Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

SALUTARE HORNETISTI :P nu de mult timp am intrat si eu in hora voastra dar am o problema cu viespea........ mi s-a rupt cablul de acceleratie(in mers) :bounce: unde pot gasi asa ceva (si second)

 

 

RESPECT :)

 

 

iti recomand sa-ti iei nou. la honda am intrebat eu si sunt undeva la 130 lei bucata (si sunt doua). chiar nu se meritasa le iei second...dar

 

am si eu o intrebare pentru specialisti.

merg cu motorul bine merci, il las in fata blocului, a doua zi... bateria moarta.

pun aparatul de masura in serie cu bateria si borna si... consum de 0,09mA (cheia nu este in contact iar alarma sau altceva nu am pe motor), zic bun, consumator, ma duc la honda pentru o investigatie.

 

pana sa ajung la honda, o pornesc, ies cu ea si la garare uit vreo 16 ore borna pe baterie. disperat dimineata ies sa vad daca mai invarte.... a luat-o la sfert, pun aparatul 0,00mA.

 

CE ARE???

ma gandeam sa dau tot ce mai are plastic de pe ea jos(codita in principiu) si sa mai izolez odata toate firele, inclusiv prin fata pe la far, semnale, pe sub sa, etc...

 

alte sugestii???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"merg cu motorul bine merci, il las in fata blocului, a doua zi... bateria moarta.

pun aparatul de masura in serie cu bateria si borna si... consum de 0,09mA (cheia nu este in contact iar alarma sau altceva nu am pe motor), zic bun, consumator, ma duc la honda pentru o investigatie."

 

daca ai pus ap de mas. cu bat moarta, masurarea ta nu mai are relevanta pt ca bat era deja goala, dar, chiar si cu cei 0,09ma(consum infim de mic) consumati, bat ar ar trebui sa tina lejer o luna fara sa o mai incarci.

mai conteaza si cu ce aparat ai facut masurarea pt ca cei 0.09ma afisati pe display pot fi eroarea de masura a aparatului, si practic el sa nu masoare de fapt nimic

nu ai mentionat daca se auzea click-ul releului de comanda al electromotorului, sau daca releul bazaia, daca nu se auzea nici releul verifica sigurantele , inclusiv pe cea de la baterie poate nu face bine contact sau este corodata

 

"pana sa ajung la honda, o pornesc, ies cu ea si la garare uit vreo 16 ore borna pe baterie. disperat dimineata ies sa vad daca mai invarte.... a luat-o la sfert, pun aparatul 0,00mA."

 

banuiesc ca ai pus aparatul cu motorul oprit (nu incercati sa faceti masurari in timpul functionarii motorului prin scoaterea bornei de la bat), daca e oprit cu cheia scoasa , nu prea mai are ce sa consume ca practic contactul cu cheie opreste toata instalatia, poate doar daca ai H.I.S.S sa ai un consum infim.

 

"CE ARE???

ma gandeam sa dau tot ce mai are plastic de pe ea jos(codita in principiu) si sa mai izolez odata toate firele, inclusiv prin fata pe la far, semnale, pe sub sa, etc..."

 

spune-mi din ce an e viespea sa ma uit pe schema instalatiei electrice sa vad ce ar putea ramane conectat la baterie dupa ce scoti cheia

 

aceleasi probleme le-am avut mai demult la o masina de servici( adica o dacie ), si care s-au rezolvat prin inlocuirea bateriei

 

afara e soare , bing bang!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti recomand sa-ti iei nou. la honda am intrebat eu si sunt undeva la 130 lei bucata (si sunt doua). chiar nu se meritasa le iei second...dar

 

am si eu o intrebare pentru specialisti.

merg cu motorul bine merci, il las in fata blocului, a doua zi... bateria moarta.

pun aparatul de masura in serie cu bateria si borna si... consum de 0,09mA (cheia nu este in contact iar alarma sau altceva nu am pe motor), zic bun, consumator, ma duc la honda pentru o investigatie.

 

pana sa ajung la honda, o pornesc, ies cu ea si la garare uit vreo 16 ore borna pe baterie. disperat dimineata ies sa vad daca mai invarte.... a luat-o la sfert, pun aparatul 0,00mA.

 

CE ARE???

ma gandeam sa dau tot ce mai are plastic de pe ea jos(codita in principiu) si sa mai izolez odata toate firele, inclusiv prin fata pe la far, semnale, pe sub sa, etc...

 

alte sugestii???

Motor nou sa aiba ceva neizolat cum trebuie, ma indoiesc. Iar dupa ce scoti cheia din contact nu are ce sa mai consume, daca nu ai alarma. Alta este problema...poate incarcarea bateriei, care nu se face cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

1. @pornire & releu: vad ca la a mea italianul i-a pus un releu de Ducati. Cand ne vedem vi-l arat. Din cate am citit cred ca asta-i buba.

 

2. Unde gasesc rapid niste placute frana pt fata? Sa le aiba pe stoc, di daca aveti idee cat costa?

 

3. Iesim sambata? (cei din Bucuresti) - Se anunta 17grade. Daca da, hotarati pe unde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

1. @pornire & releu: vad ca la a mea italianul i-a pus un releu de Ducati. Cand ne vedem vi-l arat. Din cate am citit cred ca asta-i buba.

 

2. Unde gasesc rapid niste placute frana pt fata? Sa le aiba pe stoc, di daca aveti idee cat costa?

 

3. Iesim sambata? (cei din Bucuresti) - Se anunta 17grade. Daca da, hotarati pe unde.

De ducati are si a mea , probabil asa sunt la toate sau numai la astea din Italia ca de acolo e si a mea.

Mesaj completat

Zi si tu aici te rog despre crashpad`uri ca ma intreseaza si pe mine, cat si de unde? :bounce:

AI PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motor nou sa aiba ceva neizolat cum trebuie, ma indoiesc. Iar dupa ce scoti cheia din contact nu are ce sa mai consume, daca nu ai alarma. Alta este problema...poate incarcarea bateriei, care nu se face cum trebuie.

 

 

Man, motorul este 2007, dar nu este nou.

A fost adus din italia, iar acolo a fost tavalit, fiindca este revopsit.

Ma gandesc cand au dat jos de pe ea sa-l vopseasca si au pus la loc, au agatat ceva, vreun fir ... nu stiu.

 

Cel mai suspect este ca astazi aveam consum de 0,09mA fara cheie in contact, am scos-o si probabil si-a luat zdruncinaturi ceva in mers, si apoi... nu mai avea consum - CIUDAT NU?.

Bateria am tinut-o in casa doua luni asta iarna, si a pornit dup-aia neincarcata, si a invartit motorul fara nici o problema, deci nu are cum sa fie bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit azi cu un mecanic si cred ca la mine problema ar fi urmatoarea: Bateria a stat toata iarna, inca nu a apucat sa se incarce suficient in 20 km cat am facut eu cu motorul zilele trecute, e inca slabita. Dimineata a pornit motorul pentru cateva secunde, problema a fost ca s-a oprit si desi bateria invartea, nu a mai pornit. S-ar putea sa fie si din cauza BUJIILOR! asa ca am sa imi cumpar un set sa le schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit azi cu un mecanic si cred ca la mine problema ar fi urmatoarea: Bateria a stat toata iarna, inca nu a apucat sa se incarce suficient in 20 km cat am facut eu cu motorul zilele trecute, e inca slabita. Dimineata a pornit motorul pentru cateva secunde, problema a fost ca s-a oprit si desi bateria invartea, nu a mai pornit. S-ar putea sa fie si din cauza BUJIILOR! asa ca am sa imi cumpar un set sa le schimb.

LA MULTI ANI STUPULUI NOSTRU... azi am implinit 500 de pagini :D :wink: :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am senzatia ca am scris pe topicul celalalt si a fost sters. Va invit la petrecerea din Alter Ego unde vom avea la dispozitie si un service mobil cu o oferta zic eu cel putin interesanta. Este vorba de petrecerea deschidere de sezon ce incepe maine si se termina luni. :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:drink: Am inteles.

De unde fac si eu rost de o cheie de bujii? :wink:

 

de la mine cu placere... si cred ca si de la altul la fel :-p

Mesaj completat

Am senzatia ca am scris pe topicul celalalt si a fost sters. Va invit la petrecerea din Alter Ego unde vom avea la dispozitie si un service mobil cu o oferta zic eu cel putin interesanta. Este vorba de petrecerea deschidere de sezon ce incepe maine si se termina luni. :D

 

 

unde este alter ego asta?

eu nu-s din bucuresti de loc, si nu le stiu pe toate...light me!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE HORNETISTI :wink: nu de mult timp am intrat si eu in hora voastra dar am o problema cu viespea........ mi s-a rupt cablul de acceleratie(in mers) :drink: unde pot gasi asa ceva (si second)

 

 

RESPECT :D

 

Cred ca merge si de la cbr http://www.emoto.ro/cablu-acceleratie-pw-427-959-960.html da tot pe acolo ajunge.

Cred ca cel mai ieftin ies reconditionate. Parca 2-30 de ron costa asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

e corecta supozitia ca un releu de incarcare de cbr f3 ar trebui sa se potriveasca la hornet?varamiu are un f3,el si-a pus la a lui acum 1 an,un releu de incarcare pt un linhai 300.Si lui i-au spus altii.Singura chestie care a trebuit sa o faca a fost sa isi intoarca mufa de pe motor.Ex.:mufa releului e tesita sus,mufa motorului e tesita jos........fierele de jos trebuie sa intre sus,si invers.daca ma poate ajuta cinva cu o parere,un sfatdau o bere.tare as vrea s ama plimb weekendu asta:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

Am si eu o problema la ventilatorul de la radiator. Nu mai pleaca la temperaturi ridicate si nu ma prea pricep. Aveti idee unde as putea merge sa-i fac o verificare?

Nu trebuie sa mergi la nicio verificare, e termocupla de pe radiator. Una noua e scumpa rau, cauta de la dezmembrari.

Am patit-o si eu.

Succes!

 

Ca sa te convingi ca nu e ventilatorul, scoate firul din termocupla radiatorului si atinge-o de masa motocicletei trebuie sa porneasca.

 

Eu mi-am pus o termocupla second si am trecut-o printr-un releu ca sa nu mai "suga" ventilatorul curent mare prin termocupla.

 

Asta e defect clasic la Hornet ca si intinzatorul de la distributie dar asta e o alta poveste.

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ducati are si a mea , probabil asa sunt la toate sau numai la astea din Italia ca de acolo e si a mea.

Si a mea este italinaca, dar pana acum nu i-am verificat releul sa vad daca este al ei sau de Ducati cum ziceti voi. O sa ma uit, de curiozitate.

Mesaj completat

Man, motorul este 2007, dar nu este nou.

A fost adus din italia, iar acolo a fost tavalit, fiindca este revopsit.

Ma gandesc cand au dat jos de pe ea sa-l vopseasca si au pus la loc, au agatat ceva, vreun fir ... nu stiu.

 

Cel mai suspect este ca astazi aveam consum de 0,09mA fara cheie in contact, am scos-o si probabil si-a luat zdruncinaturi ceva in mers, si apoi... nu mai avea consum - CIUDAT NU?.

Bateria am tinut-o in casa doua luni asta iarna, si a pornit dup-aia neincarcata, si a invartit motorul fara nici o problema, deci nu are cum sa fie bateria.

Nu credeam ca a fost lovita. Atunci verifica tot ce este fir, precum ai zis. Spor la treaba!

Mesaj completat

LA MULTI ANI STUPULUI NOSTRU... azi am implinit 500 de pagini : D : blbl: : peace:
si de ce dat qoute la ce am zis eu?! : D La mine sunt 251 pagini (am alte setari : P )

La mine sunt 167 de pagini, ale setari :drink:

Mesaj completat

:laugh : Am inteles.

De unde fac si eu rost de o cheie de bujii? : (

Cum ziceam, am eu :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la mine cu placere... si cred ca si de la altul la fel :-p

Mesaj completat

 

 

 

unde este alter ego asta?

eu nu-s din bucuresti de loc, si nu le stiu pe toate...light me!

Merci mult, daca e ceva te anunt, cred ca am gasit intre timp. Mai rau e cu timpul meu liber, care nu prea mai exista sa ma ocup de motor.

Alter Ego este la intersectia Vulturilor cu calea Traian. Cum vii de la Unirea spre Rondul Alba-Iulia, a doua intersectie faci stanga si mergi drept. Dupa cativa m. o sa vezi niste motoare parcate in fata gardului de piatra si o curte. Acolo e.

 

Eu sambata seara o sa apar la petrecerea aceasta. Poate ne vedem pe acolo.

 

Deci iese careva sambata ?

:drink: Da eu, pana la munca...damn ce aiurea e sa lucrezi in weekend...o sa ma lipesc de geam cand o sa vad motoarele trecand prin zona :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...