Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, sunt proaspat posesor de hornet si de cat A, inca nu i am facut consumul si nici nu o sa ii fac.mi am luat motor sa ma dau cu el nu sa ma duc la consum si in plus imi place cum urla toba:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt proaspat posesor de hornet si de cat A, inca nu i am facut consumul si nici nu o sa ii fac.mi am luat motor sa ma dau cu el nu sa ma duc la consum si in plus imi place cum urla toba:D

Sa o stapanesti sanatos. Aici ai dreptate. Eu de curiozitate i-am facut cunsumul de cateva ori nu ca am consuma mult, in rest is de acord cu tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute!

Ce toba ai?

Multumesc toba este dpm sport si se aude demential peste 5 6 mii si peste 9 mii si mai si.legat de masina am un seria 3 care consuma peste 11.in plus si mecanicu mi o zis sa ii dau si la urma urmei deaia am vrut 2 roti sa simt adrenalina:)) Editat de zelotu17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu e chiar aşa... Mobra asta are undeva in jur de 180 kg, să zicem 260 cu tot cu pilot, si vreo 98 de cai. Adică aproximativ un sfert din greutatea unei maşini de clasă compactă, cu motorul de aceeaşi putere. Nici nu poate fi vorba de chinuială. Urcă în ture absolut normal, fără să se chinuie deloc, până la 5000. De la 5000 într-adevăr, se schimbă socoteala. Dar socoteala cea nouă s-ar putea să nu fie tocmai ce trebuie pentru un începător. Tu ai R1 acum, normal că pentru tine Cornetu se târâie până în 5000 de ture. Să fim totuşi serioşi... Chiar şi de la 2000 la 5000 de ture, acceleraţia e mai puternică decât la o maşină obişnuită. Părerea mea e că poţi să schimbi liniştit la 4000 în oraş.

Crede-ma ca nu vorbesc la ureche.am avut Hornet timp de 4 ani si peste 50k km cu el in toate felurile si pe toate drumurile si pe pista putin.:) eu nu facusem comparatia cu R1-le din dotare si nici cu vreo masina(irelevant),vorbeam din experienta.problema Viespii in oras si la regim relativ subturat e calcatura lantului si treptele 1-2 de viteza.de aceea Viespea a cam adormita jos in ture.daca vrei sa o trezesti putin la realitate si sa o voinicesti putin,schimbi pinion spate +4 si scapi de balbaiala specifica turelor mici si pierzi putin la top speed(care oricum nu te ajuta cu nimic).consumul nu prea conteaza oricum,dar nici sa mergi la 4k ture cu motoreta care are redline la dracu'n praznic nu e treaba,ca doar nu e diesel.:)

» Post actualizat in 04 Jun 2015 07:10

Sa o stapanesti sanatos. Aici ai dreptate. Eu de curiozitate i-am facut cunsumul de cateva ori nu ca am consuma mult, in rest is de acord cu tine

Cristi,tu erai pe Tihuta la Dracula duminica? BN xx RUS?si inca doua motoare?cand ploua de numa numa,in jur de ora 13:00.mi-am intins gatul cat sa nu-mi ploua in combinezon,dar pe voi nu v-am vazut:)

» Post actualizat in 04 Jun 2015 07:12

Salutare, sunt proaspat posesor de hornet si de cat A, inca nu i am facut consumul si nici nu o sa ii fac.mi am luat motor sa ma dau cu el nu sa ma duc la consum si in plus imi place cum urla toba:D

Consumul conteaza oricum doar la drum lung,in rest e irelevant.ca doar ai peco-uri la tot pasul:D bafta maxima la Viespe!

» Post actualizat in 04 Jun 2015 07:14

 

Eu daca schimb la 4000 ajung pe la 9 in oras.ca sa imi consume aprox 7 trebuie sa schimb pe la 6000.dar cel mai important nu este la cat schimb.important este cum ajungi la turatia respectiva.cu cat acceleratia este mai brusca cu atat ii este mai sete mobrei.

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imediat sub 4000 deja am impresia ca suna lantul de distributie din cauza ca motorul este subturat, iar pana la 5000 nu ai putere deloc.


» Post actualizat in 04 Jun 2015 07:33

Cand aud vummmmmm atunci schimb.

 

Corect :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ca nu vorbesc la ureche.am avut Hornet timp

 

Cristi,tu erai pe Tihuta la Dracula duminica? BN xx RUS?si inca doua motoare?cand ploua de numa numa,in jur de ora 13:00.mi-am intins gatul cat sa nu-mi ploua in combinezon,dar pe voi nu v-am vazut:)

» Post actualizat in 04 Jun 2015

 

+1

Eu eram. Ne-am adapostit in localu ala din fata unde erau motoarele. Ne uitam la motogp :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la voi cu o alta intrebare, sper sa nu fie stupida.

Astazi ma prins ploaia, in fata la radiator se observa putin mizerie amestecata cu apa de ploaie ,am incercat sa curat usor cu o carpa usoara , dar nu s-a curatat cum vreau eu.

Am inteles sa am grija la sa indoi ceva pe acolo,

Voi cum il curatati cand observati, ca are mizerie, gandaci, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , ce parere aveti de uleiul Motul 7100 10w40 pentru Hornet?este ok?s-au sa merg pe altceva.

Voi ce ulei folositi?

Cauta pe acest topic.sunt o mie si una discutii cu si despre uleiuri.in fiecare an s-a discutat cel putin o data(cateva pagini bune) la inceput de sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , ce parere aveti de uleiul Motul 7100 10w40 pentru Hornet?este ok?s-au sa merg pe altceva.

Voi ce ulei folositi?

 

 

Ca sa nu il suparam pe colegul, scurt si la obiect: pune cu incredere. E ok. Si ai grija sa il schimbi peste 5000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la voi cu o alta intrebare, sper sa nu fie stupida.

Astazi ma prins ploaia, in fata la radiator se observa putin mizerie amestecata cu apa de ploaie ,am incercat sa curat usor cu o carpa usoara , dar nu s-a curatat cum vreau eu.

Am inteles sa am grija la sa indoi ceva pe acolo,

Voi cum il curatati cand observati, ca are mizerie, gandaci, etc.

Nu te stresa!ai doar grija sa nu dai cu jet puternic,sa nu bulesti radiatorul(e relativ moale).pe vremea cand imi bateam si eu capul cu spalarea radiatorului in mod special,il spalam cu furtunul,presiune de robinet evident(adica egala cu zero) si luam o perie super moale cu care dadeam de sus in jos doar.dar au trecut anii si acum il spal cand imi aduc aminte doar cu apa fara presiune.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , ce parere aveti de uleiul Motul 7100 10w40 pentru Hornet?este ok?s-au sa merg pe altceva.

Voi ce ulei folositi?

 

Eu acelasi tip de ulei il folosesc de 2 ani,2 schimburi si inc anu am avut probeleme..10w40 e recomandat de producator,de aici poti sa ie cam orice vrei tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zdranganit in zona lantului de distributie? Poate fi de la intinzator... Piesa marcata in poza atasata a prins joc si zdrangane. Se strange cu un patent sau menghina pana nu se mai misca pe pozitie. Succes!

 

post-37249-0-43034700-1433759392_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau 100 eur unul nou si clar nu mai ai probleme.

ala are un arc in interior, arc ce se rupe sau inmoaie.

macar asa nu risti motorul, in caz ca nu-l strangi cum trebuie.

din cate stiu eu...e f putin reglabil la horneta.

 

ps: abia pe urma auzi daca mai face zgomote lantul sau posibil patinele.

Editat de kokane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele astea am fost intr-o tura mai lunga si, surpriza, tocmai cand eram pe la mama lui dreq imi dau seama ca nu mai functioneaza semnalizarile, desi la plecare totul era in regula, in plus, nu am spalat motorul, nu m-a prins ploaia pe drum samd. Faza scurta, lunga, pozitii, stop frana sunt ok, iar daca armez alarma toate luminile semnalizatoare se aprind. Am verificat asa rapid si sigurantele, par sa fie bune. Cand actionez butonul de semnalizare, se aude un singur tacanit de la releu, insa apoi nu se mai aud acele sunete la intervale regulate si nici luminile de semnalizare de pe bord nu se mai aprind.

 

Posibil sa fie releul de vina.. asa ca am continuat calatoria fara semnalizare :) Mi-am facut de lucru pt weekend-ul viitor cand ma pun pe verificat si masurat (sunt niste indicatii si in manual cum sa verifici relelul, sper sa ma descurc).

 

Cateva intrebari:

 

1. Daca ati mai avut probleme cu releul de semnalizare, aveti un sfat de care sa tin cont, in afara de ce gasesc in manual?

 

2. Am cautat pe net insa nu prea am gasit relee pe la magazinele de unde imi cumpar chestii moto de obicei. Am dat de ceva pt PC34 la WeMoto, iar la MotoMus de un releu universal pt Honda, insa nu scrie sa se potriveasca si la modelul meu. Mai stiti cumva de un dealer pe unde se gasesc relee de semnalizare pt PC34? (nu as vrea sa imi pun ceva second, nu am chef de surprize).

 

3. Cu ocazia asta mi s-a pus pata si pe semnalizari, am unele aftermarket, insa vreau sa le schimb. Am nevoie de cateva exemple, cele originale nu imi plac deloc. Cam ce semnalizatoare v-ati pus pe hornete? :)


» Post actualizat in 09 Jun 2015 11:47

Salutare , ce parere aveti de uleiul Motul 7100 10w40 pentru Hornet?este ok?s-au sa merg pe altceva.

Voi ce ulei folositi?

 

Am pus Motul 7100 o singura data si parca motorul era mai zgomotos, in sensul ca se auzea un tacanit usor. Horneta mea se impaca foarte bine cu Repsol Moto Racing si Motorex Top Speed, ambele 10w40, full-synthetic. Nu am pus pana acum uleiuri semi-sintetice cum ar fi Motul 5100.


» Post actualizat in 09 Jun 2015 11:51

Revin la voi cu o alta intrebare, sper sa nu fie stupida.

Astazi ma prins ploaia, in fata la radiator se observa putin mizerie amestecata cu apa de ploaie ,am incercat sa curat usor cu o carpa usoara , dar nu s-a curatat cum vreau eu.

Am inteles sa am grija la sa indoi ceva pe acolo,

Voi cum il curatati cand observati, ca are mizerie, gandaci, etc.

 

De regula doar cu apa, insa daca am luat vre-un Zerg pe parcurs si nu vine jos nicicum, folosesc o periuta de dinti sa rezolv situatia neplacuta :) Exista in comert ceva detergent special pt indepartat insectele, nu am incercat, dar cred ca imi iau o data sa vad daca e bun de ceva.

 

Uite si aici un clip interesant:


» Post actualizat in 09 Jun 2015 12:09

Update: am gasit releul pe Louis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am vazut ca a mai fost pusa intreabrea asta : Ce tip de termocupla auto pot cumpara pentru a schimba termocupla de pe radiator (defecta evident) de pe Hornet 600 2004 ? (dimensiuni, standard, etc).

Am gasit compatibilitate cu cea de la Tico, dar nu pentru Hornet.

Multumesc anticipat de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...