Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

devizul de la Suzuki...

 

Nasol! Imi pare rau! Succes in rezolvarea problemei. Si eu m-am imprastiat, numai ca eram singur si ma chinui de vre-o doi ani sa o refac.

 

Cu respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

multumesc pentru urari baieti... ce e mai grav de acolo este furca , discul frana..astea vor fi cele mai scumpe ..celelalte vin pe parcurs..sper doar sa nu am probleme si cu radiatorul ca... capul sus, mergem inainte.:wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru urari baieti... ce e mai grav de acolo este furca , discul frana..astea vor fi cele mai scumpe ..celelalte vin pe parcurs..sper doar sa nu am probleme si cu radiatorul ca... capul sus, mergem inainte.:P

 

Pentru furca, parerea mea, poti opta pentru una "up side down"/ inversata :blink: de gsxr , cu roata cu tot , cred ca e si mai robusta si mult mai performanta .....erau pe la piese de schimb /"donatorii de organe"....poate o scoti la un pret bun :(

Tot pe la piese, erau de vanzare "bucati" de cagiva raptor si v-storm....cred ca se potrivesc multe repere, comenzi, pedale, capace....doar e acelasi motor.

doar sa nu fie cadrul stramb..............

Acum am citit si devizul............18 ore!.........fara laude dar am demontat toata motocicleta ( motorul nu l-am desfacut) in 3 ore, iar de pus la loc ........hai sa fie dublu........si abia se ajunge la 1/2 din ce au spus ei..........iar valoarea pieselor :wacko:

ce sa mai zic.........iti tin pumnii stransi !

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink: Uameni buni, AM DAT DE DRACU!!! :( Am iesit azi de la scarbici, am facut o mica tura, cam 100Km. Am ajuns acasa si m-am apucat de lucru, am schimbat uleiu si filtru, toate bune si frumoase, rezolvat fara prea mare bataie de cap.

Am trecut la capitolu II - Lichidu de frana. Actu I. Frana fata. Disaster struck. In noiembrie am facut cunostinta cu asfaltu, motoru a cazut pe partea dreapta, ghidon, indoit, raschetat in dreapta rezervorului, etc. nu mare lucru, nu mai reiau povestea, ca-i lunga si nu prea amuzanta; am rezolvat atunci mobra care a mers no problem, totusi in mini accidentu meu de atunci am lovit si rezervorul de lichid, nu prea grav, se vedeau urmele pe coltul drept de sus ale capacului si o parte din corpul rezervorului, cum spuneam, nu prea grav, dar... se pare ca o parte din socul de atunci s-a transferat surubului drept al capacului, indoindu-l la interior (if U know what I mean), concluzia, dramatica: the f.u.c.k.ing scrue got stuck. Incercand sa-l scot, chiar daca am folosit surubelnita potrivita, i-am bulit socketu, s-a rotunjit, degeaba am incercat cu dubluT surubelnite (in linie, in cruce) surubu tot acolo a ramas.

I'm scrued. Mor. Turbez de draci.

 

In concluzie, ma duc sa beau ceva, dar inainte intreb: CINE ARE DE VANZARE FRANA FATA DE SV K2, ma intereseaza pompa franei fata cu tot ceea ce mai are ea.

 

Is distrus :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa ajung acasa calare pe moto. Baietii de la Japan au reusit sa o porneasca si sa-i izoleze bine toate cablurile libere. Din cate am inteles si firul de masa era cam prost pus pe acolo + celelalte fire care faceau contacte imperfecte. Bateria e cam dusa, am incarcat-o un pic, a pornit fara probleme...sa vedem si maine. Poate fi si releul cam dus pentru ca ,cel putin, pe bateria asta incarca 13,5-12,9A ceea ce e slabut. O sa vedem daca mai face asa cu bateria incarcata sau cu una noua . :wacko: Ideea e ca de la niste cablaje,releu,baterie la motor blocat e drum lung.

Eu va urez Sarbatori Fericite ! din seara asta pentru ca o sa fiu plecat.

 

P.s : Sper sa-mi fi simplificat exprimarea asa incat sa fiu pe placul tuturor.

 

Asfalt uscat !

 

 

Completare : Cred ca se poate cu o bormasina. Sau cu o surubelnita dreapta, bati in surub pana faci un canal apoi incerci sa-l desfaci. Sunt metode de-a lu' nea Gigi mecanicu, sunt destul de nasoale dar altfel habar n-am cum.

Editat de Redpik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wink: Uameni buni, AM DAT DE DRACU!!! :laugh: Am iesit azi de la scarbici, am facut o mica tura, cam 100Km. Am ajuns acasa si m-am apucat de lucru, am schimbat uleiu si filtru, toate bune si frumoase, rezolvat fara prea mare bataie de cap.

Am trecut la capitolu II - Lichidu de frana. Actu I. Frana fata. Disaster struck. In noiembrie am facut cunostinta cu asfaltu, motoru a cazut pe partea dreapta, ghidon, indoit, raschetat in dreapta rezervorului, etc. nu mare lucru, nu mai reiau povestea, ca-i lunga si nu prea amuzanta; am rezolvat atunci mobra care a mers no problem, totusi in mini accidentu meu de atunci am lovit si rezervorul de lichid, nu prea grav, se vedeau urmele pe coltul drept de sus ale capacului si o parte din corpul rezervorului, cum spuneam, nu prea grav, dar... se pare ca o parte din socul de atunci s-a transferat surubului drept al capacului, indoindu-l la interior (if U know what I mean), concluzia, dramatica: the f.u.c.k.ing scrue got stuck. Incercand sa-l scot, chiar daca am folosit surubelnita potrivita, i-am bulit socketu, s-a rotunjit, degeaba am incercat cu dubluT surubelnite (in linie, in cruce) surubu tot acolo a ramas.

I'm scrued. Mor. Turbez de draci.

 

In concluzie, ma duc sa beau ceva, dar inainte intreb: CINE ARE DE VANZARE FRANA FATA DE SV K2, ma intereseaza pompa franei fata cu tot ceea ce mai are ea.

 

Is distrus :wink:

 

N-ai putea sa lovesti capacul din directia opusa cu un coican de cauciuc? Poate reusesti sa indrepti surubul putin. Dupa operatia asta, dai o gaura cu un burghiu astfel incat sa nu ajungi la filet si folosesti o "scula" din aia speciala pentru scos suruburile cu capul rupt. Un mecanic auto ar trebui sa aiba asa ceva pentru ca e foarte buna la scos suruburi din blocul motor. Nu stiu cum se numeste dar arata ca un tarod. Ca reper pentru dimensiunea gaurii folosesti celalalt surub, daca il poti scoate. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wink: Uameni buni, AM DAT DE DRACU!!! :laugh: Am iesit azi de la scarbici, am facut o mica tura, cam 100Km. Am ajuns acasa si m-am apucat de lucru, am schimbat uleiu si filtru, toate bune si frumoase, rezolvat fara prea mare bataie de cap.

Am trecut la capitolu II - Lichidu de frana. Actu I. Frana fata. Disaster struck. In noiembrie am facut cunostinta cu asfaltu, motoru a cazut pe partea dreapta, ghidon, indoit, raschetat in dreapta rezervorului, etc. nu mare lucru, nu mai reiau povestea, ca-i lunga si nu prea amuzanta; am rezolvat atunci mobra care a mers no problem, totusi in mini accidentu meu de atunci am lovit si rezervorul de lichid, nu prea grav, se vedeau urmele pe coltul drept de sus ale capacului si o parte din corpul rezervorului, cum spuneam, nu prea grav, dar... se pare ca o parte din socul de atunci s-a transferat surubului drept al capacului, indoindu-l la interior (if U know what I mean), concluzia, dramatica: the f.u.c.k.ing scrue got stuck. Incercand sa-l scot, chiar daca am folosit surubelnita potrivita, i-am bulit socketu, s-a rotunjit, degeaba am incercat cu dubluT surubelnite (in linie, in cruce) surubu tot acolo a ramas.

I'm scrued. Mor. Turbez de draci.

 

In concluzie, ma duc sa beau ceva, dar inainte intreb: CINE ARE DE VANZARE FRANA FATA DE SV K2, ma intereseaza pompa franei fata cu tot ceea ce mai are ea.

 

Is distrus :wink:

Suruburile alea de care spui , sunt de M4/cred- eu asa am intalnit, si parerea mea, nu au cum sa se indoaie , da' mai sti!..........

Daca nu sunt probleme ,nu se umbla pe acolo doar cand se completeaza cu lichid, sau se schimba....recomandat la 2 ani , da' nimeni nu respecta asta :lol:.......... asa ca...s-au intepenit.....mai este si o membrana de cauciuc care e posibil sa se fi "marit/intins" si e greu de pus la loc.

Ce mai ramane de facut.... o daltita mica + un ciocanel si tutun si poate "pleaca" surubul.......daca nu cu riscul de a strica dai gaura de 4 mm, desfaci capacul, cureti bine, filetezi M5 si gata......e usor de scris, mai greu de facut.....las-o dupa Paste....cred ca iasa cu Doamne-Doamne............nu cred sa ajungi la donatorii de organe pt. un surubel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SUCCEEEESSSSSS :laugh: :wink: :lol: De azi dimineata de la 9 lucrez in curte si garaj la motor. Am reusit sa scot mizeria de surub, improvizand bineinteles - cu o surubelnita dreapta si ceva mai rezistenta s-un ciocan am batut usurel si putin cate putin, pana am reusit sa fac un sant in surubul respectiv, cand am simtit ca se infige bine surubelnita, am inceput sa o invart cu un patent. Si am reusit sa-l scot; mi-a luat vreo ora treaba asta - n-am vrut sa ma grabesc ca daca greseam ceva, ala eram. Surubul nu este foarte indoit, dar e suficient de avariat, cat sa se intepeneasca.

Dupa ce am scos capacu, mi-am schimbat lch de frana, curatat petele de rugina de pe jug - cu o solutie de curatat baterii de inox, a mers brici; renuntat la suporturile after-market de scarite; reglat frana spate; spalat si uns lant; spalat motor si lustruit roti. I'm beat... da a meritat. Imi merge motoru :wink:

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari... si eu m-am facut cu un contact de frana dupa de am gasit un intruder 125 (adica jumate de intruder) intr-o curte :wink: acu o sa se vada ca franez :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haha, tot la Motor Team am vorbit s-o duc si eu pe a mea.....dar mai e pana atunci :wink:

 

deci, cum a ramas dauna totala ori ba? ca n-am inteles, ori n-am fost eu atent....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haha, tot la Motor Team am vorbit s-o duc si eu pe a mea.....dar mai e pana atunci :wink:

 

deci, cum a ramas dauna totala ori ba? ca n-am inteles, ori n-am fost eu atent....

 

la Motor Team am facut devizul de daune, dar nu o sa o repar la ei...o voi face pe cont propriu.

marti aflu ce si cum la asigurari...dar mai mult ca sigur mi-o vor da dauna totala.. va tin la curect.

 

a ta ce daune are? cati bani iti da rca-ul? si ce-i mai important...cum te mai simti?

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am nimic pe ea stramb, doar zgarieturi......chiar si pe cadru una. nici nu vreau sa ma ganndesc cat or sa bage manopera + piesa doar sa-mi schimbe cadrul.

 

 

Tu n-aveai casco?

 

 

Naspa ma simt....psihic vorbind. mai am o luna de stat asa si suport cu greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt a 2-a oara pe aici dar ma bucur sa citesc ce se mai scrie, si ca sunt multi iubitori de sv. Am citit ultimele cateva pagini, si este adevarat se misca ff.greu pagina. Va cer ajutorul, desi poate a mai fost postat dar e mult de citit, un manual pt sv 650 1999, as putea lua si eu de la voi. Am o problema la Suza mea si vreau sa o rezolv acasa-un zgomot la cilindrul fata seamana cu un tzacanit dar se poate sa fi mers cineva inaintea mea cu mai putin ulei si sa fie o frecare.

Salutare!

 

daca n-ai rezolvat deja cu manualul, iti pot da eu.

lasa PM, daca e cazul.

 

La motoreta nu folosesc full sintetic (momentan) dar teoretic nu are de ce sa creeze probleme (in plus de asta sunt multi care sustin ca merge si ulei de masina fara nici o problema deci...). De curiozitate, cu cat e mai scump sinteticul fata de cel semi?

NUUUUuuu ulei de masina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tacanitul ala din fata l-am avut si eu...acum tacane tot timpul, mai ales dupa forja :wink: trebuie verificate si reglate supapele. Cine a mai facut asta ? cat ne ajunge daca o ducem la servis ? Sa povesteasca cine a trecut prin asa ceva . :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am nimic pe ea stramb, doar zgarieturi......chiar si pe cadru una. nici nu vreau sa ma ganndesc cat or sa bage manopera + piesa doar sa-mi schimbe cadrul.

 

 

Tu n-aveai casco?

 

 

Naspa ma simt....psihic vorbind. mai am o luna de stat asa si suport cu greu.

 

mai ..nu am casco. tre sa schimbe cadrul??? :wink: banuiesc ca o faci pe rca-ul aluia cu masina...

in fine..eu am fost azi la asigurari si mi-o dau dauna totala si imi iau 1679 euro . de fapt asta e suma pe care o propune sprea aprobare mai departe. dar mi s-a zis ca mai putin de 1500 nu imi dau. asa ca ...sa zicem ca m-am scos. daca nu era culpa comuna..chiar ma scoteam. :wink:

 

hai ..curaj si rabdare ca te faci tu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e de joaca un claxon iti poate salva viata, si eu o patesc frecvent, solutia pe care am vazut-o la un amic cu sv`s 1000 a fost sa faca niste urechi si sa il coboare in fata radiatorului.

 

 

eu mi-as pune niste goarne de tir... daca tot nu ma vede, cand ma aude sa se sperie macar cat ma sperii eu :wink:

 

tacanitul ala din fata l-am avut si eu...acum tacane tot timpul, mai ales dupa forja :wink: trebuie verificate si reglate supapele. Cine a mai facut asta ? cat ne ajunge daca o ducem la servis ? Sa povesteasca cine a trecut prin asa ceva . :lol:

si eu am un ... inceput de tzacaneala... (\"se aude un tzakanit la volan\" :laugh:) ) cam dubios... a mai avut cineva de-a face?

Editat de jonlup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wink:

vreau shio goarne d'alea.... de unde, cum, cat, cine?

 

ps: nu pot sa pun emoticoane, cica am pus prea multe: "THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND

You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message"

forumul asta rulz ca de obicei...

 

 

mai ..nu am casco. tre sa schimbe cadrul??? :wink: banuiesc ca o faci pe rca-ul aluia cu masina...

in fine..eu am fost azi la asigurari si mi-o dau dauna totala si imi iau 1679 euro . de fapt asta e suma pe care o propune sprea aprobare mai departe. dar mi s-a zis ca mai putin de 1500 nu imi dau. asa ca ...sa zicem ca m-am scos. daca nu era culpa comuna..chiar ma scoteam. :laugh:

ce companie de asigurari iti da atatia bani din prima? cati ani si cati km are motorul? iti da pe RCA-ul soferului?

sunt curios ca in toamna 2007 am avut si eu un incident... si firma O.....asig a fost de toata rusinea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce companie de asigurari iti da atatia bani din prima? cati ani si cati km are motorul? iti da pe RCA-ul soferului?

sunt curios ca in toamna 2007 am avut si eu un incident... si firma O.....asig a fost de toata rusinea!

 

imi fac motorul pe asigurarea doamnei cu masina careia m-am accidentat. era asigurata la allianz tiriac. motocicleta este din 2003 , prima inmatriculare in 07.08.2003 si are 7100 km. la valoarea de nou adica 7590 euro s-a aplicat o valoare de uzura de 41 %(asta era coeficientul de uzura dupa 5 ani jumate) .din ce a ramas s-a scazut valoarea "epavei" de 25%. si s-a ajuns la 3348 e ( sper ca mi-am amintit corect calculele facute) din care primesc jumate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sa inteleg ca daca a mea e veche de 9 ani si patesc ceva asemanator imi dau astia 200 de euro? WTF... ce de (cuvant urat) este faza :|. Daca ai fi avut casco se schimba mult situatia? ai idee, sau are cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...