Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

treaba cu Km proate sa fie sau nu reala. eu spre rusinea mea am facut aproape 5000 km din 11.2013 pana in prezent :)))). lipsa de timp din pacate. nu zic sa ai incredere in km dar sanse 1 la 1000 sunt sa fie reali. eu am luat un sv 2008 de la motofly ploiesti si avea 2800 km nu m am bazat asta, dar avea inclusiv cauciucurile originale (niste mizerii apropo), plus placute de frana originale (le am schimbat eu ca am dat din greseala cu ulei pe ele). vezi si tu s anu bata, sa nu curga ulei pe la furca motor etc. grosime discuri de frana, ////

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca fost posesor de S:

1. 6, sau mai curand 7 l la suta, depinde de multe.

2. 25.000 km la 11 ani e un basm frumos, zic eu, important e sa fie in stare buna. Consumabilele scumpe sunt pneurile si lantul, restul (baterie, ulei, lichid de frana, antigel, placute de frana etc. sunt mai ieftinute).

3. la 183 cat am eu e un chin pozitia, in special pe drumuri prost asfaltate sau la viteze mici. Peste 100 la ora e mai ok, te mai ajuta curentul de aer.

Un N ar fi ceva mai ok, dar pozitia picioarelor e cam aceeasi, adica foarte flexati genunchii. Nu prea e motor pentru oameni peste 1,80.

4. S ul e excelent la filtrat traficul, e foarte ingust, are cuplu de jos, o cutie bine etajata.

5.2-300 de km faci totusi lejer, daca ai asfalt bun. Consum in afara: 5.

In rest, e un motor excelent, daca il gasesti in stare buna, ia l, daca asta vrei.

Mersi de info Kevinn, polemica in jurul kilometrilor o sa fie totdeauna dar ii cred in cazul asta deoarece omul e al doilea proprietar si are o tona de acte, MOT-ul facut anul care arata evolutia kilometrilor la fel si service ul plus ca nu e singura motocicleta, omul mai avand una.

 

6-7 in oras mi se pare mult pentru un mers linistit si totusi nu bara la bara (aici intervine filtratul).

O sa o probez sa vad cum stau pe ea (din cauza unei sei mai joase En6F ul cred ca e putin mai inghesuit). M-am interesat si de un handle bar switch sau inaltatoare dar deja implica ceva costuri suplimentare, manopera si trebuie schimbate si cablaraia cel mai probabil.

 

Daca s-a dat careva cu ele SV 650 S K5 si EN6F, astept pareri :) Multumesc

 

P.S. acuma o sa urmeze o intrebare la care multi vor ezita sa raspunda dar, pana la cati km poate ajunge un SV intretinut bine (din vazute, auzite, simtite)? Cand trebuie schimbata distributia si alte treburi mai costisitoare?

 

Cum se prezinta motorul la exterior in timp? Tinde sa se cojeasca sau sa apara pete?

Editat de Pijama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o vulcanizare moto sa schimb si eu gumele se gaseste pe undeva? sau 100 lei e pretul standard la ele, intreb si eu sa nu arunc banii ca nu i gasesc pe jos.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aurel Motors 60 lei tel+40761138100

» Post actualizat in 17 Mar 2016 20:18

Ma alatur si eu grupului , proaspat posesor al unui superb SV650N /1999.

Editat de adya76
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt genul de om care recunoaste cand nu e bun la ceva si in momentul actul e partea electrica la un SV 650.

Totul merge bine pe ea pe testate, de la lumini la baterie, incarcare insa actualul proprietar a pus o alarma pe ea (care merge si aia la fel de bine) insa mi se pare ca a facut ceva dezordine la partea electrica. E doar dezordine din poza atasata sau de pus mainile in cap?

 

http://postimg.org/image/cekw1fufr/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura chestie care pare dubioasa e faptul ca a folosit fire de aceeasi culoare. Daca totul merge ok, las-o asa. Daca nu, taie tot si schimba alarma :) Cred ca e mai simplu... (asta daca nu gasesti manual cu schema de montare, caz in care va lua ceva timp sa urmaresti firele, dar cu un multimetru se simplifica si treaba asta). Parca mai vad niste conexiuni facute cam ciudat, poti da un pic jos din banda izoler sa verifici.

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Pijama, userul m4v3rick are 140.000 de km pe SV. Din cate stiu inca merge motoreta, si merge bine. L-a si intretinut desigur.

 

Ca pozitie S-ul pare incomod, eu am N, si stau binisor pe el, mai putin picioarele care amortesc reativ repede. Cel mai mult am mers intr-o zi cam 750 km si nu pot sa zic ca eram rupt de oboseala. Parerea mea e ca la distante de 150 de mile, nu ai probleme. Eu am 1.90 inatlime.

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri, sper sa ne intelegem azi la pret si intru in grupul posesorilor de SV 650 S.

Pozitia nu mi s-a parut prea rea, ma asteptam sa stau mai "in cap" insa nu e dificila daca nu esti incordat (cred, zic, posibil sa imi retrag cuvintele dupa cateva zeci de km).

Dpdv al fiabilitatii am auzit lucruri bune despre tractorasele astea ceea ce ma bucura. Mersi din nou si o sa va tin la curent :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Aveti idee daca scaritele de spate de pe 1000 se potrivesc si la 650?

 

Si btw: am de vanzare fata completa de SV650 (furca, juguri, roata, discuri de frana, conducte frana, semighidoane, pompa de frana, parbriz, suporti far)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap. Se potrivesc, merg inclusiv a TL/R-S. Au acelasi cod 43510-02F11.

 

Ups. sorry... rectific. NU, nu merg, am citit in cerul gurii si am inteles ca vorba de cele ale pilotului, acum ca am recitit si am vazut ca e vorba de cele ale pasagerului (spate). Astea nu-s la fel....

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ups. sorry... rectific. NU, nu merg, am citit in cerul gurii si am inteles ca vorba de cele ale pilotului, acum ca am recitit si am vazut ca e vorba de cele ale pasagerului (spate). Astea nu-s la fel....
Mii de scuze...

» Post actualizat in 27 Mar 2016 20:21

Din ce an e SV1000le?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ups. sorry... rectific. NU, nu merg, am citit in cerul gurii si am inteles ca vorba de cele ale pilotului, acum ca am recitit si am vazut ca e vorba de cele ale pasagerului (spate). Astea nu-s la fel....
Mii de scuze...

» Post actualizat in 27 Mar 2016 20:21

Din ce an e SV1000le?

 

 

 

Ups. sorry... rectific. NU, nu merg, am citit in cerul gurii si am inteles ca vorba de cele ale pilotului, acum ca am recitit si am vazut ca e vorba de cele ale pasagerului (spate). Astea nu-s la fel....
Mii de scuze...

» Post actualizat in 27 Mar 2016 20:21

Din ce an e SV1000le?

 

Am un SV650 si vreau sa i pun 2 evacuari. Ca sa nu fac adaptari ma gandeam sa pun o scarita de SV1000, dar se pare ca va trebui sa gasesc o alta solutie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Îmi permit un sfat: ia-ți direct SV 1000. S-au ieftinit bine în ultimul timp :)

Speram ca acest forum sa aiba un scop constructiv si nu unul de cancan ieftin. Dara daca tot ne PERMITEM atatea, imi PERMIT si eu o sugestie: daca tot s au ieftinit si iti PERMITI lucruri, astept sa mi cumperi tu un SV1000, iau doar scarita de pe el si restul il donez oamenilor de pe forum care-si PERMIT sa piarda timpul citind sfaturi care nu au fost cerute.

 

P.S. accept sfaturi care sa aduca un plus subiectului...bascalia/ironia ieftina nu face parte din scopurile pentru care suntem aici (mi am PERMIS sa afirm asta in numele tuturor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speram ca acest forum sa aiba un scop constructiv si nu unul de cancan ieftin. Dara daca tot ne PERMITEM atatea, imi PERMIT si eu o sugestie: daca tot s au ieftinit si iti PERMITI lucruri, astept sa mi cumperi tu un SV1000, iau doar scarita de pe el si restul il donez oamenilor de pe forum care-si PERMIT sa piarda timpul citind sfaturi care nu au fost cerute.

 

P.S. accept sfaturi care sa aduca un plus subiectului...bascalia/ironia ieftina nu face parte din scopurile pentru care suntem aici (mi am PERMIS sa afirm asta in numele tuturor)

 

Îmi pare rău că m-ai înțeles greșit, măi Marine :) Eram cât se poate de sincer, serios și bine intenționat. Decât să investești pentru a personaliza un SV 650 și a-l face să arate ca unul de 1000, mai bine păstrezi bani, vinzi 650-ul și-ți cumperi direct SV-ul mare. Era doar o părere personală care mi s-a părut rațională. Tu faci evident cum vrei, doar este motocicleta ta, banii tăi.

 

Cu genul acesta de replici virulente nu ai să câștigi respectul nimănui - mai ales pe acest topic.

 

O seară frumoasă și calmă îți urez :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ gxg.marin, man, nu are rost sa pui doua evacuari pe sv650...nici pe cel de 1000 nu isi au rost cele doua evacuari. Hai sa iti spun de ce:

 

1. mai dificil de setat parametrii de injectie / mapare / etc.

2. greutate mai mare

3. In caz de pocinog, pagube mai multe

 

Nu ai absolut nici un avantaj in afara de sunet si acolo e discutabil. Sunt sisteme aftermarket 2 in 1 si pentru sv1000...oare de ce?

 

P.S. PzKpfW este unul dintre cei mai cumpatati oameni de pe forum si nu l-am vazut sa faca misto sau sa jigneasca gratuit. Omul iti dadea un sfat prietenesc si competent. Modelul de 1000 are bubele lui (oala de ambreiaj si magnetii de pe rotorul statorului - anumiti ani) in rest este bullet proof.

 

N-or avea niciun rost. Dar chiar arată mai bine :)

 

P.S. mulțumesc de apreciere GoodKat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Îmi pare rău că m-ai înțeles greșit, măi Marine :) Eram cât se poate de sincer, serios și bine intenționat. Decât să investești pentru a personaliza un SV 650 și a-l face să arate ca unul de 1000, mai bine păstrezi bani, vinzi 650-ul și-ți cumperi direct SV-ul mare. Era doar o părere personală care mi s-a părut rațională. Tu faci evident cum vrei, doar este motocicleta ta, banii tăi.

 

Cu genul acesta de replici virulente nu ai să câștigi respectul nimănui - mai ales pe acest topic.

 

O seară frumoasă și calmă îți urez :)

"Măi Marine" nu are substanta unui apelativ respectuos, poate doar sincer si serios, nu si bine intentionat (si nu sunt aici ca sa fac educatie )

Atunci cand o sa cer cuiva parerea "sincera, serioasa si bine intentionata" despre ceea ce sa fac cu banii mei si mai ales cu visele mele, o voi cere celor carora voi considera ca au pregatirea si experienta necesara. As putea sa continui in nota aceasta dar prefer sa inchei acest dialog inutil cu rugamintea sa nu ti mai permiti sfaturi in ceea ce ma priveste, decat daca ti le voi cere.

 

Cu speranta ca vei reflecta la esenta mesajului meu, iti urez de asemenea o seara frumoasa!

» Post actualizat in 28 Mar 2016 19:44

@ gxg.marin, man, nu are rost sa pui doua evacuari pe sv650...nici pe cel de 1000 nu isi au rost cele doua evacuari. Hai sa iti spun de ce:

 

1. mai dificil de setat parametrii de injectie / mapare / etc.

2. greutate mai mare

3. In caz de pocinog, pagube mai multe

 

Nu ai absolut nici un avantaj in afara de sunet si acolo e discutabil. Sunt sisteme aftermarket 2 in 1 si pentru sv1000...oare de ce?

 

P.S. PzKpfW este unul dintre cei mai cumpatati oameni de pe forum si nu l-am vazut sa faca misto sau sa jigneasca gratuit. Omul iti dadea un sfat prietenesc si competent. Modelul de 1000 are bubele lui (oala de ambreiaj si magnetii de pe rotorul statorului - anumiti ani) in rest este bullet proof.

Este un proiect la care m am gandit mult timp si intentionez sa l duc la capat. Este ca o provocare pentru mine si aproape ca am gasit solutii pentru tot ce ar insemna piedici. Prin intermediul unor oameni simpatici am gasit pe cineva care face evacuari gandite; Tobele pe care le am sunt impreuna mai usoare decat toba stock. Sunt constient in ce m am bagat si mai degraba as fi avut nevoie de incurajari decat de sfaturi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Măi Marine" nu are substanta unui apelativ respectuos, poate doar sincer si serios, nu si bine intentionat (si nu sunt aici ca sa fac educatie )

Atunci cand o sa cer cuiva parerea "sincera, serioasa si bine intentionata" despre ceea ce sa fac cu banii mei si mai ales cu visele mele, o voi cere celor carora voi considera ca au pregatirea si experienta necesara. As putea sa continui in nota aceasta dar prefer sa inchei acest dialog inutil cu rugamintea sa nu ti mai permiti sfaturi in ceea ce ma priveste, decat daca ti le voi cere.

 

Cu speranta ca vei reflecta la esenta mesajului meu, iti urez de asemenea o seara frumoasa!

 

Bine măi... user-ule. Îmi cer scuze față de tine și-mi retrag sfatul :)

 

Vezi că pe acest topic sunt oameni serioși care nu sunt interesați de excesele de îngâmfare. Și nu vorbesc aici despre mine, pentru că în ceea ce mă privește, de acum încolo nu-ți voi mai vedea postările, mesajele, etc.

 

Succese multe și dese! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...