georgerdp Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Ptr roata de fata exista gata confectionat un extender din plastic-cauciuc care se ataseaza aripii fata pentru a impiedica mizeria aruncata de roata sa ajunga pe radiatorul de ulei si chiar la cilindrul din fata.http://www.wemoto.com/bikes/Suzuki/SV_650_..._Fenda_-_Black/ Ai si un loc de unde poti sa o comanzi si sa vezi si cum ii sta cu ea. Eu am facut pasul asta in vara si sunt f multumit. Respect ! Merci mult , e cea mai buna idee , pe 16 decembrie plec in anglia doua saptamani . Am vazut ca situl este englezesc probabil ca o sa imi ajunga coletul imediat acolo cu un cost redus . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 cea mai simpla solutie pentru rezolvarea intrarii apei la bujia cilindrului fata: 1. mergi la Hornbach 2. cumperi un tub cu vaselina siliconica (vreo 20roni) 3. scoti fisa bujiei, cureti, bagi vaselina in fisa si pe marginea ei. 4. infigi fisa in bujie. 5. dai cheie si pleci 6. poti sa treci si Oltu si Dunarea ca acolo apa nu mai intra veci pururi p.s. E solutia adoptata de mine acum mai bine de 2 ani, fara dureri de cap, fara modificari la cadru/sasiu sau roata fata, sa mai zic ca e si cea mai ieftina metoda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Ma intreb cam cat trebuie sa mergi pe ploaie ca sa ai problema respectiva? Eu am facut destule drumuri pe ploaie si nu s-a intamplat nimic deosebit (in afara de faptul ca m-am udat pana la piele de cateva ori). Si n-am nicio modificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Merci mult , e cea mai buna idee , pe 16 decembrie plec in anglia doua saptamani . Am vazut ca situl este englezesc probabil ca o sa imi ajunga coletul imediat acolo cu un cost redus . Daca tot mergi in Anglia merita sa faci un efort pt tine sau un prieten mai ales ca taxele de expediere sunt undeva la 60lire pt Romania. http://www.delkevic.co.uk/?section=shop&am...de=model_search ps: daca te intereseaza iti pot trimite niste filmulete cu toba mea Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Ma intreb cam cat trebuie sa mergi pe ploaie ca sa ai problema respectiva? Eu am facut destule drumuri pe ploaie si nu s-a intamplat nimic deosebit (in afara de faptul ca m-am udat pana la piele de cateva ori). Si n-am nicio modificare. Nu conteaza numarul KM facuti prin ploaie, sau debitu ei, ci cat de uzata e garnitura protectiei fisei de la bujie, daca e in pozitia recomandata (uneori uzura deci lipsa elasticitatii + vibratiile motorului duc la miscarea garniturii) si daca gaura de evacuare a apei din locasul bujiei e infundata sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Ma intreb cam cat trebuie sa mergi pe ploaie ca sa ai problema respectiva? Eu am facut destule drumuri pe ploaie si nu s-a intamplat nimic deosebit (in afara de faptul ca m-am udat pana la piele de cateva ori). Si n-am nicio modificare. Am facut cu fosta Suzi intr-o zi vreo 600 de km pe ploaie, plus trecut prin balti d'alea de ma udam pana la brau cand sarea apa. N'a avut nici pe draq si nici eu nu aveam ceva modificat daca gaura de evacuare a apei din locasul bujiei e infundata sau nu. Are asa ceva ? Habar nu aveam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 am intrat si eu in modificarile de iarna......doar ca idee, nu e finalizat: tot trenul fata :- roata Marchesini, aripa de fibra de carbon, etriere si discuri de 350mm Brembo, furca up-side-down Showa, conducte frana Hel......si o poza cu telefonul dupa finalizare, adica janta si juguri vopsite revin + mici "bibileli" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 am intrat si eu in modificarile de iarna......doar ca idee, nu e finalizat:tot trenul fata :- roata Marchesini, aripa de fibra de carbon, etriere si discuri de 350mm Brembo, furca up-side-down Showa, conducte frana Hel......si o poza cu telefonul dupa finalizare, adica janta si juguri vopsite revin + mici "bibileli" frumos motorul , apropo de modificari . mi a dat acum cateva luni cineva un tutorial despre un cablu electric pe care daca il tai/intrerupi inceteaza limitarea puteri din viteza 1 de la sv . atunci nu eram interesat dar acum sunt si nu l mai gasesc ,stie cineva despre ce vorbesc ? stie cineva tutorialul ? ati observat ca in viteza 1 dupa cateva mi de ture nu mai trage doar se supra tureza motorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Cred ca la ASTA te referi (chiar daca ai incurcat un pic vitezele ) si spor la modat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Cred ca la ASTA te referi (chiar daca ai incurcat un pic vitezele ) si spor la modat despre asta era vorba . inainte sa mi bag degetele te intreb . Ai incercat ? a incercat cineva ? ce iese ? chiar ai mai multa putere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Am incercat eu la vechea Suzi. Ori e mit, ori se aplica numai pt anumite serii, pt ca nu am simtit absolut nicio diferenta. Am sfarsit prin a pune firele la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Daca te astepti sa tai 2 fire si sa ai vreun boom sonic cu sv-ul.... vei fi dezamagit. Eu unu cred ca este una din modificarile inutile. mai degraba te joci prin carb, pui alte filtre alte evacuari, draci pui si 2 turbine la o adica ) (stiu trebuie bani si mai trebuie si ceva cunostinte). Dar cu 2 fire intrerupte si faci din suzi cine stie ce, e cam mit, vorba lui Capone. @calin: faina furca, si clar trebuie o janta mai ochioasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 @calin: faina furca, si clar trebuie o janta mai ochioasa mersi.... roata va fi : spite negre si "cercul" lustruit- aluminiu........roata asa a fost, si sunt in "probe" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 salutari, am parcat mobra si as vrea sa incarc bateria peste iarna chiar daca o sa stea in casa la cald. are cineva redresor? se pare ca asa e cel mai indicat, sa fie full chiar daca sta si inca o sarja inainte de montare in primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 (editat) salutari, am parcat mobra si as vrea sa incarc bateria peste iarna chiar daca o sa stea in casa la cald. are cineva redresor? se pare ca asa e cel mai indicat, sa fie full chiar daca sta si inca o sarja inainte de montare in primavara. Da,intradevar si eu tot asa stiu ca trebuie incarcata full dupa care la interval de 3 luni sau ceva de gen din nou pusa pe redresor. Daca nu ai gasit redresor am eu ti-am dat un PM. Editat Decembrie 6, 2010 de spiders2066 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Ieri am bagat si eu mobra la hibernat (desi mi-am luat teapa ca cica saptamana asta e uscat ). Inainte de a scoate bateria de pe ea, am lasat mobra pornita pana a ajuns la temperatura normala. Cand am pus bateria pe redresor, in aproximativ 2 minute a terminat incarcarea O mai pun o data inainte de-a o pune inapoi pe mobra (la inceputul lui ianuarie sper ) si aia e. PS Ca redresor folosesc unul ieftin, un Ansmann ALCS2 . Desi ieftin, e destept si incarca de nu se poate si mi-a reusit si redresarea unei baterii pe care o declarasem decedata (a durat vreo 3 zile, dar a recuperat-o). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
byty007 Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 VAND SUZUKI SV 650 S DIN 2005, 7000 km culoare, gri silver ....... pretu ee discutabil pt cine ee interesat pe id meu byty007 / Motocicleta este in stare excelenta estetic dar si mechanic! ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 am intrat si eu in modificarile de iarna......doar ca idee, nu e finalizat:tot trenul fata :- roata Marchesini, aripa de fibra de carbon, etriere si discuri de 350mm Brembo, furca up-side-down Showa, conducte frana Hel......si o poza cu telefonul dupa finalizare, adica janta si juguri vopsite revin + mici "bibileli" 1. e furca de ducati? 2. e si pompa schimbata?(sau ai pastrat mizeria aia de nissin... ca perntru etrierii aia brembo gold...) 3. sigur nu sunt 320 discurile? 4. Bravo dom'le... interesant proiect(daca e sa cumperi noua janta aia ce o ai tu acu' pe fata... face cat restu mobrei ) 5. Sunt curios daca s a modificat ciclistica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 1. e furca de ducati?2. e si pompa schimbata?(sau ai pastrat mizeria aia de nissin... ca perntru etrierii aia brembo gold...) 3. sigur nu sunt 320 discurile? 4. Bravo dom'le... interesant proiect(daca e sa cumperi noua janta aia ce o ai tu acu' pe fata... face cat restu mobrei ) 5. Sunt curios daca s a modificat ciclistica... hai sa raspund tot pe puncte : 1. e furca de Yamaha R1; A trebuit sa fac alt ax pentru juguri ( sv-ul are rulmentii cu diam. de 30 si 25 , iar la yamaha sunt de 30 mm ambi - diam. interior ) 2. pompa de frana e tot a motorului.....nu a facut probleme, nu e inca o "mizerie" 3. sigur sunt discuri de 350 mm, furca e luata de la un motor pregatit de pista, discurile sunt noi. 4. mersi de aprecieri, era un proiect pe care il vroiam de mult, dar....doar acum s-a putut. Janta e Marchesini, dar nu unicat, asa ca nu e fff. scumpa ( va disparea si eticheta cand o voi face ca cea de pe spate, adica cercul lustruit si spitele negre ) 5. ciclistica....motorul e la 150 km de mine, cand ajung acasa ploua sau...ninge ....am facut doar cativa km de oras , si la cat am mers cu el simt ca ataca altfel virajele. Furca este ceva mai scurta ca originala, asa ca il apleaca putin. Eu am ghidon enduro pe motor, a trebuit sa inalt si ghidonul ( atingea in reglajele telescoapelor ) A fost nevoie de alte conducte de frana , trebuiau capete la 90grade pe etrieri. Mai apare problema melcului de kilometraj.......e alt diametru la axul rotii. Curand voi pune la vanzare furca originala. Mesaj completat ....ce am zis ca e sigur....e de 320 mm.....discurile. Doar ce le-am masurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 dap; inceput promitator bai Caline ! Spor si bani la treaba ! deja miroase mult mai tare a streetfighter.... - p.s. - salutari tatalui tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 hai sa raspund tot pe puncte :1. e furca de Yamaha R1; A trebuit sa fac alt ax pentru juguri ( sv-ul are rulmentii cu diam. de 30 si 25 , iar la yamaha sunt de 30 mm ambi - diam. interior ) 2. pompa de frana e tot a motorului.....nu a facut probleme, nu e inca o "mizerie" 3. sigur sunt discuri de 350 mm, furca e luata de la un motor pregatit de pista, discurile sunt noi. 4. mersi de aprecieri, era un proiect pe care il vroiam de mult, dar....doar acum s-a putut. Janta e Marchesini, dar nu unicat, asa ca nu e fff. scumpa ( va disparea si eticheta cand o voi face ca cea de pe spate, adica cercul lustruit si spitele negre ) 5. ciclistica....motorul e la 150 km de mine, cand ajung acasa ploua sau...ninge ....am facut doar cativa km de oras , si la cat am mers cu el simt ca ataca altfel virajele. Furca este ceva mai scurta ca originala, asa ca il apleaca putin. Eu am ghidon enduro pe motor, a trebuit sa inalt si ghidonul ( atingea in reglajele telescoapelor ) A fost nevoie de alte conducte de frana , trebuiau capete la 90grade pe etrieri. Mai apare problema melcului de kilometraj.......e alt diametru la axul rotii. Curand voi pune la vanzare furca originala. Mesaj completat ....ce am zis ca e sigur....e de 320 mm.....discurile. Doar ce le-am masurat. Da... nu cred ca exista discuri de 350. Si 1198-ul de la Ducati tot 320 are. Monsterul cu etrieri brembo gold are tot discuri de 320... d asta mi s a parut curios. Vezi ca astia pe svrider.com se plangeau de problemele care apar la ciclistica atunci cand modifica furca fata. Majoritatea puneau de gsx-r cu tot cu juguri, roata etc... Acum ai rigidizat o foarte mult pe fata asa ca s ar putea sa modifici, schimbi, sau sa te joci intr un fel si cu amortizorul spate, tiranti(desi sv ul nu are) sau inaltaroare. Daca acum, cu noua furca, ai fundul mai sus ca inainte la mobra, s ar putea pe viraje sa ti cada ghidonul(pur si simplu sa vireze cand iei curba mai mult decat te ai astepta... asta pentru ca ai prea mare presiune(centru de greutate a fost mutat pe fata) pe roata fata). In cazul asta mai trebuie coborata de fund... Da' asta ramane sa te convingi cand o scoti... In principiu cu furca up side nu ar trebui sa stea altfel mobra pe curbe(are amortizoare mai rigide sau progresive care imbunatatesc aderenta in x situatii dar nu face mare lucru cand iei un viraj curat), acest tip de furca e mai eficient pe franare... ceva s a modificat la ciclistica si nu e bine Ia ti si un amortizor pe spate cu pre-load si re-bound si regleaza le ca pentru tine...(asta dupace rezolvi problema cu centrul de greutate, daca intr adevar exista asa ceva) Oricum bravo tie... orice e mai bun decat sistemul de franare de pe sv-u. Eu mi am pus arcuri progresive si pompa si etrieri radiali... diferenta eeenoooorma. Daca aveti vre unul ocazia urcati va pe un 749 sa va convingeti de calitatea unui sistem de franare bun... (motoru... categoric mai bun ala de sv-u) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Curand voi pune la vanzare furca originala. se potriveste la modelul dupa 2003? foarte misto proiectul , abia astept sa vad rezultatele finale. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 ... orice e mai bun decat sistemul de franare de pe sv-u. Bai, nu stiu cum e la voi, dar eu am frane pe fata de ma pun in cap (n-am decat furca intarita). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Bai, nu stiu cum e la voi, dar eu am frane pe fata de ma pun in cap (n-am decat furca intarita). la miar ai etrieri cu 4 pistonase. Ala de 650 are 2 si etrieru e mobil, nu e fix. Plus discurile mai mari ale tale(de 300 cred fata de 290). E diferenta clara. Mesaj completat Curand voi pune la vanzare furca originala. se potriveste la modelul dupa 2003? foarte misto proiectul , abia astept sa vad rezultatele finale. bafta! Sunt discuri originale? Ca la 250 euro gasesti cate odata pe ebay(in functie de cum stai la panda) galfer-uri wave...(noi). Se poate sa nu mai stiu eu preturile...n-o lua in nume de rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Sunt discuri originale? Ca la 250 euro gasesti cate odata pe ebay(in functie de cum stai la panda) galfer-uri wave...(noi). Se poate sa nu mai stiu eu preturile...n-o lua in nume de rau... da , sunt discurile originale, rulate vreo 7000 km. eu am dat pe discurile mele "armstrong" 17 mil de pe e-bay, asta prin iunie 2009. poate s-au mai ieftinit, nu am de unde sa stiu, ca nu m-a mai interesat. dar cand mi-au cerut cei de la suzuki 200 e pe un disc m-a luat capu. si nu mai zic ca am cautat second de mi-au iesit ochii, iar cei care aveau imi cereau niste preturi de .... asa ca nu cred ca cer mult pe ele. oricum...nu se inghesuie nimeni, nici macar sa ceara detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.