Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

comandat acum cateva zile arcuri furca si spate Hyperpro + amortizor ghidon Hyperpro RSC (Reactive Safety Control), sa vedem dupa ce vin si le montez impresii

Ti-am zis si eu ca vreau SVul la o tura dupa ce te intorci din Croatia? :jump: Asta inainte sa nu ma indragostesc iremediabil de 4 in linie :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am reusit sa schimb uleiul si filtrul ...

 

 

dupa ce am facut o mica tura :jump: nu mai puteam sa o scot pe liber , cred ca de la ulei :P , dar intr-un final dupa o tura mai lunga si-a revenit.

 

mai am o problema , cand este motorul in viteza porneste dar dupa 5 secunde se opreste chiar daca trag socul , iar apoi daca il scot pe liber ramane pornit ... e problema generala sau doar la mine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa schimb uleiul si filtrul ...

 

 

dupa ce am facut o mica tura :jump: nu mai puteam sa o scot pe liber , cred ca de la ulei :P , dar intr-un final dupa o tura mai lunga si-a revenit.

 

mai am o problema , cand este motorul in viteza porneste dar dupa 5 secunde se opreste chiar daca trag socul , iar apoi daca il scot pe liber ramane pornit ... e problema generala sau doar la mine ?

 

 

poate mai trebuie sa-l reglezi un pic la ambreiaj. E un surub( intinzatorul ) chiar deasupra schimbatorului de viteze cam 10 cm in sus . Incearca sa mai scoti 1 filet piulita de reglaj si verifica daca face la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti, am o intrebare... tare as vrea sa scap de lant. unsul lui nu e o problema, unsul lui la fiecare 300 de kilometri ESTE! asta inseamna ca imi ung lantul de 2-3 ori pe saptamana. intrebarea mea este, pot sa il inlocuiesc cu o curea de distributie? ma intereseaza daca lacasul unde intra lantul este destul de lat pentru a face asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate mai trebuie sa-l reglezi un pic la ambreiaj. E un surub( intinzatorul ) chiar deasupra schimbatorului de viteze cam 10 cm in sus . Incearca sa mai scoti 1 filet piulita de reglaj si verifica daca face la fel

 

 

 

 

asa am facut si merge ... multumesc :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti, am o intrebare... tare as vrea sa scap de lant. unsul lui nu e o problema, unsul lui la fiecare 300 de kilometri ESTE! asta inseamna ca imi ung lantul de 2-3 ori pe saptamana. intrebarea mea este, pot sa il inlocuiesc cu o curea de distributie? ma intereseaza daca lacasul unde intra lantul este destul de lat pentru a face asta.

 

Din cate stiu exista niste kituri pentru inlocuit lantul cu o curea, insa nu am auzit sa fie si pentru sportive

si ma intreb daca va mai avea acelasi randament pe SV ca si lantul. Eu deja caut, daca afli ceva zi-ne si noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu exista niste kituri pentru inlocuit lantul cu o curea, insa nu am auzit sa fie si pentru sportive

si ma intreb daca va mai avea acelasi randament pe SV ca si lantul. Eu deja caut, daca afli ceva zi-ne si noua.

e intradevar un inconvenient spalatul si unsul lantului asa des. insa ca dezavantaj major la transmisia pe curea, e ca aproape dispare frana de motor. si stim cu totii cat de mult ajuta frana de motor la un V2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti, am o intrebare... tare as vrea sa scap de lant. unsul lui nu e o problema, unsul lui la fiecare 300 de kilometri ESTE! asta inseamna ca imi ung lantul de 2-3 ori pe saptamana. intrebarea mea este, pot sa il inlocuiesc cu o curea de distributie? ma intereseaza daca lacasul unde intra lantul este destul de lat pentru a face asta.

 

poti pune un kit de touring scootoil care sa unga tot timpul lantul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari Sv-isti ! sunt din iasi si sunt posesorul unui exemplar 650 N din 2002. sunt foarte multumit de ea. am citit topicul de la un capat la celalalt si am gasit aici multe sfaturi bune+manualul. multumesc. :bigstar:

 

am si eu probleme cu intratul apei la bujia de langa radiator. cum se pozitioneaza garnitura respectiva pt ca nu gasesc nici un semn pe cilindru? in manual scrie ca se pozitioneaza cu semnul de pe fisa bujiei spre galeria de evacuare, din cate am inteles eu. asa e?

 

vass alexandru - hai sa iti arat sora geamana a motorului tau :crack: : post-18945-1214159545_thumb.jpg

Asfalt Uscat tuturor !

 

 

salut.poti sa mi dai un id de mess sau un nr de tel? sunt din suceava si as vrea sa vin sa vad si eu motorul.ca as vrea sa imi iau si eu.merci mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vinde nimeni un suport pentru topcase si genti laterale? Ca am facut comanda pe Louis, si n-a mai ajuns... :bigstar:

 

Un prieten al meu a facut comanda de parbriz la Paula, (el are EN 500) prima data i-au adus unu de BMW GS 1200 :crack: care era mai mare decat bietul EN-u, dupa care i-au dat banii inapoi, "deci n-ai cu cine niste tarani". Intre timp am facut noi comanda printr-o legatura pe care o avem, asteptam sa vedem feedback-ul, daca e ok si gasesti pe Louis ceea ce cauti te ajutam fara probleme. Da-ne de stire.

 

Salutare!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare...dupa ce se aprinde beculetul de la benzina cam pt cati km mai este benzina??? si ma refer la un sv de 650...

:kiss:

in principiu cam 50, dar spera la mai putin (depinde cat de "sportiv" mergi) si, daca dupa ceva kilometri, ramane permanent aprins, inseamna ca mai ai sub 3 litri si treci pe la o benzinarie repejor.

btw, vezi prin manual - nu scrie exact cati km mai ai, dar daca tii neaparat poti testa tu - cu o sticla/bidon de benzina in rucsac, mergi pana se opreste de tot... :D

 

salut baieti

am A-ul de 2 ani si pana acum nu m-am suit pe un motor in trefic. m-am hotarat sa-mi iau unul, am fost la prisma la targ si mi-a ramas gandul la sv 650 necarenat. recunosc ca initial am vrut sa ma orientez spre ceva mai mic - 250cc dar oferta este foarte slaba la capitolul asta.

ma intereseaza daca mai e cine aici care a inceput pe sv direct sa-mi impartasesca din experienta.

as purtea sa-l limitez cumva la 100 km/h pentru inceput? nu ca as fi un inconstient, am 32 ani si 200 mii km cu masina dar din cate am citit pe aici motorul te fura la viteza.

ce parere aveti de abs la moto, este eficient? .... din motive financiare as alege modelul fara abs dar daca se dovedeste imperios necesar as face un efort.

abs-ul este intalnit si pe fata si pe spare avand in vedere ca are doua frane complet independente?

 

Numai bine!

eu, eu... :lol:

am inceput direct pe SV650S, la vreo luna dupa ce mi-am luat carnetul, anul trecut... la fel ca altii, a fost o oarecare dragoste la prima vedere (inainte de a-l lua am mai studiat si intrebat in stanga si in dreapta, dar el era preferatul...)

si cu drum de vreo 2300km... uite link http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?showtopic=1224 (nu dati cu pietre :laugh: )

daca esti cu cap, motorul e ok si e suficient de puternic ca sa nu-ti doresti altceva mai mare o perioada destul de lunga (cel putin eu nu-mi doresc, la vreun an si peste 13000km cu el).

iarasi daca , consideri ca esti cu cap, nu are rost sa-l limitezi (nu am idee daca se poate, tehnic)... eu cred ca la scurta perioada dupa ce te acomodezi cu el o sa vrei sa scoti limitarea.

il respecti, te respecta... ai grija de el, are grija de tine... te obisnuiesti cu el si incearca-i limitele, ca sa stii cu ce ai de-a face in situatii dificile.

 

despre ABS nu stiu ce sa-ti spun, n-am studiat problema, presupun ca sunt 2 sisteme independente, fiind doua frane independente.

 

asfalt uscat!

Editat de jonlup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in principiu cam 50, dar spera la mai putin (depinde cat de "sportiv" mergi) si, daca dupa ceva kilometri, ramane permanent aprins, inseamna ca mai ai sub 3 litri si treci pe la o benzinarie repejor.

btw, vezi prin manual - nu scrie exact cati km mai ai, dar daca tii neaparat poti testa tu - cu o sticla/bidon de benzina in rucsac, mergi pana se opreste de tot... :kiss:

 

mersi de raspuns....oricum cred ca o sa ajung cat de curand la un mecanic pentru ca imi consuma cam mult, cam 9% in oras in conditiile in care merg cu ea prin aglomeratia cea mare de dimineata si de la ora 5 dupa-amiaza,schimb in 5-6 mii de ture.... voi ce spuneti...ce ar trebuii sa verific la ea?

 

mersi!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai am venit de la o plimbare scurta. orice as face, nu ma pot plictisi de motorul asta. atata caracter, atat de "smooth"... vorba cuiva, respecta-l si te va respecta, dar inainte de toate, bucura-te de fiecare clipa. :kiss: :D

 

pentru toti cei care vor sv, nu ezitati!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor, de azi, sunt si eu sv-ist :lol:. am luat un sv650s din 1999. ca aspect nu-mi place dar vai ce trage. si ce sunet!!! m-am indragostit!!!

pai daca nu-ti place, de ce l-ai luat? :laugh:

lasa, ca te obisnuiesti si cu aspectul :kiss:

nu e nici cea mai frumoasa, dar urata deloc nu e, mai ales S-ul.

parerea mea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu m-am exprimat eu bine. nu ca nu-mi place. insa ca aspect se putea mai bine. eu sunt foarte atent la detalii. de exemplu, frana de spate are o tija intre frana si butuc. daca o dadeau jos si prindeau frana cu un surub sau ceva, era alta fata. ca motor nu e urat, insa detaliile lasa de dorit :kiss:. insa nu aia conteaza, ci faptul ca merge de minune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si am decis sa il dau jos si sa pun altceva, Mobil 1 sau Castrol, eventual Aral, tot semisintetic si 10W40 pentru ca se pare ca este combinatia ideala SV650 - Romania.

 

am facut 2 schimburi de ulei pana acum... in doua locuri diferite... si ambii mecanici mi-au recomandat (si pus) 15w50 in loc de 10w40.

tot nu sunt lamurit de ce (sau am uitat...)! :D

 

Am lasat-o pana seara, probabil ca s-a uscat ca la prima cheie a luat-o, dar... tot are ceva, ca azi dimineata, dupa o noapte petrecuta in garaj, am dat sa-o pornesc, a pornit din prima cu socu la jumate, a mers vre-o 20-30 secunde (turometru arata 2000-2500RPM) dupa care am auzit ca incetineste si pana sa-i deschid socu la maxim, a murit. La incercari repetate de resuscitare aka oprit+cheie+ambreiaj+buton=NIMIC :kiss: ca ieri, cand a stat noaptea afara, un zumzet de la electromotor cum ca ar vrea sa invarta si nu poate si atat (plus miile de draci de la mine din cap). Lumini sunt, claxon merge, doar motoru ala nu vrea sa o ia. Azi sper sa ajung sa imi iau si niste bujii noi si sa le schimb, poate o fi ceva si cu alea, cu toate ca la ochi nu parea sa fi avut ceva(le-am curatat usor partile innegrite cu o lama de bisturiu). Oricum ceva imi zice ca ajung in seara asta acasa si numai de-a dracu' cand ii dau cheie, o sa porneasca.

 

eu as merge (ca nu ma pricep) la un mecanic sa verifice electromotorul, am avut probleme asemanatoare cu ale tale si dupa verificare (curatare/inlocuire carbuni), merge ok.

pe de alta parte, nu am sesizat deloc problema cu umezeaza, sa nu porneasca daca e uda/umeda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e rece si a stat o noapte intreaga nepornit, normal ca dimineata trebuie sa deschizi soc-ul. si eu am problema asta... il pornesc, vad ca vrea sa moara sau ma rog, abia sta pe la 1000, accelerez un pic in gol dupa care vreau sa deschid socul. pana il deschid, moare spontan. insa dupa aia socul e deschis si cand il pornesc din nou, o ia din prima. reglez socul pana la 1500 constant (ma rog, un pic, sfert' de milimetru) sub 1500 dupa care pornesc. socul il scot cand am circulat cateva minute. e carburator pana la urma, nu poate porni din prima stabil la un anumit rpm.

 

daca totul e ok insa, cu motorul cald, in relanti ar trebui sa ai intre 1200 si 1400 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e rece si a stat o noapte intreaga nepornit, normal ca dimineata trebuie sa deschizi soc-ul. si eu am problema asta... il pornesc, vad ca vrea sa moara sau ma rog, abia sta pe la 1000, accelerez un pic in gol dupa care vreau sa deschid socul. pana il deschid, moare spontan. insa dupa aia socul e deschis si cand il pornesc din nou, o ia din prima. reglez socul pana la 1500 constant (ma rog, un pic, sfert' de milimetru) sub 1500 dupa care pornesc. socul il scot cand am circulat cateva minute. e carburator pana la urma, nu poate porni din prima stabil la un anumit rpm.

 

stiu ca socul trebuie tinut (la maxim, nu mai jos) vreo 30sec, cred ca scria in manual dar nu-l am la indemana.

am vazut si la un Honda CB500 ca moare daca ii "activez" socul dupa ce l-am pornit rece si am presupus ca e valabila chestia pentru toate, asa ca ii trag socul inainte de a-l porni prima oara.

apoi, dupa cca 30-60sec scot de tot socul, nu prea imi place cum "tremura" la reglari intermediare ale socului - il las maxim sau deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de raspuns....oricum cred ca o sa ajung cat de curand la un mecanic pentru ca imi consuma cam mult, cam 9% in oras in conditiile in care merg cu ea prin aglomeratia cea mare de dimineata si de la ora 5 dupa-amiaza,schimb in 5-6 mii de ture.... voi ce spuneti...ce ar trebuii sa verific la ea?

 

mersi!!

 

9% e foarte mult.

Mergi cumva in rand cu masinile si stai in coloana in loc sa mergi.

Schimbatul la 5-6000 e exagerat, in oras poti merge mai relaxata, dar nu te duce la consum de 9%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbat la 5-6000??? :kiss:

 

de la 1 la 2 schimb la 3000. de la 2 la 3 la 4000. dupa aia, tot la 4500 pana ajung la 6... si merge 120 constant in 6000rpm. prea tarziu schimbi, pierzi putere si ca sa compensezi arzi mai multa benzina. la un moment dat nu mai vrea sa traga intr-o anumita viteza. asa ca incearca sa schimbi vitezele altcumva... dupa aia, in functie de viteza, du-te cu viteza corespunzatoare. pornit de pe loc, 1. mers incet (pana la 30km/h), viteza a 2-a. condus in oras pe drum de 50, a 3-a. in oras, unde ai voie 60-70, in a 4-a. mergi in afara (80-90-100), a 5-a. autostrada a 6-a...

 

ai sa vezi ca se schimba consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai am venit de la o plimbare scurta. orice as face, nu ma pot plictisi de motorul asta. atata caracter, atat de "smooth"... vorba cuiva, respecta-l si te va respecta, dar inainte de toate, bucura-te de fiecare clipa. :kiss: :D

 

pentru toti cei care vor sv, nu ezitati!!!

 

 

pentru cei care vor SV, am io una faina de vanzare la 2800 E :lol: (un pic negociabil :laugh:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...