Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Salutare la baieti si fete :) !!

 

Am facut si eu un mic upgrade la gogosar si sunt tare mandru de cum a iesit :( .Toba de la Vick-exhaust si un set de xenoane H1 4300K.

 

Sper sa va placa :laugh:

 

Faina treaba. Vad ca ti-a facut Victor acelasi tip de terminatie la toba ca si mie. Si, apropo de xenon, am si eu pe faza scurta si ma gandeam sa pun si pe cea lunga la un moment dat, dar is curios, poti sa dai blitz?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Faina treaba. Vad ca ti-a facut Victor acelasi tip de terminatie la toba ca si mie. Si, apropo de xenon, am si eu pe faza scurta si ma gandeam sa pun si pe cea lunga la un moment dat, dar is curios, poti sa dai blitz?

In principiu cand ciupesti butonul pentru flesh-uri,dai niste blitz-uri de toata frumusetea :) .

 

am tot cautat, dar fara rezultat: o sa de pilot pentru un sv...n-am putut desface imbusul de pe stanga sa scot bateria si am taiat-o...ma indrumati catre un loc....potrivit...? :(

multumiri anticipate!

Deci nu se poate,ai taiat saua? :laugh: ,eu nu cred ca surubul ala rezista in fata cheii farnceze romanesti,dalta si ciocanul,piscat cate putin 100 in 100 il desfaceai,acum raul e facut :)

Bafta la gasit alta sa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu se poate,ai taiat saua? :laugh: ,eu nu cred ca surubul ala rezista in fata cheii farnceze romanesti,dalta si ciocanul,piscat cate putin 100 in 100 il desfaceai,acum raul e facut :(

Bafta la gasit alta sa!

era 12 noaptea, a doua zi eram programat la revizie, bateria era moarta, nu aveam decat un imbus scurt, WD-40-ul se terminase...deh, conjunctura nefavorabila...am taiat doar clema (norocul meu ca e din platic) in care se prinde saua de cadru...nu se prea cunoaste, am facut o mica improvizatie dar stiu ca e acolo si nu ma simt bine...asadar, nu ma grabesc, insa caut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era 12 noaptea, a doua zi eram programat la revizie, bateria era moarta, nu aveam decat un imbus scurt, WD-40-ul se terminase...deh, conjunctura nefavorabila...am taiat doar clema (norocul meu ca e din platic) in care se prinde saua de cadru...nu se prea cunoaste, am facut o mica improvizatie dar stiu ca e acolo si nu ma simt bine...asadar, nu ma grabesc, insa caut :(

 

esti unic...asa ceva nu am mai auzit! da naiba si tu un telefon, cheama un prieten ...cum sa tai ma saua? :laugh:

incearca pe e-bay sau pe la baietii cu dezmembrari...poate poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci de confirmare! :laugh:

 

cum naiba sa sun la 12 noaptea, pentru un imbus? alta solutie n-am avut, in conditiile in care trebuia sa misc hardughia a doua zi...:(

din avion nu se vede, iar eu am slabit cam 7 kg peste iarna, deci ma accepta ochetul ramas intreg :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci de confirmare! :laugh:

 

cum naiba sa sun la 12 noaptea, pentru un imbus? alta solutie n-am avut, in conditiile in care trebuia sa misc hardughia a doua zi...:(

din avion nu se vede, iar eu am slabit cam 7 kg peste iarna, deci ma accepta ochetul ramas intreg :)

 

cand e vorba de motoreta suni si la 3 dimineta...te mai uiti?! cine cunoaste stie .... in alta ordine de idei , cum naiba ai reusit sa slabesti atat? :)

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la baieti si fete :) !!

 

Am facut si eu un mic upgrade la gogosar si sunt tare mandru de cum a iesit :( .Toba de la Vick-exhaust si un set de xenoane H1 4300K.

 

Sper sa va placa :laugh:

 

 

Fa un video te rog si pune pe youtube. mor de curios cum se aude . Mi ar place si mie o toba custom.

Mai ales ca am facut itp recent si timp de doi ani n as avea probleme cu rar`ul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut la UT Cluj sv-ul galben cu cadrul negru cu nr de alba,pe tip l-am vazut si pe forum (aici) sper sa nu ma insel,l-am studiatul un pic motorul...am ramas cu gura cascata..foarte frumos modificat..ce as vrea eu sa stiu mai exact, cum ai vopsit scaritele, radiatoru, si celelalte parti minuscule..exact ca si cadrul prin vopsire electrostatica?Din cate imi aduc aminte asa ai spus in legatura cu cadrul.Inca odata..foarte foarte frumos..felicitari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bad post. :(

 

La al meu te referi?.. :laugh:.. discutii pe seama motorului sau au fost pe multe pagini.. aici.. ce e rau ca am readus-o?Cand a afisat poze nu prea i-am dat atentie ca nu vezi detaliile precum le vezi live.Iar cu el nu m-am intalnit personal si nici nu il cunosc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut lume , bai am si eu o problema in legatura cu sv-ica mea , problema se refera la pornirea ei , nu porneste am incercat sa ii pun bateria la incarcat am incarcat-o blana , invarte la automat foarte bine , dar nu o ia , vi sa mai intamplat ? stiti care este cauza acestei probleme , sunt foarte suparat :laugh: , ms de intelegere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La al meu te referi?

Nu la al tau se referea, ci la al lui :laugh:

 

am incarcat-o blana , invarte la automat foarte bine , dar nu o ia

Am patit-o dupa ce mi-am instalat farurile la vechiul SV. Pt ca le-am tot aprins fara sa o pornesc cand faceam teste sa vad daca am legat corect firele, a scazut puterea bateriei incat invartea, dar nu avea suficienta putere sa o porneasca. Dupa ce i-am dat un vant scurt, a luat-o imediat.

Bine, asta poate fi doar un caz... Mai sunt si altele, gen lipsa scanteie la bujie etc. Trebuie luat prin eliminare :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu la al tau se referea, ci la al lui :laugh:

 

 

Am patit-o dupa ce mi-am instalat farurile la vechiul SV. Pt ca le-am tot aprins fara sa o pornesc cand faceam teste sa vad daca am legat corect firele, a scazut puterea bateriei incat invartea, dar nu avea suficienta putere sa o porneasca. Dupa ce i-am dat un vant scurt, a luat-o imediat.

Bine, asta poate fi doar un caz... Mai sunt si altele, gen lipsa scanteie la bujie etc. Trebuie luat prin eliminare :(

 

 

 

 

da exact ai dreptate , uneori o tin mai mult la incarcat, si o ia din prima la automat , alteori nu o ia deloc , banuiesc ca ar fii si scanteia eu o am de asta primavara si nu i-am umblat absolut deloc la bujii ... 6000 de km , ai cumva idee cat mai sunt niste bujii mai ieftine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa ar trebui sa coste 2 bucati de bujii simple, 100-120 ron.

 

Mi-a venit azi bratul schimbatorului si abia astept sa il schimb diseara si sa vad cum se comporta cu asta scurt :laugh:

Si am schimbat si capetele de ghidon, ca cele vechi erau cromate si nu se mai pupau de nicio culoare cu manetele noi...

post-40715-1301045405_thumb.jpg

post-40715-1301045411_thumb.jpg

post-40715-1301045418_thumb.jpg

post-40715-1301045424_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa ma uitasem si eu .. credeam ca stiti voi ceva mai ieftin oricum mersi mult !!

 

Ia baga un ochi aici:http://www.motodiscount.ro/sv-650-s-03-06-by/ngk

 

Cam asa ar trebui sa coste 2 bucati de bujii simple, 100-120 ron.

 

Mi-a venit azi bratul schimbatorului si abia astept sa il schimb diseara si sa vad cum se comporta cu asta scurt :)

Si am schimbat si capetele de ghidon, ca cele vechi erau cromate si nu se mai pupau de nicio culoare cu manetele noi...

Da,foarte frumos :laugh: abea astept sa ti-o vad.. :(

Editat de spiders2066
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis azi sa imi verific uleiu , si imi arata pe fereastra aia intre full si empty era uleiu meu cam pe la jumatate , chiar spre empty putin si am fost sa ii mai iau 1 litru de ulei , in fine ajung acasa si ii torn 2-300 de ml in motor , si acuma imi arata full linia uleiului este la full , multa lume mi-a spus ca domne nu e bine sa stea la full ca se poate forma presiune si se sparg semeringurile , parca asa se cheama :laugh: , acuma nustiu ce sa zic sa mai dau jos din el sa nu mai dau , chiar cand trebuie masurat uleiu trebuie sa stea motoru drept pe un plan drept nu ? MS mult !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a venit azi bratul schimbatorului si abia astept sa il schimb diseara si sa vad cum se comporta cu asta scurt

Valbi, am sa-ti dau o bere pt pontul cu schimbatorul!

Incredibil ce diferenta poate fi. Mult mai precisa si rapida schimbarea vitezelor cu bratul de gsxr. Prima impresie a fost si ca necesita o forta putin mai mare la actionare (normal fiind bratul mai scurt), dar dupa cativa km totul a devenit perfect normal. Bine, pana sa o nimeresc perfect, am tras de vreo 3 ori pe dreapta ca sa reajustez pozitia pedalei pt ca ori era prea sus, ori prea jos :laugh:

 

chiar cand trebuie masurat uleiu trebuie sa stea motoru drept pe un plan drept nu ?

Da, pe drept si cu mobra la verticala. Si stai linistit cu nivelul la max ca n'are nici pe draq. In cel mai rau caz iti "papa" surplusul de ulei, daca exista.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pricep Capone ce e asa de minunat cu schimbatorul ala scurt pe care nu-l gasesti cu piciorul si trebuie actionat mai ferm...pe bune; no offence...

daca ar fi dupa mine - am mai facut asta candva da` nu va spun la ce mobra....hehehe... - ; dimpotriva; as face mai lung bratul ala pe care il misca talpa; ca sa-l gasesc mult mai usor si sa pot sa "dau" mai precis in schimbator.....

 

iti sare din viteza cateodata; sau are ambitie si nu vrea sa iasa din a-I-a ?.....si atunci ce faci cu schimbatoru` ala scurt ?...... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valbi, am sa-ti dau o bere pt pontul cu schimbatorul!

Incredibil ce diferenta poate fi. Mult mai precisa si rapida schimbarea vitezelor cu bratul de gsxr.

 

Ma bucur ca te coafeaza..

 

Vorbim noi de berea aia dupa ce ii faci si tps-ul.. Sa vezi atunci fericire..

 

Sper sa ne vedem curand, azi m-am intalnit cu dihania (intamplator) cand isi punea alarma si eu o reparam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pricep Capone ce e asa de minunat cu schimbatorul ala scurt pe care nu-l gasesti cu piciorul si trebuie actionat mai ferm...

Man, nu am schimbat schimbatorul propriu zis, ci "bratul" acela care actioneaza axul de la cutie. Vezi poza :laugh:

Iar de simtit chiar se simte, zici ca e alta cutie. Nu mai exista senzatia aia de "nesiguranta" si cursa foarte lunga pe care trebuie sa o faca piciorul. Acum ai dat putin de schimbator sus/jos si clank, a si percutat, fara curse moarte and stuff :)

 

Sper sa ne vedem curand, azi m-am intalnit cu dihania (intamplator) cand isi punea alarma si eu o reparam.

Si eu sper sa ne gasim cat mai repede la un brifcor, numai ca ma seaca vremea asta... ba e soare, ba ploua, ba cald, ba frig....zda masii. Oricum, daca va hotarati la ceva let me know :(

post-40715-1301119015_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...