Altair Postat Iulie 2, 2006 Share Postat Iulie 2, 2006 Cel mai tare test de gen facut de 16 jurnalisti reprezentand 14 reviste moto din intreaga lume ce au ales regina anului 2006. Clasificari pe punctaje complexe, toti jurnalistii conducand toate modelele) Categoria Supersport (patru sau trei cilindri cu cca 600 cmc) 1. Triumph Daytona 675 (cu 10 din cei 16 jurnalisti cu cel mai bun timp) 82 pct 2. Yamaha YZF-R6 (4) 47 pct 3. Suzuki GSX-R 600 (1) 35 pct 4. Kawasaki ZX-6 R (1) 21 pct 5. Honda CBR 600 RR (0) 15 pct Categoria Superbike (patru in linie 1 litru) 1. Kawasaki ZX-10R (5) 69 pct 2. MV Agusta F4 1000 R (7) 57 pct - totodata si cea mai rapida pe circuit 3. Suzuki GSX-R 1000 (2) 43 pct cu o jumatate de secunda mai rapida la cel mai bun timp fata de urmatoarea clasata 4. Yamaha YZF R1 (2) 43 pct 5. Honda CBR 1000 RR (0) 16 pct Categoria Maxisport (ce-a fost odata superbike - doi cilindri la 1 litru si patri cilindri max 750 cmc) 1. Aprilia RSV Mille R Factory (6) 72 pct 2. Suzuki GSX-R 750 (7) 53 pct 3. Ducati 999 S (2) 21 pct Clasament Final 1 Aprilia RSV 1000 R Factory (3) 76 Cel mai bun timp 1min52sec514 Media celor mai buni 6 timpi 1min53sec906 Kawasaki ZX 10 R (3) 63 Cel mai bun timp 1min52sec940 Media celor mai buni 6 timpi 1min54sec134 Triumph Daytona 675 (0) 17 Cel mai bun timp 1min52sec993 Media celor mai buni 6 timpi 1min54sec569 Triump Daytona 675 revelatia acestui test facut pe Jerez in Spania toate motocicletele fiind strict STOC, incaltate toate cu aceleasi gume - Dunlop Sportmax Qualifier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Iulie 2, 2006 Share Postat Iulie 2, 2006 (editat) Pentru mine e de neinteles cum in majoritatea testelor de motociclete de strada puterea si timpii scosi pe circuit sunt factorii de decizie. Sigur daca vrei o motocicleta de circuit astea sunt lucrurile care conteaza, dar in cazul asta datele privind motocicletele stock sunt in mare parte irelevante. Din punctul asta de vedere jurnalistica de motociclism este mult sub cea auto. Este mai teribilista daca pot spune asa si prezinta foarte rar lucrurile care chiar conteaza in condusul de zi cu zi, nu pe circuit. De exemplu nu am vazut precizat in vreun review de pana acum portbagajul unei motociclete. Desigur nu este la fel de important ca la masini, dar pana si in cazul unui supersport parca tot ai vrea sa ai unde sa tii un spray de pana, o sticla de suc si o pelerina de ploaie nu? Sau alt exemplu: ma intrebam zilele astea cum e sa stai pe locul din spate al unui CBR 600 RR vara la temperaturi mari direct deasupra tobei finale de dragul unui coeficient aerodinamic insesizabil redus... Editat Iulie 2, 2006 de Silenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bitza Postat Iulie 2, 2006 Share Postat Iulie 2, 2006 Pentru mine e de neinteles cum in majoritatea testelor de motociclete de strada puterea si timpii scosi pe circuit sunt factorii de decizie. Ca sa-ti raspund exact, pe cine intereseaza sa-si cumpere un Super Sport, il intereseaza fix aceste lucruri mentionate mai sus - viteza medie cea mai buna, top speed, etc. Si nici pe departe confortabilitatea, spatiul pt bagaje etc. Daca pe tine aceste lucruri te incanta, atunci probabil ca nu ai de ce sa-ti cumperi un Super sport ca al tau un Suzki 600R, ci mai degraba un Enduro/Naked/Touring. nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Iulie 2, 2006 Autor Share Postat Iulie 2, 2006 Te-ai gandit vreodata la o motocicleta cu atas? Sunt destule oferte. In ceea ce priveste jurnalismul, timpii respectivi sunt scosi de respectivii jurnalisti. Respect. Despre masini in ultima vreme isi da oricine cu parerea. Ce conteaza in acest test sunt performantele si pe lange ele ergonomicitatea mobrelor, adica gradul de oboseala care este indus de aceste teste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iulie 2, 2006 Share Postat Iulie 2, 2006 In mare parte sunt de acord cu Silenti. Sunt lucruri mai importante care afecteaza pilotul de motocicleta sport(ca el isi da seama sa nu) decat timpii scosi pe un circuit. Testele astea sunt marketing pur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Iulie 2, 2006 Share Postat Iulie 2, 2006 Ca sa-ti raspund exact, pe cine intereseaza sa-si cumpere un Super Sport, il intereseaza fix aceste lucruri mentionate mai sus - viteza medie cea mai buna, top speed, etc. Si nici pe departe confortabilitatea, spatiul pt bagaje etc. Daca pe tine aceste lucruri te incanta, atunci probabil ca nu ai de ce sa-ti cumperi un Super sport ca al tau un Suzki 600R, ci mai degraba un Enduro/Naked/Touring. nu? Nu. Am vrut si mi-am cumparat un supersport. Am vrut puterea, ciclistica, greutatea scazuta, si tot ce mai inseamna supersport. Dar astea le au cam toate modelele. Pe strada diferentele de performanta intre supersporturi poate fi considerata pur si simplu zero. Pe de alta parte diferenta intre a avea dureri de spate/incheieturi/picioare dupa 15 minute sau dupa 3 ore, sau cea intre a-ti lua foc fundul de la finala de sub sa (nu stiu, asa este la CBR 600 RR?) si a nu-ti lua, intre a avea unde sa bagi niste chestii utile si a nu avea, etc, este uriasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Iulie 2, 2006 Share Postat Iulie 2, 2006 Voi uitati un lucru. Testul asta nu-i facut pentru informarea romanilor. Pe aia-i doare in pilozitatea anala de ce-i intereseaza pe romani. Testul a fost facut pentru cei care n-au nevoie sa-si taie din genunchi sa se carpeasca in tur vreme de 4 ani pentru a-si returna imprumutul. A fost facut pentru cei ce vor a o doua/treia/x-a motocicleta pentru a merge la, you guessed it, trackday. Romania nu-i buricul pamantului. E mai degraba unghiadeladegetulmicalpicioruluistang a pamantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iulie 2, 2006 Share Postat Iulie 2, 2006 Voi uitati un lucru. Testul asta nu-i facut pentru informarea romanilor. Pe aia-i doare in pilozitatea anala de ce-i intereseaza pe romani. Testul a fost facut pentru cei care n-au nevoie sa-si taie din genunchi sa se carpeasca in tur vreme de 4 ani pentru a-si returna imprumutul. A fost facut pentru cei ce vor a o doua/treia/x-a motocicleta pentru a merge la, you guessed it, trackday. Romania nu-i buricul pamantului. E mai degraba unghiadeladegetulmicalpicioruluistang a pamantului. Ce-i drept... Da parca teste d-astea s-au facut si la noi. Sau cu alte cuvinte, nu ar fi utile niste teste pt romani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Iulie 2, 2006 Share Postat Iulie 2, 2006 Da parca teste d-astea s-au facut si la noi. Sau cu alte cuvinte, nu ar fi utile niste teste pt romani? Am vaga suspiciune ca testele publicate la noi au fost traduceri ale unor teste 'straine'. Cat despre utilitatea unor astfel de teste... Exista si nu prea, dat fiind ca majoritatea romanilor isi cumpara SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Iulie 2, 2006 Autor Share Postat Iulie 2, 2006 Testele astea sunt publicate in urmatoarele reviste In Moto si Motosprint Italia MCN adica Motorcycle News Marea Britanie Bike Elvetia Motociclismo Mexic AMCN Australia Cycle World USA Moto Grecia Motociclismo Portugalia PS si Motorrad Germania Motociclismo Spania Kicxstart Olanda Motorcyclist Japonia si nu numai. Celelalte preiau materialele de la jurnalistii prezenti, la o adica doar traducandu-le. Nu vad nici o problema. Testele au fost sustinute de producatorii prezenti si de Dunlop Nici una din reviste din nici o tara nu ar avea resursele sa tina singure o astfel de actiune. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iulie 2, 2006 Share Postat Iulie 2, 2006 Un singur lucru mi se pare foaaarrrrteeeee ciudat:cum de gsxr750 s-a clasat in fata lui 999 ,cand anul trecut 999 l-a facut chiar pe gsxr1000?!?!? ...voua nu vi se pare ciudat ,adica in fata unui 1000 iese in fata ,dar in fata unui 750 iese in urma lui?!!?...nu e ciudat?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Iulie 2, 2006 Autor Share Postat Iulie 2, 2006 Nu mai mira pe nimeni Silviu ca tie ti se pare ciudat. 999S este acelasi de trei ani cel putin pe cand si Mille R si Gixxerul de 750 sunt NOI. Iata rezultatele de anul trecut Mastre Bike 2005 The finalists were: Supersport: Honda CBR 600 RR Kawasaki ZX-6R Suzuki GSX-R 600 Triumph Daytona 650 Yamaha YZF-R6 Superbike: Honda CBR 1000 RR Kawasaki ZX-10R MV Agusta F4 1000 S Suzuki GSX-R 1000 Yamaha YZF-R1 Maxisport: Aprilia RSV Mille Factory Ducati 999 S Suzuki GSX-R 750 MASTER BIKE Finals Kawasaki ZX-6R Ducati 999 S Kawasaki ZX-10R 10 of the 15 test riders scored the fastest lap on the ZX-6R ! SUPERSPORT (Temps / Points) Honda CBR 600 RR 1'44"949 - 45 3º Kawasaki ZX-6R 1'44"572 - 73 1º Suzuki GSX-R 600 1'45"758 - 23 Triumph Daytona 650 1'46"100 - 16 Yamaha YZF-R6 1'44"088 - 65 2º SUPERBIKE (Temps / Points) Honda CBR 1000 RR 1'43"783 - 19 Kawasaki ZX-10R 1'42"672 - 67 1º MV Agusta F4 1000 S 1'43"469 - 44 3º Suzuki GSX-R 1000 1'43"383 - 37 Yamaha YZF-R1 1'42"833 - 57 2º MAXISPORT (Temps / Points) Aprilia RSV Mille Factory 1'43"810 - 33 2º Ducati 999 S 1'43"559 - 81 1º Suzuki GSX-R 750 1'43"945 - 30 3º FINALE (Chronos) MOTOCICLISMO Kawasaki ZX-6R 1'45"936 Ducati 999 S 1'44"604 Kawasaki ZX-10R 1'43"823 FINALE (Temps / Points) Kawasaki ZX-6R 1'44"077 - 16 3º Ducati 999 S 1'42"436 - 55 2º Kawasaki ZX-10R 1'42"315 - 97 1º Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iulie 2, 2006 Share Postat Iulie 2, 2006 Bun!..deci ,cum dracu s-a facut ca 999 sa fie batut de 750 dar sa dea bataie celui de 1000?!?! O fi abia proaspat lansat acum 750 ,dar anul trecut era proaspat lansat cel de 1000 si totusi l-a batut 999.Nu ii contest victoria ,doar imi pun un semn de intrebare ,cum naiba a castigat 999 in fata celui de 1000(care il bate pe NOUL 750 lejer) si cum a pierdut 999 in fata lui 750?! Atata tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Iulie 2, 2006 Share Postat Iulie 2, 2006 Pilot mai bun/familiarizat mai bine cu motoreta, setari mai "nimerite", hu chen sei ? Din cate stiu multe moto noi au ECU autoadaptiv, care-i bun daca motorul e proprietate personala, insa poate face figuri daca motoreta-i data din mana-n mana (pana-n fund la taxatoare buhaha). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Iulie 3, 2006 Share Postat Iulie 3, 2006 Pentru mine e de neinteles cum in majoritatea testelor de motociclete de strada puterea si timpii scosi pe circuit sunt factorii de decizie. e pur si simplu marketing. un procent covarsitor din target este sub 25 de ani. acest public (de regula) poate fi manipulat cu ciocolata perfect. sunt BANI adevarati pe masa si deci se scoate in evidenta numai ce i-ar interesa clar pe "impatimiti". cine e naivu care-si imagineaza ca gigantul economic japonez sau italian a scos pe piata un produs pt pista ?? sa fie sanatos si succes la bac ! "supersporturile" lor sunt pentru strada, cu caracter sportiv, true, dar pana la pista mai e mult ! de la an la an tot mai rotunjesc un far, o oglinda, tot mai scad un kilogram si mai adauga un calut dar un motoGP de 500cmc de acum 10 ani rupe (inca) orice supersport stock de azi. si totusi marketingul vinde produsu si aduce banu. daca nu te-ar face sa crezi ca esti un mic vale_rosi iar testele s-ar face intre paris si beijing, mergand zeci de mii de km pe toate felurile de drumuri si temperaturi, ce s-ar mai vinde afara de tancuri ??? acest tip de motocicleta, supersportul, nu poate lipsi de pe piata. are locul lui definit intre dakar si sachsenring. este un compromis nu o solutie specializata !! are faruri si sa pt pasager, toba antizgomot si cauciucuri normale, tripmetre si keie de contact, semnale si claxon. este o motocicleta conceputa pt uzul pe strada, in trafic, in oras sau intre orase, pe serpentine si autostrazi dar nu numai. setezi amortizorul mai moale si merge si sus de la vidraru la balea, fara probleme, stiu ce spun ! nu sunt singurul care face turing pe supersport. daca ai o statura potrivita, tendoane bune si esti inimos, te obisnuiesti rapid cu pozitia si mananci kilometri pe paine oricum ai kef, rapid sau lent, accelerand dement sau lejer ca briza ... cunosti ce ai sub fund si doar tu le ingadui celorlalti sa te depasasca cu marinimie (sau nu). eu am ales supersport tocmai fiindca NU este de pista ci de strada. insa intre modelele de supersport m-ar fi ajutat MULT mai bine sa aleg niste review-uri mai destepte. ca gixxeru are x (discutabili) cai in plus sau ca ninja se apleaca 2 mm mai mult pe curba la 260kmh .. e IRELEVANT ! in conditiile de pista si de piloti adevarati (kiar si ziaristi cu semicalificare de piloti), totul e distorsionat ! tot supersport mi-as fi luat, insa daca in teste scriau despre cum (si cand) iti mai simti mainile dupa un rezervor consumat fara oprire, sau care model amelioreaza pozitia pasagerului, care model are o gama mai cuprinzatoare de aftermarketuri, care e mai scump in intretinere, etc .. m-ar fi ajutat MULT mai mult la alegere ! HOWGH ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoneS Postat Iulie 3, 2006 Share Postat Iulie 3, 2006 Marketing 100% Keep safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Iulie 4, 2006 Share Postat Iulie 4, 2006 De acord cu restu' lumii care spune ca este un test de marketing, ceea ce a observat Silviu este foarte adevarat si ciudat in acelasi timp, metodologia de acordare a punctajului mai trebuie modificata Adevaratele teste le poate face pilotul profesionist, care a incercat multe modele dintr-o clasa, dar si atunci intervine o perspectiva subiectiva in acordarea punctajului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Iulie 4, 2006 Autor Share Postat Iulie 4, 2006 Orice are legatura cu productia sau cu vanzarile este marketing. Jurnalistii astia sunt piloti profesionisti inainte de a fi jurnalisti. A contat foarte mult ergonomia si gradul de oboseala indusa la acordarea punctelor. Ceea ce v-am oferit sunt doar rezultatele sintetice cele mai relevante pentru un speedbike. De punctat s-au punctat insa dupa grile de pagini intregi. Si bineinteles ca intervine subiectivismul, ca la orice juriu. Cifrele insa "nu minte" Testele si impresiile sunt descrise pe parcursul a 45 de pagini in revista INMOTO. @MVTarts aceste teste ar trebui sa ajute exact pe cei ca tine care sunt nehotarati intre un triple 675 si un R6 Nu au rol de lege ci au un scop consultativ. De exemplu pe mine m-a frapat diferenta extrem de mica intre 675 si ZX10R sau Mille R Factory. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Iulie 4, 2006 Share Postat Iulie 4, 2006 Jurnalistii astia sunt piloti profesionisti inainte de a fi jurnalisti. Fie si numai doarece iti trebuie ceva experienta pentru a tine sub control una din alea pe un circuit adevarat, la viteze considerabile. De exemplu pe mine m-a frapat diferenta extrem de mica intre 675 si ZX10R sau Mille R Factory. Daca circuitul pe care s-au organizat testele a fost unul puternic virajat, diferentele de putere n-au avut pondere asa de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostfacerider Postat Iulie 4, 2006 Share Postat Iulie 4, 2006 Bun!..deci ,cum dracu s-a facut ca 999 sa fie batut de 750 dar sa dea bataie celui de 1000?!?! O fi abia proaspat lansat acum 750 ,dar anul trecut era proaspat lansat cel de 1000 si totusi l-a batut 999.Nu ii contest victoria ,doar imi pun un semn de intrebare ,cum naiba a castigat 999 in fata celui de 1000(care il bate pe NOUL 750 lejer) si cum a pierdut 999 in fata lui 750?! Atata tot Chestie de pilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Nici una din reviste din nici o tara nu ar avea resursele sa tina singure o astfel de actiune. Parerea mea. Corect. Publicarea Master Bike-ului 2006 in Univers Moto (nr.8- tradus-adaptat din MOTORRAD) speram sa fie totusi utila, macar unora dintre voi. Cu riscul de a fi din nou balacariti pt. asa-zisul "copy-paste" Toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 totusi ce e cu daytona? m-a pus putin pe ganduri si e si frumusica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Pai, erm... Ce sa fie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Iulie 17, 2006 Autor Share Postat Iulie 17, 2006 totusi ce e cu daytona? m-a pus putin pe ganduri si e si frumusica... Si e usoara si are trei cilindri si are cuplu peste tot si are o dotare de exceptie si suna bestial si e la doar cateva zecimi de big boys. Daca ar fi sa am nevoie de motor acum as lua-o. Au scos-o insa prea tarziu. Bella era deja flancata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 N-as zice ca-i mai usoara. Nu indeajuns incat factorul asta sa faca singur o diferenta notabila in performante. Principalul motiv as zice ca e cuplul (posibil si o cutie bine inchegata), combinat cu aerodinamica uun pic mai buna decat celelalte. E binecunoscut faptul ca e ceva mai ingusta decat restul motocicletelor de 600 (datorita lipsei celui de-al patrulea cilindru). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.