Redpik Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 u u ... cand incepem ? e rasta omu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Cozi jamaicane, cum avea bob marley. Rastafarii poarta din astea, rasta e ca un cult, nu prea poti zice ca ai rasta in cap P.S. sunt ortodox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 si pana la urma dread-urile sunt.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 si pana la urma dread-urile sunt.... De-astea asa cum are X-zibit: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 (editat) niste cozi ca in poza... sper ca am reusit sa atasez Evident sunt unele ingrijite, altele mai putin ingrijite Editat Septembrie 26, 2008 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 aaaaaa.....asa se cheama "coafura"..eu credeam ca este vreun accesoriu al castii... ce dusa sunt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 (editat) asta e tare Editat Septembrie 26, 2008 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 super tare dihania ... voi ce faceti ? va odinitzi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 (editat) bine ca sunteti voi frumosi ma..... pt mine sunt codite rasta...ca sunt de mai multe feluri....asta e partea a doua...eu de unde era sa stiu??? faza asta a fost asemanatoare cu una facuta de un prieten de-al meu pe care l-am intrebat daca stie ce sunt alea paiete. el mi-a raspuns: " cred ca e o chesti de igiena feminina, nu? " Editat Septembrie 26, 2008 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 (editat) vreau sa ies cu moto . Pana la urma ce-s paietele ? Editat Septembrie 26, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 it's a girl thing, paietele astea ... acuma nu prea stiu sa zic ce sunt, dar am mai auzit termenu folosit. Si eu vreau sa ies la plimbare da sincer nu ma mai tine sa tremur in sa acuma. Poate maine sa fie ceva mai cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Salutare SV-isti! Nenea @Flanker d-aci de pe forum are o problema cu SV-ul lui 650. NU mai vrea sa ii mai porneasca de nici un fel.Brusc si deodata.A schimbat CDI, baterie, verificat toate contactele de siguranta posibile ( ambreiaj, cric , etc), verificat electromotor, verificat toate traseele electrice accesibile si nu are nici un rezultat pozitiv. Daca la inceput cand apasa butonul de start se chinuia sa cupleze electromotorul...ei bine acum cand apasa pe start nu se mai intampla absolut nimic. A mai patit/auzit cineva de asa ceva? ceva sfaturi, sugestii? Multumesc anicipat! PS: Scriu in numele lui pentru ca el nu are acces la internet zilele astea.! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 (editat) Cand pune contactul se aprind becurile pe bord?, la electromotor "ajunge" tensiune? daca ajunge si el nu se invarte inseamna ca el e problema. Editat Septembrie 26, 2008 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Cand pune contactul se aprind becurile pe bord?, la electromotor "ajunge" tensiune? daca ajunge si el nu se invarte inseamna ca el e problema. Becurile in bord se aprind, dar din ce mi-a explicat el mie ceasurile nu isi mai fac "testul" normal.Motocicleta este din 2000-carburatie.In mod normal spune ca in momentul in care pune contactul, pe afisajul digital ce are rost de vitezometru si kilometraj, se aprind toate caracterele pret de o secunda si apoi revin.Acum, in momentul in care da la automat display-ul se reseteaza, "taind" automat si alimentarea cu tensiune a electromotorului.Repet,, electromotorul a fost testat si functioneaza fara probleme. Se pare in trecutul ei , motocicleta a avut montata alarma, iar acum nu functioneaza.Ramane sa "dezafecteze" definitiv acest "device" ca nu cumva sa faca un un scurt ceva pe undeva si sa vedem rezultatele. Suntem deschisi la orice alte sugestii. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 (editat) Daca zici ca afecteaza si displayul, nu prea stiu ce sa zic. Daca a avut si alarma si a mai ramas ceva pe acolo, si banuiti ca ar putea fi cauza, atunci sa demonteze toate conexiunile electrice dintre alarma si cablarea motocicletei si poate asa elimina un posibil scurt. sau daca cumva a plouat pe motoreta sa nu fi ajuns apa pe la butoane sau alte parti... nu stiu, pe la ceasuri sau... dar din cate stiu sunt destul de bine izolate. Editat Septembrie 26, 2008 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Daca zici ca afecteaza si displayul, nu prea stiu ce sa zic. Daca a avut si alarma si a mai ramas ceva pe acolo, si banuiti ca ar putea fi cauza, atunci sa demonteze toate conexiunile electrice dintre alarma si cablarea motocicletei si poate asa elimina un posibil scurt. sau daca cumva a plouat pe motoreta sa nu fi ajuns apa pe la butoane sau alte parti... nu stiu, pe la ceasuri sau... dar din cate stiu sunt destul de bine izolate. Putea fi si ploaia un motiv, dar motocicleta sta numai in garaj. Maine demonteaza ce a mai ramas din alarma si poate avem un rezulultat. Multumesc de raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 (editat) Multa bafta! Si daca gasiti raspunsul, te rog sa postezi ca cine stie care mai pateste, si sa avem idee despre ce e vorba. Multumesc Editat Septembrie 26, 2008 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 bai, chiar eu ma chinui de cateva zile cu problema de genul. trebuie sa balansez motoru sa faca contact butonu de pornire.... incepuse sa mearga bine, dar a plouat iar o noapte intreaga pe el si se futuse . a desfacut si firele de la starter ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 bai, chiar eu ma chinui de cateva zile cu problema de genul. trebuie sa balansez motoru sa faca contact butonu de pornire.... incepuse sa mearga bine, dar a plouat iar o noapte intreaga pe el si se futuse . a desfacut si firele de la starter ? bine ca nu tre sa-l intorci cu capu' in jos:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 pai daca ma vezi cum fac cu el )) mai am un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 pai daca ma vezi cum fac cu el )) mai am un pic. Vezi ca pe stanga, sub maneta de ambreiaj, ai o mufa cu 2 pini.. S-ar putea sa nu-ti mai faca bine contact! E asa numitul senzor de ambreiaj, fara de care nu porneste fieratania... Am avut si eu pb asta si de la nenorocita aia de mufa era..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Dap, cred ca e o problema des intalnita la "senzoru" de ambreiaj. Al meu a inceput sa faca fite dupa ce-am culcat odata motoru. Credeam ca nu mai face contact bine fisa si ma tot chinuiam sa o strang, dar nu acolo e problema - ci inauntru. L-am desurubat si m-am uitat la el inuntru - sunt niste mici contacte metalice care se oxideaza si/sau murdaresc (din pacate nu e water-proof, apa sau uleiu pot intra in el) si de aici lipsa de contact. Daca preferati se poate scoate din circuit foarte usor cu o agrafa de hartie care o fixati pe fisa sau scoateti fisa si legati firele intre ele. Banuiesc ca problema impermeabilitatii se intalneste si la butonul de demaraj, dar la ala n-am avut probleme. Ride on... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Dap, cred ca e o problema des intalnita la "senzoru" de ambreiaj. Al meu a inceput sa faca fite dupa ce-am culcat odata motoru. Credeam ca nu mai face contact bine fisa si ma tot chinuiam sa o strang, dar nu acolo e problema - ci inauntru. L-am desurubat si m-am uitat la el inuntru - sunt niste mici contacte metalice care se oxideaza si/sau murdaresc (din pacate nu e water-proof, apa sau uleiu pot intra in el) si de aici lipsa de contact. Daca preferati se poate scoate din circuit foarte usor cu o agrafa de hartie care o fixati pe fisa sau scoateti fisa si legati firele intre ele. Banuiesc ca problema impermeabilitatii se intalneste si la butonul de demaraj, dar la ala n-am avut probleme.Ride on... Am avut eu pb si cu butonul de pornire.. Tot din cauza contactelor oxidate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Problema este rezolvata.Dupa ce a demontat definititv sistemul de alarma motocicleta a pornit la prima apasare de buton. Se pare ca alarma o luase razna si da dea alarma falsa ca si cum cineva incerca sa fure motocicleta, taind curentul. Multumesc pentru suportul tehnic. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 de ce n-am citit mai devreme . am fost la garajul unui amic si i-a venit ideea asta, cu senzorul de la ambreiaj. aia e ...stupid me balansand motorul in toate partile . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.