Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

am sa ma uit astazi atent daca face si la pornire , ms de informatii momentan :)

Din ce an este viespea ta ? Daca e < 2003 scoate-i cele doua surubele de la capacul de protectie al pinionului de atac (ocazie cu care mai cureti si mizeria de acolo :P ) si vezi ce ti-am zis eu. Am avut acelasi comportament cand a crapat melcul ala. Dupa aceea , daca ala e ok, ia-o "pe fir" cum ti-a zis Chivu mai sus. Daca si ala e ok atunci Thunderbyte cam are dreptate :P .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutareeee sunt proaspatul posesor al Hornet-ului din link /index.php?/topic/691684-honda-hornet-600-2002/&do=findComment&comment=3369980

Zilele astea trebuie sa ma duc la RAR sa iau certificatul de autenticitatea pentru a putea sa o inmatriculez pe numele meu, intrebarea mea e daca pot pica autentificarea la RAR din cauza xenoanelor si a tobei sport?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutareeee sunt proaspatul posesor al Hornet-ului din link /index.php?/topic/691684-honda-hornet-600-2002/&do=findComment&comment=3369980

Zilele astea trebuie sa ma duc la RAR sa iau certificatul de autenticitatea pentru a putea sa o inmatriculez pe numele meu, intrebarea mea e daca pot pica autentificarea la RAR din cauza xenoanelor si a tobei sport?

Autentificarea nu este ITP!

Nici macar nu pornesc motorul, identificare inseamna sa se uite pe seria de pe cadru si motor, si sa vada daca coincid. Deasemeni trebuie sa coincida culoarea cu ce e in cartea tehnica.

Poti sa nu o pornesti eventual. O bagi impinsa inauntru, si o scoti tot impinsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutareeee sunt proaspatul posesor al Hornet-ului din link /index.php?/topic/691684-honda-hornet-600-2002/&do=findComment&comment=3369980

Zilele astea trebuie sa ma duc la RAR sa iau certificatul de autenticitatea pentru a putea sa o inmatriculez pe numele meu, intrebarea mea e daca pot pica autentificarea la RAR din cauza xenoanelor si a tobei sport?

eu zic ca da. garantat. este parerea mea.

pt simplul motiv ca suntem in RO.

"are xenon?" este prima intrebare pusa.

sunt total de acord ca te duci pt ceva si patesti altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt toba depinde in ce oras mergi la itp , in bucuresti au aparat de masurat zgomotul , in rest nu am auzit sa fie , si de xenon , te intoarce inapoi 100% , ca sa ai xenon trebuie sa ai urmatoarele lucruri : 1.sa fie prevazut din fabrica ( adica sa nu se vada balastul ) 2. sa ai lupa pe far , 3. sa ai sprituitor ( spalator ) pt far in cazul masinii , in cazul motorului nu stiu . Apropo , daca te prinde cu xenon pe strada , iti iau talonu cretinii astia !



se multumeste frumos , in weekend o sa am mai mult timp si o sa verific ce mi ati spus :)

Din ce an este viespea ta ? Daca e < 2003 scoate-i cele doua surubele de la capacul de protectie al pinionului de atac (ocazie cu care mai cureti si mizeria de acolo :P ) si vezi ce ti-am zis eu. Am avut acelasi comportament cand a crapat melcul ala. Dupa aceea , daca ala e ok, ia-o "pe fir" cum ti-a zis Chivu mai sus. Daca si ala e ok atunci Thunderbyte cam are dreptate :P .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Un coleg mobrist are un set de lant+pinioane de hornet de vanzare.A fost schimbat si dupa vre-o luna pock.Practic e nou setul.A costat undeva pe la 450-500lei.Daca e interesat careva dati un semn si va pun in legatura.Pret bun.Bafta!

nimeni interesat? :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt toba depinde in ce oras mergi la itp , in bucuresti au aparat de masurat zgomotul , in rest nu am auzit sa fie , si de xenon , te intoarce inapoi 100% , ca sa ai xenon trebuie sa ai urmatoarele lucruri : 1.sa fie prevazut din fabrica ( adica sa nu se vada balastul ) 2. sa ai lupa pe far , 3. sa ai sprituitor ( spalator ) pt far in cazul masinii , in cazul motorului nu stiu . Apropo , daca te prinde cu xenon pe strada , iti iau talonu cretinii astia !

 

se multumeste frumos , in weekend o sa am mai mult timp si o sa verific ce mi ati spus :)

Și foarte bine fac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum pot ridica codita la viespea mea (2004)? multumesc

Asa ? : 2tohz.jpg :D

 

faci un wheelie si te arunci pe spate:)) Glumesc.Tre taiata toata partea metalica si resudata in unghiul dorit.

 

:laugh: :hurt: Nu se vor mai potrivi plasticele laterale.

nu ar fi mai usor cu un inaltator, cum o sa se aseze saua si carena pe urma?

Nu se aseaza bine cu siguranta.

 

Nu se poate trece Autenticitatea cu nelipsita "atentie" din Romania? ITP-ul il am valabil.

 

Daca ai tobe ce se vede din avion ca sunt goarne, xenon after-market sau alte lucruri ce "bat la ochi" nu te lasa. Daca totul "pare ok" se uita la serii si nici nu te pune sa o pornesti.

Și foarte bine fac!

De acord!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum pot ridica codita la viespea mea (2004)? multumesc

Amortizorul e reglabil la 98. Vezi si la tine. Eu o sa incerc acelasi lucru in curand. Inaltari n am gasit decat pt alte mobre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci mai mult ca sigur am sa pic autenticitatea daca nu dau jos xenonul si toba sport,acum intrebarea mea e daca ma poate ajuta cineva cu o toba stock si un numar pentru un mecanic care imi poate schimba xenonul. Las garantie toba mea, bani, ce vreti...scuzati daca sunt stres dar sunt incepator si am zero cunostinte in acest domeniu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut hornetistilor, vand si eu o geaca icon hooligan masura M cu mesha detasabila, poate cauta cineva p-aici. protectii detasabile umeri si coate si buzunar pt protectie coloana. apropae noua (un singur drum anul trecut brasov-bucuresti si retur) . 350 ron. bucuresti.

 

pm sau 0785813541

 

(ca idee, eu am 1, 75 si 83 kg)

 

 

post-44001-0-35051900-1366729031_thumb.jpg post-44001-0-83864300-1366729069_thumb.jpg post-44001-0-04540800-1366729109_thumb.jpg post-44001-0-72141400-1366729133_thumb.jpg post-44001-0-27658900-1366729161_thumb.jpg post-44001-0-60885500-1366729180_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu is de acord sa iti ia talonu pt xenon , dar tot cretini raman pt mine :))

Și foarte bine fac!



3.8 - 4 L pt un schimb de ulei

Salutare,

 

Intrebare de novice intr-ale Hornetului....cati L de ulei necesita un schimb (cu filtru inclus) ?

 

Multumesc anticipat,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Intrebare de novice intr-ale Hornetului....cati L de ulei necesita un schimb (cu filtru inclus) ?

 

Multumesc anticipat,

Uite un tutorial scris chiar de hornetisti :

http://hondahornet.ro/forum/hornet-600/947-cum-schimbam-uleiul.html

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amortizorul e reglabil la 98. Vezi si la tine. Eu o sa incerc acelasi lucru in curand. Inaltari n am gasit decat pt alte mobre.

Nu are nici o treaba una cu alta, suspensia cu inaltarea coditei, suspensia se regleaza pe greutate si stil de mers ... o sa ajungi sa iti rupi spatele iar motorul o sa stea doar cau 2-3 cm mai sus.

Cu kit de inaltare din suspensie ii strici ciclistica, nu ca ar fi vre-o super ciclistica dar totusi.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspunsuri. se pare ca un baiat din oras la mine si-a inaltat viespea, a modificat putin cadru ,iar saua se aseaza perfect.o sa postez maine seara pozele ca sa va orientati si voi. in caz ca vreti sa enervati putin insecta.:))O seara faina!

Editat de lucaemanuel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

Nu are nici o treaba una cu alta, suspensia cu inaltarea coditei, suspensia se regleaza pe greutate si stil de mers ... o sa ajungi sa iti rupi spatele iar motorul o sa stea doar cau 2-3 cm mai sus.

Cu kit de inaltare din suspensie ii strici ciclistica, nu ca ar fi vre-o super ciclistica dar totusi.

pot sa intreb de ce zici tu ca Viespea nu are o super ciclistica?ca si pura curiozitate.si doi la mana,eu am avut Viespea inaltata maxim(spatele evident) si nu mi-am rupt nici un spate(asta tinanad cont ca faceam 15k km pe an cu ea asa "setata") :peace:

btw,ridicarea coditei(adica reglajul arcului) chiar are de-a face cu modul in care lucreaza suspensia.nu?

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pot sa intreb de ce zici tu ca Viespea nu are o super ciclistica?ca si pura curiozitate.si doi la mana,eu am avut Viespea inaltata maxim(spatele evident) si nu mi-am rupt nici un spate(asta tinanad cont ca faceam 15k km pe an cu ea asa "setata") :peace:

btw,ridicarea coditei(adica reglajul arcului) chiar are de-a face cu modul in care lucreaza suspensia.nu?

dap.

si eu am auzit ca se face in functie de greutatea pilotului.

sa nu vina peste tine cand pui frana fata.

eu tot as vrea s-o ridic de poponeatza.

pana la urmatoarele modificari...

 

btw jorj05, cu ceva chinuiala a intrat si mudguard-ul :)

post-70829-0-84781400-1366802993_thumb.jpg

post-70829-0-58603700-1366802999_thumb.jpg

post-70829-0-63790800-1366803004_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca are nevoie cv de etrieri hornet pc41 - 2010 pt furca usd stare f buna aproape noi, au si placutele frana 50/100 0721602721

post-68579-0-90615400-1366823223_thumb.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum pot ridica codita la viespea mea (2004)? multumesc

Fostul meu Hornet a fost inaltat cu ajutorul unui amortizor WP mai lung putin, amortizor caruia ii duc dorul si acum. Cauta un amortizor de pe alt motor(CBR) care se potriveste la prinderi, eventual cu toate setarile si care sa fie mai lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat eu o gramada amortizor care sa se potriveasca pe hornet si nu am gasit.

Are prinderile altfel decat la CBR si alte motociclete.

Eu am gasit unul Hagon (pentru Hornet), care are reglaj de duritate (dar unul singur pentru ambele sensuri din pacate), si e mare lucru mare ca si comfort.

Ca si inaltime, este cam la fel de lung ca cel OEM, poate cand e destins mai lung cu 1cm, dar nu mai mult.

 

Dar de ce tii neaparat sa ridici codita, ce avantaje crezi ca iti da in afara de aspect (si asta e discutabil)?

Mai bine banii aia ii bagi in niste cauciucuri bune, niste arcuri progresive la furca sau altceva (asta bineinteles daca nu ai deja motorul impecabil si pur si simplu nu stii ce sa ii mai faci)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...