Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

70 de euroi (SH).. Daca te intereseaza da-mi un PM, sau pe mess (am id-ul la profil)

 

 

 

Regulator/rectifier

 

 

amimagz, mie nu-mi trebuie RRu, imi trebuie statoru' adica portiunea care sta din generator, adica partea cu bobina si cablul de curent alternativ care ajunge sa se infiga in RR. Regulatorul l-am schimbat, crezand ca el e defect, dar nu acolo aveam problema. buba la motoru meu e ca generatoru nu produce suficient curent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amimagz, mie nu-mi trebuie RRu, imi trebuie statoru' adica portiunea care sta din generator, adica partea cu bobina si cablul de curent alternativ care ajunge sa se infiga in RR. Regulatorul l-am schimbat, crezand ca el e defect, dar nu acolo aveam problema. buba la motoru meu e ca generatoru nu produce suficient curent...

zic si eu ca prostu acum, asa ca sa nu dati in mine: ala nu merge rebobinat? din ce zici s-ar parea ca a facut un scurt si o parte din spire sunt scoase din uz, asa cum se intampla si la unele motoare cand se ard

 

ca si solutie alternativa recomand o baterie suplimentara pe care sa o incarci la priza. binenteles ca va fi folosita doar in iesiri de max 20 de minute, sa nu se termine :unsure: :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una dintre solutii a fost sa umblu cu 2 baterii dupa mine, mai ales in drumurile lungi, dar datorita faptului ca o baterie era noua si una, era cea veche, asta din urma a cedat nervos; asa am ramas doar la una; problema era ca aveam voltii necesari incarcarii ei doar daca umblam fara lumini, cum s-a cam schimbat anotimpu' si vine seara mai repede, cand ieseam de la servici era deja dark si cam trebuia sa vad pe unde merg. Ajungeam seara acasa si numai chef de scos bateria si pus la incarcat nu mai avea - e destul de nasol amplasata la SV, ma si saturasem de scosu suruburile de la sa. Si uite asa ajungeam sa-ming la ea - totu-i ok daca e drumu drept si usor in panta, m-am invatat sa o pornesc rapid - nu a fost usor :unsure:. Oricum, odata diagnosticata problema vreau s-o si tratez. Sper sa pot cat mai curand.

Cat despre rebobinaj, nu stiu ce sa zic, cred ca s-ar putea dar nu prea stiu unde si nici cat m-ar costa toata afacerea, cred ca tot cam pe acolo cat m-a costa sa-l schimb cu totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una dintre solutii a fost sa umblu cu 2 baterii dupa mine, mai ales in drumurile lungi, dar datorita faptului ca o baterie era noua si una, era cea veche, asta din urma a cedat nervos; asa am ramas doar la una; problema era ca aveam voltii necesari incarcarii ei doar daca umblam fara lumini, cum s-a cam schimbat anotimpu' si vine seara mai repede, cand ieseam de la servici era deja dark si cam trebuia sa vad pe unde merg. Ajungeam seara acasa si numai chef de scos bateria si pus la incarcat nu mai avea - e destul de nasol amplasata la SV, ma si saturasem de scosu suruburile de la sa. Si uite asa ajungeam sa-ming la ea - totu-i ok daca e drumu drept si usor in panta, m-am invatat sa o pornesc rapid - nu a fost usor :rock:. Oricum, odata diagnosticata problema vreau s-o si tratez. Sper sa pot cat mai curand.

Cat despre rebobinaj, nu stiu ce sa zic, cred ca s-ar putea dar nu prea stiu unde si nici cat m-ar costa toata afacerea, cred ca tot cam pe acolo cat m-a costa sa-l schimb cu totul.

din cauza cb-ului de care nu scap si pt ca la rar sunt programat abia pe 25 nov, nici nu am avut chef sa ma interesez pe unde a bateria sv-ului , sau orice alta piesa. pentru mine sv-ul reprezinta deocamdata doar o mare datorie(m-am imprumutat sa-l cumpar) :unsure: . si mi-a expirat si numarul rosu...anul asta ma plimb tot cu hondita mea. inainte imi placea tare mult, dar de cand am mers cu sv, mi se pare cam fara putere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una dintre solutii a fost sa umblu cu 2 baterii dupa mine, mai ales in drumurile lungi, dar datorita faptului ca o baterie era noua si una, era cea veche, asta din urma a cedat nervos; asa am ramas doar la una; problema era ca aveam voltii necesari incarcarii ei doar daca umblam fara lumini, cum s-a cam schimbat anotimpu' si vine seara mai repede, cand ieseam de la servici era deja dark si cam trebuia sa vad pe unde merg. Ajungeam seara acasa si numai chef de scos bateria si pus la incarcat nu mai avea - e destul de nasol amplasata la SV, ma si saturasem de scosu suruburile de la sa. Si uite asa ajungeam sa-ming la ea - totu-i ok daca e drumu drept si usor in panta, m-am invatat sa o pornesc rapid - nu a fost usor :disappointed:. Oricum, odata diagnosticata problema vreau s-o si tratez. Sper sa pot cat mai curand.

Cat despre rebobinaj, nu stiu ce sa zic, cred ca s-ar putea dar nu prea stiu unde si nici cat m-ar costa toata afacerea, cred ca tot cam pe acolo cat m-a costa sa-l schimb cu totul.

 

Rebobinarea te costa in functie de cine ti-o face. Un prieten si-a rebobinat statorul la un ZX9R cu 400 de lei la un om care mai repara una alta prin sat si nu a avut nici o problema . La cineva specializat poate fi si mai mult. Important e sa ti-o faca bine, ca sa nu te trezesti ca dupa 2 zile ti se arde din nou. Eu zic sa cauti pe net in zona ta. Daca gasesti vreo firma care rebobineaza motoare si-ti pot face lucrarea, intreaba-i daca-ti ofera si garantie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah, da. fii invidios pe vreme, ca de trafic te saturi in prima suta de metri. bleah ...

In seara asta la arc, in coltul minunat de statie ratb ? :( :disappointed:

 

 

da da ... in coltul minunat :()

eu cred ca ajung pe la 20:00 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

nu vreau sa fiu rautacios, dar totusi ne putem limita la topic ??

pentru restul exista pm sau messenger.

 

sunt foarte multi colegi din provincie si mai mult ca sigur nu prea ii intereseaza unde si in ce fel ardeti voi gazul.

 

 

no hard feelings.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rebobinarea te costa in functie de cine ti-o face. Un prieten si-a rebobinat statorul la un ZX9R cu 400 de lei la un om care mai repara una alta prin sat si nu a avut nici o problema . La cineva specializat poate fi si mai mult. Important e sa ti-o faca bine, ca sa nu te trezesti ca dupa 2 zile ti se arde din nou. Eu zic sa cauti pe net in zona ta. Daca gasesti vreo firma care rebobineaza motoare si-ti pot face lucrarea, intreaba-i daca-ti ofera si garantie.

 

Problema statorului e aproape rezolvata (10x 2 amimagz), mai trebuie sa imi fac rost de o garnitura de la capacu generatorului, problema e ca nu se prea gasesc. In cazul in care nu gasesc garnitura, ce as putea folosi pe post de garnitura? Exista vreo pasta universala, ceva? Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu exista o pasta de etansare, dar nu stiu unde poti si unde nu poti sa o folosesti. eu am vazut o data acea pasta cand am etansat o cutie de viteze la o dacie 1310, acuma daca e ok si pentru capacul acela nu stiu ce sa zic.

 

Pana la urma ai rebobinat sau ai schimbat tot statorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silicon rosu.E special pt. asa ceva.Rezista pana pe la vreo 300 C.

 

 

nu e obligatoriu sa fie de culoare rosie, esentialul este sa mearga in 300 de grade.

 

trebuie foarte bine degresata zona pe care va face contact, aplici siliconul il lasi cateva minute sa se intareasca un pic dupa care il fixezi si il apropii.

 

cel mai bine e sa il strangi pe pozitie undeva dupa 24 de ore.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e obligatoriu sa fie de culoare rosie, esentialul este sa mearga in 300 de grade.

 

Pai tipul asta de silicon care rezista la temperatura si este pt. asa ceva este de culoare rosie(o fi vreo conventie de culoare). Asa intrebi la orice magazin de piese auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

nu vreau sa fiu rautacios, dar totusi ne putem limita la topic ??

pentru restul exista pm sau messenger.

 

sunt foarte multi colegi din provincie si mai mult ca sigur nu prea ii intereseaza unde si in ce fel ardeti voi gazul.

 

 

no hard feelings.

 

da, am putea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...