Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

51 minutes ago, einstein1984 said:

si cate juma de ora ai stat la 2000 de metri?

 

Nu inteleg intrebarea..

 

Eu mi-am vazut de drum si nu m-am oprit sa fac poze pt ca mi se decoloreaza geaca de la tras in chipuri ;)

Am ramas o data peste noapte la Ranca (1600m), moto a pornit a doua zi fara probleme.

 

51 minutes ago, einstein1984 said:

Sa zici ca un carburator e la fel d ebun ca inectia

 

Nu am zis asta.

Pentru comparatie intre cele doua sisteme vezi link-urile ce le-am pus, se explica destul de bine acolo avantajele si dezavantajele.

Si hai sa nu pornim nebunia aici, topic-ul asta e ca si cel cu uleiuri si anvelope.. neverending story

 

41 minutes ago, mad.alin said:

Consumul este cam acelasi. Vorbesc de PC34 2001 si PC421. Cu niciuna din ele nu am avut niciodata probleme cu pornirea, udarea bujiilor, etc.

Consumul este 5,5 + sau - in functie de cum conduci.

 

Fixed ;)

https://de.wikipedia.org/wiki/Honda_CB_600_F_Hornet

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, einstein1984 a spus:

mergi vreo cateva ore in sarcina la 2500 d emetri sau mai sus cu motoreta carburata si o sa vezi de ce e mai buna injectia, nu 1à minute cat iti ia sa treci de varf. 

Multe avioane de vanatoare nu urca peste 18000 mii de metri😁 omul vrea un motor pe carburatie sau pe injectie.

Acum 1 minut, Djenavar a spus:

Multe avioane de vanatoare nu urca peste 18000 mii de metri😁 omul vrea un motor pe carburatie sau pe injectie.

Am hornetelul de 5 ani, a pornit iarna, vara, fara nici o problema, de consum innafara cred ca 5-6 in Buc cred ca 10-12😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Hornet din 2005 pe carburator. Nu am avut prebleme cu carburator in cele 5 ani de cand ii la mine. (Am schimbat un singur simering de 10 lei la cutia de viteze). Am scos consum de 3,x litri  dar si consum de aproape 10 litri pe 100 km, totul depinde de turatie si stil de condus (redline-ul de 13k e magic).

Sincer PC41 (Hornet de 2007+) arata naspa, iar un injector sau pompa de combustibil poate sa costa mai mult decat un reglaj de carburatoare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

49 minutes ago, Cristian Florin said:

Hai sa intru si eu in hora carburatiei , la farul acestor modele cel rotund exista undeva la exterior un surub de reglaj , daca strang acel surub farul se lasa sau coboara ?sau ce ar trebui sa faca

 

Din cate stiu farul se poate regla daca slabesti putin suruburile laterale de prindere, il fixezi manual in pozitia dorita, iar apoi strangi suruburile la loc:

 

369383835_PC34headlight.thumb.JPG.085857c955ce902d0b9de38a51bba4e4.JPG

 

Am aflat ieri care este cel mai mare dezavantaj al unei motociclete pe carburatie..

 

Sa zicem ca va aflati intr-un oras "civilizat" precum Cluj-Napoca, calci pragul unui service moto si primul lucru pe care ti-l zice mecanicul,

chiar inainte sa apuci sa explici ce anume doresti, este:

 

"Nu vreau sa mai aud de carburatoare, m-am saturat de gunoaie de motoare!"

 

Sa fiti sanatosi oameni buni si va urez sa reparati "decat" H2R-uri si Panigale V4.

 

 

^ any similarity to actual persons or to actual firms is purely intentional :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cristian Florin a spus:

Mai este un surub la far cum privesti din fata e pe stanga practic.

 

Ce aveti cu carburatie vs '"cealalta metoda"' 🤔

Am trotineta din 2001 care m-a facut sa fiu mandru de carburatoarele ei cand m-am dat cu o seringa 🤩

 

 

1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Am umatoarea situatie. Odometrul mare s-a decis sa se 'intepeneasca' la 70400 km.

Mentionez ca odometru mic functioneaza corespunzator, la fel si indicatorul de viteza cat si kilometrii mici din odometrul mare.

Am mai patit tot cu acest bord o situatie semanatoare cand avea 50 mii km. Atunci am desfacut bordul si efectiv am dat kilometrii inainte, am invartit fortat de cifre.

Am incercat si acum aceasta metoda, dar nu a functionat. E in continuare blocat.

A mai patit cineva asa ceva si ma poate ajuta cu o solutie ?

Ms

IMG_20190911_080827.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Vallach a spus:

Presupun ca discurile de frana de pe PC34 1998-1999 (janta de 16'') nu se potrivesc la PC34 2000-2002, nu-i asa?

 

PS. am ajuns la pagina 599 (noul forum, cu paginatie diferita fata de cel vechi) tot povestind despre Honda 599 ;)


Nu se potrivesc, am incercat eu. Au diametrul cercului unde vin prindereile pe janta putin mai mic, cativa mm si nu se aliniziaza gaurile pentru suruburi. Din pacate le-am trims inapoi, omul de unde le luasem nu mai stia de pe ce model sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Acum 6 ore, adrianm a spus:

Salut,

a pus cineva leduri H7 pe Hornet PC41? În review-uri toţi le laudă

https://www.philips.com.sg/c-p/11972UEX2/ultinon-essential-led-car-headlight-bulb

 

Sa inteleg ca link un e unul informativ? În alta ordine de idei ar fi destul de scumpe philips. Cu led nu e voie in far, spun cei de la itp si rar.. 

Eu am pe bandit unele la 60 lei, h7, căutate cu atentie, sunt geniale. Luminează foarte bine, nu mi am luat flash din sens opus, asta cred ca inseamna ca am reglat corespunzător fasciculul de lumina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Cristian C. a spus:

Sa inteleg ca link un e unul informativ? În alta ordine de idei ar fi destul de scumpe philips. Cu led nu e voie in far, spun cei de la itp si rar.. 

Eu am pe bandit unele la 60 lei, h7, căutate cu atentie, sunt geniale. Luminează foarte bine, nu mi am luat flash din sens opus, asta cred ca inseamna ca am reglat corespunzător fasciculul de lumina.

Da, linkul e informativ pt că sunt multe modele şi aş prefera modelul ăsta care nu are ventilator. Le-am găsit la 45 euro perechea la ofertă la Dafy Moto, aici în Franţa toţi le laudă că fac lumină (probabil fac, un led care consumă 18w face treabă ) - pe mine  nu mă încântă lumina aia de 6000k.

Dar partea cu adevărat proastă este că nu-s omologate - scrie şi pe cutie şi la Philips pe site

Vreau doar originale de firmă - Philips, Osram - coşmarul meu este un led care se arde cu fum în interior şi afumă oglinda  : )

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, adrianm a spus:

 

Vreau doar originale de firmă - Philips, Osram - coşmarul meu este un led care se arde cu fum în interior şi afumă oglinda  : )

 

Pnm, daca asta e un pitic de al tau "Sa fie de firma domne"... ale mele au ventilator si am cumparat si model de capace cu corp mai lung, farul implicit becul led neavând aerisire sau ceva si nu mi s a topit, nu mi a luat foc, e in regula după aproape un întreg sezon.

-200768072029877198.jpg

-820363713911889279.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, Cristian C. a spus:

Pnm, daca asta e un pitic de al tau "Sa fie de firma domne"... ale mele au ventilator si am cumparat si model de capace cu corp mai lung, farul implicit becul led neavând aerisire sau ceva si nu mi s a topit, nu mi a luat foc, e in regula după aproape un întreg sezon.

 

Am văzut deja far cu lupă VW afumat de la leduri 5050 noname, fiecare îşi asumă ruleta lui.

Nu vreau să mă coţopenesc să le îndes în spaţiul şi aşa strâmt, astea Philips sunt fix cât becurile halogen apoi simplul fapt că banda aia de cupru disipă suficient le consider mai bine făcute.

În fine, pentru mine lipsa omologării ECE este problemă dar pe cutia aia din link nu am văzut semnul "not for road" şi nici la magazin (doar scrie în descriere că n-are).

Care aveţi led sau xenon H7, puteţi pune o poză cu fasciculul contra unei porţi sau zid de la 5m?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am postat si pe facebook si pe unde am apucat dar nu am gasit neaparat un raspuns ... poate ma puteti ajuta voi.

Sa mai lovit cineva de aceasta problema ?

Din dorinta de a face un lucru ca si la carte ( aveam bordul aburit, sau cel putin credeam ca este aburit ) am desfacut ceasurile de bord sa vad pe unde imi intra apa in bord la al meu PC41

Am desfacut tot bordul sa vad unde este buba si am constatat ca fostul proprietar a umblat si el pe acolo. Cand a umblat a stricat toate filetele la cele 3 suruburi in care este prinsa carcasa pe bord ( vezi poza mai jos )maxresdefault.thumb.jpg.4d34b95ec11fe90c10662d5d682a7d9b.jpg

Ca sa repare greseala facuta a pus picatura in locul fiecarui surub dupa care a bagat suruburile inapoi. Ulterior picatura aceea sa prelins peste hartia unde se vede semnalizarea in partea stanga a bordului ( acolo eu credeam ca imi intra apa dar de fapt era picatura )

Am sters sticla pe interior am dat cu spray de contacte pe la mufe si am montat totul inapoi.

Cand am pus tot inapoi am constatat ca nu imi mai merge turometrul ( isi face check`ul dar cand il pornesc nu merge )

Am desfacut din nou totul am verificat sigurante am bagat mufa doar in placa de baza ( tineam placa in mana si porneam motorul ) si mort.

Am dat cu spray de contacte pe placa bordului am dat din nou in mufe , nimic mort.

Venind seara am pus totul inapoi sa pot pleca cu motoreta inapoi acasa si cand am pornit-o mergea turometrul.

Cand i-am dat 1`a si am plecat de pe loc a murit din nou. Pe drum inspre casa pornea , murea , pornea , murea.

 

Are cineva idee ce ar putea fii ? nu stiu cum sa ii dau de capat :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puneti linistiti led-uri. Nu va opreste nimeni pt asta. Eu merg constant cu faza lunga, inclusiv noaptea.i. Precizez ca inca nu i-am pus led, dar urmeaza. am doar un H4 alb foarte luminos. Ideea e sa fii cat mai vizibil.

va recomand totusi cand faceti ITP sa revenit la becul stock.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, benilika a spus:

Salut,

 

Am postat si pe facebook si pe unde am apucat dar nu am gasit neaparat un raspuns ... poate ma puteti ajuta voi.

Sa mai lovit cineva de aceasta problema ?

Din dorinta de a face un lucru ca si la carte ( aveam bordul aburit, sau cel putin credeam ca este aburit ) am desfacut ceasurile de bord sa vad pe unde imi intra apa in bord la al meu PC41

Am desfacut tot bordul sa vad unde este buba si am constatat ca fostul proprietar a umblat si el pe acolo. Cand a umblat a stricat toate filetele la cele 3 suruburi in care este prinsa carcasa pe bord ( vezi poza mai jos )maxresdefault.thumb.jpg.4d34b95ec11fe90c10662d5d682a7d9b.jpg

Ca sa repare greseala facuta a pus picatura in locul fiecarui surub dupa care a bagat suruburile inapoi. Ulterior picatura aceea sa prelins peste hartia unde se vede semnalizarea in partea stanga a bordului ( acolo eu credeam ca imi intra apa dar de fapt era picatura )

Am sters sticla pe interior am dat cu spray de contacte pe la mufe si am montat totul inapoi.

Cand am pus tot inapoi am constatat ca nu imi mai merge turometrul ( isi face check`ul dar cand il pornesc nu merge )

Am desfacut din nou totul am verificat sigurante am bagat mufa doar in placa de baza ( tineam placa in mana si porneam motorul ) si mort.

Am dat cu spray de contacte pe placa bordului am dat din nou in mufe , nimic mort.

Venind seara am pus totul inapoi sa pot pleca cu motoreta inapoi acasa si cand am pornit-o mergea turometrul.

Cand i-am dat 1`a si am plecat de pe loc a murit din nou. Pe drum inspre casa pornea , murea , pornea , murea.

 

Are cineva idee ce ar putea fii ? nu stiu cum sa ii dau de capat :(

Caută în manual la capitolul 20.14 acolo sunt descrise testele tacho (a pus Vallach undeva, pagini mai în spate varianta engleza). Şuruburile alea trei am văzut că se strâng la 0.5Nm (strâng în plastic?)

Probabil doar un contact imperfect greu de găsit dar nu tacho sau ECM. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AZi am desfăcut din nou tot bordul ...
Am verificat încărcarea 13.4 - 13.6 deci nu este de aici 
Am verificat din cartea tehnica care sunt firele care fac legătura între bord și ECU ( verde galben este firul care face conexiunea )
Firul nu este întrerupt l-am verificat 
Mâine duc bordul ( placa ) la electronist sa verifice lipiturile la rece ... Daca nici aia nu este atunci sa dus ECU ... ceea ce nu îmi vine să cred că se duce așa de odată din nimic ...
Am făcut și poze și totul arata cam așa ...
511d92a5124a8ddd62019b1c194e4726.jpg
66c7ee0c3ebf5bf646afe5b7d36b624d.jpg
c01b49325328fc1928b98f2c52781934.jpg
edb4b38bf611b497b5ec4a7f09a201f5.jpg
43fecc2c835256c5c55fd59f541fa4ca.jpg

Imi este ciuda că nu sunt singurul cu aceasta problema de pe forumuri dar nimeni nu a postat rezolvarea ...

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...