Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Vizitator george05
Cu asta noul am facut un drum de la cluj pana la buc, cand am luat-o, si "sincer" erau cam 6 viteze cand le-am numarat.

Acum baietzii daca au zis ca sunt doar 5 ... am devenit suspect, si tot nu-mi venea sa cred ce vedeam scris aici... din ce in ce mai des.

Ms, de lamurire!

 

Am manualul ala mic de intretinere, l-am luat odata cu actele motorului... dar este in italiana, si mai am si manual de reparatii.... tot in italiana

 

Deci, oricare dintre ele daca le ai in engleza, vreau in intregime - si raman si dator :P

Ulei am vazut in unele date tehnice scris 3.5L, in altele 2.8L - si ambele valori daca il schimbi cu tot cu filtru... sunt putin confuz deocamdata.

 

Daca poti si vrei sa-mi trimiti cartulia aia scanata ... adresa mea de email este buleteion@yahoo.com

 

Ms. anticipat!!!

 

m-am dat si eu cu ala al lui cristigh,insa nu mai tin minte daca eu personal i-am numarat vitezele.stiu ca faceam misto de el ca are numai 5 trepte..si cam atat.acuma am bagat un ochi pe net,si scrie clar:gearbox-6 speed :P .........oricum,si eu am patit asa primele 2 saptamani dupa ce am luat hornetul asta.puteam sa jur ca am numai 5 trepte :P ...dart s-au dovedit a fi 6 pana la urma :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu asta noul am facut un drum de la cluj pana la buc, cand am luat-o, si "sincer" erau cam 6 viteze cand le-am numarat.

Acum baietzii daca au zis ca sunt doar 5 ... am devenit suspect, si tot nu-mi venea sa cred ce vedeam scris aici... din ce in ce mai des.

Ms, de lamurire!

 

Am manualul ala mic de intretinere, l-am luat odata cu actele motorului... dar este in italiana, si mai am si manual de reparatii.... tot in italiana

 

Deci, oricare dintre ele daca le ai in engleza, vreau in intregime - si raman si dator :kiss:

Ulei am vazut in unele date tehnice scris 3.5L, in altele 2.8L - si ambele valori daca il schimbi cu tot cu filtru... sunt putin confuz deocamdata.

 

Daca poti si vrei sa-mi trimiti cartulia aia scanata ... adresa mea de email este buleteion@yahoo.com

 

Ms. anticipat!!!

O să scanez Âşi uploadez pe FTP ( unde sunt tutoriale moto ) - te voi ține la curent.

DeÂşi la Craiova ajung Âşi mâine ( 02.11.2009 ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05
Pentru imprimarea tricourilor, am gasit asta /index.php?showtopic=341955.

Se mai inscrie careva sau dam drumu la ele?

 

si totusi,care e forma finala a tricoului?a facut-o careva sa o vada si "ala care e de unde se agata harta-n cui"(cum ar zice cineva "drag" mie)? :kiss: ....avand in vedere ca eu nu pot sa ma intalnesc cu voi,pune-ti va rog aici forma finala care va iesi "pe linia de productie" sa stiu si eu ce cumpar.multumesc

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hallo

 

...se pare ca discurile de frana pe fata se cer schimbate.

Imi puteti spune de unde procura unele la un pret accesibil.....

Ce am gasit eu sunt prin UK si pretul +transportul e undeva pe la 300 lire

 

Va multumesc anticipat pt ajutor

 

pe louis.de am vazut eu acum ceva timp... dar destul de scumpicele... si vezi ca pretul acolo este pe bucata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Incepand de azi sunt fericitul posesor al unui Hornet din 2006. Toate bune si frumoase pana la momentul in care am adus-o la munca. Am lipsit o ora de langa ea si cand m-am intors am constatat ca nu mai porneste. La mecanica unei motociclete nu ma pricep, dar comparandu-i simptomele cu cele de la o masina mi se pare ca suna ca si cum ar fi inecata atunci cand incerc sa o pornesc. Exista posibilitatea ca inteligentii mei colegi sa fi tras de gaz si motocicleta sa se fi inecat?

 

As aprecia niste raspunsuri! va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Incepand de azi sunt fericitul posesor al unui Hornet din 2006. Toate bune si frumoase pana la momentul in care am adus-o la munca. Am lipsit o ora de langa ea si cand m-am intors am constatat ca nu mai porneste. La mecanica unei motociclete nu ma pricep, dar comparandu-i simptomele cu cele de la o masina mi se pare ca suna ca si cum ar fi inecata atunci cand incerc sa o pornesc. Exista posibilitatea ca inteligentii mei colegi sa fi tras de gaz si motocicleta sa se fi inecat?

 

As aprecia niste raspunsuri! va multumesc!

 

 

Felicitari pentru motor.

Din pacate eu am modelul vechi pe carburatie si nu prea stiu cu ce se mananca astea noi pe injectie dar cateva sfaturi generale tot ti-as da.

1. Daca l-ai innecat lasa-l o perioada 1-2 ore pina se evapora benzina in exces (eu ma si plimbam cu ea scoasa din viteza cativa metri inainte si inapoi)

2.In cazul meu caut o vale sau pe cineva care sa ma impinga.(nu stiu daca astea pe injectie pornesc impinse)

3. Daca nici 1 nici 2 n-au mers ii schimb bujiile.

 

Grija mare sa nu dai mult la demaror ca daca se consuma bateria nu mai porneste nici cu slujbe. Am impresia ca atunci cand e bateria moarta nici daca o impingi nu mai arunca aprinderea scanteie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru motor.

Din pacate eu am modelul vechi pe carburatie si nu prea stiu cu ce se mananca astea noi pe injectie dar cateva sfaturi generale tot ti-as da.

1. Daca l-ai innecat lasa-l o perioada 1-2 ore pina se evapora benzina in exces (eu ma si plimbam cu ea scoasa din viteza cativa metri inainte si inapoi)

2.In cazul meu caut o vale sau pe cineva care sa ma impinga.(nu stiu daca astea pe injectie pornesc impinse)

3. Daca nici 1 nici 2 n-au mers ii schimb bujiile.

 

Grija mare sa nu dai mult la demaror ca daca se consuma bateria nu mai porneste nici cu slujbe. Am impresia ca atunci cand e bateria moarta nici daca o impingi nu mai arunca aprinderea scanteie.

 

 

din pacate nu am citit mesajul tau si i-am dat pana a cedat bateria. nu de tot, dar e aproape gata. e ok daca ii dau curent de la masina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru motor.

Din pacate eu am modelul vechi pe carburatie si nu prea stiu cu ce se mananca astea noi pe injectie dar cateva sfaturi generale tot ti-as da.

1. Daca l-ai innecat lasa-l o perioada 1-2 ore pina se evapora benzina in exces (eu ma si plimbam cu ea scoasa din viteza cativa metri inainte si inapoi)

2.In cazul meu caut o vale sau pe cineva care sa ma impinga.(nu stiu daca astea pe injectie pornesc impinse)

3. Daca nici 1 nici 2 n-au mers ii schimb bujiile.

 

Grija mare sa nu dai mult la demaror ca daca se consuma bateria nu mai porneste nici cu slujbe. Am impresia ca atunci cand e bateria moarta nici daca o impingi nu mai arunca aprinderea scanteie.

 

Salut si felicitari si din partea mea pentru achizitie. Ce culoare este motorul... este cel portocaliu?

Motorul este tot pe carburatie, nu are nici o treba cu injectia. Daca au tras colegii de acceleratie nu se ineaca.

Daca ai incercat sa-l pornesti fara soc, la cat este de frig afara .... l-ai inecat singur. Dai socul la locul lui (pe zero) si dai la automat de doua trei ori pana ce mananca toata benzina din carburatoare, dupa care tragi de soc si cu acceleratia putin trasa dai iar la automat....

 

Asa se face cand se ineaca, si de-acum sti ca asa se porneste carburatia, indiferent de vreme... daca motorul s-a racit, totdeauna tragi socul si tragi putin de acceleratie dupa care apesi start-er-ul.

 

Bafta si sa ai parte de ea fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa-i dai curent daca ai cabluri din alea.

Daca n-ai pornit-o cu soc pe vremea asta mai mult ca sigur ca de aceea s-a innecat.

Daca te plictisesti poti incerca si metoda impinsa ca e fun :kiss:

Oricum prima oara cand am innecat-o pe a mea chiar a doua zi dupa ce o luasem am pornit-o abia dupa 3 zile de chin si schimbatul bujiilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05
Salut si felicitari si din partea mea pentru achizitie. Ce culoare este motorul... este cel portocaliu?

Motorul este tot pe carburatie, nu are nici o treba cu injectia. Daca au tras colegii de acceleratie nu se ineaca.

Daca ai incercat sa-l pornesti fara soc, la cat este de frig afara .... l-ai inecat singur. Dai socul la locul lui (pe zero) si dai la automat de doua trei ori pana ce mananca toata benzina din carburatoare, dupa care tragi de soc si cu acceleratia putin trasa dai iar la automat....

 

Asa se face cand se ineaca, si de-acum sti ca asa se porneste carburatia, indiferent de vreme... daca motorul s-a racit, totdeauna tragi socul si tragi putin de acceleratie dupa care apesi start-er-ul.

 

Bafta si sa ai parte de ea fara incidente!

 

pana la faza cu "tragi un pic de acceleratie" sunt de acord cu tine...eu nu trag(pt ca mi-a sugerat mecanicul meu)niciodata de gaz cand pornesc.porneste orice ar fi,motoreta si fara gaz daca e in regula.iar cand e groaznic de frig,o tin in garaj :P .....dar cand e sa o ia din loc,porneste fara sa faca figuri,ori fara soc oricu juma de soc tras.FARA tras de gaz deloc.parerea mea...dar am vazut un lucru:cati oameni atatea tipuri de a porni motoreta: :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa-i dai curent daca ai cabluri din alea.

Daca n-ai pornit-o cu soc pe vremea asta mai mult ca sigur ca de aceea s-a innecat.

Daca te plictisesti poti incerca si metoda impinsa ca e fun :kiss:

Oricum prima oara cand am innecat-o pe a mea chiar a doua zi dupa ce o luasem am pornit-o abia dupa 3 zile de chin si schimbatul bujiilor.

 

 

Multumesc pentru sfaturi, baieti. Cine nu are batrani, sa si cumpere. :P A pornit, cu soc si un pic de impingere. :P Dar am impresia ca o sa va mai bat la cap cu intrebari pana o sa invat tot ceea ce este de invatat la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi, baieti. Cine nu are batrani, sa si cumpere. :P A pornit, cu soc si un pic de impingere. :kiss: Dar am impresia ca o sa va mai bat la cap cu intrebari pana o sa invat tot ceea ce este de invatat la ea.

 

Super. Bine ca a pornit pe vremea asta. Daca mai ai intrebari posteaza-le aici si sigur este cineva prin zona sa-ti raspunda.

 

Eu asa o a innecat-o pe a mea de vreo 2-3 ori. Ma invatase cineva s-o pornesc tragand putin de gaz.

Nu mai fac asa. Mi se pare putin fortat motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super. Bine ca a pornit pe vremea asta. Daca mai ai intrebari posteaza-le aici si sigur este cineva prin zona sa-ti raspunda.

 

Eu asa o a innecat-o pe a mea de vreo 2-3 ori. Ma invatase cineva s-o pornesc tragand putin de gaz.

Nu mai fac asa. Mi se pare putin fortat motorul.

 

 

Aaaa, am uitat sa precizez ceva f importatnt. Eu nu am inca permis, abia pe 11 dau examenul. Motorul l-am luat de pe acum pentru...motivare... Asa ca nu o sa mai am intrebari foarte multa pana nu ma sui pe ea, sa merg un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05
Crash-bar Hornet nou. 89 euroi, montat in curte :P

 

DSC_0113.jpg

 

DSC_0114.jpg

 

moooaammmaaaaa...ce frumoooooos....zici ca e montat in curte?nu mai bine ii lasai pe cei de la honda sa monteze hornetul in fabrica? :P ..sper sa nu sari ca ars,e in gluma :kiss: .....dar vreau sa te intreb ceva.....crash-bar....crash-pad.......nu e cam aglomerata treaba pe acolo?ce logica au ambele,daca nu sunt indisret?ca eu sincer nu am mai vazut ambele tipuri de protectii pe acelasi motor.

 

numai bine :P

 

ps:sper sa nu te superi pe mine,dar eu zic sa ii pui si rollcage :P

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi.....daca stateai in Bucuresti vedeai bicla mea la intalniri. Crash-pad-urile erau mantate inaintea crash-barului (le voi da jos cand vor veni suruburile originale)

 

PS.... ca sa pastrez "atmosfera" ....ei bine, o sa-i montez si doua roti ajutatoare pe bascula :kiss:

Editat de divizia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05
Vezi.....daca stateai in Bucuresti vedeai bicla mea la intalniri. Crash-pad-urile erau mantate inaintea crash-barului (le voi da jos cand vor veni suruburile originale)

 

:P ......din pacate nu stau la bucale,desi era sa raman acolo sa nu mai plec :kiss: .......sper din primavara sa mai particip si eu la cate o intrunire pe la voi asa odata pe luna macar :P .......noah,apoi da-le jos ca prea nu este aer sa respire :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS.... ca sa pastrez "atmosfera" ....ei bine, o sa-i montez si doua roti ajutatoare pe bascula

Bre'...visu' lu' nevasta-mea e sa isi cumpere o Busa , sa ii puna roti ajutatoare si sa se plimbe cu max. 10 km/h pe blvd. Tomis (Constanta), asa ca te asigur ca daca ai face asta sigur ai avea macar un fan. :kiss: .Si pana la urma si "claxonu' " lui George era de mare efect asa ca s-ar putea ca ajutatoarele sa aiba succes. :P

post-32983-1257185921_thumb.jpg

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...