nuka Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 Bun...Poate o furca stramba sa impiedica plecarea la intrunire? Lamuriti-ma si pe mine, ca-s in pom...Pliiiiiiiiiiizzz...S-a desfacut motocicleta si asta a fost constatarea: e furca un pic stramba...amortizoarele s-au schimbat...E chiar atat de rea faza cu furca???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 La viteze mari orice imperfectiune poate da comportamente aiurea. Voblaj, "tras" stinga-dreapta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuka Postat Iunie 29, 2006 Autor Share Postat Iunie 29, 2006 Asta cu tras stanga-drepata am inteles-o si io...se poate merge mai incet...dar... vreau la constanta...si plus de asta, astia ziceau ceva de ulei, ca ar curge nush de ce, si asta cred ca e mai rau...Doamne, o ratez si p-asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 Problemele apar nu la mers in linie drepta si cu viteza constanta. Apar cand rulezi pe denivelari cand franezi sa zic un pic mai tare, iar de frana de urgenta nu poate fii vorba sa se comporte cum trebuie. As ca e pe pielea ta , e riscul tau daca vrei sa-l asumi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuka Postat Iunie 29, 2006 Autor Share Postat Iunie 29, 2006 Uof, ce ma descurajati...ca dau telefoane in disperare, cica poate sa dea cu ulei, sa curga nemernicul pe disc, si la frana sa nu tina si sa aluneci, pana mea...Thanks for support. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 depinde cat de stramba este. de preferat ar fi sa o indrepti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 Nu e bine deloc ce spui. Las-o acasa, pina o faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuka Postat Iunie 29, 2006 Autor Share Postat Iunie 29, 2006 pai..pai...pai...nu se poate indrepta...fie plec asa, fie nu plec, ecuatia e simpla,...se indreapta=schimba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 sunt amortizoarele strambe? sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 De mers se poate merge cu orice rasnita, s-au vazut destule exemple, se poate merge cu furca stramba (RAU ! ) , cu toata motocicleta stramba, cu rotile 8, cu franele varza, cu amortizoarele goale de ulei,cu joc in directie, cu joc in roti, fara lumini, cu gumle ajunse la panza, etc, etc. Problema care se pune e cat de bun esti ca pilot si cat de mult esti dispus sa risti Problemele astea de "bicicleta" devin cu atat mai grave cu cat mergi mai tare, de ex poti merge mult si bine cu viteze normale pt ro gen pana in 100 cu furca stramba/rotile nealiniate, fara sa se intample nimic rau, te obisnuesti cu fierul, dar in momentul cand fugi cu 200 orice imperfectiune te poate trimite in pom, chiar si o setare nasoala la suspensii intr-o zona cu denivelari usoare in asfalt . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_evil Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 Eu am avut un amortizor putin miscat spre stanga si m-am facut praf intro curba a intrat urat in voblaj si am pierdut directia, deci eu unul as lasao acasa si as pleca pe jos mai ramai si pieton sau doamne fereste.... Eu unul am invatat problemele la direstie nu sunt de joaca si de trecut cu vederea.Bafta si ai grija!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuka Postat Iunie 29, 2006 Autor Share Postat Iunie 29, 2006 Nu cred ca uleiul pe disc tine are de-a face cu indemanarea pilotului...Nasol moment, fix cu doua zile inainte de constanta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 Nu cred ca uleiul pe disc tine are de-a face cu indemanarea pilotului...Nasol moment, fix cu doua zile inainte de constanta... Ba are a face, cu indemanarea si cu inconstienta pilotului. Cine nu a mers cu o comunista inainte sau o japoneza din 900 toamna numai rupturi si carpeli, nu are de unde sa stie . Ia inchipuitiva o motocicleta care franeaza din fabrica (,) ca si cand ar avea ulei pe disc in permanenta Stiu om care alerga cu furca stramba de nu ma puteam tine de el in serpentine, o vara intreaga fara nici un evniment...stiu ca nu e un exemplu de urmat dar nu inseamna ca nu se poate. Stiti cum e a ai joc in spitele si butucul rotii spate incat motocicleta sa "vireze" singura si cu spatle pe curbe? Mai mult, nu stiu cati dintre voi, cu o motocicleta ok si mult mai puternica, s-ar fi putut tine de pilotul ala pe serpentine P.S. Bineinteles ca si eu iti recomand sa stai acasa, e mai bine pntru siguranta ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuka Postat Iunie 29, 2006 Autor Share Postat Iunie 29, 2006 Ba are a face, cu indemanarea si cu inconstienta pilotului. Cine nu a mers cu o comunista inainte sau o japoneza din 900 toamna numai rupturi si carpeli, nu are de unde sa stie . Ia inchipuitiva o motocicleta care franeaza din fabrica (,) ca si cand ar avea ulei pe disc in permanenta Stiu om care alerga cu furca stramba de nu ma puteam tine de el in serpentine, o vara intreaga fara nici un evniment...stiu ca nu e un exemplu de urmat dar nu inseamna ca nu se poate. Stiti cum e a ai joc in spitele si butucul rotii spate incat motocicleta sa "vireze" singura si cu spatle pe curbe? Mai mult, nu stiu cati dintre voi, cu o motocicleta ok si mult mai puternica, s-ar fi putut tine de pilotul ala pe serpentine Bun baiat...bravo lui, eh, asta e o hayabusa...si puternica, a naibii...furca fatza stramba...nush cat de stramba...e suficient ca e stramba...si a indurat o groaza de accidente la viata ei...si acum...sunt foarte suparata...vin cu trenu'??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 eh, asta e o hayabusa...si puternica, a naibii...furca fatza stramba...nush cat de stramba...e suficient ca e stramba...si a indurat o groaza de accidente la viata ei...si acum...sunt foarte suparata...vin cu trenu'??? Mig fara aripi, pot sa zbor pana la Cta ? Vino cu trenul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 Faza asta parca e din ciclul "Intrebare la radio Erevan" I: Se poate merge cu o Hayabusa cu furca stramba de la Bucuresti pana la Constanta si inapoi? R: Da, se poate, dar numai cu trenul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuka Postat Iunie 29, 2006 Autor Share Postat Iunie 29, 2006 Mig fara aripi, pot sa zbor pana la Cta ? Vino cu trenul vai ce urat suna....vin cu trenu' la intrunire.. drumu' era tot farmecul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuka Postat Iunie 29, 2006 Autor Share Postat Iunie 29, 2006 uof, inca i se monteaza carenele...dragutza de ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 poti merge cu furca stramba (sau chiar in stare proasta / foarte proasta) dar tre sa respecti 2 conditii: 1 - inainte de a pleca la drum lung dai o tura in care incerci sa ajungi controlat in toate situatiile pe care le poti intalni pe drum (franari, smucituri, curbe, drum prost) 2 - pe drum pastrezi o viteza decenta si nu bruschezi, te feresti de situatii limita. viteza legala e o idee buna. scopul primei actiuni e de a te obijnui cu noul mod de a reactiona al motoretei. stiu ce vb pt ca furca la comunista mea e in stare nasoala (nu o sa iti vina sa crezi ce jocuri am la ea) dar totusi pot mentine in siguranta 90 - 100 la drum si 80 - 90 in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho_21 Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 Stai pe curu tau. Se rupe ceva o sa blestemi ziua in care te-ai urcat... sau mai rau... nu o sa blestemi nimic... Doamne... schimba naibii furca aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuka Postat Iunie 30, 2006 Autor Share Postat Iunie 30, 2006 Stai pe curu tau. Se rupe ceva o sa blestemi ziua in care te-ai urcat... sau mai rau... nu o sa blestemi nimic... Doamne... schimba naibii furca aia! O sa se schimbe ea...Vin cu trenu'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 Da' nu era frumos sa ne spui din start ca de fapt nici nu ai motoreta, de aia vii cu trenu' ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuka Postat Iunie 30, 2006 Autor Share Postat Iunie 30, 2006 Da' nu era frumos sa ne spui din start ca de fapt nici nu ai motoreta, de aia vii cu trenu' ? Esti nebun...trebuia sa vin cu un prieten care nu prea mai vine deloc, fiindca are chestia aia...la motor...hai ca m-am suparat. merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 Bun...Poate o furca stramba sa impiedica plecarea la intrunire? Lamuriti-ma si pe mine, ca-s in pom...Pliiiiiiiiiiizzz...S-a desfacut motocicleta si asta a fost constatarea: e furca un pic stramba...amortizoarele s-au schimbat...E chiar atat de rea faza cu furca???? Si furca mea este putin stramba iar la 170km/h am intrat in voblaj din cauza asfaltului... o mica denivelara acolo unde trebuia... dar si azi merg cu ea... iar ultima iesire pe A2 a fost cu viteza intre 160-245km/h Ti-as recomanda sa nu treci de 100km/h (daca este stramba putin) si sa NU iei mainile (sau mana) de pe ghidon si in tot timpul sa fi constient ca oricand poti intra in voblaj. NU TE LUA LA INTRECERE CU ALTI MOTOCICLISTI, AUTOMOBILE, AUTOCAMIOANE etc. Iar daca Doamne fereste intrii in voblaj... nu te speria... ci incearca sa mentii viteza (nu frana, nu lasa in frana de motor, nu-ti schimba pozitia pa moto, eventual accelereaza mult pentru a usura fata) si voblajul o sa se termine, iar tu vei transpira instant. Uneori pasiunea de a merge pe moto este foarte mare incat riscurile pe care le putem avea sunt diminuate la minim. Cine este pasionat cu adevarat stie despre ce vorbesc. Prudenta si drum bun! Iar daca iti indrepti furca... mergi si verifico pe strung... nu te baza de vorbe. Drum bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuka Postat Iunie 30, 2006 Autor Share Postat Iunie 30, 2006 Iar daca iti indrepti furca... mergi si verifico pe strung... nu te baza de vorbe. Drum bun Nu era motoru' meu si m-au atacat baietii ...sa si-o schimbe cand o vrea...nimic nu poate vorbi omu' serios aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.