Maniax Postat Martie 12, 2004 Share Postat Martie 12, 2004 Omeni mi-a zis instructorul meu auto ca armata romana avea niste "masinute" rusesti 6 cil 2t cu ulei sub presiune si bineninteles ca nu se facea amestec de combustibil. Stie cineva ceva despre asemenea treburi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 12, 2004 Share Postat Martie 12, 2004 2t cu ulei sub ce????Probabil ca aveau amestec automat cu pompa de ulei ...dar 6 cil in 2t...hm...putin probabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miki Postat Martie 12, 2004 Share Postat Martie 12, 2004 Eu de pana acum nici n-am auzit si nu am vazut motoare 2T care sa fi avut mai multe ca doua cilindri, dar saseeee.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 12, 2004 Share Postat Martie 12, 2004 De asta ce zici ?La numaratoare ies 3 cilindri si e o adevarata fiara isterica... Kawasaki H2 750cc ,2t, an 1972. Scoate 90 de cai "crizati" !!!!!! http://www.sportbikerider.us/Pictures12/gr...omepipes2%2Ejpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Martie 12, 2004 Share Postat Martie 12, 2004 Bai frate, dar parca trabantu nu ar avea motor in doi timpi mai... Si eu stiu ca are 3 cilindri si are motor in doi timpi. Asadar.... Ala bestie de motor. Stie cineva specificatziile unui motor de trabant ? Trebuie sa fie o fiara dementa, daca are 7-800cmc si e in doi timpi. Cum i-ar sta pe un cadru de M ? ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Martie 12, 2004 Share Postat Martie 12, 2004 Moshule le incurcasi firar ale ......de fiare, trabanu are 2 cilindrii iar Wartburg-ul (sau cum se scrie) are 3 si e tot in 2t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Martie 12, 2004 Share Postat Martie 12, 2004 Aaaa te refereai la Kawasakiul ala, Scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator dorutrucker Postat Martie 12, 2004 Share Postat Martie 12, 2004 Chestia cu motoarele in 2 T sau in 4 T n-au nici o legatura cu sistemul de ungere diferentzele sunt la timpii motorului.Cel in 2T face in 2T ceea ce face celalalt in 4T.Adica cei 4 timpi ai unui motor sunt Admisie, Compresie, Detenta(Explozie) shi Evacuare cel in 2T cumuleaza cate 2T intr-unul singur.O alta diferentza ar fi ca motorul in 2T are moment motor la fiecare ciclu(invartire) iar cel in 4T are acelashi moment motor dar la doua cicluri(invartiri), de unde shi concluzia ca un motor in 2T este intotdeauna mai puternic decat un motor in 4T la o aceeashi cilindree(capacitate cilindrica).Poate o sa va para curios dar pana shi motoarele diesel sunt in 2T shi in 4T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
and Postat Martie 13, 2004 Share Postat Martie 13, 2004 Chestia cu motoarele in 2 T sau in 4 T n-au nici o legatura cu sistemul de ungere diferentzele sunt la timpii motorului.Cel in 2T face in 2T ceea ce face celalalt in 4T.Adica cei 4 timpi ai unui motor sunt Admisie, Compresie, Detenta(Explozie) shi Evacuare cel in 2T cumuleaza cate 2T intr-unul singur.O alta diferentza ar fi ca motorul in 2T are moment motor la fiecare ciclu(invartire) iar cel in 4T are acelashi moment motor dar la doua cicluri(invartiri), de unde shi concluzia ca un motor in 2T este intotdeauna mai puternic decat un motor in 4T la o aceeashi cilindree(capacitate cilindrica).Poate o sa va para curios dar pana shi motoarele diesel sunt in 2T shi in 4T. Ba are o foarte mare legatura cu sistemul de ungere, pentru ca motoarele 2T se vor motoare cat mai simple si usor de intretinut. Daca te apuci sa pui sistem de ungere cu pompa de ulei si tot tacamul, nu merita, e ca si cum ti-ai pune termopane la coliba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Martie 13, 2004 Share Postat Martie 13, 2004 asta e motorul de 750 in 2T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metallking Postat Martie 13, 2004 Share Postat Martie 13, 2004 nu e numik neobisnuit....hmmm stiu cate ceva despre motoare in 2T...n-o sa m-a credeti dar sunt si in 12 cil si in 24 de cilindri in 2T.inainte sa-mi sariti in cap sa stiti ca au fost folosite la inceputurile introducerii motoarelor cu combustie interna in navigatie...dar..cu timpul au disparut..,.aaaa erau diesel! da da 2T diesel de 24 cil si baia de ulei era sub presiune....deci da exista!cine vrea\, poate sa studieze un pic...de exemplu o carte despre motoare temice navale....se gasste la orice biblioteca respectabila!hihi!eu am facut liceul de marina,nu de alta dar am facut si practica pe unele nave vechi! nu se mai folosesc pentru ca revizia tehnica se facea mai des decat la cele 4 t!si toate celelalte neajunsuri...ale motoarelor in 2t! P.S.: asta nu inseamna ca nu au fost folosite numai pe nave! si pe auto! aveti intrebarui? :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metallking Postat Martie 14, 2004 Share Postat Martie 14, 2004 Bai frate, dar parca trabantu nu ar avea motor in doi timpi mai... Si eu stiu ca are 3 cilindri si are motor in doi timpi. Asadar.... Ala bestie de motor. Stie cineva specificatziile unui motor de trabant ? Trebuie sa fie o fiara dementa, daca are 7-800cmc si e in doi timpi. Cum i-ar sta pe un cadru de M ? ))) dincate stiu eu sunt alea de 500cc si 22 de cai,tip mai vechi ...si alea de 600cc si 38 de cai tip mai nou....ambele au vana...sa traga un motor ...dar nu te poti descurca fara cutie....in rest tre sa mai adaptezi si racirea adica ventilatoarele...cam atat stiu depre trabi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Martie 14, 2004 Share Postat Martie 14, 2004 Ba are o foarte mare legatura cu sistemul de ungere, pentru ca motoarele 2T se vor motoare cat mai simple si usor de intretinut. Daca te apuci sa pui sistem de ungere cu pompa de ulei si tot tacamul, nu merita, e ca si cum ti-ai pune termopane la coliba... Depinde de coliba daca ai o coliba de motocross de ultima generatie iti spun eu ca merita.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 15, 2004 Share Postat Martie 15, 2004 din cate stiu eu sunt alea de 500cc si 22 de cai,tip mai vechi ...si alea de 600cc si 38 de cai tip mai nou....ambele au vana...sa traga un motor ...dar nu te poti descurca fara cutie....in rest tre sa mai adaptezi si racirea adica ventilatoarele...cam atat stiu depre trabi... Bai fratilor , aici ne apropiem de ceva viabil....motor de Trabant in cadru de Dnepr...si iese un streetfighter fioros Deci sa inteleg ca motorul de Trabi are 600 cc in 2 cilindri si 38 de cai ??Hm...ma asteptam la mai multi cai, dar oricum....in rest..racire fortata cu aer.... Hai, care mai stiti cate ceva despre trabant, luminati-ma si pe mine...ma intereseazacum e dispus motorul(longitudinal sau transversal) , ce greutate are aproximativ, la ce turatie lucreaza,etc. ..Ideea asta chiar merita un topic separat...il bag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 18, 2004 Share Postat Martie 18, 2004 Motorul de Barkas (camioneta) sau de Wartburg are 1000 cc si 3 pistoane. Hai sa punem unule de 1,3 de oltcit pe un nipru. E in jur de 1 mil si daca aveti curte + cadru de nipru putem sa o facem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miki Postat Martie 19, 2004 Share Postat Martie 19, 2004 Motor Oltcit pe cadru de Nipru Pana la urma tot ramane motor boxer in cadru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metallking Postat Martie 19, 2004 Share Postat Martie 19, 2004 alea de 1200 sunt in v l a120 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 20, 2004 Share Postat Martie 20, 2004 la ce 1200? la oltcit? oltcit-ul are numai motoare boxer!!! Suna bestial fara tobe (stiu ca am oltcit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siscrew Postat Martie 20, 2004 Share Postat Martie 20, 2004 @stress : long time no posts, sa-nteleg ca te tine scoala/prietena cam ocupat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metallking Postat Martie 21, 2004 Share Postat Martie 21, 2004 la ce 1200? la oltcit? oltcit-ul are numai motoare boxer!!! Suna bestial fara tobe (stiu ca am oltcit) bah! sergiule nu te mai baga asa poate o ltcitu` tau da eu stiu ca sunt in v la 120 garde! Am auzit ca te-ai laudat ca i-ai facut ceva lu` Cristinuta!) vezi ca iar a prins boala pe tine! salut! Eu nu am nimik cu tine!M-ai lasa beutura! salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metallking Postat Martie 21, 2004 Share Postat Martie 21, 2004 Stresule -- a era sa uit stii ca mi-ai spus tu asta toamna de o treaba de aici pe forum sa ti-z spus cinev acun sa maresti puterea la simson pana la 32 de cai! mai tii minte unde e treaba asta sau cu cine ai vb? sau mai tii minte ceva? den ce mi-ai spus atunci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Martie 21, 2004 Share Postat Martie 21, 2004 Stresule -- a era sa uit stii ca mi-ai spus tu asta toamna de o treaba de aici pe forum sa ti-z spus cinev acun sa maresti puterea la simson pana la 32 de cai! mai tii minte unde e treaba asta sau cu cine ai vb? sau mai tii minte ceva? den ce mi-ai spus atunci? auzi pina la 32 de cai nu prea ai sanse dart pe la 20 cam ai avea alt piston cilindru mai mare piston mai usor o biela ma scurta alt carburator alte supape,slefuiesti canalele de evacuare si admisie ,pui alte arcuri la supape,o aprindere electronica,faci alta axa cu came calculata adicas schimbi unghiul la came,gaura de la admisie o faci o idee mai mare si ai cistiga destul numai cap sa ai bani si timp te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 25, 2004 Share Postat Martie 25, 2004 a! greseala mea! 23 de cai! numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.