Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bine ca sunteti voi frumosi ma..... :kiss: pt mine sunt codite rasta...ca sunt de mai multe feluri....asta e partea a doua...eu de unde era sa stiu??? :goodposting:

 

faza asta a fost asemanatoare cu una facuta de un prieten de-al meu pe care l-am intrebat daca stie ce sunt alea paiete. el mi-a raspuns: " cred ca e o chesti de igiena feminina, nu? :agree: "

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

it's a girl thing, paietele astea :goodposting:... acuma nu prea stiu sa zic ce sunt, dar am mai auzit termenu folosit.

 

Si eu vreau sa ies la plimbare da sincer nu ma mai tine sa tremur in sa acuma.

Poate maine sa fie ceva mai cald.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare SV-isti!

 

Nenea @Flanker d-aci de pe forum are o problema cu SV-ul lui 650.

NU mai vrea sa ii mai porneasca de nici un fel.Brusc si deodata.A schimbat CDI, baterie, verificat toate contactele de siguranta posibile ( ambreiaj, cric , etc), verificat electromotor, verificat toate traseele electrice accesibile si nu are nici un rezultat pozitiv.

Daca la inceput cand apasa butonul de start se chinuia sa cupleze electromotorul...ei bine acum cand apasa pe start nu se mai intampla absolut nimic.

 

A mai patit/auzit cineva de asa ceva? ceva sfaturi, sugestii?

 

Multumesc anicipat!

 

PS: Scriu in numele lui pentru ca el nu are acces la internet zilele astea.!

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand pune contactul se aprind becurile pe bord?, la electromotor "ajunge" tensiune? daca ajunge si el nu se invarte inseamna ca el e problema.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand pune contactul se aprind becurile pe bord?, la electromotor "ajunge" tensiune? daca ajunge si el nu se invarte inseamna ca el e problema.

 

Becurile in bord se aprind, dar din ce mi-a explicat el mie ceasurile nu isi mai fac "testul" normal.Motocicleta este din 2000-carburatie.In mod normal spune ca in momentul in care pune contactul, pe afisajul digital ce are rost de vitezometru si kilometraj, se aprind toate caracterele pret de o secunda si apoi revin.Acum, in momentul in care da la automat display-ul se reseteaza, "taind" automat si alimentarea cu tensiune a electromotorului.Repet,, electromotorul a fost testat si functioneaza fara probleme.

 

Se pare in trecutul ei , motocicleta a avut montata alarma, iar acum nu functioneaza.Ramane sa "dezafecteze" definitiv acest "device" ca nu cumva sa faca un un scurt ceva pe undeva si sa vedem rezultatele.

 

Suntem deschisi la orice alte sugestii.

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca zici ca afecteaza si displayul, nu prea stiu ce sa zic. Daca a avut si alarma si a mai ramas ceva pe acolo, si banuiti ca ar putea fi cauza, atunci sa demonteze toate conexiunile electrice dintre alarma si cablarea motocicletei si poate asa elimina un posibil scurt.

 

sau daca cumva a plouat pe motoreta sa nu fi ajuns apa pe la butoane sau alte parti... nu stiu, pe la ceasuri sau... dar din cate stiu sunt destul de bine izolate.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca zici ca afecteaza si displayul, nu prea stiu ce sa zic. Daca a avut si alarma si a mai ramas ceva pe acolo, si banuiti ca ar putea fi cauza, atunci sa demonteze toate conexiunile electrice dintre alarma si cablarea motocicletei si poate asa elimina un posibil scurt.

 

sau daca cumva a plouat pe motoreta sa nu fi ajuns apa pe la butoane sau alte parti... nu stiu, pe la ceasuri sau... dar din cate stiu sunt destul de bine izolate.

 

Putea fi si ploaia un motiv, dar motocicleta sta numai in garaj.

Maine demonteaza ce a mai ramas din alarma si poate avem un rezulultat.

 

Multumesc de raspunsuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multa bafta!

 

Si daca gasiti raspunsul, te rog sa postezi ca cine stie care mai pateste, si sa avem idee despre ce e vorba.

 

Multumesc

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, chiar eu ma chinui de cateva zile cu problema de genul. trebuie sa balansez motoru sa faca contact butonu de pornire.... incepuse sa mearga bine, dar a plouat iar o noapte intreaga pe el si se futuse .

a desfacut si firele de la starter ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, chiar eu ma chinui de cateva zile cu problema de genul. trebuie sa balansez motoru sa faca contact butonu de pornire.... incepuse sa mearga bine, dar a plouat iar o noapte intreaga pe el si se futuse .

a desfacut si firele de la starter ?

 

 

bine ca nu tre sa-l intorci cu capu' in jos:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca ma vezi cum fac cu el :))) mai am un pic.

Vezi ca pe stanga, sub maneta de ambreiaj, ai o mufa cu 2 pini.. S-ar putea sa nu-ti mai faca bine contact! E asa numitul senzor de ambreiaj, fara de care nu porneste fieratania... Am avut si eu pb asta si de la nenorocita aia de mufa era.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, cred ca e o problema des intalnita la "senzoru" de ambreiaj. Al meu a inceput sa faca fite dupa ce-am culcat odata motoru. Credeam ca nu mai face contact bine fisa si ma tot chinuiam sa o strang, dar nu acolo e problema - ci inauntru. L-am desurubat si m-am uitat la el inuntru - sunt niste mici contacte metalice care se oxideaza si/sau murdaresc (din pacate nu e water-proof, apa sau uleiu pot intra in el) si de aici lipsa de contact. Daca preferati se poate scoate din circuit foarte usor cu o agrafa de hartie care o fixati pe fisa sau scoateti fisa si legati firele intre ele. Banuiesc ca problema impermeabilitatii se intalneste si la butonul de demaraj, dar la ala n-am avut probleme.

Ride on...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, cred ca e o problema des intalnita la "senzoru" de ambreiaj. Al meu a inceput sa faca fite dupa ce-am culcat odata motoru. Credeam ca nu mai face contact bine fisa si ma tot chinuiam sa o strang, dar nu acolo e problema - ci inauntru. L-am desurubat si m-am uitat la el inuntru - sunt niste mici contacte metalice care se oxideaza si/sau murdaresc (din pacate nu e water-proof, apa sau uleiu pot intra in el) si de aici lipsa de contact. Daca preferati se poate scoate din circuit foarte usor cu o agrafa de hartie care o fixati pe fisa sau scoateti fisa si legati firele intre ele. Banuiesc ca problema impermeabilitatii se intalneste si la butonul de demaraj, dar la ala n-am avut probleme.

Ride on...

Am avut eu pb si cu butonul de pornire.. Tot din cauza contactelor oxidate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este rezolvata.Dupa ce a demontat definititv sistemul de alarma motocicleta a pornit la prima apasare de buton.

Se pare ca alarma o luase razna si da dea alarma falsa ca si cum cineva incerca sa fure motocicleta, taind curentul.

 

Multumesc pentru suportul tehnic.

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...