valbi Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 sintetic 55/litrusemi 40/litru Eu sunt oarecum fortat pentru semi sintetic nu are acum pe stoc suficient. poti sa ii bagi semisintetic, esti incepator nu o sa tragi de el. la schimbul urmator ii bagi full, pui iridium, un filtru sport, poate o finala si o sa fie alta viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 recent am schimbat filtrul de aer la motoreta sv 650 k6,si am optat pt DELO.cand sa il montez impreuna cu prietenu' (misu canishu) filtrul nu se potrivea exact ca si forma,in final,l-am pus cu chiu cu vai si i-am reglat pozitia din strangerea suruburilor de fixare . In final a iesit bine,doar intr-o parte nu e imbinat perfect, e o "crestatura" de grosimea unei lame de ras.....motorul merge f bine cu filtrul nou,si nu da semne ca ar trage aer fals (turatii,relanti ciudat) Intrebarea este daca v-ati mai confruntat cu astfel de nepotriviri la filtrele aftermarket,in special cele DELO?si cum ati rezolvat? si eu am comandat delo, sper sa nu am probleme. termenul de aer fals, din cate stiu eu, se refera la posibilul aer care ar putea ajunge in cilindri direct de afara, in detrimentul amestecului de carburant din carburator ps : asta e codul de la filtrul tau? 10051993 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Salut, o sa vreau in curand sa fac reziviza pentru SV si fiind in garantie trebuie sa merg la dealer. Am sunat si mi-au spus ca ei fac schimbul de ulei cu uleiul IPONE. Eu nu am auzit de el. Voi ce stiti? e bun? nu e bun?Deasemeni as putea sa cumpar si eu uleiul meu si sa il schimbe ei. Insa nu prea stiu de unde sa cumpar in Bucuresti la pret bun MOTUL. Si de care anume. E primul meu schimb de ulei De ce nu ti faci singur schimbul de ulei? Nu i asa de complicat! Dak e primul schimb poate ca ar trebui sa schimbi si filtrul. Manualul spune sa schimbi filtrul la al 2 lea schimb de ulei. Dak e nou si esti la primul schimb nu i trebuie neaparat filtru nou. Dak nu... si ai luat o de la cineva n ar fi rau si un filtru nou! Apropo de filtre, sv ul are filtru de pilitura?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 @gusteru_streetfighter Daca filtrul nu ti se aseaza calumea o sa iti traga aerul de afara direct in motor prin crapatura respectiva. Oricat ar fi de mica, o sa poata sa traga si praf sau alte particula care numai bine nu o sa-i faca. Eu ti-as recomanda ori sa iei alt filtru ori daca nu iti permiti altul sa improvizezi macar o garnitura din cauciuc ca sa nu iti traga aer pe langa filtru. Aer fals inseamna aerul care il trage pe undeva dupa carburatoare (sau in cazul tau 'throttle bodies') si afecteaza si continutul amestecului => motorul se tureaza aiurea si nu are forta, bujiile se albesc, etc., deci nu e cazul. Eu am filtru Hiflo, se gasesc cam la toate magazinele de pise auto cat de cat aprovizionate, si sunt ieftine. Bafta! BTW...aseara am facut si eu prima tura prin oras cu suzeta mea dupa accidentul de anu trecut. Trebuie sa recunosc ca am devenit aproape paranoic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Nu mi-am facut singur schimbul de ulei pentru ca motocicleta e in garantie si am inteles ( poate am inteles gresit ) ca trebuie sa imi fac reviziile doar la dealer Suzuki in perioada asta. In cele din urma am pus Motul 7100 10W40 si am schimbat si filtrul. Revizia a fost 230 RON ( fara costul uleiului ). Stiu ca se putea si mai ieftin dar , pentru prima revizie, atat am stiut, atat am facut. Oricum baietii de la Elf au fost foarte de treaba si am mai invatat si eu una alta,am mai pus o intrebare...am mai primit un raspuns... IN alta ordine de idei, a mai avut vreunul dintre voi probleme la claxon? La SV claxonul este in spatele radiatorului si dupa ce se incalzea motorul nu mai vroia sa claxone. La revizie i-am schimbat pozitia si l-am pus mai in fata. Sa vedem ce o sa iasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 IN alta ordine de idei, a mai avut vreunul dintre voi probleme la claxon? La SV claxonul este in spatele radiatorului si dupa ce se incalzea motorul nu mai vroia sa claxone. La revizie i-am schimbat pozitia si l-am pus mai in fata. Sa vedem ce o sa iasa... Si eu sunt super suparat pt treaba asta... Nu e de joaca un claxon iti poate salva viata, si eu o patesc frecvent, solutia pe care am vazut-o la un amic cu sv`s 1000 a fost sa faca niste urechi si sa il coboare in fata radiatorului. cum nu am scos mobra din garaj, asta e si la mine o prioritate asa ca daca mai are cineva idei sunteti welcome. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 pogor:codul pt filtru nu e acelasi,eu am model k6 si difera filtrele intre ele,insa am auzit ca la multe modele apar probleme.. ideea e ca motorul merge mult mia bine cu filtrul nou si nu apar anomalii la turatie sau ceva de genu....ma gandesc sa acopar "crestatura" care e f mica cu ceva izolant sa nu fie nici o problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Valbi, daca o fi sa ne intalnim prin Bucuresti iti arat solutia gasita de tipul de la service pentru claxon. Ideea e ca l-a mutat undeva sub far. Ne-am chinuit putin amandoi sa il punem dar a iesit bine. Ramane sa il mai testez dupa o tura mai lunga. Intr-adevar, fara claxon e periculos rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 ok mersi. cand o sa scot trompeta dau un semn, probabil la inceputul lui aprilie daca se incalzaste pe bune. momentan bag enduro, tolerez mai bine la enduro frigul nu de alta da esti intr-o miscare permanenta. daca vrei sa vezi cum sta treba esti invitatul meu la o tura in boschetzi. (valabil pentru toti sv-isti`le) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Unde gasesti tu mai valbi boscheti pe langa Bucuresti? Glumesc. suna bine enduro insa deocamdata eu mi-s cu drumurile mai lungi si mia curbate cand prind vreun weekend liber. Si acestea fiind zise ia ghiciti voi cine munceste maine? Mda... viata e frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 (editat) oleeeee, am facut si eu prima tura de anul asta aproape minuat. spun aproape pentru ca prin partile astea in fiecare curba sunt urme de noroi aduse de carute, tractoare de pe drumurile ce vin de pe camp... so trebuie mers cu atentie. Si in rest am aflat ca si taximetristii de aici au inceput sa nu mai acorde prioritate motoretelor, drept urmare un amic de al meu s-a trezit pe capota unuia, banditul lui suferind ceva avarii. in rest toate bune si frumoase (e un sezon promitator). Editat Martie 27, 2009 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Atentie!problema claxonului nu e numai de la caldura ci si de la socuri cand dai peste un crater,o problema frecvent intalnita la SV,partea buna e ca isi revine PS:insfarsit am reusit sa intru pe forum dupa 2 saptamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 pogor:codul pt filtru nu e acelasi,eu am model k6 si difera filtrele intre ele,insa am auzit ca la multe modele apar probleme.. ideea e ca motorul merge mult mia bine cu filtrul nou si nu apar anomalii la turatie sau ceva de genu....ma gandesc sa acopar "crestatura" care e f mica cu ceva izolant sa nu fie nici o problema... eu zic sa bagi silicon pe acolo, cu grija sa nu pice vreo bucatica in carb Atentie!problema claxonului nu e numai de la caldura ci si de la socuri cand dai peste un crater,o problema frecvent intalnita la SV,partea buna e ca isi revine PS:insfarsit am reusit sa intru pe forum dupa 2 saptamani mi-am pus un claxon suplimentar luat de la dezmembrari auto, si daca cel din fabrica o sa faca figuri(la mine inca nu s-a manisfestat) o sa-l inlocuiesc si pe el tot cu unul de masina. v-au impresionat ceva masini prin claxonul puternic? sa stiu ce sa caut. cel pe care l-am pus acum este de octavia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Pogor, pe mine m-au impresionat in cateva randuri alea de tir... ) dar nah, acuma ma gandesc ca nu vrei sa iti pui totusi asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Aveti grija cat de bine montati claxonul la loc daca aveti de gand/sunteti nevoiti sa il demontati. Mie mi-a zburat pe deasupra capului dupa ce a ricosat in roata (nu aveam aripa montata in acel moment) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 problemele cu pozitia claxonului...........incercati sa-l montati langa cilindrul fata, lateral dreapta, ca si la Cagiva Raptor...........are acelasi motor. http://www.hellinmoto.gr/eshop/images/raptor_650-05_1.jpg asta pentru cei cu N, la S se poate monta in carenajul fata, este loc suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Daca sunteti nemultumiti de claxon, puteti incerca un AirHorn, daca nu ma inseala memoria parca avea cineva chiar pe un SV, nu mai stiu cine; Oricum se gasesc pe net de vanzare - au o trompeta si-un compresor, se leaga la butonu de claxon normal. Cu unu din ala zici ca esti TIR nu motor Cam asa ceva are tipu asta de mai jos, ce-i drept pe un Gixer de o mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Stiam yo ca nu ma inseala memoria Qruzzer, cum/cu ce ti-ai curatat furca de arata asa bine? La mine am niste urme de oxidare care nu prea vor sa iasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 incearca niste glass-papir de 2000 in prima faza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Interesante trompete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 prima parte cu claxonul s-a rezolvat. la fabuloasa suma de 25 de lire sterline. sincer la cum se aude nu mai conteaza pe unde o sa il pun... www.youtube.com/watch?v=8p6FDdjpcJ0&feature=related" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Salut, Am o intrebare destul de urgenta...eu am gasit montate pe motor (sv650s din '99) becuri H1 de 55W pe ambele faze. In manualul de pe net scrie ca are 2 becuri de 45/45W. Vreau sa pun un xenon pe faza scurta, si momentan nu stiu ce model de bec sa comand. Daca ma ajuta cineva cu un informatii dau o . Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) apoi cand cumperi xenonul specifici ca ai H1 W nu cred,ca,conteaza din cate stiu eu(la xenon)si plus ca pe faza lunga eu miam pus de 65w si nu are nici pe dracu si nici nu cred ca o sa aiba caci pe lunga este doar oglinda si protectia de plastic(nu stiu cum ii zice:P)si nu are ce sa arda precum se spune PS:in poza culorile difera,in realitate ledul si xenonul se vad alb(xenonul e de 8000) iar faza lunga se vede un galbui palid cu tente de albastru deoarece becul este vopsit albastru(din fabrica) Editat Martie 29, 2009 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) De Watti nu-mi fac nici eu probleme, oricum xenonul consuma mai putin, dar ma intrebam daca nu cumva forma becului ar trebui sa fie alta. Merci oricum de info, pana la salariu mai am ceva timp de reflectat. BTW, unde ai gasit halogen de 65W si ce model e? Ma mai gandeam la o chestie si am vrut sa investighez azi daca se poate face, dar din cauza ca a inceput ploaia nu am mai putut. Vreau sa vad daca nu cumva se poate monta pe faza lunga un bec H4 cu doua faze, ca sa fie amandoua farurile aprinse tot timpul (parca arata cam ciudat asa chior de un ochi). Editat Martie 29, 2009 de Tija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.