Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La plecare de pe loc nu stiu, o sa incerc, dar dintr-a 1-a intr-a 2-a merge, doar sa actionezi schimbatorul mai ferm.

la plecarea de pe loc o lasi pe zero, impingi mobra, ori stand pe ea, ori pe langa ea si apoi te arunci, dupa care in mers schimbi, altfel nu vad alta posibilitate de a pleca de pe loc. ambreajul mai merge actionat si cu piciorul, cu varful impingi in parghia de care este prins cablul de ambreaj, mai greu, dar merge. nu am incercat si nici nu vreau, spun doar din pataniile altora.

mai rau este in oras cand ai intersectii si semafoare, la drum in afara orasului te mai descurci...

 

cum se schimba in jos?

nu am inca hornet dar e acelasi principiu.

in sus schimb fara probleme dar cand schimb in jos ma da in bot, e ok asa?

schimbul pentru inferioara se face la turatie mica, ca sa nu ai frana de motor puternica, sa nu te dea in bot.

 

intalnirea de diseara de la casa poporului incepe la ora 8 si stam pana pe la 9 k sa se stranga toti sa nu mai ramana pe acolo intarziatii

asa facem :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca nu o sa se rupa ...daca se rupe asta e , iau alta macar stiu o treaba.

 

 

 

Cred ca faza cu pedala o sa o fac w/e asta...

 

Si pe mine m-au sfatuit baietii sa incerc sa o indrept la cald...mai bine ai incerca si tu la fel...schimbatorul a mers indreptat la rece ca era putin mai moale...dar pedala de frana nu pare...ar merge incalzita si pe aragaz.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ai am cateva ramasitze minore dupa aventura de saptamana trecuta ...

- pedala de frana care trebuie sa o indrept si inca nu am resuit dupa ce am indoit 2 surubelnite incercand

- oglinda nu mai reusesc sa o fixez in pozitia care trebuie ... ca sa ramana fixata trebuie sa o invart mult in fatza si nu mai vad in ea ...tre sa ma documentez sa vad cum se poate regla.

-mai nou merg fara viziera care s-a rupt in timpul cascadoriei mele...

 

 

@pedala: presupun ca levierul cilindric este indoit catre corpul pedalei. Adica bucata pe care de fapt apesi cu piciorul. Fara sa demontezi pedala, poti baga in corpul cilindrului (care e gol la interior) spre exemplu capatul de la un patent, sau orice piesa metalica ce intra acolo si-ti da un brat de parghie suficient. Apoi o aduci inapoi la pozitia dorita. Fireste va ramane o bucata lipsa unde s-a comprimat materialul. Se poate umple prin sudura, insa pe termen lung (o a 2-a tranta) nu va tine, dar poti sa-ti faci treaba in felul asta. Miscarea n-o fa brusc sa nu se rupa

 

@oglinda: pp ca e tot cea de pe dreapta. Ridici cauciucul protector in sus. Asta este pus peste corpul metalic al lichidului de frana. Acolo o sa vezi 2 piulite. Cea de jos este de fapt un surub-piulita ce intra in corpul lichidului de frana. Cea de sus e o contrapiulita ce sta pe bratul oglinzii, brat care intra practic in prima piesa ce e fixata in corpul metalic al lich. de frana. Iti trebuie 2 chei (nu mai stiu exact valoarea 10 sau 12 parca) si rezolvi pb in 5 minute. Ia diseara un set de chei cu tn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge fara ambreiaj...dar nu la plecare de pe loc...si nu din 1 in 2!

eu folosesc ambreiajul doar la plecarea de pe loc si cateodata la vreo frana de motor mai lunga in rest fara : in sus inchid gazu schimb(urc) ; in jos in timp ce franez schimb si nu prea conteaza asa mult turatia dar cu cat e mai mica cu atat e mai lina frana de motor

 

intalnirea de diseara de la casa poporului incepe la ora 8 si stam pana pe la 9 k sa se stranga toti sa nu mai ramana pe acolo intarziatii

super daca stati de la 20:00 pana la 21:00 vin si eu diseara dar nu pot ajunge si in bikers.... :D next time

 

cum se schimba in jos?

nu am inca hornet dar e acelasi principiu.

in sus schimb fara probleme dar cand schimb in jos ma da in bot, e ok asa?

este identic principiul , cutia de viteze nu are sincroane ca la masina deci intra mai usor ca la o dacie ( la dacia veche trebuia sa mai dau cate un sprit sa nimeresc turatia sa nu o carai )iar daca da in bot incearca sa schimbi la ture din ce in ce mai joase pana aproape de relanti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pedala: presupun ca levierul cilindric este indoit catre corpul pedalei. Adica bucata pe care de fapt apesi cu piciorul. Fara sa demontezi pedala, poti baga in corpul cilindrului (care e gol la interior) spre exemplu capatul de la un patent, sau orice piesa metalica ce intra acolo si-ti da un brat de parghie suficient. Apoi o aduci inapoi la pozitia dorita. Fireste va ramane o bucata lipsa unde s-a comprimat materialul. Se poate umple prin sudura, insa pe termen lung (o a 2-a tranta) nu va tine, dar poti sa-ti faci treaba in felul asta. Miscarea n-o fa brusc sa nu se rupa

 

@oglinda: pp ca e tot cea de pe dreapta. Ridici cauciucul protector in sus. Asta este pus peste corpul metalic al lichidului de frana. Acolo o sa vezi 2 piulite. Cea de jos este de fapt un surub-piulita ce intra in corpul lichidului de frana. Cea de sus e o contrapiulita ce sta pe bratul oglinzii, brat care intra practic in prima piesa ce e fixata in corpul metalic al lich. de frana. Iti trebuie 2 chei (nu mai stiu exact valoarea 10 sau 12 parca) si rezolvi pb in 5 minute. Ia diseara un set de chei cu tn.

 

OK, ...eu o sa ajung pe la 8:30 ca tre sa ajung pana acasa inainte....

Multzam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super daca stati de la 20:00 pana la 21:00 vin si eu diseara dar nu pot ajunge si in bikers.... :D next time

 

 

Eu nu o sa vin in seara asta dragii mei viespari, am tras o tranta cu viespea pe la charles de gaulle si inca scot pietricele din piele, asa ca ne vedem sapt viitoare;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu o sa vin in seara asta dragii mei viespari, am tras o tranta cu viespea pe la charles de gaulle si inca scot pietricele din piele, asa ca ne vedem sapt viitoare;))

 

Pare o perioada nefasta pentru imblanzitorii de viespi....

Cred ca ghinioanele au inceput cu furtuna si motorul lui MetalWarrior cu pancarda.......eu joia trecuta, tu joia asta......

 

Tot e bine ca putem sa povestim si de fapt..... ce nu te omoara te intareste .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge fara ambreiaj...dar nu la plecare de pe loc...si nu din 1 in 2!

 

la plecare de pe loc nu merge fara ambreiaj,dar din 1 in 2 merge...... :D

 

Eu am cazut acum doua saptamani din cauza unuia care mi-a taiat calea, iar azi a cazut numai bondarul... de pe cric. Asa ca am nevoie si de scarita de pe stanga. :moto:

 

fratilor...mai usor cu cazaturile,ca e pacat de viespi :kiss: ..si sa nu cumva sa nu fie lume de mers la brasov. :D

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu o sa vin in seara asta dragii mei viespari, am tras o tranta cu viespea pe la charles de gaulle si inca scot pietricele din piele, asa ca ne vedem sapt viitoare;))

imi pare rau sincer

PS am cazut si eu marti dar in parcare :D asta e , se mai intampla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cazut acum doua saptamani din cauza unuia care mi-a taiat calea, iar azi a cazut numai bondarul... de pe cric. Asa ca am nevoie si de scarita de pe stanga. :moto:

 

imi pare rau sincer

PS am cazut si eu marti dar in parcare :D asta e , se mai intampla

 

e clar in perioada asta viespile sunt mai agitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu o sa vin in seara asta dragii mei viespari, am tras o tranta cu viespea pe la charles de gaulle si inca scot pietricele din piele, asa ca ne vedem sapt viitoare;))

imi pare rau pentru amandoi. si cu mine a fost naravasa saptamana asta, zi de zi s-a intamplat cate ceva, dar spre fericire mea nu am dat pe jos. doamne ajuta sa fie bine! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tommy_the_gun_2006: mathe pe cand ar tre sa soseasca chestia pt ca o sa fiu plecat vreo 2 zile?

 

Salut , luni dimineata il pun la posta , pana atunci iti trimit fotografii :bounce:

 

Asfalt uscat

post-6555-1244788491_thumb.jpg

post-6555-1244788503_thumb.jpg

post-6555-1244788514_thumb.jpg

Editat de mathe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pozele de azi:

Chiar si pe ploaie nu am lasat sa moara intalnirea de joi...

Merci de poze. poate trebuia sa itzi facem si noi una ... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru arycy

 

Cam asa arata din fata (nu e foarte reusita poza dar cam asa e)

aripa spate este fara lac ?

daca da, cred ca ar arata mai bine si masca pt radiator fara...se pupa mai bine cu plasticul de sub sa , zic si eu :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...