monsteristu' Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 @iliemicus mah, tu iti faci reclama pe relatiile mele? ia sa te prezinti cu o bere la parcare. am zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 n ai de munca ma??? Ce cauti pe forumuri de sv isti?? Te reprofilezi? Te ai suparat p macaronari? Numa la bautura ti e gandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 70 de euroi (SH).. Daca te intereseaza da-mi un PM, sau pe mess (am id-ul la profil) Regulator/rectifier amimagz, mie nu-mi trebuie RRu, imi trebuie statoru' adica portiunea care sta din generator, adica partea cu bobina si cablul de curent alternativ care ajunge sa se infiga in RR. Regulatorul l-am schimbat, crezand ca el e defect, dar nu acolo aveam problema. buba la motoru meu e ca generatoru nu produce suficient curent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 amimagz, mie nu-mi trebuie RRu, imi trebuie statoru' adica portiunea care sta din generator, adica partea cu bobina si cablul de curent alternativ care ajunge sa se infiga in RR. Regulatorul l-am schimbat, crezand ca el e defect, dar nu acolo aveam problema. buba la motoru meu e ca generatoru nu produce suficient curent... zic si eu ca prostu acum, asa ca sa nu dati in mine: ala nu merge rebobinat? din ce zici s-ar parea ca a facut un scurt si o parte din spire sunt scoase din uz, asa cum se intampla si la unele motoare cand se ard ca si solutie alternativa recomand o baterie suplimentara pe care sa o incarci la priza. binenteles ca va fi folosita doar in iesiri de max 20 de minute, sa nu se termine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Una dintre solutii a fost sa umblu cu 2 baterii dupa mine, mai ales in drumurile lungi, dar datorita faptului ca o baterie era noua si una, era cea veche, asta din urma a cedat nervos; asa am ramas doar la una; problema era ca aveam voltii necesari incarcarii ei doar daca umblam fara lumini, cum s-a cam schimbat anotimpu' si vine seara mai repede, cand ieseam de la servici era deja dark si cam trebuia sa vad pe unde merg. Ajungeam seara acasa si numai chef de scos bateria si pus la incarcat nu mai avea - e destul de nasol amplasata la SV, ma si saturasem de scosu suruburile de la sa. Si uite asa ajungeam sa-ming la ea - totu-i ok daca e drumu drept si usor in panta, m-am invatat sa o pornesc rapid - nu a fost usor . Oricum, odata diagnosticata problema vreau s-o si tratez. Sper sa pot cat mai curand. Cat despre rebobinaj, nu stiu ce sa zic, cred ca s-ar putea dar nu prea stiu unde si nici cat m-ar costa toata afacerea, cred ca tot cam pe acolo cat m-a costa sa-l schimb cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Una dintre solutii a fost sa umblu cu 2 baterii dupa mine, mai ales in drumurile lungi, dar datorita faptului ca o baterie era noua si una, era cea veche, asta din urma a cedat nervos; asa am ramas doar la una; problema era ca aveam voltii necesari incarcarii ei doar daca umblam fara lumini, cum s-a cam schimbat anotimpu' si vine seara mai repede, cand ieseam de la servici era deja dark si cam trebuia sa vad pe unde merg. Ajungeam seara acasa si numai chef de scos bateria si pus la incarcat nu mai avea - e destul de nasol amplasata la SV, ma si saturasem de scosu suruburile de la sa. Si uite asa ajungeam sa-ming la ea - totu-i ok daca e drumu drept si usor in panta, m-am invatat sa o pornesc rapid - nu a fost usor . Oricum, odata diagnosticata problema vreau s-o si tratez. Sper sa pot cat mai curand.Cat despre rebobinaj, nu stiu ce sa zic, cred ca s-ar putea dar nu prea stiu unde si nici cat m-ar costa toata afacerea, cred ca tot cam pe acolo cat m-a costa sa-l schimb cu totul. din cauza cb-ului de care nu scap si pt ca la rar sunt programat abia pe 25 nov, nici nu am avut chef sa ma interesez pe unde a bateria sv-ului , sau orice alta piesa. pentru mine sv-ul reprezinta deocamdata doar o mare datorie(m-am imprumutat sa-l cumpar) . si mi-a expirat si numarul rosu...anul asta ma plimb tot cu hondita mea. inainte imi placea tare mult, dar de cand am mers cu sv, mi se pare cam fara putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 In aceiasi situatie am fost si eu cu rf -ul d 400. Dupa un drum cu sv ul de la nadlac la bucuresti... sanatate, nici c am mai vrut s aud de rf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Sunt invidios pe voi din bucuresti pentru vremea frumoasa care este aici (. Numa bine de plimbari. Asflat uscat si enjoy the rides Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Una dintre solutii a fost sa umblu cu 2 baterii dupa mine, mai ales in drumurile lungi, dar datorita faptului ca o baterie era noua si una, era cea veche, asta din urma a cedat nervos; asa am ramas doar la una; problema era ca aveam voltii necesari incarcarii ei doar daca umblam fara lumini, cum s-a cam schimbat anotimpu' si vine seara mai repede, cand ieseam de la servici era deja dark si cam trebuia sa vad pe unde merg. Ajungeam seara acasa si numai chef de scos bateria si pus la incarcat nu mai avea - e destul de nasol amplasata la SV, ma si saturasem de scosu suruburile de la sa. Si uite asa ajungeam sa-ming la ea - totu-i ok daca e drumu drept si usor in panta, m-am invatat sa o pornesc rapid - nu a fost usor . Oricum, odata diagnosticata problema vreau s-o si tratez. Sper sa pot cat mai curand.Cat despre rebobinaj, nu stiu ce sa zic, cred ca s-ar putea dar nu prea stiu unde si nici cat m-ar costa toata afacerea, cred ca tot cam pe acolo cat m-a costa sa-l schimb cu totul. Rebobinarea te costa in functie de cine ti-o face. Un prieten si-a rebobinat statorul la un ZX9R cu 400 de lei la un om care mai repara una alta prin sat si nu a avut nici o problema . La cineva specializat poate fi si mai mult. Important e sa ti-o faca bine, ca sa nu te trezesti ca dupa 2 zile ti se arde din nou. Eu zic sa cauti pe net in zona ta. Daca gasesti vreo firma care rebobineaza motoare si-ti pot face lucrarea, intreaba-i daca-ti ofera si garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 bah, da. fii invidios pe vreme, ca de trafic te saturi in prima suta de metri. bleah ... In seara asta la arc, in coltul minunat de statie ratb ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 bah, da. fii invidios pe vreme, ca de trafic te saturi in prima suta de metri. bleah ... In seara asta la arc, in coltul minunat de statie ratb ? da da ... in coltul minunat ) eu cred ca ajung pe la 20:00 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 eu ajung pe la 7 asa. si mai vine si adi cu gsxr ... pentru cunoscatori kid tu cand ajungi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 pai...cand sa ajung. in vreo 20-30 min de acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 salutare, nu vreau sa fiu rautacios, dar totusi ne putem limita la topic ?? pentru restul exista pm sau messenger. sunt foarte multi colegi din provincie si mai mult ca sigur nu prea ii intereseaza unde si in ce fel ardeti voi gazul. no hard feelings. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Rebobinarea te costa in functie de cine ti-o face. Un prieten si-a rebobinat statorul la un ZX9R cu 400 de lei la un om care mai repara una alta prin sat si nu a avut nici o problema . La cineva specializat poate fi si mai mult. Important e sa ti-o faca bine, ca sa nu te trezesti ca dupa 2 zile ti se arde din nou. Eu zic sa cauti pe net in zona ta. Daca gasesti vreo firma care rebobineaza motoare si-ti pot face lucrarea, intreaba-i daca-ti ofera si garantie. Problema statorului e aproape rezolvata (10x 2 amimagz), mai trebuie sa imi fac rost de o garnitura de la capacu generatorului, problema e ca nu se prea gasesc. In cazul in care nu gasesc garnitura, ce as putea folosi pe post de garnitura? Exista vreo pasta universala, ceva? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Din cate stiu exista o pasta de etansare, dar nu stiu unde poti si unde nu poti sa o folosesti. eu am vazut o data acea pasta cand am etansat o cutie de viteze la o dacie 1310, acuma daca e ok si pentru capacul acela nu stiu ce sa zic. Pana la urma ai rebobinat sau ai schimbat tot statorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Silicon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Silicon? Silicon rosu.E special pt. asa ceva.Rezista pana pe la vreo 300 C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Silicon rosu.E special pt. asa ceva.Rezista pana pe la vreo 300 C. nu e obligatoriu sa fie de culoare rosie, esentialul este sa mearga in 300 de grade. trebuie foarte bine degresata zona pe care va face contact, aplici siliconul il lasi cateva minute sa se intareasca un pic dupa care il fixezi si il apropii. cel mai bine e sa il strangi pe pozitie undeva dupa 24 de ore. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Sau poti sa decupezi garnitura din foaie de clingherit subtire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 nu e obligatoriu sa fie de culoare rosie, esentialul este sa mearga in 300 de grade. Pai tipul asta de silicon care rezista la temperatura si este pt. asa ceva este de culoare rosie(o fi vreo conventie de culoare). Asa intrebi la orice magazin de piese auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 (editat) http://www.reinz.com/db/eng/content/01matau/index.htm vad ca nu da direct produsul... sealing compounds - reinzosil e de culoarea antracitului verifica aria de aplicare. este foarte bun, si scump as zice, un tub de 70ml este 30 de ron. Editat Octombrie 16, 2008 de valbida1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 salutare, nu vreau sa fiu rautacios, dar totusi ne putem limita la topic ?? pentru restul exista pm sau messenger. sunt foarte multi colegi din provincie si mai mult ca sigur nu prea ii intereseaza unde si in ce fel ardeti voi gazul. no hard feelings. da, am putea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 antisocialilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 ce m-ai ghicit ma ! Acum ai sa-mi dai o bere . Intrebare-ntrebatoare : daca incepe sa se auda mai tare cand schimb viteza , inseamna ca trebuie sa mai pun sau sa schimb uleiul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.