Joon Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 (editat) Eu personal am Castrol si sunt multumit de el..acum fiecare o sa recomande altceva dar de obicei cei mai multi folosesc Motul din ce am vzt ca se discuta pe aici.Daca inca nu ti-ai luat uleiul recomanda cineva (nu mai stiu exact cine cu scuzele de rigoare) cu cateva pagini in urma o promotie de la Kronaumoto parca asta era Promo ulei+spray curatat/uns lant si husa moto la 185 Ron tinand cont ca ele separat cred ca fac mult mai mult.Doar uleiul e undeva 125 stiu de oferta , comand de pe louis.de cam de doua ori pe luna diverse chestii ......defap trebuie sa imi vina releul de semnal pentru led asa ca mai vad marti cand ridic comanda de la ei ! ai scos tu personal la 5k marmelada sau la 12k smoala?i don`t think so... nu am tinut niciodata mai mult de 6000 km uleiul asa ca la 12000 nu stiu cum arata nici nu voi afla , si tot ce tine de mecanica si intretinerea motorului o fac personal cu manuta mea ! ps. stiu ca in cartea de service scrie 12 mii sau 12 luni dar schimbatul uleiului e un lucru foarte important pentru motor asa ca raman la cei 5000 km .... Editat Mai 20, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 l-am scos eu la 12mii .. era deja petrol :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) Salut ce ulei in recomandati pentru un hornet 2001 ?si filtre ? multumesc Stima Ca sa fac un rezumat: Castrol, Motul, Belray... nu neaparat in ordinea asta. 10w40 API SE,SF,SG Iar la filtre Champion si care or mai fi K&N, Delo sau altele. In functie de bugetul tau. Editat Mai 21, 2012 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 l-am scos eu la 12mii .. era deja petrol :| Nici prin gand nu mi-a trecut vreodata sa treaca de 5000 km uleiul in viespea mea.....Si tu vei vinde mai scump ca mine mobra cand vei vrea asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) Da care e faza cu 5000? de ce nu 4000 sau 6000? Editat Mai 21, 2012 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 pitica mea nu o sa fie vanduta never Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey46 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Multumesc celor care mi-au raspuns , stima si km multi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 pentru cei care sustin ca au scos ulei marmelada/smoala/petrol/gelatina(adica gros de-l ia mama focului) am o mica intrebare:la voi uleiul odata cu trecerea timpului se ingroasa?ca fizic nu prea se intampla asta,mai exact,opusul-se subtiaza de se face apa plata cu gust de lamaie.just asking... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Si eu mi-am luat ulei. Am avut de ales intre Motul 5100+ filtru ulei 129 RON si Motorex Formula semi sintetic+filtru 149. Am mers pe motorex dupa ce am cautat pe net... am realizat ca e mult mai bun. Diferentele se vad la cutie cel mai tare. Laud Motulul, imi place.... dar lucrez cu elvetieni si merg pe motorex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 ce parere aveti de moto http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-hornet2001%201450%20euro-din-2001-448817.html ? as dori sa-l achizitionez.bugetul maxim pentru hornet este de 1400.stima Eu la prima privire am observat ca are furca stramba hornetul asta. Nu merita de nici un fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 pentru cei care sustin ca au scos ulei marmelada/smoala/petrol/gelatina(adica gros de-l ia mama focului) am o mica intrebare:la voi uleiul odata cu trecerea timpului se ingroasa?ca fizic nu prea se intampla asta,mai exact,opusul-se subtiaza de se face apa plata cu gust de lamaie.just asking... eu am luat-o asa : daca la masina ( unde schimbi treptele pe la 3 mii de ture ) schimb uleiul la 10 - 12 mii , la motocicleta unde ma duc in 5 - 8 mii ( depinde de model + modele cu ambreiajul in ulei ) reduc la jumatate deci la 5 - 6 mii il schimb iar filtrul de ulei odata cu uleiul ( nu cum zice in carte odata da odata nu ) ps. pana la 12 mii cu cat completezi sa il tii pe limita normala ? ..... de curiozitate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) eu am luat-o asa : daca la masina ( unde schimbi treptele pe la 3 mii de ture ) schimb uleiul la 10 - 12 mii , la motocicleta unde ma duc in 5 - 8 mii ( depinde de model + modele cu ambreiajul in ulei ) reduc la jumatate deci la 5 - 6 mii il schimb iar filtrul de ulei odata cu uleiul ( nu cum zice in carte odata da odata nu ) ps. pana la 12 mii cu cat completezi sa il tii pe limita normala ? ..... de curiozitate ! ai cam ocolit un raspuns direct la intrebare mea,iar comparatia cu masina nu prea e relevanta avand in vedere faptul ca motocicleta e proiectata pt alt regim de turatii/cuplu/forta/incarcare/sarcina/etc... la schimb la 5k km am "uscat" motorul...50gr la schimb la 10k idem...100gr la schimb la 13k idem...130gr am vrut sa incerc sa il duc si mai mult dar nu m-a lasat inima sa incep un nou sezon cu ulei vechi de 13k lasat peste iarna. adica exact joja(la ultimele 2 masuratori) motor cumparat la 18k,dus destul de la limita pana la 60k...guess what?compresie cu 1 mai putin pe fiecare cilindru si identica intre cei 4 cilindrii(motor de aproape 13 ani din care cel putin 4 a mers intr-un regim f sportiv,sa nu zic exagerat de sportiv).iar "stricaciunile" care au aparut au fost un kint de lant si un lant de distributie(fara patine si intinzator) care au cam cedat din cauza mea(wheelie,burnout,si alte maruntisuri).IN 42 MII DE KILOMETRII!asa ca da-mi voie sa ma indoiesc de teoria celor 5k km,sau a altor teorii des intalnite. am fost un fel de "test-dummie" in multe cazuri(uleuri care in romania nu prea se bagau,frane,unele modificari,etc etc) pt ca am sunt foarte deschis la nou si la incercari...deci toate detaliile ti le zic din experienta de 5 ani pe Viespe,nu din citite/auzite/pareri diverse Editat Mai 21, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 ce sa zic man , multi km inainte si tie si hornetului ! eu unul raman cu schimbul la 5 - 6 mii si fac asta nu din auzite sau din citite ci pentru ca asa cred eu ca e mai bine ! ps. nu se ingroasa de la uzura ( cel putin la cald nu se remarca ) ci isi pierde propietatile ! ca sa pun paie pe foc pot sa zic ca eu sunt un pic mai meticulos , dupa ce golesc uleiul din motor bag in vasul de scurgere un magnet sa vad daca pescuieste ceva din uleiul uzat ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 ce sa zic man , multi km inainte si tie si hornetului ! eu unul raman cu schimbul la 5 - 6 mii si fac asta nu din auzite sau din citite ci pentru ca asa cred eu ca e mai bine ! ps. nu se ingroasa de la uzura ( cel putin la cald nu se remarca ) ci isi pierde propietatile ! ca sa pun paie pe foc pot sa zic ca eu sunt un pic mai meticulos , dupa ce golesc uleiul din motor bag in vasul de scurgere un magnet sa vad daca pescuieste ceva din uleiul uzat ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 ce sa zic man , multi km inainte si tie si hornetului ! eu unul raman cu schimbul la 5 - 6 mii si fac asta nu din auzite sau din citite ci pentru ca asa cred eu ca e mai bine ! ps. nu se ingroasa de la uzura ( cel putin la cald nu se remarca ) ci isi pierde propietatile ! ca sa pun paie pe foc pot sa zic ca eu sunt un pic mai meticulos , dupa ce golesc uleiul din motor bag in vasul de scurgere un magnet sa vad daca pescuieste ceva din uleiul uzat ..... Da pe surubul de la scurgere ramane ceva? Ca din cate stiu e magnetic si ar trebui sa ramana chestii de metal pe el. De cate ori am verificat la mine nu ramasese nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Da pe surubul de la scurgere ramane ceva? Ca din cate stiu e magnetic si ar trebui sa ramana chestii de metal pe el. De cate ori am verificat la mine nu ramasese nimic. e de bine , raman reziduri foarte fine incat abia daca le vezi .... deci subiect epuizat , ce mai dezbatem acum ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Pai dupa uleiuri cel mai interesant subiect ar fi unsul lantului Cu ce si la cati km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 ce atatea revizii domne ? cat timp merge, baga-i si ulei de bucatarie .. poate o da de la sine in biodiesel ) cat despre ulei, precum a zis si george, schimba-l la timp ca e mai important cu ce, exceptand ulei auto pt benzina sau diesel, decat care firma. de aia avem diversitate, pt a putea alege fiecare dupa criteriile proprii ce consideram de buna credinta ca ne reprezinta exigentele proprii. si aceeasi discutie ar trebui sa fie si despre uns lant. Metodele sunt bune a fi gasite si urmarite pe youtube, site-ul acela cu multe filme .. si la cati kilometrii.. dezbaterile legate de ce firma sunt inutile fiecare producator avand propriile formule, iar fiecare utilizator avand un adevar relativ si subiectiv privind calitatea produselor care le foloseste. cat timp nu e ulei de bucatarie, testati, vedeti ce vi se potriveste exigentelor proprii, cititi forumuri si mai ales cautati pe net intai diversitatea de produse pt a sti din ce sa alegeti. ce atatea revizii domne ? cat timp merge, baga-i si ulei de bucatarie .. poate o da de la sine in biodiesel ) cat despre ulei, precum a zis si george, schimba-l la timp ca e mai important cu ce, exceptand ulei auto pt benzina sau diesel, decat care firma. de aia avem diversitate, pt a putea alege fiecare dupa criteriile proprii ce consideram de buna credinta ca ne reprezinta exigentele proprii. si aceeasi discutie ar trebui sa fie si despre uns lant. Metodele sunt bune a fi gasite si urmarite pe youtube, site-ul acela cu multe filme .. si la cati kilometrii.. dezbaterile legate de ce firma sunt inutile fiecare producator avand propriile formule, iar fiecare utilizator avand un adevar relativ si subiectiv privind calitatea produselor care le foloseste. cat timp nu e ulei de bucatarie, testati, vedeti ce vi se potriveste exigentelor proprii, cititi forumuri si mai ales cautati pe net intai diversitatea de produse pt a sti din ce sa alegeti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Sal! Va cer un mic ajutor...o prietena a facut acccident cu un hornet de 600..printre avarii se numara oglinzile si sticla de far ...restul am gasit . Sper ca bordul sa nu fie afectat ....aveti idee daca are cineva din dezmembrari sticla de la far si oglizile? Hornetul este din 2002. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Capace toba hornet 600 2004 in stare perfecta: /index.php?/topic/678318-protectie-toba-hornet-600-an-2004/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Sal! Va cer un mic ajutor...o prietena a facut acccident cu un hornet de 600..printre avarii se numara oglinzile si sticla de far ...restul am gasit . Sper ca bordul sa nu fie afectat ....aveti idee daca are cineva din dezmembrari sticla de la far si oglizile? Hornetul este din 2002. Multumesc anticipat! ma uit de sticla si te anunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 ma uit de sticla si te anunt Multumesc! Ideea este ca trebuie sticla cu un singur bec,deci din 2002...din 2003 am gasit dar e cu totul alceva si nu se potriveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) lupa far de mercedes ( model vechi ) este identica la dimensiuni cu cea de la farul de hornet 2001 , diferente doar la striatiile de pe sticla ..... daca iti este de folos anunta-ma , il donez cu placere pentru repararea unui hornet ! Editat Mai 24, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpatiq87 Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 De unde pot sa iau si eu niste oglinzi de calitate ? ( in afara de Louis, gen 120 euro perechea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 De unde pot sa iau si eu niste oglinzi de calitate ? ( in afara de Louis, gen 120 euro perechea ) depinde ce cauti , uite si la 60 E perechea ! eu mi-am luat la 50 E perechea ... astea care l-e am eu sunt extrem de clare , ma uit in oglinda , vad o masina si ma astept sa iasa masina din ea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.