vladf Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Cel prost izolat e firul despre care vorbeam, pe mufa in partea stanga-sus se vede scris 23. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 multam. ideea era sa fie si o mica documentatie despre " cum". bravo si sa ne bucuram de ele ( de sv uri adica ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Cu placere! Chestia sta in urmatorul fel: In Franta exista limita de putere pe motociclete (100CP) iar SV-ul are putin peste. Pe net oamenii au dat de SV-uri limitate in mai multe tari (UK, Belgia...), in Belgia se pare ca s-au vandut doar limitate. Nu toate SV1000 sunt limitate, mie mi-a atras atentia stickerul pe care scrie "Fabriqué au Japon", un alt mod de a afla tara de provenienta ar fi decodarea VIN-ului iar cea mai sigura ar fi dupa seria de pe ECU. Daca exista firul 25 (RST) nu inseamna neaparat ca e limitat. ECU este sub seaua pilotului, se desfac si se extrag cele doua capace laterale dupa care se desfac cele doua suruburi care fixeaza seaua. Langa baterie este ECU, nu e prins cu suruburi ci e fixat doar intr-un spatiu mai ingust. Se extrage in sus, si apasa clema de fixare si se scoate mufa. Pe colturile mufei e scris numarul pinului din capat, trebuie sa cauti 23 si sa numeri inca doi in jos. Pinul 25 (RST) e negru cu dunga alba (atentie la pinul 3, e si el negru cu dunga alba si e chiar langa 25). Tai pinul sau il scoti din mufa si e gata "hack-ul". Full powa!!! Exista si un mod mai elegant, fara fire taiate cu ajutorul unei mufe de sub carena coditei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 Am terminat cu modul TRE aseara si pot sa spun ca se simte diferenta. Puterea e distribuita mai liniar in treptele 2 si 3, cu toate ca imi pare ca e un plus de "smoothness" pe accelerare in toate treptele de viteza. Din ce am observat eu, puterea devine disponibila din ture mai joase, deci se poate spune ca aduce si un plus de putere.. fata de cum accelereaza acum, inainte as putea spune ca accelera putin "fortat" in astea 2 trepte sub 4500 de ture, pe cand acum acea "fortare" dispare inca de la 3000-3500. Un MOD care consider ca merita, am facut ceva poze, o sa postez cand o sa le descarc de pe tel. Ramane sa vedem la urmatorul plin cam care e consumul si daca e vreo diferenta notabila.. dar avand in vedere ca incepe sa se raceasca s-ar putea sa creasca oricum. TPSul l-am facut vara trecuta si in afara de o frana de motor mai blanda nu mi s-a parut ca a afectat prea mult finetea motorului si avand in vedere faptul ca imi placea mai mult cu frana de motor mai brutala, cred ca o sa-l aduc inapoi undeva la 2500-3000 cand mai pun pana pe un security torx. Fast Idle tot vara trecuta l-am reglat si surpriza, ar cam fi nevoie din nou de un reglaj. Daca inainte imi crestea turatia pana la 1900-2000 la sub 25 de grade, acum mai creste abia pe la 1600 de unde scade. Sincer mi se pare aiurea sa stau in fiecare sexon sa reglez la idle-ul ala.. vreo idee cum sa fac reglajul in asa fel incat sa ramana asa mai mult timp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 da bre, eram pe mobra in drum spre serviciu pe la 9 dimineata. Daca n-ai mai incercat eu ce sa-ti fac? » Post actualizat in 03 Sep 2014 13:53Ceva poze pt TRE - dureaza cam 45 de min montajul relaxat. Rezistenta - specificatiile cateva pagini inainte pe topic, eu mai am 3 bucati... primul venit, primul servit. Conectori - papuci female mini pt fir cu grosimea intre 26AWG (0.4mm dia.) si 22AWG (0.64mm dia.). Eu am nimerit la plesneala cu putin mai mari si i-am "dres" fara probleme cu patentul. Am lipit 2 bucati de fir litzat pe rezistenta dupa ce i'am taiat putin din capete: Am izolat toata treaba sa nu faca masa pe ceva: Desfacut capace, demontat sa pilot, desfacut suruburi rezervor de langa jug si ridicat rezervorul cu metoda ciocanului: Mufa la care se umbla, se desface si se umbla doar pe partea female - in mufa tata raman cele 3 fire intacte: Se scot papucii din mufa cu o surubelnita plata de ceasuri foarte subtire, maxim 2mm latime. E vorba despre firul roz si cel negru cu alb, iar in poza de mai jos se vad clemele care trebuiesc ridicate de pe lamela papucului-tata: Mufa cu papucii scosi... Mini-papucii female se strang pe firele lipite de rezistenta si se conecteaza la papucii pe care i-am scos din mufa: Dupa asta se izoleaza totul, eu am prins firul de cable-holderul care se vede in ultima poza. Pt verificare, pornesti motorul si dupa ce scade turatia la relanti apesi ambreiajul. Daca turatia creste(fin, 100 de ture) inseamna ca MODul a functionat. Nu stiu daca MODul se aplica la modelul cu 4 bujii, vazusem la un moment dat pe un forum ca se plangea un posesor. Pt prima generatie MODul se face altfel, mai usor decat la K3+ Spor la bricolat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 A mea e betiva rau de tot, oricum la varsta si distanta ei nu ma supar... Totusi un mic sfat, verificati constant uleiu pe masura ce imbatraneste fierul... Dar totusi, acum vreo luna de zile ma-nervat asa ca am pus mana pe ciocan, dalta si flex si am mesterit la ea pana am facut din 2 in V un In-line-4... P1180034.jpg nRock! NUUUUUUUU!!!! Damn... so sad you made me now » Post actualizat in 03 Sep 2014 15:24 p.s. un filmulet facut, dar inca nu l-am uploadat, despre cum poti sa schimbi semeringurile(garniturile) de la supape folosind gheto tools , daca e cineva interesat. Vreau sa vad filmuletul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 Chestia sta in urmatorul fel: In Franta exista limita de putere pe motociclete (100CP) iar SV-ul are putin peste. Pe net oamenii au dat de SV-uri limitate in mai multe tari (UK, Belgia...), in Belgia se pare ca s-au vandut doar limitate. Iar cele de america, cum e a lui foxu, au chiar vreo 2 Kw in plus (si 1L mai putin la rezervor) Ramane sa vedem la urmatorul plin cam care e consumul si daca e vreo diferenta notabila.. TPSul l-am facut vara trecuta si in afara de o frana de motor mai blanda nu mi s-a parut ca a afectat prea mult finetea motorului La consum nu o sa simti nimic daca tragi la fel de mobra, poate chiar din contra. Cu tps-ul se simte mai bine efectul la cea de 1000, care e chiar deranjanta la ture mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Se baga cineva maine la un soc automat/Fast Idle? Nu ca n-as mai fi facut chestia asta o data, da' ar merge o barfa pe tema Isuzu SV. Sustin curentul "la ghici" pt ca e foarte simplu si nu are rost sa ma complic cu voltmetru si alte chestii. Iar daca vreti sa va ajut cu rezistentele alea, e numa' bun momentul.. doar ca nu sunt cositorite fire pe ele si trebuie sa va descurcati cu un letcon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axyalex Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Salutare la toata lumea stie cineva de unde pot cumpara un cdi de sv650 din 2000 am cautat si nu gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos.gry89 Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 (editat) Salut. Fix de problema asta m-am lovit si eu de curand, si n-am gasit in tara, doar pe ebay. Totusi si acolo e cu skepsis, ca sunt unii care nu expediaza international. Poti sa vezi zona de "Marketplace" de pe http://www.svrider.com/forum/forums.php. E un forum international de SV-isti si nu numai, mare parte americani. Eu am gasit la cineva acolo. Editat Septembrie 10, 2014 de dragos.gry89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto.consumabile Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Salutare la toata lumea stie cineva de unde pot cumpara un cdi de sv650 din 2000 am cautat si nu gasesc Am eu CDI pentru SV 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mytyk Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Din proprie experienta tre sa iti dau dreptate, primii 500 km sau 1000 au fost teribile cauciucurile ( Pilot Road 2 dot 2013 ) spatele fugea la orice acceleratie mai brusca , orice suprafata, dar dupa ce si-au facut rodajul crede-ma ca nu se compara cu nimic, am intrat cu 140 intr-o curba aplecat pana la scarite ( de nevoie;)) ) si nici un scartait nimic, parca eram lipit de asfalt, la banii care au costat (1100 lei ) sunt exact ce ma asteptam Mai ce sa zic, noi n am avut (cauciucuri), dar sa stii ca am avut gume SH (DOT 2 ani vechime), foarte moi si aderente,si culmea, profile diferite (Super Corsa III pe fata si Dunlop Sportmax GP pe spate) si era foarte ok.Asta cu dimensiuni diferite intr-adevar nu ma mai risc nici eu.Oricum si gumele noi, la inceput tre sa fii ultra-careful ca-s mai periculoase ca alea SH..Daca as avea bani, n-as ezita si mi-as lua noi noute...Acu' o intrebare de n00b:Poate varia consumul de la o toba la alta? Ma refer la faptu' ca acum am un GPR si ma gandeam sa pun ceva de carbon, mai scurt, pt un sunet mai profund .. Ar influenta consumul? ( GPR ul nu are nici el DB killer din cate m am uitat si dupa cum s-aude).. » Post actualizat in 21 Sep 2014 10:02Cum ai reusit sa faci rost de datele astea?:-) Pentru posteritate, iata consumu junioarei din ultimii 53000 km http://www.spritmonitor.de/en/detail/371674.html si da, merge chiar placut la 5 grade, distractia incepe la minus : 1520681_1465189433698373_1036615332425541384_n.jpg atunci chiar poti face insolatie p.s. in alta ordine de idei, inidiferent de cum merg cu ea, cu un plin fac 250Km sigur ( de 3 ori mi-a murit motorul exact cand intram in benzinare ) din discutiile de zilele astea de pe grupu de feisbuc Sul are H11, cel putin asa spuneau posesorii de S, pe N ai sigur H4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Blood, sweat and tears Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 eu nu inteleg o chestie: de ce fuge lumea in halul asta de SV1000? e un motor asa naspa? am vb cu @capone la cateva luni dupa ce l'a cumparat si zicea din prima ca ar vrea sa il dea, foxbat(parca) l'a tinut o luna si l'a pus din nou la vanzare, mai tot apar topicuri cu "mi'am adus SV1000 din italia dar nu e pt mine" si asa mai departe. Deci? care e faza? bruscheaza prea rau? consuma prea mult? trebuie tinut din ambreiaj in trafic? de ce incearca toti posesorii sa scape de ele, sau "mi se pare mie"? Eu unul de 650 sunt foarte multumit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 (editat) eu nu inteleg o chestie: de ce fuge lumea in halul asta de SV1000? e un motor asa naspa? am vb cu @capone la cateva luni dupa ce l'a cumparat si zicea din prima ca ar vrea sa il dea, foxbat(parca) l'a tinut o luna si l'a pus din nou la vanzare, mai tot apar topicuri cu "mi'am adus SV1000 din italia dar nu e pt mine" si asa mai departe. Deci? care e faza? bruscheaza prea rau? consuma prea mult? trebuie tinut din ambreiaj in trafic? de ce incearca toti posesorii sa scape de ele, sau "mi se pare mie"? Eu unul de 650 sunt foarte multumit.. Nu cred ca-i naspa, ci mai degraba nu e ceea ce proprietarul se asteapta. In general sunt 2 categorii de persoane ce cumpara genul asta de motor. 1) cei care au mai avut motorizare v2 (fie VTR,fie TL, fie SV mai mic etc) si stiu exact ce iau si de ce anume il iau 2) cei care sunt atrasi de forma,sunet, nestiind cum se comporta un V2 (nestiind ca are doar 120 cai si ca la top speed ia bataie de la un 600 4L mai nou). Spre deosebire de 650, 1000 mai are ceva reglaje pe furca fata si nu e atat de panarama (ca aia de pe 650). Am vrut o perioada sa fac inconstienta (sa dau RSV ul pe SV 1000) crezand, ca prostul,ca o sa am consum mai mic.... Ambele consuma mult in oras, iar in afara, la mers sport-touring,diferenta e chiar infima. Eu vad SV 1000S ca fiind o idee peste TL / VTR, insa pt cineva care vrea sa se dea mult mai sportiv, recomand VTR SP, RSV sau Ducati .... @hardknot: ti-ar placea un SV 1000, la cum spui tu ca mergi.... eu zic sa faci o proba cu unul (daca n-ai facut deja). Editat Septembrie 22, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 naah, eu sunt fan clasa 600. Urmatorul daca schimb SVul o sa fie un 4L sa incerc si asa, dar momentan sunt fericit cu SVul care deja consider ca papa mult 6.5-7%. Daca trec la miar cu consum mare si mai baga si astia impozitul "ala smecher", n'am facut nimic. Totusi, acum 6 ani cand am luat mobra era benzina 2.8 lei si cred ca e wise sa te mai gandesti si la consum daca puterea nu inseamna totul doar ca sunt curios si as vrea sa vad ce parere are un fost/posesor de SV1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Cap0ne iti poate oferi o parere pertinenta,sunt sigur.. Si VladF,proaspat posesor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 eu nu inteleg o chestie: de ce fuge lumea in halul asta de SV1000? e un motor asa naspa? am vb cu @capone la cateva luni dupa ce l'a cumparat si zicea din prima ca ar vrea sa il dea, foxbat(parca) l'a tinut o luna si l'a pus din nou la vanzare, mai tot apar topicuri cu "mi'am adus SV1000 din italia dar nu e pt mine" si asa mai departe. Deci? care e faza? bruscheaza prea rau? consuma prea mult? trebuie tinut din ambreiaj in trafic? de ce incearca toti posesorii sa scape de ele, sau "mi se pare mie"? Eu unul de 650 sunt foarte multumit.. nu stiu ce zice capone, dar din punctul meu de vedere e super fain. pesemne ca este o impresie ca "posesorii incearca sa scape de ele" , la vazare sunt multe mobre de la diversi producatori. rezum ce s-a mai spus ..1000le e un motor misto, cuplu, fasnet, e cam pentru un mascul care vrea sa " il stoarca" . nu e comod de touring ( mie imi place insa ), nu e de oras ( ca nici o motocicleta de peste 250 cmc de altfel), nu e " smooth" deloc, adica exact ce imi place la el, un fel de" hooligan. ma rog , mie imi place sunetul si cum "Trage"> dar aici , cinste lui Capone, powercomanderul + tobele = love si asa cum am postat, cand m-am dat la bmw-uri si le am cu fum, consumul a fost maricel ( undeva pe la 8-9 ) . insa perfect normal pentru vitezele alea ( nu punem valori ca starnim polemici ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Pentru mersul cu pasager e naspa 1000-le, sta cam cocotat si vine pe tine in frana de motor. Acceleratia nu e cum te-ai astepta de la un miar, fata de 650 e clar mai buna dar e la nivel de 600 i4 (chiar sub multe). Max speed n-am incercat dar clar nu e facuta pentru viteze prea mari. Eu am luat-o ca si funbike, n-am de gand sa bat sute de kilometri cu ea ci drumuri scurte gen Tg-Mures - Sighisoara, serpentinele de langa Tg-Mures. La anul sper sa ajung si pe circuit. Partea foarte faina e ca are cuplu gramada, unde cu 650-ul ieseam pe viraje cu acceleratia full, acum intru cu 3/4 si mai am si loc de cate un wheelie pe iesire daca pisc putin ambreiajul. Pe scurt: (din punctul meu de vedere) Plus: sunet, cuplu (reprize), look. Minus: consum, incomod cu pasager, incomod la drumuri lungi, sub 3500 merge putin in suturi (n-am reglat TPS inca), trepte prea lungi (pentru gustul meu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 ...asta cu problema la pasager exista si la 650 generatia a 2a, am primit multe remarci gen "nu iti iei si tu alt motor mai confortabil pt pasager?" aha, cum sa nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Pt genul de motor care se vrea, atat 650 ul (2nd gen) cat si 1000 ul,au saua ciudat de inalta/pozitionata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romyc Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Salutare,vreau sa ii multumesc aici lui GoodKat pt piesele trimise de el la cluj ,omul ii fain si de cuvant ,mersi si sanatate la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Vand set reparatie furca SV650S Gen1 Pret 120 Ron trimit prin posta sau curierat rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Bun pret! Tin minte ca la TDM dadusem destul de mult pe cuzineti, fara sigurante, saibe cupru, altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 de gen II n-ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.