Sorin128 Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 @sorin, o sa organizez ceva si o sa ne simtim bine. Vreau si eu sa ne adunam cati mai multi Hornetisti la Brasov. Pai uite, sunteti deja echipa de organizare week-enduri.... ...Vorbiti-va intre voi si vedeti ce si cum...anuntati din timp ce propuneti (cazare/masa/trasee/etc.) si gata treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Vreau si eu sa ne adunam cati mai multi Hornetisti la Brasov. Pai organizam ceva pentru hornetisti de pretutindeni. Si cu o cazare si cu tot sa fie un weekend full(incepem cu prima adunare). Eu prin ultima saptamana din toamna am luat o groapa de asta sanatoasa de Bucuresti si mi-am indoit un pic janta. Am mers cu ea asa pana acum o saptamana cand am fost sa o indrept, am schimbat cauciucul si am echilibrat roata. E diferenta foarte mare la mine, mai ales ca a fost indoita.Oricum echilibrarea e necesara la schimbarea cauciucurilor, pe urma chiar daca se uze4aza neunifor cauciucul, abaterile sunt mici.La cat costa un cauciuc acum, sa dai inca 10% din valoarea lui pe montaj si echilibrare nu mi se pare o avere.Acum alta intrebare din categoria "ce kkturi se mai pot pune pe motor", aveti careva handguardsuri pe hornet? Accesorii - eu vreau sa mai pun asa: ghidon rizoma cu blocurile de lumini care le-am luat , xenon, leviere, un stop cu led ar merge, banda pentru jante si sa schimb mansoanele/manarele de pe ghidon. Le urasc pe astea care le am(o se la fac cadou - sunt modelul silicon cu Hornet scris pe ele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Umbla careva dintre voi cu cauciucuri neechilibrate? Nu am echilibrat niciodată nici o roată. Salutare! TOATE lichidele motocicletei se schimba odata la 2 ani...antigelul comparativ cu apa are punctul de fierbere mult mai inalt,are rolul de a lubrifia orice garnitura cu care intra in contact,gen simeringuri....altfel,durata de viata a acestora scade fara indoiala. Cat despre cauciucurile de moto,azi am aflat o chestie ff interesanta....pe o latura au un fel de cerculet,bulina sau cum vreti voi sa ii ziceti...ei bine,acea bulina ,in momentul in care cauciucul se monteaza pe janta,trebuie aliniata cu valva...momenta nu stiu explicati alogica,dar am sa ma mai interesez. Roata neechilibrata este mult mai costisitoare decat pare la prima vedere...toate vibratiile pe care le precede si pe care le simtim sau nu,rulmentii motocicletei sa fiti siguri ca le iau din plin,asa ca,incercati pe cat posibil sa le echilibrati,nu de alta dar 240 ron pe un rulment de cupla nu e asa ieftin Cu siguranță vibrațiile or să fu.tă toată motocicleta. Au fost cazuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Salutare! TOATE lichidele motocicletei se schimba odata la 2 ani...antigelul comparativ cu apa are punctul de fierbere mult mai inalt,are rolul de a lubrifia orice garnitura cu care intra in contact,gen simeringuri....altfel,durata de viata a acestora scade fara indoiala. Cat despre cauciucurile de moto,azi am aflat o chestie ff interesanta....pe o latura au un fel de cerculet,bulina sau cum vreti voi sa ii ziceti...ei bine,acea bulina ,in momentul in care cauciucul se monteaza pe janta,trebuie aliniata cu valva...momenta nu stiu explicati alogica,dar am sa ma mai interesez. Roata neechilibrata este mult mai costisitoare decat pare la prima vedere...toate vibratiile pe care le precede si pe care le simtim sau nu,rulmentii motocicletei sa fiti siguri ca le iau din plin,asa ca,incercati pe cat posibil sa le echilibrati,nu de alta dar 240 ron pe un rulment de cupla nu e asa ieftin "bulina" marcheaza zona unde cauciucul e mai usor cu 5gr.prezenta valvei echilibreaza balanta...bulina poate fi "doua buline" sau patrat.in functie de anumiti producatori cat despre echilibrat...cel putin la mine in oras nu costa mai nimic,deci eu le echilibrez si nu doar cand le montez.dupa cate un drum mai lung,sau dupa cate un crater in care ma mai infig,ori pur si simplu dupa o perioada in care nu am schimbat gumele(schimb cel putin un set pe an deci nu e prea lunga perioada).rulmentii din juguri,simeringurile din furca,electricele de pe moto,etc....niciuneia din aceste piese nu ii fac bine vibratiile(care oricum sunt extrem de multe si puternice)...iar pe termen lung vor aparea daunele.toate astea evident sunt pe planul doi,dupa faptul ca o guma neechilibrata mai mult ca sigur ca nu "merge drept",manevrabilitatea va scadea,poate devenind chiar periculoasa(voblaje si trepidatii nedorite-poate impreuna si cu o presiune nu tocmai potrivita).oricum nu degeaba se echilibreaza la orice vulcanizare la un pret relativ derizoriu fata de pretul unui cauciuc.parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Znyeckov Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 "bulina" marcheaza zona unde cauciucul e mai usor cu 5gr.prezenta valvei echilibreaza balanta...bulina poate fi "doua buline" sau patrat.in functie de anumiti producatori cat despre echilibrat...cel putin la mine in oras nu costa mai nimic,deci eu le echilibrez si nu doar cand le montez.dupa cate un drum mai lung,sau dupa cate un crater in care ma mai infig,ori pur si simplu dupa o perioada in care nu am schimbat gumele(schimb cel putin un set pe an deci nu e prea lunga perioada).rulmentii din juguri,simeringurile din furca,electricele de pe moto,etc....niciuneia din aceste piese nu ii fac bine vibratiile(care oricum sunt extrem de multe si puternice)...iar pe termen lung vor aparea daunele.toate astea evident sunt pe planul doi,dupa faptul ca o guma neechilibrata mai mult ca sigur ca nu "merge drept",manevrabilitatea va scadea,poate devenind chiar periculoasa(voblaje si trepidatii nedorite-poate impreuna si cu o presiune nu tocmai potrivita).oricum nu degeaba se echilibreaza la orice vulcanizare la un pret relativ derizoriu fata de pretul unui cauciuc.parerea mea Si eu vreu sa le echilibrez dar la noi in oras nu e posibil... nu e nicaieri axul acela de care se prinde roata... Si ma intrebam daca merita sa fac vreo 200 km pentru echilibrat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Si eu vreu sa le echilibrez dar la noi in oras nu e posibil... nu e nicaieri axul acela de care se prinde roata... Si ma intrebam daca merita sa fac vreo 200 km pentru echilibrat? Bineinteles ca merita... doar de drum si tot merita... It's about the road, not about the destination. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 (editat) Hey, vin si eu cu trei poze, doua cu telefonul si una cu aparatul. IMG_4984 IMG_0268 hornet Editat Martie 27, 2012 de zyonbv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 ma bag si eu la miss doar ca din primavara asta o sa sufere ceva modificari si nu o sa mai arate la fel...dar tot viespe o sa fie. si cand e gata de tot o sa revin cu poze proaspete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 (editat) Si echipamentul: Editat Martie 27, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 auzi .. TM96UFO .. am si eu o intrebare legata de paravantul tau care il vad pe viespe, e de viespe ? sau e adaptat si mi se pare mie ca nu mai ai ceasurile ca sa il poti pune atat de culcat pe motor ? daca nu e de viespe paravantul ala imi poti spune de ce anume motor e si de unde l-ai luat ? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) auzi .. TM96UFO .. am si eu o intrebare legata de paravantul tau care il vad pe viespe, e de viespe ? sau e adaptat si mi se pare mie ca nu mai ai ceasurile ca sa il poti pune atat de culcat pe motor ? daca nu e de viespe paravantul ala imi poti spune de ce anume motor e si de unde l-ai luat ? ms Ceasurile au fost furate.. de aia am putut pune paravantul culcat. Asa am cumparat motocicleta cu paravant dar sigur e model universal. Cred ca seamana cu asta daca nu e chiar asta: http://www.louis.de/_209be20e3b66cd3c8d5ec32bd00cad2b31/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=450&wgr=260&list_total=46&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10006503 Mda.. doar seamana... Editat Martie 28, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Miss Viespea 2012 Inscrisi/inscrise: 1. George05 - Carbon Beauty 2. Straic - Orange Dream 3. Jelzah - White Wonder 4. Zyonbv - Black and Proud 5. Kristy - Classic White 6. Tm06ufo - Yellow Bad Asteptam si alte frumuseti pe lista....inca ma mai gandesc la premiu Editat Martie 28, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Tu de ce nu te inscrii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Nu i-am facut inca poze ... Tocmai ce a trecut prin modificari si inca nu am apucat sa o fotografiez .... avem timp .... Editat Martie 28, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 N-am eu cine știe ce poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 In sfarsit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 BV - 01 - No KiDding ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) BV 01 NaKeD .... merge si cum zici tu. Iti place? Editat Martie 28, 2012 de zyonbv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) @zyon : Thumbs UP ! Daca am inteles bine din postul de mai devreme avem inca o vispe inscrisa in concurs. Asadar : Miss Viespea 2012 Inscrisi/inscrise: 1. George05 - Carbon Beauty 2. Straic - Orange Dream 3. Jelzah - White Wonder 4. Zyonbv - Black and Proud 5. Kristy - Classic White 6. Tm06ufo - Yellow Bad 7. Chivu - Blue Magic Asteptam si alte frumuseti pe lista....idei de premiu? @Chivu : Mobra verde din pozele tale ar putea fi o aparitie cel putin interesanta daca prietenul tau ar inscrie-o in concurs . Editat Martie 28, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Salutare baieti. Am si eu o intrebare pentru cei care locuiesc in orase aglomerate, in special Bucuresti. Cat va papa viespile? Eu ma iau cu mana de cap sincer. Am ajuns la 10% mers cam 30 km in oras. De cele mai multe ori nu schimb mai sus de a doua din cauza aglomeratiei iar cand gasesc o parte libera, recunosc faptul ca-i dau in gura si schimb undeva pe la 7000-8000 de ture. La drum intins in afara mi-a luat 7% cu pasager si bagaj(140-160). Sincer mi se pare enorm in comparatie cu ce vad pe net. 5-6%. Sa nu mai zic de zeii laudarosi care scot 4%(cum mama naibii , doar ei stiu). Invatati-ma si pe mine ca sunt bolovan. Care sunt turatiile optime pentru un consum redus si care sunt turatiile pentru schimbat? I-am schimbat filtrul recent si sunt curios ce o sa iasa. O sa reglez si carburatia si daca tot face nazuri ii tai ghimpele Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Salutare baieti. Am si eu o intrebare pentru cei care locuiesc in orase aglomerate, in special Bucuresti. Cat va papa viespile? Eu ma iau cu mana de cap sincer. Am ajuns la 10% mers cam 30 km in oras. De cele mai multe ori nu schimb mai sus de a doua din cauza aglomeratiei iar cand gasesc o parte libera, recunosc faptul ca-i dau in gura si schimb undeva pe la 7000-8000 de ture. La drum intins in afara mi-a luat 7% cu pasager si bagaj(140-160). Sincer mi se pare enorm in comparatie cu ce vad pe net. 5-6%. Sa nu mai zic de zeii laudarosi care scot 4%(cum mama naibii , doar ei stiu). Invatati-ma si pe mine ca sunt bolovan. Care sunt turatiile optime pentru un consum redus si care sunt turatiile pentru schimbat? I-am schimbat filtrul recent si sunt curios ce o sa iasa. O sa reglez si carburatia si daca tot face nazuri ii tai ghimpele Multumesc! 30 km ca sa iti faci o idee de consum nu e suficient . Hinturi pentru consum mic: 1. Accelerari lente 2. Mers cat mai constant 3. Curatare/sincronizare carburi 4. Mers cu motorul doar intemperaturi optime 5. Filtru de aer mentinut curat 6. ............. 7. ............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 30 km ca sa iti faci o idee de consum nu e suficient . Hinturi pentru consum mic: 1. Accelerari lente 2. Mers cat mai constant 3. Curatare/sincronizare carburi 4. Mers cu motorul doar intemperaturi optime 5. Filtru de aer mentinut curat 6. ............. 7. ............. Salutare, vroiam sa zic 30 km zilnic scuze! 10 % mers zilnic cate 30 km in oras Legat de temperatura motorului, mereu acul este aproape de rosu si ventilatorul mereu pornit. Se incinge... De curiozitate totusi, cat iti ia tie doar la mers in aglomeratie? Nu de alta dar deja devide o chestie care ma seaca... Multumesc de raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Salutare, vroiam sa zic 30 km zilnic scuze! 10 % mers zilnic cate 30 km in oras Legat de temperatura motorului, mereu acul este aproape de rosu si ventilatorul mereu pornit. Se incinge... De curiozitate totusi, cat iti ia tie doar la mers in aglomeratie? Nu de alta dar deja devide o chestie care ma seaca... Multumesc de raspuns! La mers mai "sportiv" 10 l/100km nu e iesit din comun. Normal ar trebui sa fii undeva la 7,5 - 8,5 l/100km in oras (mie cam asa imi ia), in conditii mecanice OK ale mobrei si regim de eploatare linistit. Sa iti stea acul de temperatura aproape de rosu si ventilatorul mereu pornit la cate grade sunt afara zilele astea nu e bine deloc (mie imi sta fix in mijloc). Mergi rapid la un mecanic (daca ai nevoie iti recomand cativa) sa iti verifice tot sistemul de racire : lichide,senzori,termostate,etc. Nu mai merge mult asa fiindca in caz de buba risti sa arzi garnitura de chiulasa (am aflat si eu de curand facand aproape aceeasi greseala ca tine) si asta inseamna costuri si o zi doua de stat pe bara cu motocicleta. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Salutare baieti. Am si eu o intrebare pentru cei care locuiesc in orase aglomerate, in special Bucuresti. Cat va papa viespile? Eu ma iau cu mana de cap sincer. Am ajuns la 10% mers cam 30 km in oras. De cele mai multe ori nu schimb mai sus de a doua din cauza aglomeratiei iar cand gasesc o parte libera, recunosc faptul ca-i dau in gura si schimb undeva pe la 7000-8000 de ture. La drum intins in afara mi-a luat 7% cu pasager si bagaj(140-160). Sincer mi se pare enorm in comparatie cu ce vad pe net. 5-6%. Sa nu mai zic de zeii laudarosi care scot 4%(cum mama naibii , doar ei stiu). Invatati-ma si pe mine ca sunt bolovan. Care sunt turatiile optime pentru un consum redus si care sunt turatiile pentru schimbat? I-am schimbat filtrul recent si sunt curios ce o sa iasa. O sa reglez si carburatia si daca tot face nazuri ii tai ghimpele Multumesc! eu sunt unul din zeii laudarosi care au scos consum de 4l/100km.dar n-are importanta...Viespea mea e supraallimentata si cand stateam in bucuresti nu consuma 10l/100km,ci 7,5l/100km.si nu am mana usoara.decat sa te plangi ca-ti consuma mult,mai bine ai da fuga la un mecanic,daca tu inca nu ai gasit o modalitate sa ii reduci consumul(asta in cazul in care se poate).ca ajungi la 7-8k aia nu inseamna sa ii dai in gura,e turatie normala.din cate stiu eu din discutiile(o mie la numar si le poti gasi la tot pasul) despre consumuri ziceau baietii din bucuresti ca se invarte undeva in zona 7-8l/100km in oras.ca sa iti consume 10l ai de muncit ceva...parerea mea,bag-o la mecanic Editat Martie 28, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) eu una am reusit fara sa ma chinui prea mult sa scot 15% dar am scos si 4,3% ce-i drept inafara nu in oras cat despre miss viespea nu reusesc sa ma hotarasc ce poze sa pun ca pitica mea are multe .. asa ca momentan o sa pun o poza cu cateva sa vdm care se simte Editat Martie 28, 2012 de Roxynel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.