Qruzzer Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 am spus eu ca trebuie tinut socul deschis pana behaie? pana pornesti de pe loc... dupa ce schimbi in a 2-a, deja il scoti. nu schimbi nici macar a 1-a. il tragi, pornesti, il inchizi, o mai lasi cateva minute cu el inchis si pleci, asta e regula. oricum, intr-un final fiecare poate sa faca cum il taie capu. A si inca ceva, imi puteti recomanda vreo solutie pentru curatat urmele de rugina, am niste depuneri pe jug pe care, daca tot motoru sta si yo nu fac nimic, as vrea sa incerc sa le scot. or sa-ti reapara repede, si la mine sunt ceva puncte. mai ales pe opritor unde face contact, chiar daca scoti, cureti si vopsesti piesa ''ca la carte''. mai bine investesti timpul ala in altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 (editat) Daca tot s-a deschis subiectu despre coroziune, eu am cateva pete de coroziune pe furca, undeva mai sus de axul rotii. cum fac sa le scot? trebuie un fel de polish? face cineva prin bucuresti asta? Daca vreti poze ca sa va dati seama mai bine despre ce vorbesc, abia weekendu viitor pot avea. Multumesc. Bafta! Si la a mea sunt prezente aceste pete pe partea inferioara a furcii, cred ca are un strat de lac care s-a cojit, sau ceva pentru protectia aluminiului. Cred ca doar prin curatare si lacuire se poate rezolva, sau vopsire. Ce rau imi pare ca nu ma pot plimba din cauza numerelor , joi am programarea la RAR. Sper sa mai prind cateva zile in care sa recuperez timpul pierdut. Editat Octombrie 19, 2008 de radum90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 am cumparat 2 furci usd de la un kawasaki ninja 600 2007-2008! in curand montatul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 am cumparat 2 furci usd de la un kawasaki ninja 600 2007-2008! in curand montatul ! mama... mi-ai luat-o inainte si eu planuiam sa cumpar o fata de gixxer (suspensii mai bune, frane mai bune, pozitie mai sportiva).... insa am cateva intrebari: nu stiu cum e la ninja, dar la gixxere , la toate la care m-am uitat Srad 600, 750, k1, k2 , etc... din cate am vazut toate iau viteza din cutia de viteze. la modelul respectiv de kawa nu e asa? o sa poti monta melcu acela pt vitezometru intre janta si furca? Si inca ceva, furcile usd au partea superioaa mult mai lata decat furca normala la SV, ai cumparat si jugul de la kawa-u respectiv? Ce vei face in leg. cu franele? sau ai luat cu etrier cu tot? Pe un forum SV am citit cum cineva si-a pus o fata completa de pe un gixxer 1000, o trebuit sa modifice una alta la locasul jugului, si parca o trebuit sa taie din carena pt ca ghidonul astfel ajungea mult mai jos.... abea astept sa vad un astfel de SV in romania BTW: carenele care ziceai ca ai comandat o ajuns? BTW2: din cate am citit pt spate cel mai usor se paote pune o suspensie de la zx10 generatia 2004 - 2005 , ar fi pacat ca pe fata sa au suspensii beton si pe spate nu Bafta in tuning PS: cat o fost telescoapele? de unde l-ai luat? o poza ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 Nu mai bine iei gixxeru' direct?? Ca nu prea i tuning ce face omu acolo... e ca si cum ai pune p trabant motor de bmw (bine nteles exagerez) but still... Dak vrei sa faci tuning te ajunge un amortizor p spate cat un sfert de motor dak nu mai bine... dar dak zici ca tine trabantul motoru de bmw fara sa sara cartoanele din ea toata stima! Spr sa fie de bun gust ce faci si spor la "tuning"! mate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 Oricum, 99% dintre noi, posesorii de Sv tragem de ele, asa ca iti recomand ca la 4000km sa-l schimbi, eventual pui un ulei mai ieftin(cel recomandat de fabrica) decat un high-end, high-tech, etc, si sa-l schimbi la 6k-7k de km. Ce intelegi prin "a trage" de un motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 restu de 1% imping la ele? Scuze! No harm no no foul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 Ce intelegi prin "a trage" de un motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 suspensiile sunt intr-adevar mai groase decat cele originale. "jugul" inca nu e cumparat, ma gandesc la unul de gsx-r. imi place cum arata. franele sunt si ele noi, am bugetul insa nu m-am decis ce iau. e clar ca vor fi frane radiale (sau cum le zice in romana) insa inca nu m-am hotarat: brembo sau tokico! brembo ar zice tot poporul, dar sunt ceva mai scumpe. vad daca gasesc un deal calumea pe ebay. in ceea ce priveste senzorul de viteza, oricum am nevoie de un ceas nou (care vine cu senzorul lui propriu). pun lampile de la un street triple deci carena se duce. fac un naked din sv! furcile sunt marca showa, le dau baietilor de la e=mc37 (http://www.bikesetup.be/) si ei mi-o revizuiesc (cred ca asa ii spune ). pe spate cumpar si un amortizor showa, sa fie setul complet si pun in amandoua arcuri si ulei ohlins. este destul de ieftin! inca o chestie pe care vreau sa o fac este frana de spate. vreau sa ma scap naibii de tija aia care tine frana de spate. asa ca pun frana de la un sv mai nou, eventual cu un brembo mic pe acolo! in rest, schimbat suruburi (nu costa mult si da motorului un alt aspect + siguranta ca dupa 10 ani/50000 kilometrii totul sta bine la locul lui). am vorbit cu cineva de pe un forum olandez si imi pun niste "rearsets" (nu stiu cum le zice in romana) facute de el. asa arata: apropo de teava de esapament, si aia o schimb. poate ceva de la ixil, ca sunt singurii care fac tevi duble pentru sv. si ce sunet ! in rest, stickers, bujii noi, lant auriu, aripi din carbon, semnalizatoare si oglinzi ducati monster etc. ... va costa ceva insa va merita! cand nu mai merge motorasul, cumpar unul mai tanar sau il revizuiesc pe asta si eu sunt multumit! va tin la curent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 Te-ai apucat de treaba, nu gluma. Bafta multa! Nu tu ai luat niste carene de pista? cum de te-ai intors la naked? sa postezi tot ce pui/modifici pe ea, te rog, si cu poze. momentan eu lucrez la optic(tot varianta N), sper sa termin luna asta si cand trec la tehnic sa am de unde sa ma inspir:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 am vrut carene si am vazut un set de la care ti se scoala, da sa-mi bag ca firma care le face nu mai exista. in principiu le-as putea cumpara de altundeva dar e in america, platescla import de ma rup. si nu vreau sa dau peste 1000 euro pe niste bucati de plastic nevopsite. vrei inspiratie? stai asa, ca iti dau niste link-uri ... http://www.motonline.pt/forum/printer_frie...s.asp?TID=16508 - uita-te la toata pagina, ai rabdare sa se incarce pozele. suzuki sv650 si sv1000, modele noi si vechi, care mai de care. sunt si motociclete banale dar si sv650 model vechi cu brembo si ohlins ... asta e un link! http://www.bayarearidersforum.com/forums/s...ead.php?t=89252 - un topic urias cu poze (sv650 si sv1000). si asta merita vazut. aici am vazut sv-ul ala albastru cu carenele care le vreau eu. in jurul paginii 50! vezi tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 Arata foarte bine dar carenele s sfinte mai ales la noi! Stiu destui ramasi fara picioare p naked! Nu spun c o sa fie cazul tau... doamne fereste, dar gandeste te foarte bine inaite s o lasi "in curu' gol". Spor la treaba si super tari site urile :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 foarte misto link-urile, nu stiu cum de n-am dat de ele. Thx man! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 recomand sa folositi si linkurile pe care le dau ei in descrierea aftermarketului. veti gasi lucruri foarte utile de vanzare acolo. multumim pentru info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 Stiu destui ramasi fara picioare p naked! ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 mie imi sare in minte ca nu ai picioarele protejate de vant si ploaie si in scurt timp faci reumatism sau ceva de genul asta, si de asta nu "mai ai picioare". in rest, nu vad nici o diferenta cu un motor carenat! oricum, eu o sa am picioare . am cumparat niste brembo... pe fata si pe spate. mai ramane de vazut cum o fixez pe spate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 ??? Pai - vezi tu - carenele astea... cum vad ele ca te uiti chiorâÂş la drum, asa - cum te uiti cand vrei sa fuuțți o trântă - hop, sar jos de la locul lor si te invaluie cu dragoste, mai ales la picioare, daaa... Ca ele stiu ca asfaltu' doare si doar de aia le-ai pus pe motor - sa te apere in caz de cazatura, nu??? Iar ghidonul, cand vede ca ai de gand sa te versi, sare si el imediat si ti se face mustata, sa nu cumva sa zgarii casca sau ceva... Saua ti se infige in cuurr si devine un fel de amortizor, iar rezervorul se transforma in scoica pentru bijuteriile regale. Sa nu-mi spui ca tu nu stiai toate astea???! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 (editat) mi-am adus aminte de discutia noastra legata de temperatura apei si a uleiului. temperatura optima a uleiului este de 80 de grade. am vazut montat in weekend la cineva ceasul asta: http://www.getgeared.co.uk/MOTO-DETAIL_Mot...005)&step=4 situl este louis din anglia asa ca puteti vedea produsele cu specificatii in engleza si doar luati codul de produs si intrati pe louis.de sa vedeti cat costa. Editat Octombrie 21, 2008 de valbida1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 mie imi sare in minte ca nu ai picioarele protejate de vant si ploaie si in scurt timp faci reumatism sau ceva de genul asta, si de asta nu "mai ai picioare". in rest, nu vad nici o diferenta cu un motor carenat! oricum, eu o sa am picioare . am cumparat niste brembo... pe fata si pe spate. mai ramane de vazut cum o fixez pe spate! Nu chiar la vant ma refeream ci la faptul ca stiu multi care si au pierdut picioarele mergand pe margineea drumului si le a iesit conserva n fata si au incercat sa evite dar nu au putut cu totul si au intrat cu genunchii n bara masinii s acolo l a lasat... Si mai vorvesc si din proprie experienta, cu rf ul de 400 am avut un accident in care dobitocul a facut direct dreapta de pe banda 2 si io am intrat in portiera spate, stalp de rezistenta, portiera fata si carena a suferit tot impactul, eu n am avut o zgarietura pe picior cu toate ca el a fost intre masina si motor... Asa ca ala cu poza e bondar poa sa lase mistourile si sa aibe putina decenta n gandire ca nu i de gluma. Ai rabdare pan te bati cu carja peste falci si mai vorbim. Repet n am zis ca i cazul omului... si nu stiu cat mergeti voi cu motoru zilnic dar eu din dr taberei pana n pantelimon unde muncesc, zilnic macar 3 boi fac manevre aiurea si mai ca dau peste tine dak nu conduci tu si pentru ei... La mistouri toti ne pricepem... da nu cred ca asta i scopul forumului, mai ales in chestiuni serioase! Dar apreciez simtul umorului dezvoltat al unui individ ce si cam bate joc de cateva sute de accidente postate prin rubricile acestui site! Casca ochii bine, nu te unge singur si astepta sa te penetreze curbat in pozitia mama iedului! Invata de la ce au patit unii si altii! Sa ma corecteze lumea dak aberez dar la cate am vazut in bucurestiul asta si mai ales p forum nici cu elicopterul nu mai esti protejat.... Pace mistocarului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 ah, am inteles. pai vezi tu, aici in olanda nu imi fac griji. sunt dobitoci, dar ii numeri pe degete. asa ca il fac naked! mi-ar fi placut si mie niste carene racing cu iluminare, da puii mei, de banii aia cumpar ohlins!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 aa.... scuze n am vazut NL-ul de la profilul tau.... Alta viata acolo,... smoke & fly.... cu sv ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 aa.... scuze n am vazut NL-ul de la profilul tau.... Alta viata acolo,... smoke & fly.... cu sv ul aa.... scuze n am vazut NL-ul de la profilul tau.... Alta viata acolo,... smoke & fly.... cu sv ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 (editat) Nu chiar la vant ma refeream ci la faptul ca stiu multi care si au pierdut picioarele mergand pe margineea drumului si le a iesit conserva n cam toate impacturile impacturile sunt frontale, iar daca iti vine tie cineva din lateral inseamna ca are o viteza suficienta de apropiere fata de moto si carena aia de plastic nu stiu cum te-ar putea ajuta. daca cineva merge paralele cu tine si se baga pe banda ta, atunci ala nu va avea o viteaza chiar asa de mare, deci oricum piciorul nu ar fi in pericol. si sunt fel si fel de carene, nu poti generaliza. piciorul e oricum pozitionat in partea cea mai subtire a moto, deci nu e asa de susceptibil la impact lateral usor. in cazul tau poate ca erai la fel de ok si fara carena Editat Octombrie 23, 2008 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.