danny_nt Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Sunt si eu posesor NOU de viespe - NOUA... si nush daca e la fel ca la celelalte. Din cele pe carburatie am avut doua pana acu.... ' 99 si '00 . ... asta fiind a treia motoreta respectiv al treilea hornet WOW chiar asa ce devotament. Nici eu n-as schimba hornetul cu altceva din clasa lui, doar ca imi surade ideea de a-mi lua candva al doilea motor un varadero de 1000. Tare as face un testride cu una sa vad ce poate. Dar hornetul nici nu ma gandesc sa-l dau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 sincer.... chiar ca multam si eu.... aveam oarecare dubii in privintza filtrelor sport. Asadar raman la cel normal... P.S. Cristi... am tot vazut ca zici ceva de 5 viteze.... help me sa inteleg despre ce este vorba... Hornetul nou (2007) are 5 viteze.... sau care este faza??? AAaaa si inca ceva... am vazut ca la hornetul nou este recomandat mai des 10W30 de catre producator decat 10W40. Tu de care bagi/si ce firma! Sunt si eu posesor NOU de viespe - NOUA... si nush daca e la fel ca la celelalte. Din cele pe carburatie am avut doua pana acu.... ' 99 si '00 . ... asta fiind a treia motoreta respectiv al treilea hornet hauhaaaaaaauuuuu.....sa ai bafta la motoreta noua ....devotament,pasiune...stim ce inseamna..de aia m-am razgandit si eu sa nu mai dau viespea,ci sa o modific sa ii dau aer proaspat .......multi kilometrii fara incidente si drumuri line iti doresc! Mesaj completat astea mai proaste.....duude, din multe puncte de vedere horneta veche e mai buna decat a mea )eu ma gandesc cu frica la urmatorul scenariu: ramas fara benzina la WAGADUGU...bagat carburant de la NONAME... cu mizerie si tot ce trebuie sa se infunde/innece injectoarele... am auzit motoretisti care au patit-o si solutia e platforma... e trist. tricourile sunt 25 roni daca strangem 50 bucati sau 30 roni normal. ati vazut cum arata la mine joia. gandeste-te la urmatorul scenariu...ramai fara benzina in WAGADUGU,si gasesti benzina buna...si ai scapat de frica Mesaj completat 1. Offff.....am uitat sa pun ghilimeaua si la inceputul formularii : "alea....proaste"...da' te-ai prins tu.....si sunt cateva dezavantaje cum zici la injectie dar si AVANTAJE gramada.....noi sa le stapanim sanatoase de care or fi ele! 2. Pai mai asteptam sa se faca 50 sau...???.....Eu zic sa vedem ce avem pana pe Lunea viitoare si din momentul ala sa incepem sa strangem banii....voi cum ziceti??....asta ca sa le si avem inainte de Craciun DA! Da' ce mai conteaza?... sa vina moshu` cu sania hornet sa ne aduca tricourile...si cu vreo 95 de reni putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 (editat) sa vina moshu` cu sania hornet sa ne aduca tricourile...si cu vreo 95 de reni putere Ha, ha....adica asa????? jingle bells, jingle bells....moahaha....ho,ho,ho Editat Octombrie 30, 2009 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 hornetul nou e in 5 trepte? Nu Âştiu unde au văzut ei Hornet cu 5 trepte. Hornetul din 2007-2008 (cel nou cu injecție) are 6 trepte. Mesaj completat sincer.... chiar ca multam si eu.... aveam oarecare dubii in privintza filtrelor sport. Asadar raman la cel normal... P.S. Cristi... am tot vazut ca zici ceva de 5 viteze.... help me sa inteleg despre ce este vorba... Hornetul nou (2007) are 5 viteze.... sau care este faza??? AAaaa si inca ceva... am vazut ca la hornetul nou este recomandat mai des 10W30 de catre producator decat 10W40. Tu de care bagi/si ce firma! Sunt si eu posesor NOU de viespe - NOUA... si nush daca e la fel ca la celelalte. Din cele pe carburatie am avut doua pana acu.... ' 99 si '00 . ... asta fiind a treia motoreta respectiv al treilea hornet EÂşti posesor de Hornet Âşi încă nu i-ai numărat vitezele ? Ulei intră 2.8 l, nu trebuie mai subțire de 10 W ( exclus 0W ). În țările cu temp scăzută se recomandă 10W30 , la noi 10W40. Mai zice - API classification : SG or higher except oils labeled as energy conserving on the circular API service label -JASO T 903 standard : MA - do not use oils with graphite or molybdenum additives - they may adversely affect clutch operation . Eu am folosit Motul 10W40 si Motorex 10W40, ambele foarte bune. Dacă vrei îți fac o copie după ce te interesează din manualul de întreținere Honda CB600FA-7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Nu Âştiu unde au văzut ei Hornet cu 5 trepte. Hornetul din 2007-2008 (cel nou cu injecție) are 6 trepte.Mesaj completat EÂşti posesor de Hornet Âşi încă nu i-ai numărat vitezele ? Ulei intră 2.8 l, nu trebuie mai subțire de 10 W ( exclus 0W ). În țările cu temp scăzută se recomandă 10W30 , la noi 10W40. Mai zice - API classification : SG or higher except oils labeled as energy conserving on the circular API service label -JASO T 903 standard : MA - do not use oils with graphite or molybdenum additives - they may adversely affect clutch operation . Eu am folosit Motul 10W40 si Motorex 10W40, ambele foarte bune. Dacă vrei îți fac o copie după ce te interesează din manualul de întreținere Honda CB600FA-7. Cu asta noul am facut un drum de la cluj pana la buc, cand am luat-o, si "sincer" erau cam 6 viteze cand le-am numarat. Acum baietzii daca au zis ca sunt doar 5 ... am devenit suspect, si tot nu-mi venea sa cred ce vedeam scris aici... din ce in ce mai des. Ms, de lamurire! Am manualul ala mic de intretinere, l-am luat odata cu actele motorului... dar este in italiana, si mai am si manual de reparatii.... tot in italiana Deci, oricare dintre ele daca le ai in engleza, vreau in intregime - si raman si dator Ulei am vazut in unele date tehnice scris 3.5L, in altele 2.8L - si ambele valori daca il schimbi cu tot cu filtru... sunt putin confuz deocamdata. Daca poti si vrei sa-mi trimiti cartulia aia scanata ... adresa mea de email este buleteion@yahoo.com Ms. anticipat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Cu asta noul am facut un drum de la cluj pana la buc, cand am luat-o, si "sincer" erau cam 6 viteze cand le-am numarat.Acum baietzii daca au zis ca sunt doar 5 ... am devenit suspect, si tot nu-mi venea sa cred ce vedeam scris aici... din ce in ce mai des. Ms, de lamurire! Am manualul ala mic de intretinere, l-am luat odata cu actele motorului... dar este in italiana, si mai am si manual de reparatii.... tot in italiana Deci, oricare dintre ele daca le ai in engleza, vreau in intregime - si raman si dator Ulei am vazut in unele date tehnice scris 3.5L, in altele 2.8L - si ambele valori daca il schimbi cu tot cu filtru... sunt putin confuz deocamdata. Daca poti si vrei sa-mi trimiti cartulia aia scanata ... adresa mea de email este buleteion@yahoo.com Ms. anticipat!!! m-am dat si eu cu ala al lui cristigh,insa nu mai tin minte daca eu personal i-am numarat vitezele.stiu ca faceam misto de el ca are numai 5 trepte..si cam atat.acuma am bagat un ochi pe net,si scrie clar:gearbox-6 speed .........oricum,si eu am patit asa primele 2 saptamani dupa ce am luat hornetul asta.puteam sa jur ca am numai 5 trepte ...dart s-au dovedit a fi 6 pana la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Vedeti daca ati fugit de la ore? Acuma nu mai stiti nici numara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Domnilor, caut bord hornet 600 98/02 (kilometraj mecanic) al meu a fost ciordit. 0730820378 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 Cu asta noul am facut un drum de la cluj pana la buc, cand am luat-o, si "sincer" erau cam 6 viteze cand le-am numarat.Acum baietzii daca au zis ca sunt doar 5 ... am devenit suspect, si tot nu-mi venea sa cred ce vedeam scris aici... din ce in ce mai des. Ms, de lamurire! Am manualul ala mic de intretinere, l-am luat odata cu actele motorului... dar este in italiana, si mai am si manual de reparatii.... tot in italiana Deci, oricare dintre ele daca le ai in engleza, vreau in intregime - si raman si dator Ulei am vazut in unele date tehnice scris 3.5L, in altele 2.8L - si ambele valori daca il schimbi cu tot cu filtru... sunt putin confuz deocamdata. Daca poti si vrei sa-mi trimiti cartulia aia scanata ... adresa mea de email este buleteion@yahoo.com Ms. anticipat!!! O să scanez Âşi uploadez pe FTP ( unde sunt tutoriale moto ) - te voi ține la curent. DeÂşi la Craiova ajung Âşi mâine ( 02.11.2009 ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 Pentru imprimarea tricourilor, am gasit asta /index.php?showtopic=341955. Se mai inscrie careva sau dam drumu la ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 Pentru imprimarea tricourilor, am gasit asta /index.php?showtopic=341955.Se mai inscrie careva sau dam drumu la ele? si totusi,care e forma finala a tricoului?a facut-o careva sa o vada si "ala care e de unde se agata harta-n cui"(cum ar zice cineva "drag" mie)? ....avand in vedere ca eu nu pot sa ma intalnesc cu voi,pune-ti va rog aici forma finala care va iesi "pe linia de productie" sa stiu si eu ce cumpar.multumesc numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrix Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Hallo ...se pare ca discurile de frana pe fata se cer schimbate. Imi puteti spune de unde procura unele la un pret accesibil..... Ce am gasit eu sunt prin UK si pretul +transportul e undeva pe la 300 lire Va multumesc anticipat pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Hallo ...se pare ca discurile de frana pe fata se cer schimbate. Imi puteti spune de unde procura unele la un pret accesibil..... Ce am gasit eu sunt prin UK si pretul +transportul e undeva pe la 300 lire Va multumesc anticipat pt ajutor pe louis.de am vazut eu acum ceva timp... dar destul de scumpicele... si vezi ca pretul acolo este pe bucata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Salut baieti, Incepand de azi sunt fericitul posesor al unui Hornet din 2006. Toate bune si frumoase pana la momentul in care am adus-o la munca. Am lipsit o ora de langa ea si cand m-am intors am constatat ca nu mai porneste. La mecanica unei motociclete nu ma pricep, dar comparandu-i simptomele cu cele de la o masina mi se pare ca suna ca si cum ar fi inecata atunci cand incerc sa o pornesc. Exista posibilitatea ca inteligentii mei colegi sa fi tras de gaz si motocicleta sa se fi inecat? As aprecia niste raspunsuri! va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Salut baieti, Incepand de azi sunt fericitul posesor al unui Hornet din 2006. Toate bune si frumoase pana la momentul in care am adus-o la munca. Am lipsit o ora de langa ea si cand m-am intors am constatat ca nu mai porneste. La mecanica unei motociclete nu ma pricep, dar comparandu-i simptomele cu cele de la o masina mi se pare ca suna ca si cum ar fi inecata atunci cand incerc sa o pornesc. Exista posibilitatea ca inteligentii mei colegi sa fi tras de gaz si motocicleta sa se fi inecat? As aprecia niste raspunsuri! va multumesc! Felicitari pentru motor. Din pacate eu am modelul vechi pe carburatie si nu prea stiu cu ce se mananca astea noi pe injectie dar cateva sfaturi generale tot ti-as da. 1. Daca l-ai innecat lasa-l o perioada 1-2 ore pina se evapora benzina in exces (eu ma si plimbam cu ea scoasa din viteza cativa metri inainte si inapoi) 2.In cazul meu caut o vale sau pe cineva care sa ma impinga.(nu stiu daca astea pe injectie pornesc impinse) 3. Daca nici 1 nici 2 n-au mers ii schimb bujiile. Grija mare sa nu dai mult la demaror ca daca se consuma bateria nu mai porneste nici cu slujbe. Am impresia ca atunci cand e bateria moarta nici daca o impingi nu mai arunca aprinderea scanteie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Felicitari pentru motor.Din pacate eu am modelul vechi pe carburatie si nu prea stiu cu ce se mananca astea noi pe injectie dar cateva sfaturi generale tot ti-as da. 1. Daca l-ai innecat lasa-l o perioada 1-2 ore pina se evapora benzina in exces (eu ma si plimbam cu ea scoasa din viteza cativa metri inainte si inapoi) 2.In cazul meu caut o vale sau pe cineva care sa ma impinga.(nu stiu daca astea pe injectie pornesc impinse) 3. Daca nici 1 nici 2 n-au mers ii schimb bujiile. Grija mare sa nu dai mult la demaror ca daca se consuma bateria nu mai porneste nici cu slujbe. Am impresia ca atunci cand e bateria moarta nici daca o impingi nu mai arunca aprinderea scanteie. din pacate nu am citit mesajul tau si i-am dat pana a cedat bateria. nu de tot, dar e aproape gata. e ok daca ii dau curent de la masina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Felicitari pentru motor.Din pacate eu am modelul vechi pe carburatie si nu prea stiu cu ce se mananca astea noi pe injectie dar cateva sfaturi generale tot ti-as da. 1. Daca l-ai innecat lasa-l o perioada 1-2 ore pina se evapora benzina in exces (eu ma si plimbam cu ea scoasa din viteza cativa metri inainte si inapoi) 2.In cazul meu caut o vale sau pe cineva care sa ma impinga.(nu stiu daca astea pe injectie pornesc impinse) 3. Daca nici 1 nici 2 n-au mers ii schimb bujiile. Grija mare sa nu dai mult la demaror ca daca se consuma bateria nu mai porneste nici cu slujbe. Am impresia ca atunci cand e bateria moarta nici daca o impingi nu mai arunca aprinderea scanteie. Salut si felicitari si din partea mea pentru achizitie. Ce culoare este motorul... este cel portocaliu? Motorul este tot pe carburatie, nu are nici o treba cu injectia. Daca au tras colegii de acceleratie nu se ineaca. Daca ai incercat sa-l pornesti fara soc, la cat este de frig afara .... l-ai inecat singur. Dai socul la locul lui (pe zero) si dai la automat de doua trei ori pana ce mananca toata benzina din carburatoare, dupa care tragi de soc si cu acceleratia putin trasa dai iar la automat.... Asa se face cand se ineaca, si de-acum sti ca asa se porneste carburatia, indiferent de vreme... daca motorul s-a racit, totdeauna tragi socul si tragi putin de acceleratie dupa care apesi start-er-ul. Bafta si sa ai parte de ea fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Poti sa-i dai curent daca ai cabluri din alea. Daca n-ai pornit-o cu soc pe vremea asta mai mult ca sigur ca de aceea s-a innecat. Daca te plictisesti poti incerca si metoda impinsa ca e fun Oricum prima oara cand am innecat-o pe a mea chiar a doua zi dupa ce o luasem am pornit-o abia dupa 3 zile de chin si schimbatul bujiilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Salut si felicitari si din partea mea pentru achizitie. Ce culoare este motorul... este cel portocaliu?Motorul este tot pe carburatie, nu are nici o treba cu injectia. Daca au tras colegii de acceleratie nu se ineaca. Daca ai incercat sa-l pornesti fara soc, la cat este de frig afara .... l-ai inecat singur. Dai socul la locul lui (pe zero) si dai la automat de doua trei ori pana ce mananca toata benzina din carburatoare, dupa care tragi de soc si cu acceleratia putin trasa dai iar la automat.... Asa se face cand se ineaca, si de-acum sti ca asa se porneste carburatia, indiferent de vreme... daca motorul s-a racit, totdeauna tragi socul si tragi putin de acceleratie dupa care apesi start-er-ul. Bafta si sa ai parte de ea fara incidente! pana la faza cu "tragi un pic de acceleratie" sunt de acord cu tine...eu nu trag(pt ca mi-a sugerat mecanicul meu)niciodata de gaz cand pornesc.porneste orice ar fi,motoreta si fara gaz daca e in regula.iar cand e groaznic de frig,o tin in garaj .....dar cand e sa o ia din loc,porneste fara sa faca figuri,ori fara soc oricu juma de soc tras.FARA tras de gaz deloc.parerea mea...dar am vazut un lucru:cati oameni atatea tipuri de a porni motoreta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Poti sa-i dai curent daca ai cabluri din alea.Daca n-ai pornit-o cu soc pe vremea asta mai mult ca sigur ca de aceea s-a innecat. Daca te plictisesti poti incerca si metoda impinsa ca e fun Oricum prima oara cand am innecat-o pe a mea chiar a doua zi dupa ce o luasem am pornit-o abia dupa 3 zile de chin si schimbatul bujiilor. Multumesc pentru sfaturi, baieti. Cine nu are batrani, sa si cumpere. A pornit, cu soc si un pic de impingere. Dar am impresia ca o sa va mai bat la cap cu intrebari pana o sa invat tot ceea ce este de invatat la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Multumesc pentru sfaturi, baieti. Cine nu are batrani, sa si cumpere. A pornit, cu soc si un pic de impingere. Dar am impresia ca o sa va mai bat la cap cu intrebari pana o sa invat tot ceea ce este de invatat la ea. Super. Bine ca a pornit pe vremea asta. Daca mai ai intrebari posteaza-le aici si sigur este cineva prin zona sa-ti raspunda. Eu asa o a innecat-o pe a mea de vreo 2-3 ori. Ma invatase cineva s-o pornesc tragand putin de gaz. Nu mai fac asa. Mi se pare putin fortat motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Super. Bine ca a pornit pe vremea asta. Daca mai ai intrebari posteaza-le aici si sigur este cineva prin zona sa-ti raspunda. Eu asa o a innecat-o pe a mea de vreo 2-3 ori. Ma invatase cineva s-o pornesc tragand putin de gaz. Nu mai fac asa. Mi se pare putin fortat motorul. Aaaa, am uitat sa precizez ceva f importatnt. Eu nu am inca permis, abia pe 11 dau examenul. Motorul l-am luat de pe acum pentru...motivare... Asa ca nu o sa mai am intrebari foarte multa pana nu ma sui pe ea, sa merg un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 eu ma si plimbam cu ea scoasa din viteza cativa metri inainte si inapoi salut! sunt si eu curios la ce ar putea ajuta sa faci asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 salut!sunt si eu curios la ce ar putea ajuta sa faci asta sa nu se strice cauciucurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Crash-bar Hornet nou. 89 euroi, montat in curte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.