Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am tot cautat pe acolo dar nu prea gasesc,probabil o sa mai incerc diferiti termeni de cautare,gasisem pe un site nemtesc,par a fi pentru 919..oricum eu le vreau fix pe astea.. Poate stia careva,na..mersi

da un semn te rog daca gasesti pe undeva. Imi plac si mie cum arata. Ceva poze si din fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le stiam pe alea iaco,mersi.. da mie mi se par geniale astea din poza.. Uite aici motocicleta https://pro-bike.ro/forums/topic/101086-honda-hornet-600-2002/..mai putin si parca l as suna pe om poate le a cumparat el,sau sa imi zica pe la cine a ajuns motoru sa facem si noi o matrita :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca intereseaza pe cineva...am la vanzare in urma unor schimburi urmatoarele...pt hornet 07...semnalele originale...( ilocuite cu unele pe LED ) + releul de semnalizare ( inlocuit cu unul led ca palpaiau in draci ) aparatoarea orig de lant si cam atata momentan....preturi negociem...pm me

post-40349-0-82082100-1480422353_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor si la multi ani!

am cumparat hornet din uk, 2008.

la rar o sa am prob. Din cauza farului?

Bate spre stanga ,invers sensului nostru de mers.

Daca da, ce treb sa schimb ?

Spor!

In primul rand poza de la profil :crack:

 

Acum serios vorbind, trebuie sa schimbi farul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor si la multi ani!

am cumparat hornet din uk, 2008.

la rar o sa am prob. Din cauza farului?

Bate spre stanga ,invers sensului nostru de mers.

Daca da, ce treb sa schimb ?

Spor!

Salutare domnilor si la multi ani!

am cumparat hornet din uk, 2008.

la rar o sa am prob. Din cauza farului?

Bate spre stanga ,invers sensului nostru de mers.

Daca da, ce treb sa schimb ?

Spor!

ma poate ajuta cineva cu un far pt. Cateva ore sa obtin rar ul ?

multumesc!

» Post actualizat in 01 Dec 2016 18:53

ma poate ajuta cineva cu un far pt. Cateva ore sa obtin rar ul ?

multumesc!

O viespe din Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, stii ca luminile se regleaza, nu?

 

In plus, Hornetul generatia 2007-2010 nu are design asimetric la far pe faza scurta, nu are cum sa bata ca la masina.

(Prin asta ma refer la faptul ca ai un singur bec pe faza scurta, care ar trebui sa fie peste cel de faza lunga daca totul e legat cum trebuie.)

 

A treia chestie, exista doar un singur ansamblu de far pentru Hornet generatia respectiva.

 

Deci, stai chill, fa un test undeva pe intuneric si daca bate aiurea atunci ajusteaza-l. Eu zic sa stai linistit.

 

Ultima oara cand mi-am schimbat becurile m-am uitat si la fascicul, si parea simetric.

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, stii ca luminile se regleaza, nu?

 

In plus, Hornetul generatia 2007-2010 nu are design asimetric la far pe faza scurta, nu are cum sa bata ca la masina.

(Prin asta ma refer la faptul ca ai un singur bec pe faza scurta, care ar trebui sa fie peste cel de faza lunga daca totul e legat cum trebuie.)

 

A treia chestie, exista doar un singur ansamblu de far pentru Hornet generatia respectiva.

 

Deci, stai chill, fa un test undeva pe intuneric si daca bate aiurea atunci ajusteaza-l. Eu zic sa stai linistit.

 

Ultima oara cand mi-am schimbat becurile m-am uitat si la fascicul, si

parea simetric.

multumesc, nu stiam ca se regleaza, poti dezvolta de unde si cum se face?

» Post actualizat in 02 Dec 2016 00:46

http://motodiscount.ro/KIT-TOPCASE-SHAD-SH48-GEANTA-INT-CAPAC-CARBON-SPAT

 

 

http://motodiscount.ro/TOP-CASE-GIVI-V47NN-47L

 

top case shad sau givi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te pot ajuta exact cu instructiuni, dar ar trebui sa fie in dreptul becurilor. Cauta un manual de service pentru informatii detaliate.

 

Is extraordinar de scumpe top box-urile alea. Daca ai bani, go for it. Insa...

Alternativa. Exista niste modele de Kappa (facute tot de Givi, dar mai putin fitoase) incepand de la cateva sute de lei. Le gasesti pe Motomus.ro.

Eu de acolo mi-am comandat, la un pret foarte bun, anul asta. Acum probabil ca sunt ceva mai scumpe

 

Daca iei top box de la Givi/Kappa (probabil si de la alti producatori), in afara de cutie, vei avea nevoie si de urmatoarele:

1. Bratele de prindere. Se dau jos manerele pentru pasager, se monteaza in locul lor. La Louis is aproape 75 de euro (link si la Motomus)

2. Placa de prindere. (Givi da una universala in cutie, dar nu se potriveste absolut deloc cu bratele, e doar pentru motociclete/scutere care au alte brate deja. Deci teapa). Aia e vreo 40 de euro la Louis.

 

Cutia mea (care se potriveste cu placa asta -- link Motomus) e modelul K42N (Link Motomus. Gasesti aici toate modelele Kappa la Motomus)

 

Placa trebuie cumparata in functie de cutie. Sunt anumite modele care merg pe monokey, altele pe monolock, iar altele ofera si un U-Lock inclus. Complicat un pic, dar asta e

 

Vezi ca la Givi si Kappa, poti folosi bratele, placile si cutiile intre brand-uri. Eu am brate si placa Givi si cutie Kappa. Insa trebuie sa te uiti pe site la Givi si Kappa sa vezi ce placa recomanda.

 

Recomand Motomus pentru ca, la vremea respectiva, am prins un pret mai bun la ele decat pe Louis si pe alte site-uri de profil. Si mi le-au adus intr-o zi pe toate, daca nu ma insel.

M-a surprins, ca nu imi imaginam ca tin bratele de Hornet pe stoc, dar asa a fost.

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te pot ajuta exact cu instructiuni, dar ar trebui sa fie in dreptul becurilor. Cauta un manual de service pentru informatii detaliate.

 

Is extraordinar de scumpe top box-urile alea. Daca ai bani, go for it. Insa...

Alternativa. Exista niste modele de Kappa (facute tot de Givi, dar mai putin fitoase) incepand de la cateva sute de lei. Le gasesti pe Motomus.ro.

Eu de acolo mi-am comandat, la un pret foarte bun, anul asta. Acum probabil ca sunt ceva mai scumpe

 

Daca iei top box de la Givi/Kappa (probabil si de la alti producatori), in afara de cutie, vei avea nevoie si de urmatoarele:

1. Bratele de prindere. Se dau jos manerele pentru pasager, se monteaza in locul lor. La Louis is aproape 75 de euro (link si la Motomus)

2. Placa de prindere. (Givi da una universala in cutie, dar nu se potriveste absolut deloc cu bratele, e doar pentru motociclete/scutere care au alte brate deja. Deci teapa). Aia e vreo 40 de euro la Louis.

 

Cutia mea (care se potriveste cu placa asta -- link Motomus) e modelul K42N (Link Motomus. Gasesti aici toate modelele Kappa la Motomus)

 

Placa trebuie cumparata in functie de cutie. Sunt anumite modele care merg pe monokey, altele pe monolock, iar altele ofera si un U-Lock inclus. Complicat un pic, dar asta e

 

Vezi ca la Givi si Kappa, poti folosi bratele, placile si cutiile intre brand-uri. Eu am brate si placa Givi si cutie Kappa. Insa trebuie sa te uiti pe site la Givi si Kappa sa vezi ce placa recomanda.

 

Recomand Motomus pentru ca, la vremea respectiva, am prins un pret mai bun la ele decat pe Louis si pe alte site-uri de profil. Si mi le-au adus intr-o zi pe toate, daca nu ma insel.

M-a surprins, ca nu imi imaginam ca tin bratele de Hornet pe stoc, dar asa a fost.

salutare, am cumparat azi

Suport topcase Givi Monorack 263 FZ, pentru Honda Hornet 600 an 2007-2010.

cred ca o sa merg pe varianta ta: placa givi -topcase kappa. Studiez sistemul de inchidere, ala ma intereseaza foarte tare.

 

iti multumesc pt. Info .si daca mai ai ceva de adaugat te rog sa o faci, multumesc!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sistemul de închidere la cele ieftine, top case-uri mă refer, e rudimentar. Ai o cheie simplă, iar închiderea nu e etanș. Oficial, poți pune doar o greutate mică în ele, gen câteva kilograme. Eu am pus mai mult, fără probleme.

 

Daca vrei ceva mai fancy, sigur găsești. Depinde câți bani vrei să dai.

 

Plăcile mi se pare că sunt la fel de scumpe, costul final vine de la top box.

 

Uite, altceva. Dacă vrei să pui o cască într-un top case, varianta de 42 sigur e ok. Însă pentru două, mai ales cum am eu una cu intercom și cameră pe ea, s-ar putea să nu fie destul loc.

 

Depinde de ce vrei să faci, în final, și ce buget vrei să aloci.

 

Dacă bagi banii într-un sistem de la Givi, sunt șanse să îl poți folosi și la următoarea motocicletă, presupunând că e suportată de Givi. Multe sunt.

 

Sunt unele top case uri care merg și ca side case. Te poți uita și după alea.

 

Sunt și sisteme de lumini care se pot monta, pentru vizibilitate noaptea.

 

Nu știu ce altceva mai pot adăuga.

 

Practic, se rezumă la: Vezi ce top case vrei, după vezi ce placă necesită.

 

Dacă ți se pare o idee bună, vezi că s-ar putea să fie și o varianta a plăcii cu U lock inclus sau loc pentru unul. Dacă folosești, poate ți se pare util. Nu știu dacă am menționat asta mai devreme.

 

Vezi pe Louis.de că era o reducere de 25 de euro la cumpărături peste 100. Tu te încadrezi, poate scoți placa și cutia la un preț bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc, nu stiam ca se regleaza, poti dezvolta de unde si cum se face?

» Post actualizat in 02 Dec 2016 00:46

http://motodiscount.ro/KIT-TOPCASE-SHAD-SH48-GEANTA-INT-CAPAC-CARBON-SPAT

 

 

http://motodiscount.ro/TOP-CASE-GIVI-V47NN-47L

 

top case shad sau givi?

Farul după 2007 este simetric, nu ai ce schimba. Verifică poziţia becului în far. Tot ansamblul se sprijină în partea de jos în spatele farului pe 2 suporţi de cauciuc, vezi să fie la locul lor, se întâmplă să mai sară şi atunci luminează mai jos. Pt şuruburile de reglaj vezi cap 20-6 din manual. Nu ai manual in engleză ? L-a pus @Vallach mai în spate

S-o stăpâneşti sănătos ! Şi nu, cu uleiul nu. Nu întreba. Ai întrebat deja : Motul 5100 10W40 (sau 10W30) dar nu ştii de la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ce ulei folositi ? Vascoziatate, semi-full?

 

S-a discutat in repetate randuri pe acest topic.

 

Long story short, Horneta mea se impaca cel mai bine cu Repsol Moto Racing 10w40 si atat timp cat acest ulei se gaseste pe piata nu voi mai face experimente cu alte brand-uri, indiferent de cat de tare tipa fanii Motul pe forum ;)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

S-a discutat in repetate randuri pe acest topic.

 

Long story short, Horneta mea se impaca cel mai bine cu Repsol Moto Racing 10w40 si atat timp cat acest ulei se gaseste pe piata nu voi mai face experimente cu alte brand-uri, indiferent de cat de tare tipa fanii Motul pe forum ;)

Multumesc pt. Manual si raspuns.

» Post actualizat in 07 Dec 2016 17:48

Poti citi in manual.. din cate imi amintesc, este recomandat 10W40 full synthetic.

 

 

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ce ulei folositi ? Vascoziatate, semi-full?

După ceva experimente cu Bardahl, Belray am revenit la Motul 5100 10W40 (10W30 iarna - în Franţa nu e zăpadă :) ) şi anume uleiul din stocurile alea mai vechi Jaso MA (nu Jaso MA2) cred că se mai găseşte la Emag. Vezi că mulţi aici au Horneta veche PC37 (whatever) nu PC41 şi nu prea se potriveşte una cu alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi că mulţi aici au Horneta veche PC37 (whatever) nu PC41 şi nu prea se potriveşte una cu alta.

 

Multumim ca ne-ai luminat :glare:

 

Pentru incepatori, noi veniti, curiosi sau experti uituci (figuranți), lista cu modelele Honda Hornet:

 

CB600f (1998-1999) - PC34

CB600f/s (2000-2002) - PC34/2000

CB600f (2002-2004) - PC36

CB600f (2005-2006) - PC36/05

CB600f (2007-2008) - PC41

CB600f (2009-2015) - PC41/09

CB900f (2002-2005) - SC48

 

Cateva detalii tehnice:

https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CB600F

 

MCN review pentru prima generatie (PC34-36):

http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cb600f-hornet/1998/

 

MCN review pt a doua generatie (PC41):

http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cb600f-hornet/2007/

 

MCN review pentru modelul de 900cc (SC48):

http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cb900f-hornet/2001/

 

Manuale pentru toate modelele Honda Hornet:

/index.php?/topic/612547-manuale-de-reparatie/?p=3968729

 

 

Cateva informatii utile pentru PC34:

(motocicleta mea: CB600 F Y PC34 2000)

 

Air filter: Hiflo HFA1602

Oil filter: Hiflo HF303

Brake fluid: DOT 4

Engine oil: SAE 10W-40, API SE, SF or SG (from manual)

- newer standards such as SN (2011) are safe to use

- Engine oil API service classification: http://www.pqiamerica.com/apiserviceclass.htm

Antifreeze: distiled water + ethylene glycol (50-50 mixture) Do NOT use alcohol based!

Battery: YTX7L-BS 12V 6Ah

Sparkplug: NGK CR9EH-9, CR9EHIX-9

Drive chain size/link: DID 525VX

Tyre standards:

- front 120/70ZR-17 radial

- rear 180/55ZR-17 radial

Tyre pressure (used on Michelin Pilot Power):

- front 2.2 BAR (32 psi)

- rear 2.4 BAR (35 psi)

Tyre pressure (from service manual):

- front 2.5 BAR (36 psi)

- rear 2.9 BAR (42 psi)

 

Battery and charging test:

 

1. check voltage with engine and lights Off -> should be between 12.4 - 12.9V

- if >12.8V => OK

- if 11.5 - 12.8V => charge 5-10h

- if <11.5 => charge 20h

2. start engine -> should not drop below 9.6V

3. check voltage with engine and lights ON -> should be between 13.8 - 14.4V

 

After charging battery:

 

1. leave battery for 30 min

2. check voltage

- if >12.6V => OK

- if 12 - 12.6V => insufficient charging

- if <12V => battery malfunction

 

Honda OEM bike parts:

https://www.bike-parts-honda.com/honda/model/HORNET.html

» Post actualizat in 08 Dec 2016 09:26

In legatura cu uleiul de motor, am folosit pana in acest moment:

 

10w40 4T

- Castrol (nu mai retin modelul) -> multumit

- Motul 7100 -> motorul scotea zgomote ciudate, tacanit

- Repsol Moto Racing -> foarte multumit

- Motorex Top Speed -> probleme la schimbarea vitezelor, din treapta 3 sarea direct in 1, in special in oras cu motorul foarte incins

 

Revenit la Repsol Moto Racing, nu am mai intampinat nici o problema.

 

 

In legatura cu bateria:

- Varta Varta AGM YTX7L-BS (~165 RON) -> o pocnitoare, a murit dupa 1 sezon si ceva, desi a fost ingrijita corespunzator

- VoltOn iYTX7L-BS (~125 RON) -> folosita din feb 2013 si inca este in stare buna de functionare, nu mi-a facut nici o problema

» Post actualizat in 08 Dec 2016 09:31

Anvelope:

- momentan folosesc Michelin Pilot Power (montate spre sfarsit de sezon 2014)

- Horneta se impaca bine cu gumele astea, in plus sunt potrivite pentru stilul meu de mers

- spatele prezinta urme de uzura pe centru, poate pe viitor o sa inlocuiesc spatele cu PP 2CT

 

In trecut am folosit anvelope second (Pirelli Diablo Supercorsa) sau sport-touring (IRC SP-11) <- o idee proasta,

Parca e alta motocicleta cand folosesti anvelope corespunzatoare si mai ales noi ;)

 

Cu siguranta sunt alte anvelope mai bune decat PP-urile, insa pt Hornet PC34 si un buget mediu consider ca isi fac treaba foarte bine.

 

 

Am omis ceva?

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim ca ne-ai luminat :glare:

 

Pentru incepatori, noi veniti, curiosi sau experti uituci (figuranți), lista cu modelele Honda Hornet:

 

CB600f (1998-1999) - PC34

CB600f/s (2000-2002) - PC34/2000

CB600f (2002-2004) - PC36

CB600f (2005-2006) - PC36/05

CB600f (2007-2008) - PC41

CB600f (2009-2015) - PC41/09

CB900f (2002-2005) - SC48

:crack:

 

Eu am avut PR3 si PP 2CT, cu cele din urma m-am dat destul de mult si m-am inteles foarte bine pe curbe :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...