danny_nt Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Daca bagi mana in gaz da e normal.. Pe de alta parte eu am reusit sa merg 240 km inainte de rezerva dar am bagat preventiv. Am mers cu 70 / 80 afara Beograd si inapoi. Da ai mers la vale de ai scos atat? Eu mai mult de 220-230 n-am reusit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Deci daca am mers 240 de km cu 12 litrii pana inainte de rezerva inseamna ca am consumat... 5% ceea ce nu mi se pare suspect fiind singur si mers subturat. schimbat la 3000. Am scos si 4,7 dar si 9. La vale am mers 4-5 km fara sa fie in viteza dar in alta zona geografica... Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Da ai mers la vale de ai scos atat? Eu mai mult de 220-230 n-am reusit. Dani,scosesem si eu 240km pana la rezerva cand am venit din BM la Brasov(Dirste) la prima adunare de Viespi. pe ploaie maxima tot drumul,deci mers absolut ca batranii.dar am intrat pe rezerva si la 130km cand am venit cu Viespea modificata la SMAEB in 2011(ca un disperat am mers).deci se poate si asa si asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 (editat) Pana la urma la cat trebuie sa intre pe rezerva? Ma refer la cati litri de benzina trebuie sa fie ramasi in rezervor, nu la cati km ai parcurs pentru ca asta depinde de consum -> pe autostrada a intrat pe rezerva sub 100km, deci se poate.. In cazul meu a intrat pe rezerva cand inca mai aveam spre 5L de benzina si mi se pare suspect sa am rezerva ~30% din capacitatea totala de comustibil, adica 16L. Edit: consumul calculat de mine a fost 5.7, deci la un rezervor de 16L autonomia este, teoretic, de 280Km. In conditiile astea imi intra pe rezerva la 183km? Editat August 24, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Salutare,ajuta ti ma cu un sfat. Mi am montat o toba sport dar nu imi place foarte mult spatiul ramas intre intermediara si carena de sub saua. Am pus o poza cu toba mea si o poza cu un dpm race care are un asemenea "ornament" Si a facut cineva o chestie asemanatoare ,din ce material ,cine la facut......? Multumesc Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Pana la urma la cat trebuie sa intre pe rezerva? Ma refer la cati litri de benzina trebuie sa fie ramasi in rezervor, nu la cati km ai parcurs pentru ca asta depinde de consum -> pe autostrada a intrat pe rezerva sub 100km, deci se poate.. In cazul meu a intrat pe rezerva cand inca mai aveam spre 5L de benzina si mi se pare suspect sa am rezerva ~30% din capacitatea totala de comustibil, adica 16L. Edit: consumul calculat de mine a fost 5.7, deci la un rezervor de 16L autonomia este, teoretic, de 280Km. In conditiile astea imi intra pe rezerva la 183km? Eu "uscasem" rezervorul cand l-am vopsit.apoi alimentat 16L.apoi mers pana pe rezerva(coincidenta,langa un peco) si full din nou.13,40L bagasem in acest mod.niciodata nu am alimentat mai mult de atat fix din rezerva in sus.si am avut destule momente in care nimeream in peco in maxim 1km dupa ce intram pe rezerva. » Post actualizat in 24 Aug 2015 10:31 Salutare,ajuta ti ma cu un sfat. Mi am montat o toba sport dar nu imi place foarte mult spatiul ramas intre intermediara si carena de sub saua. Am pus o poza cu toba mea si o poza cu un dpm race care are un asemenea "ornament" Si a facut cineva o chestie asemanatoare ,din ce material ,cine la facut......? Multumesc Multumesc Pai du-te la orice atelier care prelucreaza aluminiu/fier/etc sa-ti confectioneze pe loc "umplutura".nu e rocket-science! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Eu "uscasem" rezervorul cand l-am vopsit.apoi alimentat 16L.apoi mers pana pe rezerva(coincidenta,langa un peco) si full din nou.13,40L bagasem in acest mod.niciodata nu am alimentat mai mult de atat fix din rezerva in sus.si am avut destule momente in care nimeream in peco in maxim 1km dupa ce intram pe rezerva. dupa ce am trecut pe RES, am mai mers fix 20km si am alimentat 11.5L, deci, desi am mai facut ceva distanta si pe rezerva, tot am mai avut in rezervor 4.5L in momentul in care am ajuns la benzinarie Inseamna ca la mine intra prea repede rezerva, sa fie oare de la busonul de benzina? O sa intreb despre ce se poate face la primavara cand o duc in service pt schimbul de consumabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 (editat) Pana la urma la cat trebuie sa intre pe rezerva? Ma refer la cati litri de benzina trebuie sa fie ramasi in rezervor, nu la cati km ai parcurs pentru ca asta depinde de consum -> pe autostrada a intrat pe rezerva sub 100km, deci se poate.. In cazul meu a intrat pe rezerva cand inca mai aveam spre 5L de benzina si mi se pare suspect sa am rezerva ~30% din capacitatea totala de comustibil, adica 16L. Edit: consumul calculat de mine a fost 5.7, deci la un rezervor de 16L autonomia este, teoretic, de 280Km. In conditiile astea imi intra pe rezerva la 183km? Fix asa imi intra mie 180km-186km. Cu bagaje si pasager. Editat August 24, 2015 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Salutare, am o mare problema. Singura cheie cu cip de la Honda Hornet din 2006 pe care am avut-o am pierdut-o. Solutii?. ps. "solutiile" de genu, dc nu ti-ai facut copie sau etc nu ma ajuta deloc. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bughy91 Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Salutare, am o mare problema. Singura cheie cu cip de la Honda Hornet din 2006 pe care am avut-o am pierdut-o. Solutii?. ps. "solutiile" de genu, dc nu ti-ai facut copie sau etc nu ma ajuta deloc. Multumesc Auci sa-mi bag... si eu tot o cheie am....sper sa nu o pierd. incerca sa cauti......mai mult mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Salutare, am o mare problema. Singura cheie cu cip de la Honda Hornet din 2006 pe care am avut-o am pierdut-o. Solutii?. ps. "solutiile" de genu, dc nu ti-ai facut copie sau etc nu ma ajuta deloc. Multumesc daca ai avea cum sa aduci motorul la baia mare,te-as putea ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 (editat) O intrebare mai de incepator: de unde vine (basm/adevaraciune) faza cu schimbul uleiului la 5000-6000 km. In fisa de mentenanta scrie 12000km si la producatorul uleiului scrie la fel. Hai ca nu schimbi la 12000km dar de unde injumatatirea asta? Editat August 27, 2015 de cristirus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 daca ai avea cum sa aduci motorul la baia mare,te-as putea ajuta. Salut Geore, am o posibilitatea sa il aduc cu platforma daca trebuie. In ce consta ajutorul ? Mersi anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Salut Geore, am o posibilitatea sa il aduc cu platforma daca trebuie. In ce consta ajutorul ? Mersi anticipat! Suna-ma,iti las numarul pe PM,si iti explic.am un prieten care se ocupa de chei and shit,si din cunostintele mele,te poate rezolva chiar si fara cip,dar are nevoie de contactul mobrei.il sun acum si astept sa ma suni dupa ore 11:30(voi fi in cluj cu treaba si iti zic ce si cum.sanatate! » Post actualizat in 28 Aug 2015 06:02 In cazul in care aveti alti prieteni in situatia aceasta de a a pierde singura cheie cu cip si nu stiu unde sa apeleze,dati-mi un semn si rezolvam problema.nu e necesar transportul in Baia Mare a motorului sau masinii in cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 O intrebare mai de incepator: de unde vine (basm/adevaraciune) faza cu schimbul uleiului la 5000-6000 km. In fisa de mentenanta scrie 12000km si la producatorul uleiului scrie la fel. Hai ca nu schimbi la 12000km dar de unde injumatatirea asta? Nu stiu de unde vine... Eu il schimb la 12-13 luni, timp in care fac in jur de 7-9 mii de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 O intrebare mai de incepator: de unde vine (basm/adevaraciune) faza cu schimbul uleiului la 5000-6000 km. In fisa de mentenanta scrie 12000km si la producatorul uleiului scrie la fel. Hai ca nu schimbi la 12000km dar de unde injumatatirea asta? Legenda urbana. Gen n-are ce sa strice daca il schimb mai devreme ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 TIPS: Unde gasesc CDI-ul la Honda Hornet 2006 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 TIPS: Unde gasesc CDI-ul la Honda Hornet 2006 ? sub sa,o piesa marisoara si neagra de forma ciudata:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Gata, a fost relativ usor. Mersi! Aveti idee cine comercializeaza plasticul ala din spatele farului (care tine practic cablurile inauntru). Ps am epuizat anuntutile de dezmembrari de pe olx... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Gata, a fost relativ usor. Mersi! Aveti idee cine comercializeaza plasticul ala din spatele farului (care tine practic cablurile inauntru). Ps am epuizat anuntutile de dezmembrari de pe olx... Userul doua.roti cred că are orice piesă de Hornet, încearcă la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 O intrebare mai de incepator: de unde vine (basm/adevaraciune) faza cu schimbul uleiului la 5000-6000 km. In fisa de mentenanta scrie 12000km si la producatorul uleiului scrie la fel. Hai ca nu schimbi la 12000km dar de unde injumatatirea asta? In cartea service in lb romana, la PC41, scrie de sch de ulei la 6k. Cat a fost in garantie, la intermotorcicyle, faceam revzii la 6k. (In cazul meu acum fac sub 6k pt ca nu mai fac 6k/sezon, dar asta e alta discutie). In manualul de service (in italiana am eu) scrie de 12k. Si alte materiale de afara (in engleza) la fel. Poate de aici mitul, legenda, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Ii interesant. Eu pana cat mai tine vremea buna cred ca mai fac 1500-2000 km. Deja am depasit 6000 cu cateva sute de km. Am sa il schimb zilele astea mai mult din curiozitate ca am cumparat ulei Repsol si vreau sa vad cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 (editat) Ii interesant. Eu pana cat mai tine vremea buna cred ca mai fac 1500-2000 km. Deja am depasit 6000 cu cateva sute de km. Am sa il schimb zilele astea mai mult din curiozitate ca am cumparat ulei Repsol si vreau sa vad cum se comporta Ai prea mult timp liber » Post actualizat in 03 Sep 2015 18:02 In cartea service in lb romana, la PC41, scrie de sch de ulei la 6k In manualul de service (in italiana am eu) scrie de 12k. Si alte materiale de afara (in engleza) la fel. Poate de aici mitul, legenda, etc... In manualele Honda pt CB600F din 1998 si CB600F/FA din 2007, publicate in limba engleza, se mentioneaza la capitolul "Maintenance" ca schimbul de ulei + filtru se face la 12k. Cum putini dintre noi fac 12k de km intr-un an, cel mai sigur e sa faci schimbul de ulei si alte consumabile la inceput de sezon. Restul sunt povesti cu pesti.. » Post actualizat in 03 Sep 2015 18:03 Userul doua.roti cred că are orice piesă de Hornet, încearcă la el. Cred ca si user-ul adyfikus mai are piese pt Hornet » Post actualizat in 03 Sep 2015 18:06 Aveti idee cine comercializeaza plasticul ala din spatele farului (care tine practic cablurile inauntru). In caz ca nu gasesti din dezmembrari, trimite un mail si la COC cu PN-ul asta 61301-MBZ-K00 si vezi ce pret are piesa originala. » Post actualizat in 03 Sep 2015 18:09 Am sa il schimb zilele astea mai mult din curiozitate ca am cumparat ulei Repsol si vreau sa vad cum se comporta Anul trecut am folosit Repsol Moto Racing 10W40 si am fost multumit, sezonul viitor cred ca voi merge tot pe Repsol. Acum am Motorex Top Speed si imi face niste figuri cutia de viteze, nu sunt convins ca e de la ulei insa acelasi lucru l-am patit si acum cativa ani cand am avut Motul 7100, insa nu am avut probleme cu Repsol sau Castrol. O sa urmaresc si la anu sa vad daca intr-adevar e de la ulei. Editat Septembrie 3, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Eu am luat 10w50. L-am prins la oferta faina si am zis ca il incerc. Acuma am BelRay EXS in motor. Vreau sa fac o comparatie intre astea doua. De BelRay is multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Eu anul asta am pus de la Silkolene si am fost placut impresionat. Schimbatorul se misca mai bine decat cu Belray EXS(cum am avut anu trecut), pt ca uneori se bloca in treapta a 2 a mai ales cand schimbam repede. Ca sa evit faza asta cand mutam din vit 1 in a doua, trebuia sa numar pana la 3 si apoi bagam, cum era la camioanele vechi RABA cu repriza )))) Voi ce uleiuri ati mai folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.