Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut baieti! Vreau si eu un link pt niste oglinzia hornetul meu din 2001. Fara Wish sau Alli...am unele care vibreaza si nu pot sa le rabatez...deci vreau unele care nu vibreaza si le pot rabata..bine si cat de cat dragute...multumesc!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

A venit momentul sa schimb kitul de lant pe al meu PC34 din 2000. Dupa ceva cautari am dat peste aceste 2 variante...zic eu pont in ambele cazuri.

https://tinyurl.com/yc774y5v

sau

https://tinyurl.com/yawshnba

Din motive pur financiare as merge pe kitul JT525X1R, dar despre care nu stiu nimic. Despre kitul DID am gasit o multime de reviews si e cel mai folosit si recomandat.

A folosit cineva kitul JT ? Singurele parti negative ce imi trec prin minte e sa nu se rupa lantul sau sa ma tina numai un sezon.

Ca si exemplul kitul actual despre care nu stiu ce marca e il am din 2014 de cand am achizitionat motocicleta si m-a tinut peste 30 mii km. M-as putea astepta de la JT macar la 20-25 mii km ?

De mentionat ar fi ca nu planuiesc sa ma despart de Hornet ci dimpotriva daca imi voi lua alt bike acesta va ramane in continuare in 'familie'.

Orice feedback este binevenit ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand sa iei separat foaie+pinion JT si lant RK. Din experienta proprie iti pot spune ca tine de te saturi de el. Pe Viespe am facut peste 25000km cu el si am abuzat in ultimul hal de el, dar curatat/uns exemplar. Acum am pe R1-le din dotare aceeasi configuratie de peste 20.000km. Circuit, strada, ocazional wheelie, pasagera. U get the point. Si inca ma tine bine mersi. Tot asa, ingrijit exemplar. Si fara mers pe ploaie. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Intentionez ca pe saptamana viitoare sa imi schimb rulmentii de la jug.

Credeti ca pot face asta singur acasa? La ce trebuie sa fiu atent?

Si inca ceva...furca mea este foarte moale si m.am gandit ca daca tot dau amortizoarele jos sa intirc amortizoarele invers si sa scurg uleiul vechi si sa pun altul nou. Estie corect? Daa da cat sa pun in fiecare amortizor? Si pot pune ulei hidraulic?

 

Multumesc!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit momentul sa schimb kitul de lant pe al meu PC34 din 2000

 

In 2014 am schimbat kitul de lant si, dupa multe ore de documentare, am ales DID 525VX.

Mi-a venit cu pinioane Esjot, care, pana acum, s-au tinut bine.

 

Poate merita mentionat ca am ales varianta de lant fara za de imbinare ce se poate desface, ci modelul care se nituieste si il mai dai jos cu flexu' ;)

 

Asta din cauza ca lantul cu care am luat moto avea za cu clema de siguranta, care s-a pierdut in negura timpului iar lantul putea oricand sa se desfaca.

 

Va recomand sa evitati asa ceva:

 

s-l300.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms mult pt info. Ma decid zilele astea si voi plasa comanda.

Toate cele bune ;)


» Post actualizat in 26 May 2018 15:57
Cu lantul am rezolvat. Luat kitul JT si inca in pinion fata de 14 ca sa avem acceleratie mai vioaie ;)
Abia astept sa le instalez.

Alta problema. Uneori cand are el chef, motorul zice ca ar ramane fara benzina si trebuie sa trec pe rezerva.
Am patit-o cel mai recent ieri seara iar azi cand am alimentat au intrat doar 8 litri.
Facand si un calcul de consum am scos exclusiv pe oras 6.5 ceea ce nu e deloc rau.
Oare de la ce sa fie acest comportament ? A mai patit cineva asa ceva.
La ultimul drum lung ce l-am facut luna asta am scos cu un plin peste 250 km.

Orice ideei si pareri sunt binevenite. Ms

Hornet PC34 an 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Va salut,

Ieri am schimbat uleiul si am pus ceva mai mult la final. Am pus 3.4l-3.5l. Mai tarziu mi-am data seama ca atat puneam la masina si nu la motor. Pe google zice ceva de 2.8l.

Cand motorul este oprit pe cric nivelul este la gradatia de sus. Cand dau cheie scade la jumatatea gradatiilor.

In schimb cand il tin perpendicular pe sol, oprit nu pot vedea nivelul uleiului (este tot plin), iar cand dau cheie nivelul este cu este cu putin peste cel maxim.

Ce ma sfatuiti sa fac, sa mai scot ceva din el?

 

N.B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivelul uleiului se verifica cu motorul oprit, perpendicular pe sol cu joja desfiletata. Banuiesc ca stii asta. Doi la mana, ce an de fabricatie e Viespea? Daca e pre-2007 sigur nu ai 2.8L necesar de ulei, ci mai mult, dar verifica manualul de intretinere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivelul uleiului se verifica cu motorul oprit, perpendicular pe sol cu joja desfiletata. Banuiesc ca stii asta. Doi la mana, ce an de fabricatie e Viespea? Daca e pre-2007 sigur nu ai 2.8L necesar de ulei, ci mai mult, dar verifica manualul de intretinere.

 

Este un Hornet PC41 2007>

https://www.unimotors.ro/motospecs.php?vehicle=Honda-CB-600-F%3A9593&tpl=mobile

Cu toate ca schimb uleiul de 7 ani, de data asta nu stiu ce a fost un capul meu.

Am inteles acum unde am gresit. Eu am pus pana la gradatia de sus cu motorul perpendicular PORNIT.

Ma duc sa mai scot ceva ulei din el atunci.

 

M.s. mult.

Editat de Ionut26
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am o problema cu semnalizarea la Hornetul meu 2007. De vreo 10 zile a inceput sa imi faca probleme cand e mai rece afara. Dau semnal(nu conteaza directia) si astept si 2-3 minute pana cand incepe sa clipeasca becul. Imi puteti spune care ar fi problema? Trebuie sa mentionez ca pana acum 10 zile nu mi-a facut problema asta. Mai mult am intalnit problema asta si la celalalt Hornet pe care l-am avut(model 2003-2004).

 

Singurele lucruri pe care stiu ca le-am facut inainte sa apara problema asta a fost sa o duc la spalatorie si apoi sa ii curat lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am o problema cu semnalizarea la Hornetul meu 2007. De vreo 10 zile a inceput sa imi faca probleme cand e mai rece afara. Dau semnal(nu conteaza directia) si astept si 2-3 minute pana cand incepe sa clipeasca becul. Imi puteti spune care ar fi problema? Trebuie sa mentionez ca pana acum 10 zile nu mi-a facut problema asta. Mai mult am intalnit problema asta si la celalalt Hornet pe care l-am avut(model 2003-2004).

 

Singurele lucruri pe care stiu ca le-am facut inainte sa apara problema asta a fost sa o duc la spalatorie si apoi sa ii curat lantul.

Vezi blocul de semnalizari, sa nu fie ceva oxid pe acolo. Desfa-l, curata-l, greseaza-l puțin si vezi apoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact aceasi problema am avut-o si eu cu semnalizarea, desfacut curatat, dat spray contacte, merge perfect acum. Spor la treaba


» Post actualizat in 22 Jun 2018 08:09

salutari, ca tot laudam semnalizarea, ieri cand mi-am montat suportul de top case am observat ca nu mai functioneaza semnalizarea stanga. Pana acum cateva zile functiona insa nu se mai aprindea becul din bord. Ieri am si schimbat semnalizarile spate, sa fi atins ceva eu?

Mentionez ca la punerea semnalului de dreapta se aude si click-ul in releu, iar la punerea semnalizarii stanga nu se aude nimic in el. Se poate sa se fi stricat releul? Semnalizarile sunt led, sa fi suprasolicitat releul, sa comand alt releu sa vad daca el este de vina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari, ca tot laudam semnalizarea, ieri cand mi-am montat suportul de top case am observat ca nu mai functioneaza semnalizarea stanga. Pana acum cateva zile functiona insa nu se mai aprindea becul din bord. Ieri am si schimbat semnalizarile spate, sa fi atins ceva eu?

 

Mentionez ca la punerea semnalului de dreapta se aude si click-ul in releu, iar la punerea semnalizarii stanga nu se aude nimic in el. Se poate sa se fi stricat releul? Semnalizarile sunt led, sa fi suprasolicitat releul, sa comand alt releu sa vad daca el este de vina?

 

Incearca intai sa cureti contactele, iar daca face la fel ideal ar fi sa imprumuti un releu de semnalizare si sa verifici daca asa functioneaza corect.

 

La mine a puscat releul de tot, asa ca l-am schimbat. Asta a fost prin 2015 :)

 

Codurile sunt:

1 x RELAY COMP., WINKER (MITSUBA) - 38301-KK9-952

1 x SUSPENSION, WINKER RELAY (MITSUBA) - 38306-KK4-000

 

213 RON releul + 12 lei suportul de cauciuc (asta imi lipsea si aveam ceva improvizat, poate de aceea s-a si dus releul, de la vibratii, socuri..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 22 Jun 2018 08:09

 

salutari, ca tot laudam semnalizarea, ieri cand mi-am montat suportul de top case am observat ca nu mai functioneaza semnalizarea stanga. Pana acum cateva zile functiona insa nu se mai aprindea becul din bord. Ieri am si schimbat semnalizarile spate, sa fi atins ceva eu?

Mentionez ca la punerea semnalului de dreapta se aude si click-ul in releu, iar la punerea semnalizarii stanga nu se aude nimic in el. Se poate sa se fi stricat releul? Semnalizarile sunt led, sa fi suprasolicitat releul, sa comand alt releu sa vad daca el este de vina?

Daca pui semnalizarea veche la loc merge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,are cineva de vanzare un radiator pt un Hornet din '98 ? Caut de ceva vreme dar n-am gasit niciunde,multumesc.

 

La colegii ce se ocupa de dezmembrari moto ai incercat?

Parca userii lor sunt "adyfikus" si "doua roti".

 

Ar fi si optiunea sa comanzi ceva din China (mai ieftin), numai ca vocile spun ca sunt cam firave.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca intai sa cureti contactele, iar daca face la fel ideal ar fi sa imprumuti un releu de semnalizare si sa verifici daca asa functioneaza corect.

 

La mine a puscat releul de tot, asa ca l-am schimbat. Asta a fost prin 2015 :)

 

Codurile sunt:

1 x RELAY COMP., WINKER (MITSUBA) - 38301-KK9-952

1 x SUSPENSION, WINKER RELAY (MITSUBA) - 38306-KK4-000

 

213 RON releul + 12 lei suportul de cauciuc (asta imi lipsea si aveam ceva improvizat, poate de aceea s-a si dus releul, de la vibratii, socuri..)

initial am banuit si eu releul, insa discutand cu un electrician zicea ca nu prea ar avea cum sa fie problema, din moment ce la semnal dreapta merge, tzacane inauntru, iar la semnal stanga nu se mai aude nimic. cred ca problema ar fi un fir intrerupt.

 

danny: nu mai merge nici cu semnalizarea veche. am facut ceva intre demontarea celei vechi si montarea celei noi. cred ca am facut ceva cand am remontat codita, cand am bagat mufele mergea semnalizarea, dupa ce am pus tot la loc si am montat pentru prima data si suportul de top case am vazut ca nu mai merge :baldy: :baldy:

Editat de Fanel27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...