Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Multa bafta!

 

Si daca gasiti raspunsul, te rog sa postezi ca cine stie care mai pateste, si sa avem idee despre ce e vorba.

 

Multumesc

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bai, chiar eu ma chinui de cateva zile cu problema de genul. trebuie sa balansez motoru sa faca contact butonu de pornire.... incepuse sa mearga bine, dar a plouat iar o noapte intreaga pe el si se futuse .

a desfacut si firele de la starter ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, chiar eu ma chinui de cateva zile cu problema de genul. trebuie sa balansez motoru sa faca contact butonu de pornire.... incepuse sa mearga bine, dar a plouat iar o noapte intreaga pe el si se futuse .

a desfacut si firele de la starter ?

 

 

bine ca nu tre sa-l intorci cu capu' in jos:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca ma vezi cum fac cu el :))) mai am un pic.

Vezi ca pe stanga, sub maneta de ambreiaj, ai o mufa cu 2 pini.. S-ar putea sa nu-ti mai faca bine contact! E asa numitul senzor de ambreiaj, fara de care nu porneste fieratania... Am avut si eu pb asta si de la nenorocita aia de mufa era.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, cred ca e o problema des intalnita la "senzoru" de ambreiaj. Al meu a inceput sa faca fite dupa ce-am culcat odata motoru. Credeam ca nu mai face contact bine fisa si ma tot chinuiam sa o strang, dar nu acolo e problema - ci inauntru. L-am desurubat si m-am uitat la el inuntru - sunt niste mici contacte metalice care se oxideaza si/sau murdaresc (din pacate nu e water-proof, apa sau uleiu pot intra in el) si de aici lipsa de contact. Daca preferati se poate scoate din circuit foarte usor cu o agrafa de hartie care o fixati pe fisa sau scoateti fisa si legati firele intre ele. Banuiesc ca problema impermeabilitatii se intalneste si la butonul de demaraj, dar la ala n-am avut probleme.

Ride on...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, cred ca e o problema des intalnita la "senzoru" de ambreiaj. Al meu a inceput sa faca fite dupa ce-am culcat odata motoru. Credeam ca nu mai face contact bine fisa si ma tot chinuiam sa o strang, dar nu acolo e problema - ci inauntru. L-am desurubat si m-am uitat la el inuntru - sunt niste mici contacte metalice care se oxideaza si/sau murdaresc (din pacate nu e water-proof, apa sau uleiu pot intra in el) si de aici lipsa de contact. Daca preferati se poate scoate din circuit foarte usor cu o agrafa de hartie care o fixati pe fisa sau scoateti fisa si legati firele intre ele. Banuiesc ca problema impermeabilitatii se intalneste si la butonul de demaraj, dar la ala n-am avut probleme.

Ride on...

Am avut eu pb si cu butonul de pornire.. Tot din cauza contactelor oxidate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este rezolvata.Dupa ce a demontat definititv sistemul de alarma motocicleta a pornit la prima apasare de buton.

Se pare ca alarma o luase razna si da dea alarma falsa ca si cum cineva incerca sa fure motocicleta, taind curentul.

 

Multumesc pentru suportul tehnic.

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce n-am citit mai devreme :D . am fost la garajul unui amic si i-a venit ideea asta, cu senzorul de la ambreiaj. aia e ...stupid me balansand motorul in toate partile . :)

 

 

:) stai linistit ca faza cu sunzorul am patit-o si eu cand mi-a ajuns motorul din tarile calde.....nu pornea si nu stiam de ce. dupa ce m-a invartit o zi intreaga pe langa ea si am luat la rand toate sigurantele si sistemele de siguranta pe care le are suzuki , unui prieten i-a trecut prin cap sa verifice si mufa restectiva si...surpriza , era scoasa pentru siguranta transportului motoretei .

 

a fost invatare de minte!!! :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand are prea multi senzori nu-i bine, cand sunt prea putini iar nu-i bine :) :) :D. Una peste alta cred ca au gandit bine sistemele astea de siguranta, dar si cand unu din ele face fite parca nu iti mai vine sa-l lauzi :duel:. La mine inca nu au aparut probleme.

 

Foloseste cineva pe aici filtre de aer/ulei K&N la SV-uri? Sunt o investitie buna? Ma gandesc la cel de aer ca nu se mai schimba ci se curata, dar solutiile de curatat nu sunt chiar ieftine si la fel si filtrele, nu sunt chiar ieftine, deci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand are prea multi senzori nu-i bine, cand sunt prea putini iar nu-i bine :) :D :duel:. Una peste alta cred ca au gandit bine sistemele astea de siguranta, dar si cand unu din ele face fite parca nu iti mai vine sa-l lauzi :(. La mine inca nu au aparut probleme.

 

Foloseste cineva pe aici filtre de aer/ulei K&N la SV-uri? Sunt o investitie buna? Ma gandesc la cel de aer ca nu se mai schimba ci se curata, dar solutiile de curatat nu sunt chiar ieftine si la fel si filtrele, nu sunt chiar ieftine, deci?

 

 

eu am DNA filtru de aer. este un filtru la fel de bun ca si k&n , m-a costat 250 lei. pot sa spun ca se cunoaste diferenta dintre un filtru sport si unul stock. eu sunt de parere ca merita investitia. acum sa vedem daca mai zic asta si cand va trebuii sa-l si curat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am sa astept parerea ta :), ca cel stock instalat acuma la mine inca e curat asa ca nu ma grabesc sa il schimb.

 

Si o intrebare care isi are rolul mai degraba in alta parte, dar na... postez aici: La motociclete trebuie platita rovigneta aia care se plateste la masini?

 

Mersi

 

P.S. Stie cineva unde pot gasi in buc placute de frana pentru fata dar sa fie pe stock, nu sa astept comanda 4-5 zile.... ajung azi in bucuresti si marti sau miercuri plec iar, deci timpu e cam strans.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce rau imi pare ca nu pot sa ma bag si eu in discutiile astea de "mecanica" :)

eu cand am ceva nelamuriri sun un prieten :) care aare service si el ma ajuta. imi recomanda ce e mai bun, imi face reglajele si mai stiu eu ce. pana acum am mers pe mana lui si nu-mi pare rau. oricum nu stau degeaba. de cateva ori am mers la el la service si m-am uitat sa mai invat si eu cate una alta......ba de ulei, ba de filtre, baterie, rulmenti......

pacat ca acum vine frigul:-((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ maktub: pai in orasele mari e simplu ca aveti pe cine sa sunati. dar eu decat sa-mi las motoru pe mana unui mecanic, mai degraba citesc o carte sau 2 si invat cum sta treaba pe acolo si imi rezilv eu problemele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am sa astept parerea ta :), ca cel stock instalat acuma la mine inca e curat asa ca nu ma grabesc sa il schimb.

 

Si o intrebare care isi are rolul mai degraba in alta parte, dar na... postez aici: La motociclete trebuie platita rovigneta aia care se plateste la masini?

 

Mersi

 

P.S. Stie cineva unde pot gasi in buc placute de frana pentru fata dar sa fie pe stock, nu sa astept comanda 4-5 zile.... ajung azi in bucuresti si marti sau miercuri plec iar, deci timpu e cam strans.

 

Filtru K&N. Nu se mai plateste nimic la motoare (in afara de benzina, ulei, antigel, lch de frana, placute de frana, kit de lant, gume, saucemaiaighinionusasestrice :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie ce inseamna:"PAIR(air supply) SYSTEM"? am gasit in manual si nu stiu exact la ce se refera...ma gandisem ca e filtrul de aer,dar nu..

 

 

maktub:ai schimbat rulmentii in pitesti?ai gasit presa sau i-ai rezolvat la ciocan?ms

Editat de gusteru_streetfighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. Stie cineva unde pot gasi in buc placute de frana pentru fata dar sa fie pe stock, nu sa astept comanda 4-5 zile.... ajung azi in bucuresti si marti sau miercuri plec iar, deci timpu e cam strans.

Incearca la Scorpio-AZ.. Stiu ca aduceau si placute, si chiar daca nu aveau in magazin aduceau in max. 24 de ore! Poti incerca eventual un telefon la ei ca sa te lamuresti mai clar... Eu de la ei am luat niste placute de frana pt cineva, dar acum 1 an si ceva..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am DNA filtru de aer. este un filtru la fel de bun ca si k&n , m-a costat 250 lei. pot sa spun ca se cunoaste diferenta dintre un filtru sport si unul stock. eu sunt de parere ca merita investitia. acum sa vedem daca mai zic asta si cand va trebuii sa-l si curat :D

 

Buey cand va aud... :) in ce sens se cunoaste diferenta? trage mai bine motoru? sta mai misto pe curbe? sau face wheelie la comanda? :)))) e autosugestie acolo 90% din ce simti tu.

 

de banii aia bagi gaz si te dai 1000km in plus, ori te duci o zi la amakart sa te joci un pic cu ea, si iti zic eu ca abea atunci o sa vezi o difernta :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buey cand va aud... :) in ce sens se cunoaste diferenta? trage mai bine motoru? sta mai misto pe curbe? sau face wheelie la comanda? :)))) e autosugestie acolo 90% din ce simti tu.

 

de banii aia bagi gaz si te dai 1000km in plus, ori te duci o zi la amakart sa te joci un pic cu ea, si iti zic eu ca abea atunci o sa vezi o difernta :D

 

 

nu mai fi ma carcotas...chiar se simte diferenta..adica trage mai bine, consuma mai putin..pana mea...din astea :duel:

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca avand in vedere ca sunt motoare care "aspira" aerul, un astfel de filtru e mai mult marketing; de altfel daca intr-adevar creste debitul de aer (presupun ca se vorbeste de debitul volumic si nu cel masic (asta e mai important)) atunci nici treaba cu consumul nu prea sta in picioare... deci... singuru avantaj ar fi partea cu spalarea, si astfel sa zici ca economisesti... dar na :).

 

 

Pana una alta am vazut ca e service suzuki pe centura bucuresti asa ca ma duc la aia sa-i intreb de placute. sper sa gasesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si totusi nu stie nimeni ce inseamna PAIR(air supply) SYSTEM?

 

I'm not an expert, but... cred ca e un sistem de furtune, valve si catalizatori + un senzor de O2 facut de Suzuki pentru marirea eficientei, puterii motorului si scaderii noxelor, sistemul a fost montat pe mai multe modele inclusiv pe versiunea americana de SV, eu unu nu am pe a mea asa ceva si ma gandesc ca nici voi; in principiu baga aer din airbox direct in camera de ardere in functie de anumite conditii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...