Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Nu cred ca a patiti nimic, dar acum ca vine inghetu' ar fi bine daca l-ai schimba. Nu stiu nici unde ti motoru peste iarna si nici cam cate grade sunt iarna in Pitesti. La mine in Brasov uneori iarna crapa pietrele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Te-ai uitat cumva ce tip este? nu stiu daca la moto se aplica dar la masini sunt mai multe feluri de antigel si cica nu prea e bine sa le amesteci (habar nu am de ce si nici nu am incercat); cica ar avea nu stiu ce anticoroxivi in compozitie si de aia nu e ok amestecul, mai mult nu stiu.

 

 

P.S. acu am vazut raspunsurile in legatura cu becurile. am vazut si eu tipul ala de bec cu electromagnet, si mi se pare o solutie buna. eu am varianta N.

oricum nu am mers noatpea pana acum, si nici nu cred ca voi merge prea curand.

 

Ah, si am vazut ca a zis cineva de mansoane incalzite. alea se incalzesc mereu sau au un butonas ceva cu care sa le opresti? ca ar fi si alea folositoare, dar daca tre sa le schimb vara si apoi iarna iarasi....

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in carte se recomanda antigel pe baza de etanol-glicol,si asa scrie si pe prospectul de la motul

 

asta spune manualul:Use a high quality ethylene glycol base anti-freeze,

mixed with distilled water . Do not mix an alcohol

base anti-freeze and different brands of anti-freeze.

Editat de gusteru_streetfighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai uitat cumva ce tip este? nu stiu daca la moto se aplica dar la masini sunt mai multe feluri de antigel si cica nu prea e bine sa le amesteci (habar nu am de ce si nici nu am incercat); cica ar avea nu stiu ce anticoroxivi in compozitie si de aia nu e ok amestecul, mai mult nu stiu.

 

 

P.S. acu am vazut raspunsurile in legatura cu becurile. am vazut si eu tipul ala de bec cu electromagnet, si mi se pare o solutie buna. eu am varianta N.

oricum nu am mers noatpea pana acum, si nici nu cred ca voi merge prea curand.

 

Ah, si am vazut ca a zis cineva de mansoane incalzite. alea se incalzesc mereu sau au un butonas ceva cu care sa le opresti? ca ar fi si alea folositoare, dar daca tre sa le schimb vara si apoi iarna iarasi....

 

Mersi.

 

Mansoanele incalzite fie au un buton ON/OFF fie au si un potentiometru pentru selectarea treptei de incalzire (Low/High). De legat se pot lega direct la baterie, dar daca le ai legate asa, ai oprit motoru si ai uitat sa opresti mansoanele si pleci sa te plimbi pe jos, risti ca la intoarcere sa iei la impins motoru; sau le poti lega dupa contact - e un pic mai mult de lucru - dar ai avantajul ca dupa ce ai scos cheia din contact totul se opreste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, in cazul asta sunt foarte ok :laugh: Pentru sezonul urmator insemana ca tre sa vad ce ar avea prioritate din ce as vrea sa mai fac la motoreta si echipament.

 

Si acum: a incercat cineva sa puna alt tip de anvelope? (nu ma refer la dimensiune ci la destinatie) adica mai pt offroad sa zic asa. Pana acum am derapat destul de nasol pe un drum neasflatat si cu pietris, nu am cazut ca mergeam incet dar tot m-am speriat putin. Sau nu e cazul sa ma astept la minuni cu alt tip de anvelope

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga bani si cat mai multi in echipament de cat mai buna calitate si poarta-l, ca azi mi-e mi-a salvat genunchiu' drept. N-am mai luat o curba pe drumul dintre Poiana Marului si Sinca si dupa 10m de scantei pe asfalt, m-am ales numai cu un far indoit si zgariat, maneta frana fata rupta, ghidon si rezervor indoit si zgariat + o rashetare serioasa a pantalonilor si protectiei de la genunchiu drept. Daca nu aveam echipament full pe mine acum cred ca scriam de la Urgente (in cel mai fericit caz, bineinteles).

Acum dupa o spalare buna a motorului si parcarea lui frumoasa in garaj, urmeaza operatiunea strangerea de bani si reparatii plus intretinerea de iarna. Sezon inchis. Ne vedem pe drumuri la primavara si pana atunci pe forum :laugh:

 

P.S. Rezistenta fiara, dar are dinti, azi i-am vazut prima data.

 

PPS. Cat despre gume, yo am pus acum pe ea Metzeler Sportec M3 sunt mai sport-touring, daca vrei ceva mai de touring poti incerca Z6le, despre care am auzit ca-s bune, dar yo nu le-am gasit cand am schimbat pneurile. Oricum SVu nu e motor de offroad, daca dai de pietris/praf cel mai bine o lasi incet. Inainte am avut Pirelli Diablo, bune si ele, dar uzate fiind imi fugea fundu pe asfalt umed de zicieai ca-s la drifturi. Cu noile M3uri am mers super bine si pe uscat si pe ud, fara sa simt vreo pierdere de aderenta; bine pe ud nici nu am exagerat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum: a incercat cineva sa puna alt tip de anvelope? (nu ma refer la dimensiune ci la destinatie) adica mai pt offroad sa zic asa. Pana acum am derapat destul de nasol pe un drum neasflatat si cu pietris, nu am cazut ca mergeam incet dar tot m-am speriat putin. Sau nu e cazul sa ma astept la minuni cu alt tip de anvelope

 

post-15613-1225631459_thumb.jpg

..........ca o paranteza la ce vrei tu....uite ce au facut cu SV !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@maverick: este si echipamentul in vedere, ma gandeam la geaca si pantaloni Dainese, eventual si ghetele (e de calitate echipamentul de la aceasta firma?) si o casca Arai. si cam asta ar fi pentru primavara, apoi mai vad in functie de cum am sa mai stau cu finantele ca si astea am sa le iau cu un efort destul de maricel.

 

Interesanta ideea cu enduro din sv :laugh:.

 

Stie cineva daca/unde pot gasi un set de jigleoare pt carb-ul sv-ului? mersi (doar informativ)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga bani si cat mai multi in echipament de cat mai buna calitate si poarta-l, ca azi mi-e mi-a salvat genunchiu' drept. N-am mai luat o curba pe drumul dintre Poiana Marului si Sinca si dupa 10m de scantei pe asfalt, m-am ales numai cu un far indoit si zgariat, maneta frana fata rupta, ghidon si rezervor indoit si zgariat + o rashetare serioasa a pantalonilor si protectiei de la genunchiu drept. Daca nu aveam echipament full pe mine acum cred ca scriam de la Urgente (in cel mai fericit caz, bineinteles).

Acum dupa o spalare buna a motorului si parcarea lui frumoasa in garaj, urmeaza operatiunea strangerea de bani si reparatii plus intretinerea de iarna. Sezon inchis. Ne vedem pe drumuri la primavara si pana atunci pe forum :laugh:

 

P.S. Rezistenta fiara, dar are dinti, azi i-am vazut prima data.

 

PPS. Cat despre gume, yo am pus acum pe ea Metzeler Sportec M3 sunt mai sport-touring, daca vrei ceva mai de touring poti incerca Z6le, despre care am auzit ca-s bune, dar yo nu le-am gasit cand am schimbat pneurile. Oricum SVu nu e motor de offroad, daca dai de pietris/praf cel mai bine o lasi incet. Inainte am avut Pirelli Diablo, bune si ele, dar uzate fiind imi fugea fundu pe asfalt umed de zicieai ca-s la drifturi. Cu noile M3uri am mers super bine si pe uscat si pe ud, fara sa simt vreo pierdere de aderenta; bine pe ud nici nu am exagerat.

 

Buloane\crash pad-bar rullz! Te scutesc de cheltueli ca echipamentu bun de bube! La drumurile din Romania poti tu sa fii domnul "Valentin" rossi ca tot ai sanse maricele sa pici mai devreme sau mai tarziu. Eu am picat cu sv ul full carenat si n am avut avariat dekt protectia din capul ghidonului si bulonul. Cam ca tine asa 10 15m sanie p asfalt. Deci char isi fac banii! Sincer cand esti jos si ti dai seama ca n ai nici p dracu tu, te uiti in spate si nu vine nimeni sa te faca una cu asfaltu incepe inimioara sa planga n tine... c ai botit fieru si te ai facut pieton pt o vreme. Nasol moment maverik... stiu senzatia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e posibil sa nu imi mai pot inmatricula sv-ul? e adus din it, produs in 2002, inmatriculat si radiat acolo. am auzit ceva zvon foarte ingrijorator...

Asta e un zvon legat de SV-uri in mod special? Sau la modul general?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e posibil sa nu imi mai pot inmatricula sv-ul? e adus din it, produs in 2002, inmatriculat si radiat acolo. am auzit ceva zvon foarte ingrijorator...

 

 

daca a fost inmatriculat acolo nu o sa ai nici o problema. nu se mai inmatriculeaza doar daca il cumperi din magazin pentru ca este o treaba cu emisiile euro 2. de asta nu mai sunt nici la vanzare in reprezentante. asa ca stai linistit ...si eu mi-am inmatriculat motorul in aprilie si nu am avut probleme.

 

bafta!

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ieri am primit numerele :lol: deci nu exista nici un fel de problema la inmatriculare. Si a mea e adusa din italia si tot din 2002 :disappointed:

am preluat "zvonul" de pe topicul de gs500. stiam si eu ca motoarele noneuro noi nu se mai pot inmatricula. insa am crezut ca se plica acum pentru orice motor, nu doar cele noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai...ia dati-va si voi cu parerea ....de cand a venit frigul am observat ca motorul meu nu mai porneste asa cum o facea pe caldura. in momentul in care apas butonul sa o pornesc "suge" curentul , mi se stinge farul si bordul si face car car car si o ia pana la urma. acum doua saptamani am dus-o la calarasi sa o bag la iernat . am lasat-o peste noapte afara, cu husa pe ea, iar a doua zi am zis ca inainte sa plec sa o mai pornesc un pic... nu a vrut sa porneasca nici de nebuna. aceeasi treaba car, car, car, mort. am mai patit o singura data asa ...nu a vrut sa porneasca , am lasat-o la locul ei, m-am intors dupa 15 minute cu doi prieteni sa o luam la impins , am scos-o de la locul ei , am dat-o in strada si am zis sa mai incerc o data inainte sa o impingem si a pornit de la primul apasat de buton :lol: WTF??? voi ce credeti ca poate sa fie? bateria terminata?? senzor ceva?

 

:disappointed:

 

asfalt uscat, cat se mai poate!!

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k3 adik 2003(injectie). Da i la pornire putin gaz. A mea face la fel cand e mai frig. Da sa porneasca dar e setata pe o temperatura mai inalta si nu face socul automat fata la temp joasa, in gaz de relanti. Tre sa i dai tu putin gaz(facand asta ii dai si mai mult joc- isi regleaza din calculator socul cand tragi de gaz) si s o tii turata p la 2k vre o cateva secunde si o lasi in pace dup aia. Sau du te la suzuki sa ti faca din calculator setarea la soc la 2k la pornire si n o sa ti mai faca probleme. Legat de bord.... la mine oricum se stinge cand porneste motoru... Asta e si la masini... distribuirea curentului numa pt electromotor... Vara nu remarci ca porneste rapid, fiind cald afara.... Deci cand a pornit da i putin gaz si zic ca nbu ai probleme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k3 adik 2003(injectie). Da i la pornire putin gaz. A mea face la fel cand e mai frig. Da sa porneasca dar e setata pe o temperatura mai inalta si nu face socul automat fata la temp joasa, in gaz de relanti. Tre sa i dai tu putin gaz(facand asta ii dai si mai mult joc- isi regleaza din calculator socul cand tragi de gaz) si s o tii turata p la 2k vre o cateva secunde si o lasi in pace dup aia. Sau du te la suzuki sa ti faca din calculator setarea la soc la 2k la pornire si n o sa ti mai faca probleme. Legat de bord.... la mine oricum se stinge cand porneste motoru... Asta e si la masini... distribuirea curentului numa pt electromotor... Vara nu remarci ca porneste rapid, fiind cald afara.... Deci cand a pornit da i putin gaz si zic ca nbu ai probleme!

 

 

pai daca porneste ii dau putin gaz si dupa o lasa sa se incalzeasca, ajunge temperatura la 38-40 grade si apoi plec cu ea. dar problema, acum , e ca nu porneste, nu vrea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca porneste ii dau putin gaz si dupa o lasa sa se incalzeasca, ajunge temperatura la 38-40 grade si apoi plec cu ea. dar problema, acum , e ca nu porneste, nu vrea.

 

Pai nu bate motorul de 3 ori si dup aia moare? Sau nu ti o i a deloc....

O curatare de injectoare ai facut? Iti face probleme si dupa ce se ncalzeste? Eu am inteles ca bate cateva secunde motoru(2 3sec) si dup aia moare. Cel putin asa face a mea(si restul am explicat cum e cu socul). Bujiile sunt vechi? Ce sunt cr8e, cr9e? Bateria are zeama sa invarta cum trebuie(nu conteaza ca se sting luminile - eu cred ca asa tre sa faca)?

 

Relantiul la cat iti sta? C am observat ca la injectie face probleme dak e sub limita chiar dak e turat motoru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai...ia dati-va si voi cu parerea ....de cand a venit frigul am observat ca motorul meu nu mai porneste asa cum o facea pe caldura. in momentul in care apas butonul sa o pornesc "suge" curentul , mi se stinge farul si bordul si face car car car si o ia pana la urma. acum doua saptamani am dus-o la calarasi sa o bag la iernat . am lasat-o peste noapte afara, cu husa pe ea, iar a doua zi am zis ca inainte sa plec sa o mai pornesc un pic... nu a vrut sa porneasca nici de nebuna. aceeasi treaba car, car, car, mort. am mai patit o singura data asa ...nu a vrut sa porneasca , am lasat-o la locul ei, m-am intors dupa 15 minute cu doi prieteni sa o luam la impins , am scos-o de la locul ei , am dat-o in strada si am zis sa mai incerc o data inainte sa o impingem si a pornit de la primul apasat de buton :lol: WTF??? voi ce credeti ca poate sa fie? bateria terminata?? senzor ceva?

 

:disappointed:

 

asfalt uscat, cat se mai poate!!

 

 

Un sfat scurt, verifica-i lichidul din baterie, chiar daca pe ea scrie "Do not open", o sa ai o surpriza, mai scade intre timp.

Completeaza cu apa distilata si reincarc-o pe redresor fara capacul de la electrolit pus. Oricum, teoretic on situatia asta tre' schimbata bateria. Succes!

 

Va salut!

Editat de Flanker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu bate motorul de 3 ori si dup aia moare? Sau nu ti o i a deloc....

O curatare de injectoare ai facut? Iti face probleme si dupa ce se ncalzeste? Eu am inteles ca bate cateva secunde motoru(2 3sec) si dup aia moare. Cel putin asa face a mea(si restul am explicat cum e cu socul). Bujiile sunt vechi? Ce sunt cr8e, cr9e? Bateria are zeama sa invarta cum trebuie(nu conteaza ca se sting luminile - eu cred ca asa tre sa faca)?

 

Relantiul la cat iti sta? C am observat ca la injectie face probleme dak e sub limita chiar dak e turat motoru...

 

 

face car car car cat tipm tin degetul pe butonul de pornire. amfacut un reglaj al injectiei acum careva luni. bujiile habar nu am ce sunt , cum sunt. important e canu mi-a mai facuty asa pana acum. relantiul; il tin la 1400 cam asa...daca e mai jos mi se opreste motorul in mers... :disappointed:. la faza cu lichidul din ea m-am gandit si eu...dar decat sa ma complic cu pusul de apa distilata, incarcat , etc mai bine iau una noua si am terminat balciul.. dar d-asta v-am intrebat si pe voi sa vad daca am gandit eu ok sau e posibil sa fie de la altceva. ceva de genul a patit un amic de-al meu ci un gs 500 f . nu reusea sa o porneasca decat impinsa, a incarcat bateria si dupa o vreme cand a verificat-o a descoperit ca nu mai avea lichid in ea....

 

 

in concluzie..alta baterie. aveti idee cam ce pret are una ? chiar nu ma pricep la marca.stiu doar ca tre sa fie de 12v si 10 ah. :lol:

 

mersi mult!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...