Jump to content

Bursa SuperMoto


pasbogdan
 Share

Recommended Posts

  • Replies 684
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut,

 

Roti:

Dimensiunile sunt 140 sau 160 pe 17. Diferenta se face la bucsile dintre ax si rulmenti.

 

Frane:

I. Poti sa folosesti discul care il ai acum pe rotile de enduro si nu schimbi nimic doar pui discul care il ai (sau unul de aceeasi dimensiune) pe rotile de sm . Nu as recomanda pentru ca la SM ai nevoie de forta de franare mai mare.

II. Pui disc cu diametrul mai mare si iti cumperi prinderea pentru etrier corespunzatoare (in functie de marimea discului).

 

Transmisie

Probabil o sa vrei sa lungesti calcatura un pic, ceea ce insemna ca vei avea nevoie de o foaie mai mica (trebuie luat in considerare si micsorarea rotii de la 21 la 17 inch fapt care iti scurteaza calcatura), micsorand foaia va trebui probabil sa scurtezi lantul.

 

Si cam atat.....

 

Misu

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Roti:

Dimensiunile sunt 140 sau 160 pe 17. Diferenta se face la bucsile dintre ax si rulmenti.

 

Frane:

I. Poti sa folosesti discul care il ai acum pe rotile de enduro si nu schimbi nimic doar pui discul care il ai (sau unul de aceeasi dimensiune) pe rotile de sm . Nu as recomanda pentru ca la SM ai nevoie de forta de franare mai mare.

II. Pui disc cu diametrul mai mare si iti cumperi prinderea pentru etrier corespunzatoare (in functie de marimea discului).

 

Transmisie

Probabil o sa vrei sa lungesti calcatura un pic, ceea ce insemna ca vei avea nevoie de o foaie mai mica (trebuie luat in considerare si micsorarea rotii de la 21 la 17 inch fapt care iti scurteaza calcatura), micsorand foaia va trebui probabil sa scurtezi lantul.

 

Si cam atat.....

Misu

Din lant scurtam si pinioane cumparam.DAR bucsele la roti?si latimea jantei sa incapa anvelopa in bascula si furca?
Link to comment
Share on other sites

(trebuie luat in considerare si micsorarea rotii de la 21 la 17 inch fapt care iti scurteaza calcatura), micsorand foaia va trebui probabil sa scurtezi lantul.

 

 

De la 18 la 17 bre.

 

Pentru initiator: cel mai simplu iti cumperi niste roti folosite chiar pe KTM-uri. Sunt cele mai frecvente, ba chiar sunt cateva de vanzare pe forum. Iti va spune proprietarul ce iti trebuie si iti va da si distantiere + adaptor de etrier + pinion + disc + ce o mai fi, ca oricum nu va mai avea ce sa faca cu ele.

 

Ideal ar fi sa iti iei roti cat mai "originale" la care sa faci cat mai putine modificari.

Edited by mihaio07
Link to comment
Share on other sites

De la 18 la 17 bre.

 

Pentru initiator: cel mai simplu iti cumperi niste roti folosite chiar pe KTM-uri. Sunt cele mai frecvente, ba chiar sunt cateva de vanzare pe forum. Iti va spune proprietarul ce iti trebuie si iti va da si distantiere + adaptor de etrier + pinion + disc + ce o mai fi, ca oricum nu va mai avea ce sa faca cu ele.

 

Ideal ar fi sa iti iei roti cat mai "originale" la care sa faci cat mai putine modificari.

 

I stand corrected. Doar pe fata ai 21' la enduro, pe spate e 18'.

 

In cazul in care gasesti roti la un pret foarte bun si nu ai bucsile (distantiere), acestea se pot face la o pravalie cu strung (eu am facut asta pt LC4). Dar cum a zis si Mihaio cel mai simplu e sa le iei gata pregatite.

 

Misu

Edited by mmisulicaa
Link to comment
Share on other sites

Guest jojo_davidoff

bravo, buna alegere! nu o sa iti para rau! Vezi ca e oferta la Paneuro ...5800 euro fara tva.

eu mai am de asteptat cateva luni ca sa trec la A, si tot 610 vreau:X

Link to comment
Share on other sites

Guest jojo_davidoff
ia-ti 510-le!

cica e mai rau.....

510-le e cel mai agresiv...dar e greu de intretzinut...adica ulei la 1000-2000km si alte d'astea...e cam aiurea pt oras

610-le e cel mai fiabil si mai linistit de la husqvarna, acum depinde ce vrei si tu :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest jojo_davidoff

Am vrut sa schimb lantul pt Husqvarna SM 125 si baietii de la service de la Paneuro mi-au sugerat sa schimb tot kit-ul pt ca rapoartele vechi daca nu sunt in stare buna imi pot strica lantul nou.

Mi'au adus lantul, foaie de 50 si pinion de 14, insa pinionul de atac nu se potriveste pe axul unde trebuie sa intre, are pe interior 10 sau 12 canale pt dinti ( e prea mare gaura adica ) iar axul pe care intra pinionul are doar 6 dinti ( deci am nevoie de un pinion cu o gaura mai mica ).

Pinionul are dintii curbatzi, destul de mult, imi poate strica lantul ? Ce poate sa se intample? Ce rezolvare pot sa gasesc?

Daca are cineva pinion de 13 sau de 14 pt husky sm 125 , cumpar urgent!!!! PLEASE HELP, merci anticipat :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut,

 

si eu am roti negre originale ktm, cu adaptor de etrier ptr exc - sunt plug&play. folosite cam 2000 km.

 

da-mi un pm sa vedem cum facem ca ma bate gandul sa le dau.

 

Ilie

Link to comment
Share on other sites

salut,

 

si eu am roti negre originale ktm, cu adaptor de etrier ptr exc - sunt plug&play. folosite cam 2000 km.

 

da-mi un pm sa vedem cum facem ca ma bate gandul sa le dau.

 

Ilie

 

Pune un pret pe ele ca ma intereseaza si pe mine.

Poate te intereseaza un schimb cu niste roti de enduro......0746093456 Gabi

Link to comment
Share on other sites

felicitari noului proprietar. ;)

cum e?

 

Da.....sambata mi-am luat roti de supermoto. Am facut ceva km in weekend si pot spune ca imi place foarte mult noua jucarie. Acum nu mai trebuie decat sa treaca un timp pana sa ma acomodez cu ciclistica pentru ca e mult diferita fata de cea de la enduro. Mai multe impresii.........in viitorul apropiat.

 

O intrebare......stie cineva ce valoare are constanta rotii de 17 care trebuie bagata in ceasul de bord pentru a masura corect viteza si distanta?......De exemplu la roata de 21 e ceva de genul 2203 (nu sunt sigur). Acum la 50 km/h mie imi arata peste 70km/h.

 

Salutari si urari de bine colegului nostru Ilie - stealthTT de la care am luat rotile si de care cum spuneam si mai sus sunt foarte multumit. (sa nu ma uiti cu aripa de SM)

 

Anuntul cu vanzarea rotilor de enduro este valabil. Le dau si separat.

Link to comment
Share on other sites

O intrebare......stie cineva ce valoare are constanta rotii de 17 care trebuie bagata in ceasul de bord pentru a masura corect viteza si distanta?......De exemplu la roata de 21 e ceva de genul 2203 (nu sunt sigur). Acum la 50 km/h mie imi arata peste 70km/h.

 

Salutare,

 

In cazul in care te lasa ceasul sa bagi aceste valori, inseamna ca acea valoare este fix egala cu circumferinta rotii (in mm).

 

So, cel mai simplu, ia o creta, trage un semn pe cauciuc si pe asfalt, impinge motorul pana roata face o rotatie completa, cand a ajuns semnul iar la nivelul solului, trage un semn pe asfalt, masoara distanta dintre acele 2 semne si aia e valoarea de bagat in ceas.

Pt a fi sigur de masuratoare, ai grija sa impingi motorul drept ;))

 

 

P.S.: Uite ceva de genul ( Asta daca am nimerit dimensiunile cauciucului de sm)

 

 

Specification Circumference Revs/km

90/90-21 2185mm 458

120/70-17 1884mm 531

 

 

 

 

 

 

Spor!

Edited by adiviraj
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
are cineva vreo idee de unde gasesc sa cumpar si eu un set de pneuri avon distanzia 120/70R17 SM si 160/60R17 SM. am gasit ceva pe ebay dar nu trimit in romania

 

 

vrei neaparat avoane?!

 

Avon-urile sunt cauciucuri low-budget, si mai in toate testele au iesit codase. Totusi, sunt o alegere destul de buna pentru un soft din cand in cand, mai ales ca MT60-urile, concurentele directe sunt mult mai scumpe.

 

 

vezi ca s-a mai discutat: Cauciucuri pentru supermoto

 

:wacko:

Link to comment
Share on other sites

dar ce au cele de la avon?

 

Dupa cum bine le zice mihaio07 :wacko: , Avon-urile nu-s cauciucuri dintre cele bune. Era un test prin Univers Moto sau Moto Life si au iesit pe ultimele 2 - 3 locuri la toate categoriile: durabilitate, aderenta pe uscat, aderenta pe ud si ce mai era pe acolo. La pret in schimb, stateau cel mai bine.

Totusi, daca nu ai cine stie ce pretentii racing, nu o sa simti diferente notabile intre un cauciuc slab si unul bun.

Link to comment
Share on other sites

Vezi la ForceSM sa te incadrezi in limita lor de greutate. XT660X e destul de grea si vei papa oricum anvelopa destul de repede, insa vei avea si un grip f bun.

 

Mai poti alege Pirelli Dragon Supercorsa Pro

img_dragon_supercorsa_pro.jpg

 

cam 290E/set cu DOT2009

Link to comment
Share on other sites

ma gndesc acum sa iau continental force sm

 

Are dreptate Thomas, s-ar putea ca mai potrivite sa fie cauciucuri normale de vitezana, gen Bridgestone BT020, BT090, sau chiar Michelin Pilot Road / Pilot Power.

Vezi si tu pe forumuri de XTX care sunt cauciucurile preferate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...