radu86 Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Cum imi dau seama cand trebuie schimbat lantu (si cele doua pinioane eventual); adica ce fel de uzuri trebuie sa caut? Multumesc. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 trage de lant pe "sprocket-ul" din spate (am uitat cum ii zice rotitei dintate) si vezi daca este ceva spatiu intre lant si roata dintata. daca este, lantul e uzat. daca nu este insa ai ajuns la capat cu intinderea, poti sa ii scoti un inel. ma rog... nu le am cu termenii technici. o bucata din lant ca sa zic asa. un modul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 11, 2008 Share Postat Octombrie 11, 2008 (editat) Verifica cele 2 pinioane, de la roata spate si "din cutie" - tre sa dai jos un capac de plastic prins in 3 suruburi - daca dinti sunt tociti si au diferite forme sunt cam duse pinioanele. Verifica cat de intins e lantul si cat mai ai de intins. La mine cel putin uzura lantului si a pinionului din fata a fost inegala, intindeam lantul, verificam, strangeam suruburile si era totu ok, porneam la plimbare si auzeam un zanganit/huruit/bataie de undeva de jos - zona cutiei. Prima oara am zis ca dracu' mi se duce ceva prin cutia de viteze. Am oprit, am verificat lantul, ca daca stateam nu se mai auzea nimic, doar in mers. Lantul, intins cu nici 25Km in urma era iar moale ca un rahat uitat in ploaie. Atunci m-am pus pe verificat lantul si pinioanele. Si asa am constatat ca pinionul din fata nu mai avea forma unui cerc si era un fel de oval, dintii lui la fel - praf. Astfel ca yo intindeam lantul si totu era ok daca nu miscam motoru, cum il miscam iar era moale, in functie de cum se invartea pinionu si de aici tot moale intins moale intins, nu se mai misca uniform = batai, zgomote, huruieli. L-am schimbat, tot DID era si inainte, dar n-am putut da jos bascula. L-am taiat, am pus o za de legatura, pe care am nituit-0, nu am prins-o cu agrafa, ci cu nituri. De atunci am facut aprox 2500KM, fara probleme. Partea proasta e ca grabit fiind mai uit din cand in cand sa-l spal si sa-l curat, lucruri marunte, care in timp ajung sa uzeze mai rapid lantul. Ride on... Editat Octombrie 11, 2008 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Octombrie 11, 2008 Share Postat Octombrie 11, 2008 Anihilator, eu am gumele din talon, pereche, cred ca e de la presiune cum zicea Pepsi, inca n-am apucat s-o testez. Buey nu taiati lantul ce vine dintr-o bucata, daca n-ai chef sa desfaci tot spatele te duci si iti iei lant la metru , e si mai ieftin EnduroKid nu l-ai schimbat nici acum? . Eu am un baiat unde mai repar una alta cand nu ma descurc, pot sa-l intreb informativ cam cat te-ar costa. Eventual da-mi add pe YM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 11, 2008 Share Postat Octombrie 11, 2008 (editat) nuop, am zis ca mai trag de el... mai are de intins, cu toate ca e varza rau. E uzat inegal, jumate intins, jumate fleasca (cum zicea si M4v3rick). l-am curatat si uns foarte des, dar deja nu mai tine. Motorul trage in hopuri din cauza lui. L-as schimba singur pana la urma, numai sa-mi iasa ceva. Deci: nu mai trageti de lant nush cati km daca el e varza, pacat de motor. Daca foaia prezinta "dinti de rechin" s-a zis cu ea. App: eu cu Mich PPower am pe spate 2.2 bari si se tine bine. Editat Octombrie 11, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 11, 2008 Share Postat Octombrie 11, 2008 My bike is dead, s-a cam incheiat sezonul la mine. Am schimbat releul de incarcare si tot la fel imi facea, am luat-o pe fir in jos si am ajuns la generator/stator, in loc de cei aprox 70V pe care trebuia sa ii dea, am numai 26V. A murit. L-am scos afara si acum incerc de disperat sa gasesc unu pe afara ca la noi n-am gasit. Ufff, in State am gasit, dar sunt putini care trimit si la noi. Voi a-ti cumparat ceva de prin state cu PayPal? Merge, vin piesele sau v-ati tepuit? Of ce pacat, mor cand vad ca vremea e inca buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 11, 2008 Share Postat Octombrie 11, 2008 My bike is dead, s-a cam incheiat sezonul la mine. Am schimbat releul de incarcare si tot la fel imi facea, am luat-o pe fir in jos si am ajuns la generator/stator, in loc de cei aprox 70V pe care trebuia sa ii dea, am numai 26V. A murit. L-am scos afara si acum incerc de disperat sa gasesc unu pe afara ca la noi n-am gasit. Ufff, in State am gasit, dar sunt putini care trimit si la noi. Voi a-ti cumparat ceva de prin state cu PayPal? Merge, vin piesele sau v-ati tepuit? Of ce pacat, mor cand vad ca vremea e inca buna... da, am cumparat mai multe chestii de pe ebay cu paypal. si nu am luat tzapa niciodata pe ebay trebe sa te uiti ce feedback are vanzatoru respectiv. daca te pot ajuta cu ceva, just ask Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 11, 2008 Share Postat Octombrie 11, 2008 ai ebay si in germania si in anglia, si culmea, au mai multe piese decat in america. asa ca uita-te acolo. nu platesti import, vama si rahaturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 11, 2008 Share Postat Octombrie 11, 2008 10x 4 info, cautat dar din pacate nu am gasit nimic pentru a mea. Inca ceva, oare se potriveste statoru de la k3 pe k2? Codu difera, dar looku e asemanator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 10x 4 info, cautat dar din pacate nu am gasit nimic pentru a mea. Inca ceva, oare se potriveste statoru de la k3 pe k2? Codu difera, dar looku e asemanator. Cat esti dispus sa dai pe un stator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 Pai unu din State il iau la 100 de para, daca mai pun si taxele de transport cred ca ajung pe la 150-160USD. Cum noi suntem in Ro si lucram pe europterix as zice undeva la 100-150EUR, asta bineinteles daca e vorba de unu bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 care piesa e aia de fapt? ca denumirea in romana nu imi zice nimic. poate gasesc eu una ieftina aici in olanda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Pai unu din State il iau la 100 de para, daca mai pun si taxele de transport cred ca ajung pe la 150-160USD. Cum noi suntem in Ro si lucram pe europterix as zice undeva la 100-150EUR, asta bineinteles daca e vorba de unu bun 70 de euroi (SH).. Daca te intereseaza da-mi un PM, sau pe mess (am id-ul la profil) care piesa e aia de fapt? ca denumirea in romana nu imi zice nimic. poate gasesc eu una ieftina aici in olanda... Regulator/rectifier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Problema cu lantu se rezolva rapid si eficient... Costa 80 Ron montajul pinionului de tractiune a foii spate si a lantului. Nu recomand desfacerea basculii s.a.m.d. deasemenea nu as shimba numai lantu ci pe toate 3. Dak vrei sa l schimbi iti dau un nr de tel. Tipu e p Calea Giulesti dar nu e intunecat asculta manele si mananca seminte. Si lucreaza repede cu scule bune... Multi din Drumu Taberei la el apeleaza pt orice tip de problema. Si nu ncerca sa te gandesti ca l faci tu... N o sa mearga, nu c ar fi vorba de fizica nucleara la mijloc dar nu ai sculele necesare cu siguranta! Trust me!!! Am incercat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 pai mi-am luat kit , asta inseamna ca le am pe toate 3. Chiar te rog sa-mi dai un PM cu nr de telefon . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 pai mi-am luat kit , asta inseamna ca le am pe toate 3. Chiar te rog sa-mi dai un PM cu nr de telefon . Il cheama Alex - 0765888825 Ete cum fac reclama! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 @iliemicus mah, tu iti faci reclama pe relatiile mele? ia sa te prezinti cu o bere la parcare. am zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 n ai de munca ma??? Ce cauti pe forumuri de sv isti?? Te reprofilezi? Te ai suparat p macaronari? Numa la bautura ti e gandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 70 de euroi (SH).. Daca te intereseaza da-mi un PM, sau pe mess (am id-ul la profil) Regulator/rectifier amimagz, mie nu-mi trebuie RRu, imi trebuie statoru' adica portiunea care sta din generator, adica partea cu bobina si cablul de curent alternativ care ajunge sa se infiga in RR. Regulatorul l-am schimbat, crezand ca el e defect, dar nu acolo aveam problema. buba la motoru meu e ca generatoru nu produce suficient curent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 amimagz, mie nu-mi trebuie RRu, imi trebuie statoru' adica portiunea care sta din generator, adica partea cu bobina si cablul de curent alternativ care ajunge sa se infiga in RR. Regulatorul l-am schimbat, crezand ca el e defect, dar nu acolo aveam problema. buba la motoru meu e ca generatoru nu produce suficient curent... zic si eu ca prostu acum, asa ca sa nu dati in mine: ala nu merge rebobinat? din ce zici s-ar parea ca a facut un scurt si o parte din spire sunt scoase din uz, asa cum se intampla si la unele motoare cand se ard ca si solutie alternativa recomand o baterie suplimentara pe care sa o incarci la priza. binenteles ca va fi folosita doar in iesiri de max 20 de minute, sa nu se termine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Una dintre solutii a fost sa umblu cu 2 baterii dupa mine, mai ales in drumurile lungi, dar datorita faptului ca o baterie era noua si una, era cea veche, asta din urma a cedat nervos; asa am ramas doar la una; problema era ca aveam voltii necesari incarcarii ei doar daca umblam fara lumini, cum s-a cam schimbat anotimpu' si vine seara mai repede, cand ieseam de la servici era deja dark si cam trebuia sa vad pe unde merg. Ajungeam seara acasa si numai chef de scos bateria si pus la incarcat nu mai avea - e destul de nasol amplasata la SV, ma si saturasem de scosu suruburile de la sa. Si uite asa ajungeam sa-ming la ea - totu-i ok daca e drumu drept si usor in panta, m-am invatat sa o pornesc rapid - nu a fost usor . Oricum, odata diagnosticata problema vreau s-o si tratez. Sper sa pot cat mai curand. Cat despre rebobinaj, nu stiu ce sa zic, cred ca s-ar putea dar nu prea stiu unde si nici cat m-ar costa toata afacerea, cred ca tot cam pe acolo cat m-a costa sa-l schimb cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Una dintre solutii a fost sa umblu cu 2 baterii dupa mine, mai ales in drumurile lungi, dar datorita faptului ca o baterie era noua si una, era cea veche, asta din urma a cedat nervos; asa am ramas doar la una; problema era ca aveam voltii necesari incarcarii ei doar daca umblam fara lumini, cum s-a cam schimbat anotimpu' si vine seara mai repede, cand ieseam de la servici era deja dark si cam trebuia sa vad pe unde merg. Ajungeam seara acasa si numai chef de scos bateria si pus la incarcat nu mai avea - e destul de nasol amplasata la SV, ma si saturasem de scosu suruburile de la sa. Si uite asa ajungeam sa-ming la ea - totu-i ok daca e drumu drept si usor in panta, m-am invatat sa o pornesc rapid - nu a fost usor . Oricum, odata diagnosticata problema vreau s-o si tratez. Sper sa pot cat mai curand.Cat despre rebobinaj, nu stiu ce sa zic, cred ca s-ar putea dar nu prea stiu unde si nici cat m-ar costa toata afacerea, cred ca tot cam pe acolo cat m-a costa sa-l schimb cu totul. din cauza cb-ului de care nu scap si pt ca la rar sunt programat abia pe 25 nov, nici nu am avut chef sa ma interesez pe unde a bateria sv-ului , sau orice alta piesa. pentru mine sv-ul reprezinta deocamdata doar o mare datorie(m-am imprumutat sa-l cumpar) . si mi-a expirat si numarul rosu...anul asta ma plimb tot cu hondita mea. inainte imi placea tare mult, dar de cand am mers cu sv, mi se pare cam fara putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 In aceiasi situatie am fost si eu cu rf -ul d 400. Dupa un drum cu sv ul de la nadlac la bucuresti... sanatate, nici c am mai vrut s aud de rf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Sunt invidios pe voi din bucuresti pentru vremea frumoasa care este aici (. Numa bine de plimbari. Asflat uscat si enjoy the rides Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Una dintre solutii a fost sa umblu cu 2 baterii dupa mine, mai ales in drumurile lungi, dar datorita faptului ca o baterie era noua si una, era cea veche, asta din urma a cedat nervos; asa am ramas doar la una; problema era ca aveam voltii necesari incarcarii ei doar daca umblam fara lumini, cum s-a cam schimbat anotimpu' si vine seara mai repede, cand ieseam de la servici era deja dark si cam trebuia sa vad pe unde merg. Ajungeam seara acasa si numai chef de scos bateria si pus la incarcat nu mai avea - e destul de nasol amplasata la SV, ma si saturasem de scosu suruburile de la sa. Si uite asa ajungeam sa-ming la ea - totu-i ok daca e drumu drept si usor in panta, m-am invatat sa o pornesc rapid - nu a fost usor . Oricum, odata diagnosticata problema vreau s-o si tratez. Sper sa pot cat mai curand.Cat despre rebobinaj, nu stiu ce sa zic, cred ca s-ar putea dar nu prea stiu unde si nici cat m-ar costa toata afacerea, cred ca tot cam pe acolo cat m-a costa sa-l schimb cu totul. Rebobinarea te costa in functie de cine ti-o face. Un prieten si-a rebobinat statorul la un ZX9R cu 400 de lei la un om care mai repara una alta prin sat si nu a avut nici o problema . La cineva specializat poate fi si mai mult. Important e sa ti-o faca bine, ca sa nu te trezesti ca dupa 2 zile ti se arde din nou. Eu zic sa cauti pe net in zona ta. Daca gasesti vreo firma care rebobineaza motoare si-ti pot face lucrarea, intreaba-i daca-ti ofera si garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.