Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

hmmm,nu prea arata bine barurile alea...cel putin pe hornet...poate pe un chopper da.

decat nimic e bun si pad'u...totusi sunt mai dicrete :(

alea de la givi "mascate" arata binisor.

am gasit un far superb la barracuda "new design" parca ce ziceti?sursa motoflash

barracuda new design

 

asa ziceam si eu de crash-bar-ul ala de la givi....merge mai bine pe choppere......chiar daca nu e tare frumos pe hornet,un crash-bar....cred si eu ca e mai eficient...ca pana la urma de aia l-as pune...in caz de doamne doamne....in continuare,daca stie cineva de unde pot lua sa imi zica si mie....:(..sanatate si asfalt uscat!

 

ps:ii dracesc de frumos faru` ala de la baracuda.....pfiu.........si eu vreau..in iarna cumpar si eu unul.....:lol:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nush c ii asa special banditu de 600! asta de 6 juma pe injectie trage tare da ala vechi nu-i nici cum! o persoana sa isi laude atat motorul ca si emppu mai rar! :( evolutie ii la xjr 1300! ala tata naked! am fo cu ala vechi de 106 cai dupa o busitura nu mai avea toba,numa galeriile si in 3 pistoane statea la relantiu iar knd ii dadeai gaz scoatea foc pe galerii :( ala ii un 4 in linie fara moarte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da m-am gandit ori la Bandit de 1200 ori Hornet 900. :(

 

Noi sa fim sanatosi! :(

 

nush c ii asa special banditu de 600! asta de 6 juma pe injectie trage tare da ala vechi nu-i nici cum! o persoana sa isi laude atat motorul ca si emppu mai rar! evolutie ii la xjr 1300! ala tata naked! am fo cu ala vechi de 106 cai dupa o busitura nu mai avea toba,numa galeriile si in 3 pistoane statea la relantiu iar knd ii dadeai gaz scoatea foc pe galerii ala ii un 4 in linie fara moarte!

 

Special, nespecial... cert e ca sunt copil mic la laudat motoru fatza de sergiukawa. :lol: N-are rost sa-ti explic ce-i special la el pt ca recunosc ca sunt subiectiv, ca si tine de altfel si stiu oricum ca nu ai da doi bani pe ce as spune.

Ala vechi, adica primul, adica Kult, adica preferatul meu, nu stiu daca te-ai dat pe el sa vezi ca-i "nici cum" dar in ciuda cailor 'putini' are transmisie stock 15 cu 47 = repriza si acceleratii bunicele. Chiar nu mi-e rusine. Evolutie de la Bandit la XJR mai greu pt ca i alta categorie. Bad ass hooligan bike vs pensionar obosit bike. (Exagerez, glumesc, nu dati cu bolovani). Daca vrei sa vezi evolutie de la XJR 1300, cel putin in materie de COI pt ca ziceai de cai... te sui pe GSX 1400, mama naked. :lol: Iar fara moarte mai sunt o groaza de motorete, da nu le mai numesc ca iara zici ca fac reclama. ;)

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi calaresc Viespea, trebuie sa recunosc (si Emppu stie treaba asta) ca Banditu e mai secsi. E mai secsi din toate partile. pacat e ca e un pic greutz si un pic slab la cai si al cuplu (ala de 600). Dar e o mobra care te face sa te simti bine. Mai mult, as spune ca, atunci cand te sui pe ea te simti cu 3 bile. Mie asa mi se pare Banditu'.

Pe de alta parte, nu pot sa spun (cel putin pentru mine) ca ar putea fi o mobra mai tare decat un CBR 900 RR SC 28 dezbracat si echipat cu:

1. Suspensii Ohlins fatza

2. Suspensie WP spate

3. Discuri de frana Braking Wave fata + spate, furtunase imbracate in otel

4. Ghidon LSL SBK

5. Manete racing scurte, pahar de frana si pompa de frana radiala, mansoane - toate Rizoma

6. Far de Gixxer (K4)

7. Bord Motogadget

8. Coditza de Gixxer K4

9. Cadru, bascula si capace laterale lustruite oglinda (ca bascula lu' Emppu)

Restul sunt detalii. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe de alta parte, nu pot sa spun (cel putin pentru mine) ca ar putea fi o mobra mai tare decat un CBR 900 RR SC 28 dezbracat si echipat cu:

1. Suspensii Ohlins fatza

2. Suspensie WP spate

3. Discuri de frana Braking Wave fata + spate, furtunase imbracate in otel

4. Ghidon LSL SBK

5. Manete racing scurte, pahar de frana si pompa de frana radiala, mansoane - toate Rizoma

6. Far de Gixxer (K4)

7. Bord Motogadget

8. Coditza de Gixxer K4

9. Cadru, bascula si capace laterale lustruite oglinda (ca bascula lu' Emppu)

Restul sunt detalii. :(

 

Ce-ti expui baah fanteziile erotice pe aci prin public, nu ti-e ar fi un pic rusine. Ce uameni dom'le, ce uameni! :lol: :( Sa ne vedem cu bine in primavara pe la intruniri cu mobrele cat mai 'bucatarite'!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de niste sfaturi pt a pregati un Hornet 600 din 2006 pt circuit. Orice sfat este binevenit atata timp cat sunt si argumente...

Primele modificari cel mai probabil sunt: - cauciucuri

- crash-bar (am vazut saptamana trecuta la Serres pe un Hornet si sunt mult mai practice decat LSL-urile care le am acum pe Hornet)

- deoarece furca nu este reglabila am inteles ca se pot schimba componentele din ea

- un amortizor de ghidon??? (nu stiu daca se gaseste asa ceva pt hornet)

- furtune frana metalice

- buloane la furca fata si bascula

Astea ar fi la ce m-am gandit pt inceput..

Precizez ca motocicleta este si va fi folosita de o fata(prietena :lol: ) care nu are inca experienta prea mare pe moto ~2000 km facuti pe strada).

Dupa cateva iesiri de acomodare pe circuit ar mai urma cateva modificari: -Placute frana Braking (sau ceva pt strada-pista, sau numai pista DID)

-Discuri frana (pista, strada-pista)

-Pompa de frana (Brembo)

- ambreaj anti-hopping

- Suspensie spate WP,Ohlins...-nu stiu daca este posibil :(

 

Momentan singurul lucru schimbat este toba Akrapovic (finala)

Desigur toate componentele care nu sunt folosite vor fi date jos.(far,oglinzi, semnalizatoare....)

In cele din urma am sa ii pun si un Kit Dyno-jet si galeriile la toba desigur tot Akra.

Din moment ce exista cupa Hornet in Germania nu ar trebui sa fie vreun impediment pt a pregati moto de circuit..

Acum astept sfaturi...

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara suparare, dar...nu crezi ca este mai ok sa vinzi Hornetul si sa iei altceva pt. circuit? :( nu de alta dar...cu toate modificarile...sari bine la pret fata de o motoreta SS cu care o sa aiba mult mai multa satisfactie pe circuit! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa ziceam si eu de crash-bar-ul ala de la givi....merge mai bine pe choppere......chiar daca nu e tare frumos pe hornet,un crash-bar....cred si eu ca e mai eficient...ca pana la urma de aia l-as pune...in caz de doamne doamne....in continuare,daca stie cineva de unde pot lua sa imi zica si mie....:(..sanatate si asfalt uscat!

 

ps:ii dracesc de frumos faru` ala de la baracuda.....pfiu.........si eu vreau..in iarna cumpar si eu unul.....:(

 

costa 209 euro si este disponibil de la jumatatea lunii noiembrie..confirmat de dealerul pe romania de la barracuda.

arata foarte bine...dar oferta e variata si pe ebay la un simplu search...

oricum daca mai tin mobra asta o sa fie urm facelift...

 

ps:in caz ca auziti pe cineva care vrea o mobra klumea...

hornet 600 de vanzare

 

sau schimb cu un kawasaki zet750 sau honda F3 +-diferenta daca e cazul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

costa 209 euro si este disponibil de la jumatatea lunii noiembrie..confirmat de dealerul pe romania de la barracuda.

arata foarte bine...dar oferta e variata si pe ebay la un simplu search...

oricum daca mai tin mobra asta o sa fie urm facelift...

 

ps:in caz ca auziti pe cineva care vrea o mobra klumea...

hornet 600 de vanzare

 

sau schimb cu un kawasaki zet750 sau honda F3 +-diferenta daca e cazul

 

 

 

renunti la hornet pentru z750 ? :( :( :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:(

pai ce sa i faci :lol:,vreau mai mult cuplu si mi e mai drag designul celor de la kawa'

dar sunt deschis si la un sport-touring....

 

 

 

mie nu prea imi place ideea de kawa...designul e ok! hornetul mi se pare o motocicleta rezistenta,masculina k si SV-u sau street triple-u(fiecare cu personalitatea ei in functie de motorizare)! sa o schimb si pe mine ma bate gandul tot pentru ceva mai puternic dar voi ramane probabil tot pe grupul honda! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara suparare, dar...nu crezi ca este mai ok sa vinzi Hornetul si sa iei altceva pt. circuit? :lol: nu de alta dar...cu toate modificarile...sari bine la pret fata de o motoreta SS cu care o sa aiba mult mai multa satisfactie pe circuit! :(

 

 

 

Modificarile o sa fie facute in decurs de minim 1 an, ca sa se obisnuieasca cu fiecare schimbare si evident si din motive financiare... Am sa caut unele piese si second.. Nu schimb motorul cu un SS pentru ca nu ii plac carenatele.. Si de asemenea motorul are 4000km pierd fff mult daca il vand (l-am cumoparat de nou).

Satisfactie ai cu orice moto pe circuit. In weekend-ul trecut la Serres am vazut si Hornet, Monster, Z750, chiar si un KTM 950 Adventure care se distra la maxim pe circuit. :lol: Modificarile aduse la moto o sa fie in primul rand pt siguranta persoanei care o conduce...

:(

Editat de Emi(Hornet600)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara suparare, dar...nu crezi ca este mai ok sa vinzi Hornetul si sa iei altceva pt. circuit? :lol: nu de alta dar...cu toate modificarile...sari bine la pret fata de o motoreta SS cu care o sa aiba mult mai multa satisfactie pe circuit! :(

 

Cica unii au o placere sadica si de neinteles pt altii de a baga galeti de bani in anumite motorete si sa le vada cum 'cresc' si se deosebesc de altele chiar, daca stiu ca:

1. nu e rentabil si banii investiti nu i scoti veci la revanzare

2. sunt alte motorete stock mult mai performate decat cele 'preparate' de tine.

 

Si apropos de satisfactie... este una din marile satisfactii 'sa i faci' pe papagalii cu plastice colorate, puternice si noi cu o 'troca' de naked. :(

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tz, tz, tz.... acuma cine-si etaleaza fanteziile, mah? :(

 

Baah... daca ma apuc sa fac cate un "x" pt fiecare carenata la care i-am dat rusine cu 6le nu-mi ajunge suprafata motoretei. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frailor viespari.....care are far de ala dublu pe mobra?..adica de alea rotunde de se gasesc pe louis..ca as vrea sa pun.....si apoi sa bag bi-xenon in ele....se poate?....sanatate si asfalt uscat!

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frailor viespari.....care are far de ala dublu pe mobra?..adica de alea rotunde de se gasesc pe louis..ca as vrea sa pun.....si apoi sa bag bi-xenon in ele....se poate?....sanatate si asfalt uscat!

 

xenon se poate montand becurile si transformatoarele de curent pe orice far...nu e o istorie

din punctul meu de vedere faru tre' sa fie direct proportional cu designul si marimea motocicletei...pe cand alea rotunde mi se par un pic prea mici...dar binenteles gusturile nu se discuta :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frailor viespari.....care are far de ala dublu pe mobra?..adica de alea rotunde de se gasesc pe louis..ca as vrea sa pun.....si apoi sa bag bi-xenon in ele....se poate?....sanatate si asfalt uscat!

 

Am io alea de 90 de euro, cica bullet-style si sunt niste gunoaie chinezesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am io alea de 90 de euro, cica bullet-style si sunt niste gunoaie chinezesti.

 

buuuun atunci........taiem de pe lista....:laugh:......ca a pus cineva aici undeva un link cu un far misto de tot...dar parerea mnea ca e prea mare si prea scump.......alte pareri despre ce far ar merge pe mobra?..sanatate si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti spun eu: farul de GSR! se prinde perfect pe suportul de far de Hornet! :) mi-am pus eu! :laugh:

slabe sanse sa gasesti far de GSR...am gasit eu de FZ6 la 150euro...dar mi se pare mai fain ala de la barracuda la 209 e,si scuzati dar nu este mare deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...