radu86 Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 am citit pe un forum strain ca merge foarte bine un regulator de cbr 1000 rr din 2004. e mai mare si cica nu ar avea probleme. si cica si mai bun e cel de yahama r1, dar trebuie modificati conectorii. well, sa vad ce gasesc, ca nu mai vreau sa imping la ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 am citit pe un forum strain ca merge foarte bine un regulator de cbr 1000 rr din 2004. e mai mare si cica nu ar avea probleme. si cica si mai bun e cel de yahama r1, dar trebuie modificati conectorii. well, sa vad ce gasesc, ca nu mai vreau sa imping la ea . Nu mai fa prostia sa mergi cu regulatorul bulit. Eu am mers asa si am ars si CDI-ul. Practic mi-am dublat paguba. Las-o pe dreapta pana rezolvi problema ca nu vrei sa stii cat e un CDI. Tind sa cred totusi ca va merge fara probleme cu un ventilator montat pe el. Eroarea designerilor de la Suzuki a fost ca au subdimensionat regulatorul si se supraincalzeste. Plus ca e pozitionat aiurea si nu trece niciun curent de aer care sa-l raceasca mai bine. Un ventilator ar trebui sa faca treaba. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Pai oricum nu mai merg cu el pana nu il inlocuiesc. doar ca nu vreau sa iau tot unul de sv si sa se arda si ala, asa ca ma intereseaza unu dimensionat calumea (la radiator ma refer). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Sigur e releul? Yo am releu de GSXR1000 pe a mea. Dar la mine problema a fost un pic mai complexa, deoarece pe langa RR mai aveam parlit si statorul generatorului. Oricum am rezolvat ambele probleme (schimbare de stator si transplant de RR). Subdimensionarea RR original si amplasarea este problema de care sufera pe partea electrica SVul. Asta care il am acum face sa para o jucarie cel de SV (abia intra sub codita). Insa e oricum si o chestiune de noroc, sunt SVuri 99-02 (la modelele astea e cel mai frecvent semnalata problema) care merg fara nici o problema cu RR original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Da maverick asta e problema. am masurat ianinte, dupa releu si dupa sunt 0 volti. inainte e tensiune nu-i problema. am avut noroc, daca se ardea si bobinaju na... era nasol. Unde ai gasit releu de GSXR1000? Din ce am citit si cel de honda cbr1000 e tot asa mare. numa ca nou e cam 130 de euro si.... sa zicem ca nu ma scald chiar asa in bani, iar din alta parte nu stiu de unde sa-l iau... :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 si care is simptomele unui regulator de tensiune defect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 pai sa le luam pe rand... ti se descarca bateria, asta e clar . apoi ce am mai patit eu... mergan frumos pe strada, m-am trezit ca a picat turometrul. am semnalizat si pentru o fractiune de secunda a picat si vitezometrul cu tot cu afisaj, apoi si-a revenit. am oprit farul (am lasat doar pozitia) turometrul si-a revenit. m-am oprit am oprit si motorul, adios pornire. atunci mi-am dat seama ca bateria e cam pe duc. M-au impins niste baieti, a pronit si am mai mers pana acasa cand am aprins farul si a murit de tot. si cam asta. am pornit-o de la bateria de la masina am masurat, am vazut... si acu ma gandesc ce sa fac. Asta s-a intamplat la mine :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 si care is simptomele unui regulator de tensiune defect? Pai simptomul cel mai evident este lipsa curentului din acumulator, mai ales la mersul prin oras (3000-4000rpm) cu cati mai multi consumatori porniti (faruri, faza lunga kilareste rau de tot). Chestie care duce treptat la omorarea bateriei. Exista si varianta cand RR se arde "in sus" (ce-i drept mai rar) si atunci intra o tensiune mult mai mare decat poate duce CDI-ul de exemplu si atunci e mai rau, se duce el si cum se spunea pe aici, e cam al dracu de scump, nu ca o baterie e de ici de colo. Motorul meu suferea de hipotensiune (la 5000RPM pe faza lunga multimetrul imi arata un 12,ceva V; normalul fiind undeva intre 13,5-15V), drept urmare mergeam cu 2 baterii, una montata si una de rezerva in coada motorului, sub sa ; iar prin oras, ziua, umblam fara faruri si incercam sa folosesc cat mai putin claxonu si semnalizatoarele - chestie destul de riscanta zic yo Cum spuneam si mai sus, i-am facut un transplant cu un RR de la un GSX1000R din 2002 cumparat second (de unu' nou nu aveam bani, plus ca sunt foarte fiabile si sunt slabe sanse sa fie bulite sau pe duca si se gasesc cam pe toate "gardurile", gixerele fiind niste motoare foarte populare pe la noi, mai ales in randul incepatorilor si astfel rezulta foarte multe piese de schimb, daca intelegeti ce vreau sa zic). In principiu merge montat cam orice RR (Honda, Yamaha) dar cele de GSXR au avantajul ca sunt relativ usor de montat (aproape plug&play), Honda si Yamaha au alte coduri de culoare pentru fire, dar si cu alea te descurci pana la urma (ideea fiind sa masori de 2 ori si sa tai o data, asta ca sa nu te zgarii dupaia pe ochi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Exact. Una peste alta, pe la mine nu prea umbla incepatorii cu GSX-R-uri asa ca vad eu ce fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Yo l-am luat de pe net, am gasit un post la noi pe forum la vanzari. parca l-am luat de la un tip din CJ, nu mai stiu exact cum il cheama (se ocupa de vanzari piese); oricum sunt destui care dezmembreaza motoare si sigur o sa gasesti. BTW yo parca am dat 50-60EUR pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 mda, fata de 130 de euro asta da afacere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 (editat) salut, nu stiu daca s-a mai scris pe aici despre intretinerea franelor,schimbarea lichidului etc. dar eu am facut asta astazi si am ramas din nou uimit de ce poate curge din etriere,chiar daca in pahar apare limpede.Pentru cine nu stie inlocuirea lichidului de frana se recomanda a se face la fiecare 2 ani sau chiar mai des pentru ca lichidul absarbe umiditate din atmosfera ceea ce duce la scaderea punctului de fierbere si in momentul in care franati puternic si indelung (coborare drum virajat, etc.) etrierele se incing f tare si pot aparea bule de gaz in lichidul de frana si de aici franele elastice si ineficiente. Deci cine a cumparat un motor second si nu stie nimic despre trecutul lui TREBUIE sa schimbe lichidul de frana musai. vezi poza(din pacate este facuta cu telefonul ca era la indemana) interiorul etrierelor l-am spalat cu lichid nou cu jet dintr-o seringa suzuki recomanda inlocuirea furtunelor de frana la fiecare 4 ani. Editat Aprilie 3, 2009 de avic71 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Daka tot suntem la subiectul probleme revin si eu cu a mea...dc imi coboara vitezometrul in timpul mersului cnd trag d acceleratie?cnd las acceleratia revine.vreau sa mai specific k am incerkat si cu alt bord si tot asa fake.dati-mi o solutie va rog c e nasol s mergi k orbul multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Coboara in sensul ca se duce pe 0? doar cand accelerezi? cum am zis mai sus la mine se oprea bordul ieri, cand semnalizam sau schimbam fazele (la aparitia unui nou consumator) dar pana la urma problema a fost regulatorul de tensiune, iar bateria e acum descarcata. daca tu zici ca isi revine apoi si in rest nu ai observat si altceva in neregula, nu stiu ce sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 salut, nu stiu daca s-a mai scris pe aici despre intretinerea franelor,schimbarea lichidului etc. dar eu am facut asta astazi si am ramas din nou uimit de ce poate curge din etriere,chiar daca in pahar apare limpede.Pentru cine nu stie inlocuirea lichidului de frana se recomanda a se face la fiecare 2 ani sau chiar mai des pentru ca lichidul absarbe umiditate din atmosfera ceea ce duce la scaderea punctului de fierbere si in momentul in care franati puternic si indelung (coborare drum virajat, etc.) etrierele se incing f tare si pot aparea bule de gaz in lichidul de frana si de aici franele elastice si ineficiente. Deci cine a cumparat un motor second si nu stie nimic despre trecutul lui TREBUIE sa schimbe lichidul de frana musai. vezi poza(din pacate este facuta cu telefonul ca era la indemana) interiorul etrierelor l-am spalat cu lichid nou cu jet dintr-o seringa suzuki recomanda inlocuirea furtunelor de frana la fiecare 4 ani. mai mult chiar, cum spuneam si eu mai inainte, schimbarea lichidului duce la o imbunatatire a franarii si "la rece" ca sa zic asa. oricum, la mine ma gandesc ca daca ar fi existat asa ceva in etrier ar fi iesit afara, sper. ai demontat etrierul de tot? ti-ai cumparat rebuild kit sau ai folosit vechile garnituri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 nu,nu am scos pistonasele din etriere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Coboara in sensul ca se duce pe 0? doar cand accelerezi? cum am zis mai sus la mine se oprea bordul ieri, cand semnalizam sau schimbam fazele (la aparitia unui nou consumator) dar pana la urma problema a fost regulatorul de tensiune, iar bateria e acum descarcata. daca tu zici ca isi revine apoi si in rest nu ai observat si altceva in neregula, nu stiu ce sa fie apoi nare nimic ca tie descarcata bateria,daca ai schimbat releul impingio de doua trei ori si tre sa porneasca,bagi a doua te impinge dai buton un pic de gaz,daca vezi ca incepe sa porneasca dai repede a intaia ridici turatia pe la 5000 si o fortezi un pic sa te traga si gata problema:D te dai vreo 2-3 ture prin oras ca sa o incarci,poti si numa cu a doua dar no sa mearga din prima La mine e o problema de la senzor sau de la fir dar nu sunt sigur si de aceea am intrebat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Am terminat SV-ul......a iesit cum am vrut : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 un bugspoiler masiv ar completa aspectul de fighter..in rest arata bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Am terminat SV-ul......a iesit cum am vrut : arata fain, felicitari! melcul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) @ calin_cz : nenica, te invidiez...rau . am si eu in proiect, dar dupa criza. Cadrul negru cred ca e cea mai buna facere estetica Ati putea sa va uitati pe aici de relee : http://motoempire.ro/osc/index.php?cPath=176_57_114 . Succes. M-am intalnit ieri cu un sv-ist , albastru 2nd gen . Nu prea intra pe forum dar l-am invitat la intrunire si a parut entuziasmat. Cauta carena frontala apropo. edit: sunt mai aiurit azi .. Editat Aprilie 5, 2009 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Gustere tati, acu vad ca esti din Pitesti. Am fost azi pe acolo si am vazut putini motoristi. Daca mai vin pe acolo, o sa te contactez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Am si eu o curiozitate: ce viteza constructiva apare la voi in talon? AM comparat cu un amic tot cu sv si la mine apare 160 km.h la el 200 km/h... si sunt putin confuz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) la mine e 200. Radu, tu stai in caminele din tei nu ? . As vrea si eu sa mai ascult un sv 1st gen sa vad daca al meu e pe duca sau doar mi se pare Editat Aprilie 5, 2009 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 eu nu il am in bucuresti acum, de fapt nici eu nu sunt in bucuresti. in schimb este un sv, al lui lascar.alexandru, daca nu ma insel, care e 1gen. sta in acelasi camin cu mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.