Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un bec H4 cred ca ar merge, daca vrei sa pui un HID cu H4 s-ar putea sa faci un pic de creatie, dar oricum cred ca e mult mai simplu la varianta S fata de N; yo la Nul meu m-am chinuit un pic, dar am reusit (fara sa dau gauri sau altceva - nu voiam sa gauresc carcasa farului, in schimb am blindat zona cu banda :cheers: )

In plus, daca pe un S cu cele doua faruri, pui 2 H4 si ii mai pui si niste claxoane tip trompeta, ii dai faza lunga si claxon - chiar ca zici ca iesi cu traileru la plimbare :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Halogen gasesti in mag d piese auto daka vrei sa stea si lunga aprinsa cauta cva bec mai slab(daka nu umbli noaptea) :bounce:

 

nu stiti unde as putea gasi garnitura d cauciuc in O pt kpakul d ulei!

dace e aia la care ma gandesc si eu si nu gasesti sa iei una gata facuta poti sa o faci singur acasa dintr-o bucata de cauciuc si ceva preducele. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mistery solved :D.

 

@khrisstyan: interesanta lumina la bord. nu e obositoare noaptea? intreb pt ca pe mine albastrul mereu m-a obosit, dar arata chiar misto. In rest la cei doi ochi nu stiu ce sa apreciez, ca eu am doar unul mare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suntem frati, din galati dar eu locuiesc acum in tg mures. eu am avut cb, frate-miu are gs

v-am zapacit de cap :D

pentru pogor:preducelele sunt niste unelte care se gasesc intr-o gama maricica de dimensiuni ,cu care se poate taia diferite garnituri din cauciuc pele :D si chiar plastic ,de forma rotunda.ideale pt confectionarea de garnituri.

ps:si cred ca stiai asta.

pentru alte nelamuriri va astept cu intrebari :crack:

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor , nevoie mare de oglinda stanga 1st gen ... va roog ! :D

Imi comandasem una ...le-am zis de 3 ori ca vreau de-asta veche si mi-au trimis noua...

 

Btw : am revenit din concediu calare. vrum vrum :D

Editat de Redpik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, am intrat si eu in randul celor cu regulator de tensiune ars. Ca sa reactualizam informatia (dupa ce am stat in drum ceva vreme nu imi mai vine sa caut eu :blink:) se zicea pe aici ca ar fi mai bun un regulator de suzuki GSX-? ??? an ??, sau sa imi caut tot unul de SV (banuiesc ca se va praji si acela ca deh). Astept raspunurile cu nerabdare (vreme frumoasa e, si eu nu mai am cum sa calaresc :unsure: ). Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, am intrat si eu in randul celor cu regulator de tensiune ars. Ca sa reactualizam informatia (dupa ce am stat in drum ceva vreme nu imi mai vine sa caut eu :blink:) se zicea pe aici ca ar fi mai bun un regulator de suzuki GSX-? ??? an ??, sau sa imi caut tot unul de SV (banuiesc ca se va praji si acela ca deh). Astept raspunurile cu nerabdare (vreme frumoasa e, si eu nu mai am cum sa calaresc :unsure: ). Multumesc

Eu stiu ca la SV650 K2 merge de GSXR600 K2 dar numai din auzite. Cu toate ca am avut si eu regulatorul ars, mi-am luat tot de SV. O sa-mi montez pe el un ventilator de procesor sau de carcasa de calculator. Sper sa reziste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit pe un forum strain ca merge foarte bine un regulator de cbr 1000 rr din 2004. e mai mare si cica nu ar avea probleme. si cica si mai bun e cel de yahama r1, dar trebuie modificati conectorii. well, sa vad ce gasesc, ca nu mai vreau sa imping la ea :unsure:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit pe un forum strain ca merge foarte bine un regulator de cbr 1000 rr din 2004. e mai mare si cica nu ar avea probleme. si cica si mai bun e cel de yahama r1, dar trebuie modificati conectorii. well, sa vad ce gasesc, ca nu mai vreau sa imping la ea :unsure:.

 

Nu mai fa prostia sa mergi cu regulatorul bulit. Eu am mers asa si am ars si CDI-ul. Practic mi-am dublat paguba. Las-o pe dreapta pana rezolvi problema ca nu vrei sa stii cat e un CDI. Tind sa cred totusi ca va merge fara probleme cu un ventilator montat pe el. Eroarea designerilor de la Suzuki a fost ca au subdimensionat regulatorul si se supraincalzeste. Plus ca e pozitionat aiurea si nu trece niciun curent de aer care sa-l raceasca mai bine. Un ventilator ar trebui sa faca treaba. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai oricum nu mai merg cu el pana nu il inlocuiesc. doar ca nu vreau sa iau tot unul de sv si sa se arda si ala, asa ca ma intereseaza unu dimensionat calumea (la radiator ma refer).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur e releul?

 

Yo am releu de GSXR1000 pe a mea. Dar la mine problema a fost un pic mai complexa, deoarece pe langa RR mai aveam parlit si statorul generatorului. Oricum am rezolvat ambele probleme (schimbare de stator si transplant de RR).

Subdimensionarea RR original si amplasarea este problema de care sufera pe partea electrica SVul. Asta care il am acum face sa para o jucarie cel de SV (abia intra sub codita). Insa e oricum si o chestiune de noroc, sunt SVuri 99-02 (la modelele astea e cel mai frecvent semnalata problema) care merg fara nici o problema cu RR original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da maverick asta e problema. am masurat ianinte, dupa releu si dupa sunt 0 volti. inainte e tensiune nu-i problema. am avut noroc, daca se ardea si bobinaju na... era nasol.

Unde ai gasit releu de GSXR1000? Din ce am citit si cel de honda cbr1000 e tot asa mare. numa ca nou e cam 130 de euro si.... sa zicem ca nu ma scald chiar asa in bani, iar din alta parte nu stiu de unde sa-l iau... :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sa le luam pe rand... ti se descarca bateria, asta e clar :unsure:. apoi ce am mai patit eu... mergan frumos pe strada, m-am trezit ca a picat turometrul. am semnalizat si pentru o fractiune de secunda a picat si vitezometrul cu tot cu afisaj, apoi si-a revenit. am oprit farul (am lasat doar pozitia) turometrul si-a revenit. m-am oprit am oprit si motorul, adios pornire. atunci mi-am dat seama ca bateria e cam pe duc.

 

M-au impins niste baieti, a pronit si am mai mers pana acasa cand am aprins farul si a murit de tot. si cam asta. am pornit-o de la bateria de la masina am masurat, am vazut... si acu ma gandesc ce sa fac.

 

Asta s-a intamplat la mine :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si care is simptomele unui regulator de tensiune defect?

 

Pai simptomul cel mai evident este lipsa curentului din acumulator, mai ales la mersul prin oras (3000-4000rpm) cu cati mai multi consumatori porniti (faruri, faza lunga kilareste rau de tot). Chestie care duce treptat la omorarea bateriei. Exista si varianta cand RR se arde "in sus" (ce-i drept mai rar) si atunci intra o tensiune mult mai mare decat poate duce CDI-ul de exemplu si atunci e mai rau, se duce el si cum se spunea pe aici, e cam al dracu de scump, nu ca o baterie e de ici de colo.

Motorul meu suferea de hipotensiune (la 5000RPM pe faza lunga multimetrul imi arata un 12,ceva V; normalul fiind undeva intre 13,5-15V), drept urmare mergeam cu 2 baterii, una montata si una de rezerva in coada motorului, sub sa :unsure: ; iar prin oras, ziua, umblam fara faruri si incercam sa folosesc cat mai putin claxonu si semnalizatoarele - chestie destul de riscanta zic yo :blink:

Cum spuneam si mai sus, i-am facut un transplant cu un RR de la un GSX1000R din 2002 cumparat second (de unu' nou nu aveam bani, plus ca sunt foarte fiabile si sunt slabe sanse sa fie bulite sau pe duca si se gasesc cam pe toate "gardurile", gixerele fiind niste motoare foarte populare pe la noi, mai ales in randul incepatorilor si astfel rezulta foarte multe piese de schimb, daca intelegeti ce vreau sa zic).

In principiu merge montat cam orice RR (Honda, Yamaha) dar cele de GSXR au avantajul ca sunt relativ usor de montat (aproape plug&play), Honda si Yamaha au alte coduri de culoare pentru fire, dar si cu alea te descurci pana la urma (ideea fiind sa masori de 2 ori si sa tai o data, asta ca sa nu te zgarii dupaia pe ochi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...