khrisstyan Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) Pai poate postezi pe aici cand gasesti problema, sa stim si noi daca patim ce sa cautam de acord, si ar trebui sa facem asa de fiecare data cand avem o problema si reusim sa o rezolvam Editat Aprilie 16, 2009 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.matei Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Bine ca ai ajuns intreg. Am fost si eu la suzuki service pe centura bucurestiului sa caut niste piese, habar nu avea ala despre ce vorbesc dar ce sa-i faci . Bafta si speram sa nu fie ceva greu de rezolvat (se apropie 9-10 mai! ) Si eu le-am trimis un mail acum vreo doua saptamani; si acum astept raspunsul!!! La salon l-am intrebat pe unul dintre ei daca pot adapta sistemul asta (de pe V-Strom si SV-urile mai noi) ca sa nu-mi mai arunce apa la bujie la mers pe timp de ploaie. Mi-a spus ca el nu stie,dar ca pot trimite un mail celor ce se ocupa de service. Cred ca-s profi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 redpick:pt mine nu a fost nici un stress,ma bucur cand pot ajuta un motorist la ananghie,doar suntem o comunitate,sau daca nu macar sa incercam sa fim... Cat despre suzuki service,ti-am spus ca e de evitat,nu au mecanic specializat moto,acolo e mecanicul de la ford si suzuki auto.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 adica e priceput la toate si la nimic daca e si la ford si la suzuki si mai ales ca e auto. Mda, de aia e bine sa ti-o faci cu mana ta, la motocilceta ma refer desigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Acum ca a venit caldura si probabil o sa va indreptati spre mare, in cazuri de defectiuni sau alte belele, va las numarul meu de telefon cu rugamintea sa dati mesaj inainte, ca nu prea raspund la numere necunoscute: 0727751878 Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 reprezentanta ford si suzuki auto cat si moto sunt toate in acelasi loc,ale aceluiasi proprietar...deci un singur service...din pacate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.matei Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 adica e priceput la toate si la nimic daca e si la ford si la suzuki si mai ales ca e auto. Mda, de aia e bine sa ti-o faci cu mana ta, la motocilceta ma refer desigur Adica la fel de priceput ca si noi doar ca are dexteritate mai mare la surubarit? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Cat despre suzuki service,ti-am spus ca e de evitat,nu au mecanic specializat moto,acolo e mecanicul de la ford si suzuki auto.... Asta trebuie sa fie o gluma... Mecanicul sef e un mare campion national la motociclism iar de ex un alt mecanic moto care e de ani buni la ei pot sa zic ca a fost plecat de multe ori la instruire, lucru valabil pentru toti mecanicii care profeseaza la reprezentante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Vorbesti de bucuresti? intelesesem ca discutia era despre pitesti, de aia intreb. O fi cum zici, nu zic nu dar eu am incercat si incerc sa evit service-urile pe cat posibil indiferent cine e acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 daca vorbiti despre servisul B&S motors...am auzit numa "de bine" de ei. va pot recomanda ELF Workshop de la intrarea din Popesti Leordeni. eu acolo am fost cand am avut vreo problema.sunt foarte ok mecanicii de acolo. ieri am fost la Motor Team pentru un deviz de daune sau cum il cheama pe devizu ala...nu stiu ce sa zic despre ei dar de rau nu am auzit. eu mai mult ca sigur o sa am dauna totala la motor. redpik...pana la urma nu ai dus motorul la Japan?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Dauna totala???? pai asta inseamna ca e irecuperabil, stramb in draci... parca ziceai ca nu e asa de grav :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 (editat) Dauna totala???? pai asta inseamna ca e irecuperabil, stramb in draci... parca ziceai ca nu e asa de grav :| pai nu e dar la urmatoarele avarii : carene sparte - toate, farul are un bec de poziti rupt si o prindere de carena rupta, furca stramba, disc frana dreapta stramb, toba julita, manete ambreiaj + frana, pedala de frana rupt, schimbator indoit, capac pompa de apa spart, cei de la service au bagat si roata fata ca este janta un pic julita, semnalele , jugul inferior, ghidon stramb, rezervorul are doua adancituri minore... ce pot sa primesc?? decat dauna totala ..pentru ca numa carenele + toba inseamna 2000 euro... asa ca .. preturi date de Suzuki. plus toate celelalte "nimicuri"...marti aflu ce si cum.. Editat Aprilie 17, 2009 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 pai nu e dar la urmatoarele avarii : carene sparte - toate, farul are un bec de poziti rupt si o prindere de carena rupta, furca stramba, disc frana dreapta stramb, toba julita, manete ambreiaj + frana, pedala de frana rupt, schimbator indoit, capac pompa de apa spart, cei de la service au bagat si roata fata ca este janta un pic julita, semnalele , jugul inferior, ghidon stramb, rezervorul are doua adancituri minore... ce pot sa primesc?? decat dauna totala ..pentru ca numa carenele + toba inseamna 2000 euro... asa ca ..preturi date de Suzuki. plus toate celelalte "nimicuri"...marti aflu ce si cum.. =dauna totala, adica la motor daca aia e praf=dauna totala (cel putin yo asa stiu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 uuau da este avariat putin . nu ma pricep deloc la treaba asta cu daunele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 devizul de la Suzuki... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Niciodata nu vor ajunge banii luati de pe asigurare. Sunt prea putini intotdeauna, mai ales ca iti dau jumatate. Din aceasta cauza uneori mai e nevoie si de dauna totala. Dihania, mult succes cu astia si sa-ti dea banii cat mai repede. Va trebui sa te tii de capul lor un pic. Promit sa scriu aici cand aflu ceva despre starea motorului meu. Aveti grija de voi, Mihai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 devizul de la Suzuki... Nasol! Imi pare rau! Succes in rezolvarea problemei. Si eu m-am imprastiat, numai ca eram singur si ma chinui de vre-o doi ani sa o refac. Cu respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 era vorba de suzuki pitesti nu de cei de la b&s... dihania:sper sa recuperezi cat mai repede dauna si sa te bucuri de sezon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 multumesc pentru urari baieti... ce e mai grav de acolo este furca , discul frana..astea vor fi cele mai scumpe ..celelalte vin pe parcurs..sper doar sa nu am probleme si cu radiatorul ca... capul sus, mergem inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 sa avem si vesti,bune miam facut senzorul:D celor cu daune mult succes si rapiditate in reparatii bineinteles sa fie si ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 (editat) multumesc pentru urari baieti... ce e mai grav de acolo este furca , discul frana..astea vor fi cele mai scumpe ..celelalte vin pe parcurs..sper doar sa nu am probleme si cu radiatorul ca... capul sus, mergem inainte. Pentru furca, parerea mea, poti opta pentru una "up side down"/ inversata de gsxr , cu roata cu tot , cred ca e si mai robusta si mult mai performanta .....erau pe la piese de schimb /"donatorii de organe"....poate o scoti la un pret bun Tot pe la piese, erau de vanzare "bucati" de cagiva raptor si v-storm....cred ca se potrivesc multe repere, comenzi, pedale, capace....doar e acelasi motor. doar sa nu fie cadrul stramb.............. Acum am citit si devizul............18 ore!.........fara laude dar am demontat toata motocicleta ( motorul nu l-am desfacut) in 3 ore, iar de pus la loc ........hai sa fie dublu........si abia se ajunge la 1/2 din ce au spus ei..........iar valoarea pieselor ce sa mai zic.........iti tin pumnii stransi ! Editat Aprilie 17, 2009 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Uameni buni, AM DAT DE DRACU!!! Am iesit azi de la scarbici, am facut o mica tura, cam 100Km. Am ajuns acasa si m-am apucat de lucru, am schimbat uleiu si filtru, toate bune si frumoase, rezolvat fara prea mare bataie de cap. Am trecut la capitolu II - Lichidu de frana. Actu I. Frana fata. Disaster struck. In noiembrie am facut cunostinta cu asfaltu, motoru a cazut pe partea dreapta, ghidon, indoit, raschetat in dreapta rezervorului, etc. nu mare lucru, nu mai reiau povestea, ca-i lunga si nu prea amuzanta; am rezolvat atunci mobra care a mers no problem, totusi in mini accidentu meu de atunci am lovit si rezervorul de lichid, nu prea grav, se vedeau urmele pe coltul drept de sus ale capacului si o parte din corpul rezervorului, cum spuneam, nu prea grav, dar... se pare ca o parte din socul de atunci s-a transferat surubului drept al capacului, indoindu-l la interior (if U know what I mean), concluzia, dramatica: the f.u.c.k.ing scrue got stuck. Incercand sa-l scot, chiar daca am folosit surubelnita potrivita, i-am bulit socketu, s-a rotunjit, degeaba am incercat cu dubluT surubelnite (in linie, in cruce) surubu tot acolo a ramas. I'm scrued. Mor. Turbez de draci. In concluzie, ma duc sa beau ceva, dar inainte intreb: CINE ARE DE VANZARE FRANA FATA DE SV K2, ma intereseaza pompa franei fata cu tot ceea ce mai are ea. Is distrus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 (editat) Am reusit sa ajung acasa calare pe moto. Baietii de la Japan au reusit sa o porneasca si sa-i izoleze bine toate cablurile libere. Din cate am inteles si firul de masa era cam prost pus pe acolo + celelalte fire care faceau contacte imperfecte. Bateria e cam dusa, am incarcat-o un pic, a pornit fara probleme...sa vedem si maine. Poate fi si releul cam dus pentru ca ,cel putin, pe bateria asta incarca 13,5-12,9A ceea ce e slabut. O sa vedem daca mai face asa cu bateria incarcata sau cu una noua . Ideea e ca de la niste cablaje,releu,baterie la motor blocat e drum lung. Eu va urez Sarbatori Fericite ! din seara asta pentru ca o sa fiu plecat. P.s : Sper sa-mi fi simplificat exprimarea asa incat sa fiu pe placul tuturor. Asfalt uscat ! Completare : Cred ca se poate cu o bormasina. Sau cu o surubelnita dreapta, bati in surub pana faci un canal apoi incerci sa-l desfaci. Sunt metode de-a lu' nea Gigi mecanicu, sunt destul de nasoale dar altfel habar n-am cum. Editat Aprilie 17, 2009 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 bine ca ai rezolvat si nu a fost ceva f complicat! ca dupa mecanicu' de la NUNUKI.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Uameni buni, AM DAT DE DRACU!!! Am iesit azi de la scarbici, am facut o mica tura, cam 100Km. Am ajuns acasa si m-am apucat de lucru, am schimbat uleiu si filtru, toate bune si frumoase, rezolvat fara prea mare bataie de cap.Am trecut la capitolu II - Lichidu de frana. Actu I. Frana fata. Disaster struck. In noiembrie am facut cunostinta cu asfaltu, motoru a cazut pe partea dreapta, ghidon, indoit, raschetat in dreapta rezervorului, etc. nu mare lucru, nu mai reiau povestea, ca-i lunga si nu prea amuzanta; am rezolvat atunci mobra care a mers no problem, totusi in mini accidentu meu de atunci am lovit si rezervorul de lichid, nu prea grav, se vedeau urmele pe coltul drept de sus ale capacului si o parte din corpul rezervorului, cum spuneam, nu prea grav, dar... se pare ca o parte din socul de atunci s-a transferat surubului drept al capacului, indoindu-l la interior (if U know what I mean), concluzia, dramatica: the f.u.c.k.ing scrue got stuck. Incercand sa-l scot, chiar daca am folosit surubelnita potrivita, i-am bulit socketu, s-a rotunjit, degeaba am incercat cu dubluT surubelnite (in linie, in cruce) surubu tot acolo a ramas. I'm scrued. Mor. Turbez de draci. In concluzie, ma duc sa beau ceva, dar inainte intreb: CINE ARE DE VANZARE FRANA FATA DE SV K2, ma intereseaza pompa franei fata cu tot ceea ce mai are ea. Is distrus N-ai putea sa lovesti capacul din directia opusa cu un coican de cauciuc? Poate reusesti sa indrepti surubul putin. Dupa operatia asta, dai o gaura cu un burghiu astfel incat sa nu ajungi la filet si folosesti o "scula" din aia speciala pentru scos suruburile cu capul rupt. Un mecanic auto ar trebui sa aiba asa ceva pentru ca e foarte buna la scos suruburi din blocul motor. Nu stiu cum se numeste dar arata ca un tarod. Ca reper pentru dimensiunea gaurii folosesti celalalt surub, daca il poti scoate. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.