Vizitator george05 Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 întrebare:§1) ce-i aia, prindere gresita? §2) ce-i aia, prindere corecta? raspuns: §1) face poc §2) merge bine, merci deci, daca prinzi chinga de scarita, în niciun caz nu se va tensiona în diagonala (vezi §1) si asta-i cam greu sau prinzi de altceva ... dar ce? ...iarta-mi ignoranta...atunci cam cum a fisurat daca nu ti-e cu suparare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 nu-i ignoranta si nici suparare povestea-nceput prin România si anume pe hârtoape cum se prinde de fata, stie toata lumea si nu-i mare lucrare: se-nfunda furca, se pun chingile si gata la mobrele ce au scaritele ptr. pasager prinde de "codita", nu-i mare problema - chinga se prinde-n orice pozitie fata, spate, diagonala etc. (vorbim de directia de prindere a chingilor) la viespe-i o mica problema: scaritele-s "în consola" si de aici apare problema cu tensionarea-n diagonala poa' sa mearga dar, poa-sa cedeze nervos (ca la mine) din experienta mea, ideal ar fi de am avea un dispozitiv de prins numa roata de spate de remorca si anume în portiunea de jos, ca o brida peste si prin janta foarte important este ca fata sa fie prinsa foarte bine si sa nu joace spatele (codita) poate sa se miste pîn'la loc comanda dar, nu roata asta nu trebe sa sara sper ca m-am facut înteles :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 nu-i ignoranta si nici supararepovestea-nceput prin România si anume pe hârtoape cum se prinde de fata, stie toata lumea si nu-i mare lucrare: se-nfunda furca, se pun chingile si gata la mobrele ce au scaritele ptr. pasager prinde de "codita", nu-i mare problema - chinga se prinde-n orice pozitie fata, spate, diagonala etc. (vorbim de directia de prindere a chingilor) la viespe-i o mica problema: scaritele-s "în consola" si de aici apare problema cu tensionarea-n diagonala poa' sa mearga dar, poa-sa cedeze nervos (ca la mine) din experienta mea, ideal ar fi de am avea un dispozitiv de prins numa roata de spate de remorca si anume în portiunea de jos, ca o brida peste si prin janta foarte important este ca fata sa fie prinsa foarte bine si sa nu joace spatele (codita) poate sa se miste pîn'la loc comanda dar, nu roata asta nu trebe sa sara sper ca m-am facut înteles :-) intrebam cum s-a rupt....ca eu am adus-o vreo 300km pe platforma,prinsa frumos cu roata fata in suport(platforma moto),comprimata furca,trasa funia....fata securizata ...iar spatele a fost prins individual de o parte si de alta cu cate o funie,peste scarite...dupa care o alta funie peste bascula....si nu a nici miscat nu s-au nici fisurat.de aia am zis intial ca s-a facut gresit prinderea si s-a bagat tensiune intr-un singur punct.oricum pt mine a fost ultima data cand am dus moto pe platforma in romania,fiecare groapa imi dadea impresia ca o sa arunce motoru` jos de pe platforma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 (editat) da George, daca prinzi cumva numa de bascula este ideal ... dar cum ca-i prea-n scurt?! eu am mers ceva mai multi Km ... si m-a costat o suta (!) Mesaj completat am gas't ceva interesant Editat Aprilie 3, 2010 de RO-shu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Pun si eu poze noi cu Amantul meu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dreamaster Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Paste fericit si numai bucurii tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Pun si eu poze noi cu Amantul meu: Varianta beta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Becurile de far la Hornetul nou ce tip sunt? H cat? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Hristos a inviat! Macar atata va pot da (deocamdata) in schimbul ajutorului dat: o urare de Paste fericit! In curand, o sa ne si vedem la fata  si o sa dau berile (macar simbolistic), eventual ciocnit un ou... One kid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Intalniri de Hornetisti din lume... http://picasaweb.google.nl/belgianhornetclub http://www.motorcyclenews.com/Administrati...etswarmgallery/ Mesaj completat Cine are de vanzare Bujii CR9EH-9 NGK de vanzare ?! Dati un PM Aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 (editat) Salut stiu ca pe aici sunt hornetisti care au crash pads (sliders) de la T-REX am si eu o intrebare ... sunt oare la fel cele pu Hornetu din 2006 cu cele din 2003 Pc36,fiindca pe ebay vad ca sunt doar pentru Hornet 2004-2006 ? Multumesc mult de ajutor. Mesaj completat Becurile de far la Hornetul nou ce tip sunt? H cat? Merci la pc36 2003 H11 sunt cam scumpe. Editat Aprilie 5, 2010 de ebdesign Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Salut stiu ca pe aici sunt hornetisti care au crash pads (sliders) de la T-REX am si eu o intrebare ... sunt oare la fel cele pu Hornetu din 2006 cu cele din 2003 Pc36,fiindca pe ebay vad ca sunt doar pentru Hornet 2004-2006 ? Multumesc mult de ajutor.Mesaj completat se potrivesc astea de 2003-2006.exact asa am luat si eu de hornet 2006,eu am 2000.deci,cumpara linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 se potrivesc astea de 2003-2006.exact asa am luat si eu de hornet 2006,eu am 2000.deci,cumpara linistit Oooo multumesc, apropo cit a costat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Intalniri de Hornetisti din lume... http://picasaweb.google.nl/belgianhornetclub http://www.motorcyclenews.com/Administrati...etswarmgallery/ Mesaj completat Cine are de vanzare Bujii CR9EH-9 NGK de vanzare ?! Dati un PM Aici iridium http://www.louis.de/_40a7082c6a62826a1d399...tnr_gr=10035100 sau normale http://www.louis.de/_40a7082c6a62826a1d399...tnr_gr=10035000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Oooo multumesc, apropo cit a costat ? 100 ron am dat eu pe ele cu tot cu transport din US Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Acum cateva saptamani am mi s-a rupt cablul de acceleratie in mers. M-am orientat catre cel mai apropiat service, "la Trancanici" pe Energeticienilor, acolo unde mi-au pus un cablu de acceleratie nou, dar nu de Honda. Baiatul de acolo mi-a recomandat sa imi fac comanda de unul original Honda cat mai curand, pentru ca ala pe care mi l-a pus nu o sa ma tine toata vara. Intrebarea mea este: de unde as putea sa imi cumpar un cablu de acceleratie Honda? Aveti idee si cat costa? Multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 (editat) Salutare tuturor! Dupa ce am calarit ultimele 3 sezoane un Hornet 900 (2002), de o luna am schimbat motocicleta. Acum am un Hornet 600 (2002). Nu intentionam sa-l schimb, nu l-am bagat la vanzare, am facut cu el 27 mii km fara nicio problema. Insa un prieten, care cumparase hornetul de 600 de la mine, m-a tot batut la cap sa i-l dau, el fiind ceva mai inalt de statura, statea mai bine pe cel de 900. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa-i pun un ghidon mai lat (LSL), tot din otel. Pe cel de 900 pusesem unul de aluminiu (Valter moto) si am vazut avantajele si dezavantajele aluminiu vs otel (aluminiul transmite vibratii). Pe cel de otel poti pune atat contragreutatile din cel original, cat si capetele de ghidon, care sunt mai solide decat orice solutie aftermarket. Am 500 de km cu cel mic si e ca si cum m-as fi intalnit cu un vechi prieten. Imi lipseste cuplul celui mare insa ma bucur de manevrabilitatea celui mic. Sa ne vedm sanatosi pe sosele. Aaa, dar uitasem de ce intrasem pe forum. Motorul asta, desi e fabricat in 2002, este un model PC 36. Cum vine asta? Editat Aprilie 6, 2010 de partizan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Mereu am avut curiozitatea asta, sa vad cum arata (in realitate) un hornet de 900, sa vad diferenta intre cele 2 clase...Dar am observat ca sunt destul de putine la numar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 (editat) Salutare tuturor!Dupa ce am calarit ultimele 3 sezoane un Hornet 900 (2002), de o luna am schimbat motocicleta. Acum am un Hornet 600 (2002). Nu intentionam sa-l schimb, nu l-am bagat la vanzare, am facut cu el 27 mii km fara nicio problema. Insa un prieten, care cumparase hornetul de 600 de la mine, m-a tot batut la cap sa i-l dau, el fiind ceva mai inalt de statura, statea mai bine pe cel de 900. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa-i pun un ghidon mai lat (LSL), tot din otel. Pe cel de 900 pusesem unul de aluminiu (Valter moto) si am vazut avantajele si dezavantajele aluminiu vs otel (aluminiul transmite vibratii). Pe cel de otel poti pune atat contragreutatile din cel original, cat si capetele de ghidon, care sunt mai solide decat orice solutie aftermarket. Am 500 de km cu cel mic si e ca si cum m-as fi intalnit cu un vechi prieten. Imi lipseste cuplul celui mare insa ma bucur de manevrabilitatea celui mic. Sa ne vedm sanatosi pe sosele. Aaa, dar uitasem de ce intrasem pe forum. Motorul asta, desi e fabricat in 2002, este un model PC 36. Cum vine asta? Partizane! Multe salutari din Bucuresti ! Long time no seen! Mesaj completat @model PC36: este PC36 varianta modelului sau tipul motorului? (vezi in talon) Spre expl la al meu (pecare-l cunosti f bine) modelul este PC36 iar motorul e PC25. Editat Aprilie 6, 2010 de vladdygo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Pe unde ati bazait de paste? Eu am incalecat cu un prieten pe motoare si am luato spre Galati pe faleza. si cateva pozici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salutare tuturor!Dupa ce am calarit ultimele 3 sezoane un Hornet 900 (2002), de o luna am schimbat motocicleta. Acum am un Hornet 600 (2002). Nu intentionam sa-l schimb, nu l-am bagat la vanzare, am facut cu el 27 mii km fara nicio problema. Insa un prieten, care cumparase hornetul de 600 de la mine, m-a tot batut la cap sa i-l dau, el fiind ceva mai inalt de statura, statea mai bine pe cel de 900. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa-i pun un ghidon mai lat (LSL), tot din otel. Pe cel de 900 pusesem unul de aluminiu (Valter moto) si am vazut avantajele si dezavantajele aluminiu vs otel (aluminiul transmite vibratii). Pe cel de otel poti pune atat contragreutatile din cel original, cat si capetele de ghidon, care sunt mai solide decat orice solutie aftermarket. Am 500 de km cu cel mic si e ca si cum m-as fi intalnit cu un vechi prieten. Imi lipseste cuplul celui mare insa ma bucur de manevrabilitatea celui mic. Sa ne vedm sanatosi pe sosele. Aaa, dar uitasem de ce intrasem pe forum. Motorul asta, desi e fabricat in 2002, este un model PC 36. Cum vine asta? welcome back .....anul trecut pe sfarsit era sa fac trecerea,cel mic de 600 era aproape vandut....cel care mi-a adus mie motorul avea unul de 900 si am mers la un test mic prin oras.si atunci am zis ca nu e de mine:manevrabilitate mult mai slaba,greutate prea mare...singurul lucru de care am fost incantat a fost mega cuplul ala de vapor(fata de cel mic).inca odata,bine ai revenit printre cei mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 @george te "deranjeaza" 18Kg în plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpluu Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Pe unde ati bazait de paste? Eu am incalecat cu un prieten pe motoare si am luato spre Galati pe faleza. si cateva pozici Vai cum poate sa arate viespea ta..impecabila , felicitari..sa ai grija de ea si sa te plimbe sanatos Eu de paste am bazait pe la tara , undeva pe langa Buzau..singur , pun si eu cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Vai cum poate sa arate viespea ta..impecabila , felicitari..sa ai grija de ea si sa te plimbe sanatos Eu de paste am bazait pe la tara , undeva pe langa Buzau..singur , pun si eu cateva poze Mda, frumoase poze mai copii Daca aveam si eu liber de Paste... Eu credeam ca eu ma plimb singura mult, dar vad ca tu ma depasesti atatia km singurel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 (editat) @george te "deranjeaza" 18Kg în plus nush exact diferenta de greutate...dar da,m-a deranjat foarte tare.in oras ceva ceva,iar pe serpentine pe la noi eram in paguba mare de tot fata de "micutza 600" Mesaj completat Vai cum poate sa arate viespea ta..impecabila , felicitari..sa ai grija de ea si sa te plimbe sanatos Eu de paste am bazait pe la tara , undeva pe langa Buzau..singur , pun si eu cateva poze mamaaaaaaaaa ce poze ..bravo,frumoase foc!le-a adus "iepurasul"? ps:sa stii ca toba de pe motorul tau a plecat de la mine,asa ca trebuie sa ne intalnim sa o revad...dau o palinca Editat Aprilie 7, 2010 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.