radu86 Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 hey mav, si eu am trecut de 50 de mii si not even a carb sync Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Salut, da iesea cu noi acum 2 ani pe la intrunirile din biker's otopeni. Din cate stiu moto a fost data pe jos la una din furtunile din acel an din bucuresti si a avut mici avarii, daca nu ma insel sunt specificate in anunt. In rest nu stiu prea multe detalii despre ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 Pe asta am vazut-o eu pt un amic acum ceva vreme si era in toate mintile ei, atat mecanic cat si estetic (cu urme normale de uzura, nu tipla). http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=395533&selpic=1&zoom=1#foto . Iar la pret va intelegeti voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 Eu cautam o mobra "tipla". Asta nu arata rau deloc, dar nici nu fusese ingrijita din cale afara. Mai avea mici pisde pe ici pe colo etc Asta coroborat cu refuzul ferm privind negocierea pretului m-a facut sa caut altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balauru123 Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Salut, Motorul albastru e al meu. Ma cunoaste lumea, repik cel mai bine fiindca am fost colegi de munca. E ok motorul, merge foarte bine. I-am schimbat uleiul chiar zilele trecute. Ne auzim la un telefon daca vrei sa o vezi (si nu m-ai contactat deja). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Linksuletu Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 salutare am si eu nevoie de un suport de scarita pasager din partea stanga pentru sv 1000 model >2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Caut urgent cauciuc de spate 160/60ZR17. Mi-am luat o teapa cu o firma (in sensul ca mi-au promis saptamana trecuta ca livrarea se va face saptamana asta, si azi m-au sunat ca nu se mai poate) si am nevoie de cauciucul asta inainte sa plec in concediu (pana vineri). Orice sfat/oferat e binevenit(a)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Salut, mica problema: mi-am spart oglinda dreapta (doar geamul) si as vrea sa stiu ce posibilitate am sa-l inlocuiesc (sau de unde pot sa iau toata oglinda). 10x. am eu o oglinda originala completa de pe primul model de sv, pret 70 de lei. disponibil in bucuresti Am schimbat guma pe fata si piciorusele senzorului de viteza s-au rupt - indica 0 km/h cu oricat as merge. Am vazut ca mai avea cineva problema asta si s-a rezolvat. Stie cineva unde pot sa gasesc asa ceva? senzor de viteza cu picioruse intregi am eu. eu l-am schimbat deaorece imi facea probleme, dar cred ca partea aia cu picioruse nu are cum sa fie defecta. este de vanzare la pretul de 70 de lei. si daca tot sunt la capitolul asta, mai am un suport confectionat pt sv 2002. acest suport se prinde in gaura aceea a motorului si inlocuieste, in stationare, un cric central. este gratuit pt cine il vrea, pt mine nu mai valoreaza mai mult decat o bucata de fier. util pt ungerea lantului, pastrat motorul peste iarna, demontat roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) Ceea ce vreau neaparat sa fac cu SV ul,daca voi reusi sa mi-l iau este sa-i schimb anumite chestii: Din ce stiu furca la SV e varza (cam cum era si furca la VTR meu), simpla, se comprima prea tare la franare puternica si nu ofera un feedback bun fata de alte furci + handling mediocru. [...] Citind pe net,am vazut ca solutia ieftina e schimbat uleiul din furci (pus ceva mai vascos),arcuri progresive etc... Eu oricum vreau sa pun semighidoane pe ea, sub nici o forma nu voi lasa ghidonul clasic de naked. [...] Personal as aspira la un SV1000 N, pt ca venind de pe VTR care are un anume cuplu, SV650 ul mi se va parea putin underpowered (nu e o chestie de E-pen|s sau de orgoliu,dar daca mai pui bagaje sau un pasager...se simte pe 650). Dar deocamdata vreau sa fac un test ride pe ambele (650 si 1000) sa vad,poate va fi foarte ok cel de 650,sau poate ma voi simti impotent si va trebui sa substitui lipsa de cm de la organ cu un surplus de cm la cilindree [...] Principalul motiv pt care nu mai repar VTR ul este consumul de 10 % in oras si 7 % in afara, asa ca ...cine-mi spune cat papa un SV 650N model 2003+ in oras? (mers ok),si in afara, sa zicem la 120-150? Clar furca de Gsxr este cel mai tare addon care se poate face la un SV, imbunatatind si handling si franare, suspensia in sine etc Plus ca cu furca asta o sa ai direct semighidoane. Daca nu schimbi furca, va trebui sa schimbi si jugul de pe N cu unul de S pt a putea pune semighidoanele. In rest ca imbunatatiri ar fi si un brat de schimbator de gsxr care confera o schimbare mult mai "scurta" si precisa. Ar mai fi delimitarea cuplului in treptele inferioare, reglarea tps-ului pt un mers mai smooth in ture joase si schimbarea releului de incarcare cu unul de la un gsxr de 1000 (daca nu ma insel). In rest nu prea mai ai ceva sa ii faci dpdv tehnic fiind o mobra destul de echilibrata si fiabila In ceea ce priveste 650 vs 1000, da, miarul este o bestiuta si iubesc cuplul si senzatiile pe care le ofera, dar vine cu unele mici dezavantaje - consum, se incinge mai tare, e cam puternic si brutal pt conditii de oras, putin mai greu, consuma mai repede gumele etc. Daca circuli mult in afara orasului si mai iei si pasager sau bagaje, vrei demaraje spectaculoase si nu te intereseaza in mod special consumul, atunci mergi pe 1000. Daca stai mult prin oras atunci 650 e de preferat, mai ales ca din punctul meu de vedere 650 ofera suficienta putere si cuplu pentru majoritatea riderilor sau situatiilor. Consumul la fostul SV ( 650 carburatie) era undeva la 5.5 in oras si 4 - 4.5 afara la mers decent. La vaca asta de 1000 e cam 6.5 - 7 in oras si 5.5 afara. La ambele, normal, conteaza cum pilotezi. Ca pozitie si comoditate eu, fiind inalt (1.85m) ma simt mult mai bine pe miar. Nu era nasol nici pe 650, dar la drum lung, dupa 4-500km incepeau sa se resimta nitel picioarele cam chircite. In rest, ce sa mai zic ? Sigur o sa iti placa. Asfalt si gaz sa fie Editat August 9, 2011 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Consumul la fostul SV ( 650 carburatie) era undeva la 5.5 in oras si 4 - 4.5 afara la mers decent. confirm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 nu vorbesc din experienta, dar motoarele pe injectie consuma, ca si regula, mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Salutare SV-istilor vreau sa ma primiti si pe mine intre voi...de astazi sunt mandru posesor de SV. Un link /index.php?/topic/666621-sportiva-cu-suflet-de-v2/ sa o stapanesti sanatos! incearca pe www.piese-motocicleta.ro , la ei am vazut oglinzi. sa nu te superi pe mine ...dar fa ceva cu suruburile alea albastre ca sunt ca nuca in perete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 (editat) Sa o stapanesti sanatos GoodKat. Si daca tot ai deschis treaba asta, de vreo 3 saptamani sunt si eu proaspat posesor de SV650, din 2001. Sper ca ma primiti si pe mine in randul vostru, bine v-am gasit! Pe seara revin si cu 2 poze Editat August 10, 2011 de gabitzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 eu am pierdut un surub de la carena daca are cineva unul in plus dau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Nu ma supar nenea Vreau sa ii cumpar un set de suruburi rosii, rimstripe-urile sa le inlocuiesc tot cu unele rosii. Avand in vedere ca am geaca si casca rosu cu negru . "nenea" ? sa vezi ce nenea iti arat eu tie!!! mai ...noi va primim pe toti , ca doar nu va luam la noi acasa, important este sa ne ajutam intre noi si sa ne si vedem din cand in cand ca o familie mare si frumoasa ce suntem. si ca tot veni vorba, nu ne vedem si noi la niste beri sambata la ursu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Din toata MAREA de posesori de SV, nu e nici unu in tara asta care a inlocuit furca fata cu una de gixxer sau de pe alt model (USD) ? Era si unul in Tm cu furca fata de Yamaha R1, bascula de Honda VFR si toba sub sa (se pare ca asa l-a luat din italia totusi). Eu am arcuri progresive (asa l-am luat si eu) si ulei normal. Merge suficient de bine pentru nevoile mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 didi: i will be there sa vad cum fac sa ajung poate sorb si eu o nefiltrata!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) didi: i will be there sa vad cum fac sa ajung poate sorb si eu o nefiltrata!!! Of-of...inca n-ai aflat ca adevaratii beau bere fara alcool.. Si ca veni vorba...cauciucuri mi-am procurat, ultimele de pe stoc de la anvelopemoto.eu . Acum mai e o mare buba, trebuiesc montate. La ce scoruri mi s-au cerut pe-aici prin Sibiu...asa mi-e de dor de Timisoara Editat August 11, 2011 de Tija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Cat? In Bv e cu tot cu echilibrare e 15roni/roata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Daca ajung diseara ma rezolva? Ca daca asta-i pretul se merita .... incomensurabil! Ca sa recapitulez...intr-un loc mi-au cerut 100 pt ambele roti cu echilibrat, in alt loc 100 fara echilibrat, si in alt loc 60 doar ca sa mi le dea jos ca sa pot merge cu ele la o vulcanizare. Acuma mi-am adus standerul la servciu si o sa incerc impreuna cu un coleg sa vedem daca putem da jos fata, ca spatele n-ar fi o problema. Daca ai solutie dupa-masa la Brasov...zi-mi si vin acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 bai nene da ce mare inginerie e sa dai roata jos de te costa 60 de lei? nu i-ai intrebat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Nu i-am intrebat, le-am zis doar de bine. Si m-am hotarat ca imi iau inca un stander si ma descurc singur de acuma inainte. E doar 35E la Louis. Adica, cam cat 3 cauciucuri de schimbat la baietii astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 aia e! schimba gumele si Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) Daca ajung diseara ma rezolva? Ca daca asta-i pretul se merita .... incomensurabil! Ca sa recapitulez...intr-un loc mi-au cerut 100 pt ambele roti cu echilibrat, in alt loc 100 fara echilibrat, si in alt loc 60 doar ca sa mi le dea jos ca sa pot merge cu ele la o vulcanizare. Acuma mi-am adus standerul la servciu si o sa incerc impreuna cu un coleg sa vedem daca putem da jos fata, ca spatele n-ar fi o problema. Daca ai solutie dupa-masa la Brasov...zi-mi si vin acolo! pe mine m-a costat 10 lei. nu stiu care este faza cu echilibratul, eu nu am facut-o niciodata si nu am nici o problema. @goodkat- ursu este pe matei voievod. lasa un nr de telefon pe pm si ne auzim sambata daca esti decis sa vi! Editat August 11, 2011 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Pana la urma am rezolvat...in regie proprie la "Pentalog low cost motorcycle repair shop"... Adica in curtea firmei, in pauza de masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.