uscat

 

:kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de-aia ai sv, ca sa ai cuplu in ture joase :D.

 

 

:kiss: ok sefu'......inca invat sa il folosesc asa cum trebuie..(nu aruncati cu pietre :lol: ) tocmai d-aia va intreb ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2800 negociabil????

 

omule, abia am reusit sa scot un sv650s 1999 cu 37000 kilometrii la bord, cauciucuri varza, parbriz spart, nu prea ingrijit la 3000 euro. fara carene, fara suport de bagaje. eu cred ca e prea ieftin motorul ala, nu stii sa ii apreciezi valoarea. cel putin 3500 euro as da eu pe al tau, asa cum e acuma. adica totusi, uita-te la el. motor ingrijit, multe optiuni, totul in stare buna, putini kilometrii. in afara de o toba sport, al meu nu avea accesorii. nu tu led, nu tu carene, nu tu prabriz, nu tu bagaje nu tu nimic! e prea putin 2800 euro.

 

PS: totusi, de ce il vinzi?

 

acelea erau preturi de acum 1 - 2 an. Io zic ca 2800 e un pret corect, nici prea putin, nici prea mult.

topcase-ul am vandut-o la un tip din bucuresti... de aceia o scazut la 2800 E :blbl:

o vand pt ca plec din tara in august si la toamna vreau sa iau ceva mai mare :D

 

 

in legatura cu consumul: mersul subturat sau cu turatie mica nu scade neaparat consumul! e destul de relativ!

ganditiva ca daca motoru are 3000 rpm dezvolta o anumita putere, la 6000 alta... dar rezistenta la inaintare e acelasi deci inplicit scade sarcina si consumul!

la 3000 rpm si depresiunea in carb. e mai mare decat la 6000 rpm, care duce la absorbtia unei cantitati mai mari de benzina.

consumul depinde in acelasi masura de sarcina ca si de turatie, daca nu credeti, cititi o carte de motoare cu ardere interne sa va convingeti.

asta acuma nu inseamna ca daca mereti cu 10k ture o sa ia mai putin decat la 5000, trebe gasit turatia optima.

la sv-ul meu am observat ca mergand intre 6000 si 7000 de ture (inafar de treapta 1 sii 2) consuma cel mai putin se aude fain, vibreaza mai putin si are putere destula pentru a depasii si accelera puternic

 

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine la 4500 sta frumusel! al meu nu urca peste 6000 decat cand ii dau blana, adica niciodata. pe autostrada viteza maxima e 120, in a 6-a inseamna 6000rpm. mai depasesti, mai mergi 130 insa aia nu e mult in plus. voi chiar mergeti in oras cu 6-7000rpm??? :burnout:

 

PS: eu tot zic ca 2800 e nimic pentru asa motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La drum lung nici mie nu-mi place sa o tin sub 7000, nici macar in localitate.

In treptele 3-6 puterea e binevenita pentru depasiri si accelerari, mai ales cu pasager.

 

In oras insa nu vad rostul accelerarilor puternice decat in cazuri speciale. De altfel o acceleleratie prea puternica si creste riscul accidentelor pentru ca ceilalti participanti la trafic iti estimeaza gresit viteza de deplasare.

 

Cat priveste problema consumului la mine treaba sta asa : in primul an mergeam incet, cu morcovul infipt adanc si aveam consum de 6-6.5 in oras. Dupa doi ani cand mergeam ca apucatu consumul sarise putin peste 7. De aici am tras concluzia ca e mai 'economic' sa mergi linistit si sa schimbi pe la 3-4 mii de ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, nu te supara, dar te-ai gandit ca mersul la turatie prea mica e mai daunator pt motor? cu timpul se pot f*** lantul de distributie, cuzineti...

 

is la faculta de specialitate, de acolo zic acestea :burnout:

 

marog, in treapta 1 si 2 rar trec si io de 5000 rpm , iar in oras circul foarte rar cu ea, evit pe cat se poate

 

mie anu trecut cand am luat motoru si eram in perioada de acomodare (meream si mai incet si mai putin turat) consuma in jur de 6% mixt, acuma cand ma duc mai "agresiv" sau la ture pe meses (vit. medie ~150, cu varfuri de 200 - 210 si multe curbe) consuma intre 5 - 5.5%, cei drept ca am schimbat si bujiile pe ngk iridium, poate si acesta o ajutat cu ceva :blbl:

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

waw...cate idei si cate explicatii ...mai invat si eu cate ceva :burnout:

 

maine o sa merg la mecanic, pentru ca mai are o problema frustranta ,din punctul meu de vedere si am sa va povestesc ce am facut...

 

pana atunci... asfalt uscat tuturor!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai verifica si filtrul de aer sa nu fie imbacsit si daca poti si bujiile.

asta cu bujiile mie mi-a picat cam greu, pistonul de sub rezervor e floare la ureche de verificat, dar cel care are capul sub radiator e treaba de chinez batran.

in manual zicea ca poti sa schimbi bujia fara sa ai de-a face cu radiatorul, dar eu nu m-am prins cum si am deconectat radiatorul (apoi am pus lichid de frana si apa, sa completez ce se scursese). voi ati reusit mai simplu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu trebe sa deconectezi radiatoru (adica conductele de apa nu le desfaci), doar o desfaci din suporti si o inbingi spre fata. si pui o bucatica de lemn intre el si blocul motor ca sa nu indoi lamelele.

eventual dai jos de pe ea ventilatoru si deconectezi termostatul sa nu te incurce

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta cu bujiile mie mi-a picat cam greu, pistonul de sub rezervor e floare la ureche de verificat, dar cel care are capul sub radiator e treaba de chinez batran.

in manual zicea ca poti sa schimbi bujia fara sa ai de-a face cu radiatorul, dar eu nu m-am prins cum si am deconectat radiatorul (apoi am pus lichid de frana si apa, sa completez ce se scursese). voi ati reusit mai simplu?

 

Tre sa desfaci doar claxonu, yo numa aia am dat jos cand am verificat bujia fata, in rest desfaci prinderea de la radiator, un surubel care e prins pe cilindrul din fata si apoi tragi usor de radiator spre fata si il intepenesti cu un lemn, apoi, daca ai maini "normale" si cu un pic de dexteritate ajungi relativ usor la bujia din fata. Grija mare cand strangi inapoi surubu de la radiator, nu-l forta ca mine, ca-l rupi :burnout: . Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...