pogor Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 Stiu destui ramasi fara picioare p naked! ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 mie imi sare in minte ca nu ai picioarele protejate de vant si ploaie si in scurt timp faci reumatism sau ceva de genul asta, si de asta nu "mai ai picioare". in rest, nu vad nici o diferenta cu un motor carenat! oricum, eu o sa am picioare . am cumparat niste brembo... pe fata si pe spate. mai ramane de vazut cum o fixez pe spate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 ??? Pai - vezi tu - carenele astea... cum vad ele ca te uiti chiorâÂş la drum, asa - cum te uiti cand vrei sa fuuțți o trântă - hop, sar jos de la locul lor si te invaluie cu dragoste, mai ales la picioare, daaa... Ca ele stiu ca asfaltu' doare si doar de aia le-ai pus pe motor - sa te apere in caz de cazatura, nu??? Iar ghidonul, cand vede ca ai de gand sa te versi, sare si el imediat si ti se face mustata, sa nu cumva sa zgarii casca sau ceva... Saua ti se infige in cuurr si devine un fel de amortizor, iar rezervorul se transforma in scoica pentru bijuteriile regale. Sa nu-mi spui ca tu nu stiai toate astea???! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 21, 2008 Share Postat Octombrie 21, 2008 (editat) mi-am adus aminte de discutia noastra legata de temperatura apei si a uleiului. temperatura optima a uleiului este de 80 de grade. am vazut montat in weekend la cineva ceasul asta: http://www.getgeared.co.uk/MOTO-DETAIL_Mot...005)&step=4 situl este louis din anglia asa ca puteti vedea produsele cu specificatii in engleza si doar luati codul de produs si intrati pe louis.de sa vedeti cat costa. Editat Octombrie 21, 2008 de valbida1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 mie imi sare in minte ca nu ai picioarele protejate de vant si ploaie si in scurt timp faci reumatism sau ceva de genul asta, si de asta nu "mai ai picioare". in rest, nu vad nici o diferenta cu un motor carenat! oricum, eu o sa am picioare . am cumparat niste brembo... pe fata si pe spate. mai ramane de vazut cum o fixez pe spate! Nu chiar la vant ma refeream ci la faptul ca stiu multi care si au pierdut picioarele mergand pe margineea drumului si le a iesit conserva n fata si au incercat sa evite dar nu au putut cu totul si au intrat cu genunchii n bara masinii s acolo l a lasat... Si mai vorvesc si din proprie experienta, cu rf ul de 400 am avut un accident in care dobitocul a facut direct dreapta de pe banda 2 si io am intrat in portiera spate, stalp de rezistenta, portiera fata si carena a suferit tot impactul, eu n am avut o zgarietura pe picior cu toate ca el a fost intre masina si motor... Asa ca ala cu poza e bondar poa sa lase mistourile si sa aibe putina decenta n gandire ca nu i de gluma. Ai rabdare pan te bati cu carja peste falci si mai vorbim. Repet n am zis ca i cazul omului... si nu stiu cat mergeti voi cu motoru zilnic dar eu din dr taberei pana n pantelimon unde muncesc, zilnic macar 3 boi fac manevre aiurea si mai ca dau peste tine dak nu conduci tu si pentru ei... La mistouri toti ne pricepem... da nu cred ca asta i scopul forumului, mai ales in chestiuni serioase! Dar apreciez simtul umorului dezvoltat al unui individ ce si cam bate joc de cateva sute de accidente postate prin rubricile acestui site! Casca ochii bine, nu te unge singur si astepta sa te penetreze curbat in pozitia mama iedului! Invata de la ce au patit unii si altii! Sa ma corecteze lumea dak aberez dar la cate am vazut in bucurestiul asta si mai ales p forum nici cu elicopterul nu mai esti protejat.... Pace mistocarului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 ah, am inteles. pai vezi tu, aici in olanda nu imi fac griji. sunt dobitoci, dar ii numeri pe degete. asa ca il fac naked! mi-ar fi placut si mie niste carene racing cu iluminare, da puii mei, de banii aia cumpar ohlins!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 aa.... scuze n am vazut NL-ul de la profilul tau.... Alta viata acolo,... smoke & fly.... cu sv ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 aa.... scuze n am vazut NL-ul de la profilul tau.... Alta viata acolo,... smoke & fly.... cu sv ul aa.... scuze n am vazut NL-ul de la profilul tau.... Alta viata acolo,... smoke & fly.... cu sv ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 (editat) Nu chiar la vant ma refeream ci la faptul ca stiu multi care si au pierdut picioarele mergand pe margineea drumului si le a iesit conserva n cam toate impacturile impacturile sunt frontale, iar daca iti vine tie cineva din lateral inseamna ca are o viteza suficienta de apropiere fata de moto si carena aia de plastic nu stiu cum te-ar putea ajuta. daca cineva merge paralele cu tine si se baga pe banda ta, atunci ala nu va avea o viteaza chiar asa de mare, deci oricum piciorul nu ar fi in pericol. si sunt fel si fel de carene, nu poti generaliza. piciorul e oricum pozitionat in partea cea mai subtire a moto, deci nu e asa de susceptibil la impact lateral usor. in cazul tau poate ca erai la fel de ok si fara carena Editat Octombrie 23, 2008 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 Bondaru' revine! Multumesc pentru ca ai sesizat simtul umorului. Precizez ca am bifat si eu rubrica accidente, nu vorbesc din carti. Asa. Acuma... accidentul tau cu impactul lateral... ma bucur pentru tine ca nu te-ai lovit, dar nu cred nici macar o clipa ca asta s-a datorat carenei. Mai degraba cred ca a fost o pozitie norocoasa pentru tine, si ai scapat printr-o minune. In acest sens, cunosc cel putin vreo 3 motoretisti cu vitezane (adica, virgula, carenate) care au tibiile facute muci de masini care i-au lovit lateral (chiar la viteza mica). Deci esti exceptia care confirma regula. Bun. Acuma despre partea cu misto'ul. Pledez vinovat cu premeditare, iar daca nu e evident inca de ce, iaca esplicatiunea, monser: Mi se pare absurd sa sfatuiesti pe cineva sa opteze pentru o carenata, oferind drept argument faptul ca ii protejeaza picioarele. Poti sa spui orice altceva (ca e mai frumoasa, ca te apara de vant, ca merge mai tare etc.). Pace voua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 Sunteti niste optimisti, imi place despre voi... ce sa zic, da ardealul nu i bucurestiu. Si sa stii ca ricosezi destul de bine din carene, ce i drept nu la impact frontal... Si mi place ca poti face tu supozitii p ce mi s a ntamplat mie. Cred ca s cel mai in masura sa zic daca m au ajutat carenele sau nu! Da spera sa n ajungi sa si de altii cu parerea asupra existentei membrelor tale dak aveai sau nu carene, buloane sau alte alea... Pana la urma nu vreau sa cred ca mersu p bicicleta e la fel de sigur ca mersul pe motor(raportat la aceiasi viteza). Si inca ceva, eu n am pomenit de impact masina in motor ci de motor care intra in masina ce intersecteaza sensul lui(motociclistului) de mers. Priceput?? Si chiar vrei sa ti trimit poze ca ti exeplific cum sta un genunchi dupa carena si unul dupa..."roata din fata"??? Mi se pare absurd sa sfatuiesti pe cineva sa opteze pentru o carenata, oferind drept argument faptul ca ii protejeaza picioarele Mie nu mi se pare absurd deloc, ci din contra, stilul grobian al unora persifleaza niste sfaturi in schimbul unui mod decent de a judeca vorbele si de a decide pentru el daca se potriveste cu ce gandeste sau nu! Nu e obligat nimeni si nu am obligat pe nimeni si nici n am ofensat p nimeni (zic eu) cand m am pronuntat sub forma "amorfa": carenele s sfinte! I a zgarie putin occiputu si vezi cum bati obrazu si cui.... "monseur". Un misto facut din pipota dragutule caci se scrie "monsieur", sau poate doresti "mon seigneur"!Deci te rog eu frumos lasa le ca nu ajuta cu nimic. Lasa si tu un sfat "destept" ca al meu ete ca n a fost si cam asta ar fi... ca forumul nu i facut pt stouri... desi tind sa cred ca ai potential, doar franceza nu i punctul tau forte! Hai spor la comment! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 Stimate domn, am sa incep epistola mea prin a adresa scuze (grobiene si poate patibulare) posesorilor de SV, carora li se adreseaza acest topic. Ma vad nevoit sa il utilizez (pentru ultima data) ca sa raspund unor asertiuni pe care le consider total deplasate, unele definindu-se ca rezultate obtinute prin deductii eronate, datorate, in mare parte, unei lipse acute a intelegerii corecte a ipotezelor ce stau la baza pasului logic. Astfel, stimate interlocutor, afla ca termenul "monser" (cu diacritice: "monÂşer"), utilizat anterior de mine pentru a conferi un aer ironic afirmatiilor prezentate, nu provine de la apelativul francez "monsieur", cu atat mai putin din alte limbi straine de cea romana. Acesta este, in fapt, o transliteratie a cuvintelor "mon cher", din limba franceza, a caror traducere, foarte simpla, inseamna "dragule" (componenta afectiva a termenului urmareste accentuarea ironiei afirmatiei ce insoteste cuvantul). Marturisesc, cu amaraciune, ca nu sunt originalul demiurg al acestui termen: un oarecare I.L. Caragiale obisnuia sa utilizeze adesea forta caustica a cuvantului, in special in segmentul dramaturgic al creatiei sale. Imi cer scuze pentru prezumtia ca interlocutorii mei au trecut prin aceeasi programa scolara cu mine (programa ale carei coordonate stipuleaza drept lecturi obligatorii creatiile autorului la care tocmai am facut referire). In al doilea rand, cufundandu-ma in bezna grobiana in care salasluiesc, refuz sa particip la o confruntare de tipul "Ardealul nu e Bucuresti", pe considerentul ca nu ma apreciez drept suficient de iluminat din punct de vedere spiritual si stiintific, astfel incat sa aduc in lumina unei judecati verticale argumente pe care un partener de calibrul dumitale sa nu le desfiinteze cu o strafulgerare a genialei cerebralitati pe care o intrevad. Tocmai de aceea, te rog pe dumneata sa calauzesti mai departe pasii insetati de adevar ai celor ce urmeaza aceasta "agora" a polifoniei motociclistice, eu retragandu-ma, bicisnic, in cotlonul provincial abject din care provin. Abuzez grobian (cu constiinta sugrumata de vina) de aceasta oportunitate, pentru a incerca sa obtin iertarea celor carora, cu umila-mi elocinta, le-am tulburat pasnica liniste interioara. In incheierea acestei (prealungi) peroratii, ma simt imboldit de un impuls launtric sa dau voce unei autointerogatii interioare, referitoare la incertitudinea ce este damnata sa planeze mereu asupra realelor meniri ale acestui forum: probabil celor care iau cuvantul aici ar trebui sa li se cenzureze absolut orice intentie de zeflemire a unui punct de vedere exprimat anterior, acesta trebuind sa fie considerat drept infailibil si mai presus de judecata umana. Daca e asa, atunci locul acesta nu imi este destinat. P.S.: Uimit de propria-mi dezinvoltura, imi permit o ultima remarca, sub imperiul ipotezei ca modalitatea de exteriorizare a ideilor pe care am abordat-o interior ar putea prezenta un grad de ermetism care sa impiedice receptarea cu acuratete a esentei comunicarii mele: Bă, când te ia unu' la miÂşto, cel mai nasol e să te dai mai deÂştept ca el. Ăi-o furi instant. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 oricum, inapoi la subiect . astea le montez in curand, momentan adun informatii si strang bani de bicicleta, sa am cu ce ma da intre timp ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 (editat) oricum, inapoi la subiect . astea le montez in curand, momentan adun informatii si strang bani de bicicleta, sa am cu ce ma da intre timp ... Superbe! Gixxer de...? Cat costa asa o bucurie? Ai si etrierii radiali? Editat Octombrie 24, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 sunt de la un kawasaki zx6r 2007-2008. showa. etrierii vin si ei, i-am comandat pe ebay. brembo. vin si lampile de la un buell, vine un radiator nou, un set xenon, oglinzi ducati monster... vin multe . si detalii in curand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 (editat) pff, sa pui si poze in timp ce lucrezi la moto . imi imaginez de pe acum ce look agresiv o sa afiseze. Dar tobilii ? Eu vazusem un moto de prin italia, asta vara, de care m-am cam indragostit. Multi spuneau ca e urata . Uitati si voi : Daca eram prieten cu vantu', taiam carena instant. P.S: care aveti un intinzator de lant (cam chain tensioner) nou ? al meu pe fata e cam dus. Asta e tacanitul de la motor de care ma plangeam. Editat Octombrie 25, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madmaxfzr Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 salut la toti SV-isti ... am nevoie de un mic ajutor .. am un TL si vreau sa pun pe el suportul de tobe si scarite de la sv 1000s .. vreau intai sa vad daca merge inainte sa il comand... este careva prin Pantelimon ? Iancului ... astept pm voastre... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 Bă, când te ia unu' la miÂşto, cel mai nasol e să te dai mai deÂştept ca el. Ăi-o furi instant. Bravo! M ai potolit...monser! Da' te cam contrazici cu ultima fraza... sunt de la un kawasaki zx6r 2007-2008. showa. etrierii vin si ei, i-am comandat pe ebay. brembo. vin si lampile de la un buell, vine un radiator nou, un set xenon, oglinzi ducati monster... vin multe . si detalii in curand! Cat te ajunge toata distractia, si cat costa un sv cum ai tu acolo??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 toata distractia costa... nu stiu. asta pentru ca mai sunt multe de facut. vreau suspensii noi (fata spate), vreau frane noi (adica placute de frana, discuri de frana, calipers, cabluri de frana, pompe de frana), vreau roti noi (jenti si cauciucuri), vreau lumini noi (led spate si xenon fata), vreau vitezometru nou, vreau motor nou (adica bloc motor) si alte cateva accesorii mici optice. toata chestia o sa coste cateva mii de euro, motorul (standard) a costat 3000. de-a gata nu se vinde, cine isi face asa ceva e nebun dupa sv, nu lucreaza un an de zile la el ca sa il vanda . initial am vrut suspensii de la ohlins (fata) dar nu le-am gasit la un pret decent. pentru banii aia (peste 2000 euro) imi iau ohlins in spate si showa in fata. asta e, tare as fi vrut sa fie "set complet" insa 2000 euro nu dau pe o furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 noob question:din cate stiu sv-ul are ambreiaj umed,exista vreun indicator(in genul "gemuletului" de la ulei) unde sa poti vedea nivelul lichidului de ambreiaj? tot auzeam pe cinvea ca trebuie sa verifice nivelul lichidului de ambreiaj si ma intrebam cum se face asta.. toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 Lichidul de ambreiaj = uleiul motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 noob question:din cate stiu sv-ul are ambreiaj umed,exista vreun indicator(in genul "gemuletului" de la ulei) unde sa poti vedea nivelul lichidului de ambreiaj? tot auzeam pe cinvea ca trebuie sa verifice nivelul lichidului de ambreiaj si ma intrebam cum se face asta.. toate cele bune dude, una e lichid de ambreiaj si alta lichidul in care sta ambreiajul. pt cele cu actionare hidraulica exista fereastra de vizitare similara cu cea de la frana.( dot 4 / dot 5.1) iar pentru ambreiaj-motor se poate sa fi facut referire la ceva de genul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 eu ma refeream la lichidul de ambreiaj ca la o "consumabila" sa zic,adica daca se verifica/schimba la un anumit timp .Deci, din cate am inteles e vb de ulei motor care include si cutia de viteze,ma refer acum la sv.. Mai greu cu mecanica,dar totul se invata... toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 am mai achizitionat niste "chestii" jenti Marchesini 17" aluminium swingarm Yamaha R6 99-02 etrier spate Brembo P32 2 pistoane setul de etrieri pentru fata nu il am inca, mai caut! insa vin si aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 pfuai, jentile sunt superbe. la ce pret le-ai luat? Si ce dimensiuni au? Ce latime ma refer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.