Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

dupa modificarile facute...........am o "fata" de vanzare.

Adica roata fata, discuri, etriere cu placute aproape noi ( max.1500km ), telescoape ( simeringuri schimbate in mai 2010), semighidoane.........de preferat ......sa se vanda doar impreuna .

Pret 300 E negociabil.........la telefon sau pm voi da toate amanuntele.

Sa incerc ceva poze........pe bikeshop m-au fentat......a aparut fara poze.

tel. 0766.102.201 ym dantudor100

post-15613-1303149596_thumb.jpgpost-15613-1303149647_thumb.jpgpost-15613-1303149664_thumb.jpg

post-15613-1303149679_thumb.jpg

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu cred ca se prea pupa argintiu cu locomotiva mea portocalie, da baga oricum niste poze :(

 

 

Da, nu prea se pupa culorile, totusi se poate vopsi ca orice geaca de piele .

Husa e oricum misto ca e groasa si are si prinderi pe ea pentru genti & stuff.

 

post-13770-1303221928_thumb.jpgpost-13770-1303221961_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@verssatu; CapOne;

 

merci pentru urari.

as putea scrie un bestseller cu cate suturi si altele mi-am luat....poate o sa fiu inteleptul satului la senectute.....ma faca mafalda...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă salut băieți. E vreun posesor de SV650 S care Âşi-a ridicat ghidoanele? Mi se pare cam incomodă poziția Âşi m-ar fi interesat o asemenea procedură, dar nu cunosc pe nimeni care să fi făcut treaba asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă salut băieți. E vreun posesor de SV650 S care Âşi-a ridicat ghidoanele? Mi se pare cam incomodă poziția Âşi m-ar fi interesat o asemenea procedură, dar nu cunosc pe nimeni care să fi făcut treaba asta.

 

Salut, eu mi-am montat ghidon standard (aprox identic cu cel de la varianta naked). Stau mult mai bine acuma. Procedura a fost simpla, adica luat ghidon, facut rost de prinderi de la ceva motor dezmembrat, gaurit jugul si montat, schimbat furtun frana (era prea scurt). Restul cablurilor ajung toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă salut băieți. E vreun posesor de SV650 S care Âşi-a ridicat ghidoanele? Mi se pare cam incomodă poziția Âşi m-ar fi interesat o asemenea procedură, dar nu cunosc pe nimeni care să fi făcut treaba asta.

 

eu mi-am luat motorul cu ghidon schimbat in felul cum zici tu. dar ce iti veni? revii la sv?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era un baiat care avea nelamuriri despre cum functioneaza termocupla/ventilatorul de la radiator .

Am facut o filmare scurta cand am oprit astazi

23 de grade afara 50 de km facuti 5000-8000 de ture media pe turometru .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu mi-am montat ghidon standard (aprox identic cu cel de la varianta naked). Stau mult mai bine acuma. Procedura a fost simpla, adica luat ghidon, facut rost de prinderi de la ceva motor dezmembrat, gaurit jugul si montat, schimbat furtun frana (era prea scurt). Restul cablurilor ajung toate.

 

 

Tija, mulțumesc pentru răspuns, dar pentru mine e cam complicat tot ce ai făcut tu acolo :( ÂŞtii pe cineva care ar putea lucra Âşi la a mea treaba asta?

Mesaj completat

eu mi-am luat motorul cu ghidon schimbat in felul cum zici tu. dar ce iti veni? revii la sv?

 

 

Să Âştii că m-am gândit destul de serios să revin la SV, dar m-a dat înapoi poziția în Âşa Âşi consumul, aÂşa că m-am dat pe Fazer :D SV-ul pe care vreau să-l modific nu-l călăresc eu :D

Băi, de când nu te-am mai văzut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe spate au acelasi cod rulmentii? Acolo am specificat ca ar fi doar fata, daca este acelasi cod si pentru spate spuneti ca sa completez. :(

Mesaj completat

Si sa vedem daca mai e dorinta de organizare pentru o intrunire SV si anul asta.

http://rosvblog.wordpress.com/2011/04/21/c...nire-anul-asta/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era un baiat care avea nelamuriri despre cum functioneaza termocupla/ventilatorul de la radiator .

Am facut o filmare scurta cand am oprit astazi

23 de grade afara 50 de km facuti 5000-8000 de ture media pe turometru .

 

 

eu eram tipu ala cu termocupla dar treaba e ca la mine nu merge nici la 110 grade , deci tin sa cred ca nu are nimic termoventilatorul ci termocupla e defecta .. in fine ms mult de clip !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am gândit destul de serios să revin la SV, dar m-a dat înapoi poziția în Âşa Âşi consumul, aÂşa că m-am dat pe Fazer :(

 

Bucuresti > Giurgiu > Oltenita > Bucuresti

SV1000 vs FZ6

Io am mers si peste 200 pe ici colo, FZ-ul s-a straduit si el dupa mine pe la 140 max 160.

Consum SV1000 - 6.24

Consum FZ6 - 6.18

Concluzie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZ-u e mai econom si tot acolo a ajuns chiar daca mai incet putin :(. Cu toate astea votez pt locomotiva, doar e V-u.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe spate au acelasi cod rulmentii? Acolo am specificat ca ar fi doar fata, daca este acelasi cod si pentru spate spuneti ca sa completez. :D

poate a mai fost link-ul...

 

http://www.suzukipartshouse.com/suzuki-par...SV650_(2004)//1

Mesaj completat

dihania tocmaia avut un accident

 

/index.php?...p;#entry2828721

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este chiar ok, mai mult speriata. O durere la spate, dar radiografia arata bine. E prietenul ei cu ea in momentele astea la spital. Eu sunt langa motocicleta acum, are doar maneta de ambreiaj rupta si crashpadul, in rest doar zgarieturi pe carena.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna seara si bine v-am gasit!! sunt ok, acum a am ajuns acasa, am stat o gramada la spital si la politie dar am ajuns cu bine acasa.

sa va zic si ce s-a intamplat..plecam de la serviciu. si cum mergeam eu usurel, maxin 40 km/h, pe banda unu din stanga mea, peste liniile de tramvai am vazut 2 masini care vroiau sa faca stanga , prin fata mea, pe o straduta. le-am vazut, erau destul de infipti oamenii, am franat si am pierdut aderenta. motocicleta m-a aruncat si m-am oprit direct cu capul in janta primei masini dinspre mine si motorul s-a dus taras in alta directie. Masina care era in paralel cu cea de care m-am lovit a tasnit de langa ea si si-a continuat drumul. in concluzie daca nu pateam asta il luam pe celalalt in plin. sirene, smurd, politie, spital (la elias este o mare durere de maciuca...m-au tinut vreo 2 ore jumate pana sa imi faca ecografie si sictirul e cat china pe asistente) udristei, locul accidentului , acasa. Acum am ajuns. Accidentul s-a produs la 13:10.

motorul: julitura minora pe carena fata, semnal stanga spart, tamburus schimbator stramb, maneta ambreiaj rupta, capat de ghidon strambat, si ce ma doare cel mai tare este carena stanga julita si rupta in dreptul crash-pad-ului care a cedat. soferul masinii in care m-am oprit a fost tot timpul langa mine, a stat cu mine la spital, politie , m-a adus acasa si mi-a promis ca suporta toate cheltuielile cu reparatul mobrei.

si acum...care are o maneta de ambreiaj de imprumutat pana imi iau eu alta....o adopt cu platere! :(

 

multumesc Verssatu pentru tot , ramanem datori cu muuulte beri!!! au mai fost doi baieti care ne-au ajutat mult, laurentiu , pe care nu il cunosteam, care m-a tinut de mana si de vorba si nu a lasat pe nimeni sa se atinga de mine pana a venit smurdul si vali care mi-a sigurat motorul cu un lant de gard pana am ajuns noi sa o luam. multumesc baieti!

 

cam atat la cald !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine fatah ca esti ok. deci moto se face usurel si e gata de intalnire acusica :(. Huguri! Parca nu imi venea sa cred cand am citit. eu nu mai am numerele tale ca sim-ul meu si-a dat duhul cu totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna seara si bine v-am gasit!! sunt ok, acum a am ajuns acasa, am stat o gramada la spital si la politie dar am ajuns cu bine acasa.

sa va zic si ce s-a intamplat..plecam de la serviciu. si cum mergeam eu usurel, maxin 40 km/h, pe banda unu din stanga mea, peste liniile de tramvai am vazut 2 masini care vroiau sa faca stanga , prin fata mea, pe o straduta. le-am vazut, erau destul de infipti oamenii, am franat si am pierdut aderenta. motocicleta m-a aruncat si m-am oprit direct cu capul in janta primei masini dinspre mine si motorul s-a dus taras in alta directie. Masina care era in paralel cu cea de care m-am lovit a tasnit de langa ea si si-a continuat drumul. in concluzie daca nu pateam asta il luam pe celalalt in plin. sirene, smurd, politie, spital (la elias este o mare durere de maciuca...m-au tinut vreo 2 ore jumate pana sa imi faca ecografie si sictirul e cat china pe asistente) udristei, locul accidentului , acasa. Acum am ajuns. Accidentul s-a produs la 13:10.

motorul: julitura minora pe carena fata, semnal stanga spart, tamburus schimbator stramb, maneta ambreiaj rupta, capat de ghidon strambat, si ce ma doare cel mai tare este carena stanga julita si rupta in dreptul crash-pad-ului care a cedat. soferul masinii in care m-am oprit a fost tot timpul langa mine, a stat cu mine la spital, politie , m-a adus acasa si mi-a promis ca suporta toate cheltuielile cu reparatul mobrei.

si acum...care are o maneta de ambreiaj de imprumutat pana imi iau eu alta....o adopt cu platere!

 

No bine ca esti oke si ai fost bulanoasa sa scapi asa usor. Ce sa zic... sa-ti treaca repede sperietura si sa reusesti sa faci mobra pana sa inceapa caldura :(

Cu maneta de ambreiaj te-as ajuta cu mare placere ca o am p'aci pe a mea, dar nu se potriveste ca la tine e cu cablu...

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am bagat yo votu-n urna, erau 12+1 :P . pana sa alegem locatia as zice sa faci un poll cu data, ca din cate imi aduc aminte de anu trecut, a fost mai greu cu data decat cu locatia. vorba aia, e mai greu sa ne punem cu totii de acord in privinta datei, ca daca e sa ne-ntalnim putem sa o facem si in primu PECO... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...