calin_cz Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 am intrat si eu in modificarile de iarna......doar ca idee, nu e finalizat: tot trenul fata :- roata Marchesini, aripa de fibra de carbon, etriere si discuri de 350mm Brembo, furca up-side-down Showa, conducte frana Hel......si o poza cu telefonul dupa finalizare, adica janta si juguri vopsite revin + mici "bibileli" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 am intrat si eu in modificarile de iarna......doar ca idee, nu e finalizat:tot trenul fata :- roata Marchesini, aripa de fibra de carbon, etriere si discuri de 350mm Brembo, furca up-side-down Showa, conducte frana Hel......si o poza cu telefonul dupa finalizare, adica janta si juguri vopsite revin + mici "bibileli" frumos motorul , apropo de modificari . mi a dat acum cateva luni cineva un tutorial despre un cablu electric pe care daca il tai/intrerupi inceteaza limitarea puteri din viteza 1 de la sv . atunci nu eram interesat dar acum sunt si nu l mai gasesc ,stie cineva despre ce vorbesc ? stie cineva tutorialul ? ati observat ca in viteza 1 dupa cateva mi de ture nu mai trage doar se supra tureza motorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Cred ca la ASTA te referi (chiar daca ai incurcat un pic vitezele ) si spor la modat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Cred ca la ASTA te referi (chiar daca ai incurcat un pic vitezele ) si spor la modat despre asta era vorba . inainte sa mi bag degetele te intreb . Ai incercat ? a incercat cineva ? ce iese ? chiar ai mai multa putere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Am incercat eu la vechea Suzi. Ori e mit, ori se aplica numai pt anumite serii, pt ca nu am simtit absolut nicio diferenta. Am sfarsit prin a pune firele la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Daca te astepti sa tai 2 fire si sa ai vreun boom sonic cu sv-ul.... vei fi dezamagit. Eu unu cred ca este una din modificarile inutile. mai degraba te joci prin carb, pui alte filtre alte evacuari, draci pui si 2 turbine la o adica ) (stiu trebuie bani si mai trebuie si ceva cunostinte). Dar cu 2 fire intrerupte si faci din suzi cine stie ce, e cam mit, vorba lui Capone. @calin: faina furca, si clar trebuie o janta mai ochioasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 @calin: faina furca, si clar trebuie o janta mai ochioasa mersi.... roata va fi : spite negre si "cercul" lustruit- aluminiu........roata asa a fost, si sunt in "probe" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 salutari, am parcat mobra si as vrea sa incarc bateria peste iarna chiar daca o sa stea in casa la cald. are cineva redresor? se pare ca asa e cel mai indicat, sa fie full chiar daca sta si inca o sarja inainte de montare in primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 (editat) salutari, am parcat mobra si as vrea sa incarc bateria peste iarna chiar daca o sa stea in casa la cald. are cineva redresor? se pare ca asa e cel mai indicat, sa fie full chiar daca sta si inca o sarja inainte de montare in primavara. Da,intradevar si eu tot asa stiu ca trebuie incarcata full dupa care la interval de 3 luni sau ceva de gen din nou pusa pe redresor. Daca nu ai gasit redresor am eu ti-am dat un PM. Editat Decembrie 6, 2010 de spiders2066 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Ieri am bagat si eu mobra la hibernat (desi mi-am luat teapa ca cica saptamana asta e uscat ). Inainte de a scoate bateria de pe ea, am lasat mobra pornita pana a ajuns la temperatura normala. Cand am pus bateria pe redresor, in aproximativ 2 minute a terminat incarcarea O mai pun o data inainte de-a o pune inapoi pe mobra (la inceputul lui ianuarie sper ) si aia e. PS Ca redresor folosesc unul ieftin, un Ansmann ALCS2 . Desi ieftin, e destept si incarca de nu se poate si mi-a reusit si redresarea unei baterii pe care o declarasem decedata (a durat vreo 3 zile, dar a recuperat-o). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 am intrat si eu in modificarile de iarna......doar ca idee, nu e finalizat:tot trenul fata :- roata Marchesini, aripa de fibra de carbon, etriere si discuri de 350mm Brembo, furca up-side-down Showa, conducte frana Hel......si o poza cu telefonul dupa finalizare, adica janta si juguri vopsite revin + mici "bibileli" 1. e furca de ducati? 2. e si pompa schimbata?(sau ai pastrat mizeria aia de nissin... ca perntru etrierii aia brembo gold...) 3. sigur nu sunt 320 discurile? 4. Bravo dom'le... interesant proiect(daca e sa cumperi noua janta aia ce o ai tu acu' pe fata... face cat restu mobrei ) 5. Sunt curios daca s a modificat ciclistica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 1. e furca de ducati?2. e si pompa schimbata?(sau ai pastrat mizeria aia de nissin... ca perntru etrierii aia brembo gold...) 3. sigur nu sunt 320 discurile? 4. Bravo dom'le... interesant proiect(daca e sa cumperi noua janta aia ce o ai tu acu' pe fata... face cat restu mobrei ) 5. Sunt curios daca s a modificat ciclistica... hai sa raspund tot pe puncte : 1. e furca de Yamaha R1; A trebuit sa fac alt ax pentru juguri ( sv-ul are rulmentii cu diam. de 30 si 25 , iar la yamaha sunt de 30 mm ambi - diam. interior ) 2. pompa de frana e tot a motorului.....nu a facut probleme, nu e inca o "mizerie" 3. sigur sunt discuri de 350 mm, furca e luata de la un motor pregatit de pista, discurile sunt noi. 4. mersi de aprecieri, era un proiect pe care il vroiam de mult, dar....doar acum s-a putut. Janta e Marchesini, dar nu unicat, asa ca nu e fff. scumpa ( va disparea si eticheta cand o voi face ca cea de pe spate, adica cercul lustruit si spitele negre ) 5. ciclistica....motorul e la 150 km de mine, cand ajung acasa ploua sau...ninge ....am facut doar cativa km de oras , si la cat am mers cu el simt ca ataca altfel virajele. Furca este ceva mai scurta ca originala, asa ca il apleaca putin. Eu am ghidon enduro pe motor, a trebuit sa inalt si ghidonul ( atingea in reglajele telescoapelor ) A fost nevoie de alte conducte de frana , trebuiau capete la 90grade pe etrieri. Mai apare problema melcului de kilometraj.......e alt diametru la axul rotii. Curand voi pune la vanzare furca originala. Mesaj completat ....ce am zis ca e sigur....e de 320 mm.....discurile. Doar ce le-am masurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 dap; inceput promitator bai Caline ! Spor si bani la treaba ! deja miroase mult mai tare a streetfighter.... - p.s. - salutari tatalui tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 hai sa raspund tot pe puncte :1. e furca de Yamaha R1; A trebuit sa fac alt ax pentru juguri ( sv-ul are rulmentii cu diam. de 30 si 25 , iar la yamaha sunt de 30 mm ambi - diam. interior ) 2. pompa de frana e tot a motorului.....nu a facut probleme, nu e inca o "mizerie" 3. sigur sunt discuri de 350 mm, furca e luata de la un motor pregatit de pista, discurile sunt noi. 4. mersi de aprecieri, era un proiect pe care il vroiam de mult, dar....doar acum s-a putut. Janta e Marchesini, dar nu unicat, asa ca nu e fff. scumpa ( va disparea si eticheta cand o voi face ca cea de pe spate, adica cercul lustruit si spitele negre ) 5. ciclistica....motorul e la 150 km de mine, cand ajung acasa ploua sau...ninge ....am facut doar cativa km de oras , si la cat am mers cu el simt ca ataca altfel virajele. Furca este ceva mai scurta ca originala, asa ca il apleaca putin. Eu am ghidon enduro pe motor, a trebuit sa inalt si ghidonul ( atingea in reglajele telescoapelor ) A fost nevoie de alte conducte de frana , trebuiau capete la 90grade pe etrieri. Mai apare problema melcului de kilometraj.......e alt diametru la axul rotii. Curand voi pune la vanzare furca originala. Mesaj completat ....ce am zis ca e sigur....e de 320 mm.....discurile. Doar ce le-am masurat. Da... nu cred ca exista discuri de 350. Si 1198-ul de la Ducati tot 320 are. Monsterul cu etrieri brembo gold are tot discuri de 320... d asta mi s a parut curios. Vezi ca astia pe svrider.com se plangeau de problemele care apar la ciclistica atunci cand modifica furca fata. Majoritatea puneau de gsx-r cu tot cu juguri, roata etc... Acum ai rigidizat o foarte mult pe fata asa ca s ar putea sa modifici, schimbi, sau sa te joci intr un fel si cu amortizorul spate, tiranti(desi sv ul nu are) sau inaltaroare. Daca acum, cu noua furca, ai fundul mai sus ca inainte la mobra, s ar putea pe viraje sa ti cada ghidonul(pur si simplu sa vireze cand iei curba mai mult decat te ai astepta... asta pentru ca ai prea mare presiune(centru de greutate a fost mutat pe fata) pe roata fata). In cazul asta mai trebuie coborata de fund... Da' asta ramane sa te convingi cand o scoti... In principiu cu furca up side nu ar trebui sa stea altfel mobra pe curbe(are amortizoare mai rigide sau progresive care imbunatatesc aderenta in x situatii dar nu face mare lucru cand iei un viraj curat), acest tip de furca e mai eficient pe franare... ceva s a modificat la ciclistica si nu e bine Ia ti si un amortizor pe spate cu pre-load si re-bound si regleaza le ca pentru tine...(asta dupace rezolvi problema cu centrul de greutate, daca intr adevar exista asa ceva) Oricum bravo tie... orice e mai bun decat sistemul de franare de pe sv-u. Eu mi am pus arcuri progresive si pompa si etrieri radiali... diferenta eeenoooorma. Daca aveti vre unul ocazia urcati va pe un 749 sa va convingeti de calitatea unui sistem de franare bun... (motoru... categoric mai bun ala de sv-u) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Curand voi pune la vanzare furca originala. se potriveste la modelul dupa 2003? foarte misto proiectul , abia astept sa vad rezultatele finale. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 ... orice e mai bun decat sistemul de franare de pe sv-u. Bai, nu stiu cum e la voi, dar eu am frane pe fata de ma pun in cap (n-am decat furca intarita). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Bai, nu stiu cum e la voi, dar eu am frane pe fata de ma pun in cap (n-am decat furca intarita). la miar ai etrieri cu 4 pistonase. Ala de 650 are 2 si etrieru e mobil, nu e fix. Plus discurile mai mari ale tale(de 300 cred fata de 290). E diferenta clara. Mesaj completat Curand voi pune la vanzare furca originala. se potriveste la modelul dupa 2003? foarte misto proiectul , abia astept sa vad rezultatele finale. bafta! Sunt discuri originale? Ca la 250 euro gasesti cate odata pe ebay(in functie de cum stai la panda) galfer-uri wave...(noi). Se poate sa nu mai stiu eu preturile...n-o lua in nume de rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Sunt discuri originale? Ca la 250 euro gasesti cate odata pe ebay(in functie de cum stai la panda) galfer-uri wave...(noi). Se poate sa nu mai stiu eu preturile...n-o lua in nume de rau... da , sunt discurile originale, rulate vreo 7000 km. eu am dat pe discurile mele "armstrong" 17 mil de pe e-bay, asta prin iunie 2009. poate s-au mai ieftinit, nu am de unde sa stiu, ca nu m-a mai interesat. dar cand mi-au cerut cei de la suzuki 200 e pe un disc m-a luat capu. si nu mai zic ca am cautat second de mi-au iesit ochii, iar cei care aveau imi cereau niste preturi de .... asa ca nu cred ca cer mult pe ele. oricum...nu se inghesuie nimeni, nici macar sa ceara detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 (editat) da , sunt discurile originale, rulate vreo 7000 km. eu am dat pe discurile mele "armstrong" 17 mil de pe e-bay, asta prin iunie 2009. poate s-au mai ieftinit, nu am de unde sa stiu, ca nu m-a mai interesat. dar cand mi-au cerut cei de la suzuki 200 e pe un disc m-a luat capu. si nu mai zic ca am cautat second de mi-au iesit ochii, iar cei care aveau imi cereau niste preturi de .... asa ca nu cred ca cer mult pe ele. oricum...nu se inghesuie nimeni, nici macar sa ceara detalii. S o luam altfel... Un sv-u k3 il iei la 2500 euro(la noi). 200 euro inseamna undeva la 8% din valoarea mobrei. Enorm... numa pentru discuri. Piata a fost sus din cauza unor otrepe mercantile ca de al de Tomina care luau rable pe 3 lei si le vindeau pe 100, si accesoriile la fel... Dar acum se gasec la preturi de e-bay si la noi. Cauta pe pro-bike sa vezi la ce sume jenante au ajuns... Eu zic sa le pastrezi... Poate c ai bagat bani in mobra aia si daca vrei vre odata s o vinzi n o sa ti scoti banii niciodata pe accesorii decat daca le vinzi separat. Dar de ce le ai schimbat pe cele stock? Editat Decembrie 14, 2010 de Stefan_Sv650sf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Beeey ! Mai traiti ? Mai aveti SV-uri ? Sau v-a speriat zapada ? Hai ca in cateva zile cica or sa fie 15 grade. Vine cineva la mare de revelion ? =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 salutare! ce parere aveti de acest ulei? a folosit cineva? eu trebuie sa il schimb si ma uitam ca este totusi repsol...si are un super pret. http://uleideulei.ro/moto-fork-oil-5w-10w-1-litru-p-284.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 @capone: chiar acum 4-5 zile i-am dat ocheie sa o aud si in urmatoarele zile a nins de nu imi venea sa cred ). Apoi am iesit la poze, fara moto evident. Cica se raceste iarasi, pana la revelion banuiesc ca o sa fie inca o primavara si inca o iarna la cum se misca temperaturile astea. @didi: de ce nu ar fi bun? (nu am nici cea mai vaga idee in legatura cu uleiul din furca.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 salutare! ce parere aveti de acest ulei? a folosit cineva? eu trebuie sa il schimb si ma uitam ca este totusi repsol...si are un super pret. http://uleideulei.ro/moto-fork-oil-5w-10w-1-litru-p-284.html Foloseste cu incredere Repsol. Pentru furca standard de sv e recomandat 10w... adica un ulei cu vascozitate medie spre mica, pentru furca elastica. Dar daca vrei s o rigidizezi nitel poti sa pui si 15w. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealer Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Salutare.Daca aveti nevoie de piese de schimb,dezmembrez un Suzuki SV 650S din 2002.Am aripa spate si pinten Ermax. 0720666609-ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 sarbatori fericite SV-isti!! Din cate am inteles duminica va fi numa bine de moto, pentru aia mai curajosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.