divizia Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 multzam fain!pozele sunt facute in cetate la sighisoara, ma intorceam cu ea de la cluj de unde am luat-o, si pentru ca cetatea este in renovare (sistemul electric il baga pe sub pamant si paveaza strazile) este si mult noroi ... Asta e? http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=60461 Si eu m-am uitat la el in vara.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 (editat) misto numarul si casca ! ----------------------------------------- mda... idiotul de politai de la cluj mi-a dat numere de masina (2 - doua ) casca... hmmmm... desi nu ma justific in fata nimanui... cred ca sunt printre putinii motoristi care stiu ce inseamna casca... pe pielea mea care nu a mai crescut la loc drum uscat!!! Asta e? http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=60461 Si eu m-am uitat la el in vara.... yap... chiar ala Editat Noiembrie 9, 2009 de arlequin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Salutare tuturor, sunt proaspat posesor de bondar, unul din 2002 sunt si incepataor . As vrea sa intreb si eu cateva lucruri, am cumparat-o cu cateva zgarieturi din care unele sunt pe motor (si pe stanga si pe dreapta), presupun ca acolo nu se poate face nimic si trebuiesc schimbate, si aparatoarea tobei e zgariata, dar totusi...se pot repara acele capace sau trebuiesc inlocuite ca si aparatoarea tobei!? Exista un loc (in afara de louis.de) de unde poti lua chestii after market, cum a fi un far cu xenon? Va multumesc! W E L C O M E la bondarit... ....daca nu au crapaturi capacele nu face sens sa le schimbi....Daca nu ai inca, pune repede niste crushpaduri sau crushbaruri ca altfel pe langa manere, capacele alea vor fi primele care vor crapa in cazul vreunui buf .... Cat despre Xenon vezi ce zicea Vali mai sus....Kituri de xenon gasesti pe toate drumurile si se potrivesc in orice far. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 misto numarul si casca ! ----------------------------------------- Pt cei dintre voi ce-si vor modifica bondarul: puneti va rog poze cu modificarile. Sunt foarte curios sa vad ce ai iesit! Personal mi-e greu sa pricep ce ar putea sa faca acest motor mai bun sau mai frumos decat a fost gandit de cei de la honda: sau cel mult asa: se poate face mai frumos(fiecare intelege prin asta ce vrea) in muuuulte feluri......maestre,dar nu iti mai iei R1? Mesaj completat mda... idiotul de politai de la cluj mi-a dat numere de masina (2 - doua ) casca... hmmmm... desi nu ma justific in fata nimanui... cred ca sunt printre putinii motoristi care stiu ce inseamna casca... pe pielea mea care nu a mai crescut la loc drum uscat!!! yap... chiar ala man,da` cum de ai dat carenata pe viespe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 man,da` cum de ai dat carenata pe viespe? carenata? eu? la mine nu se potriveste carenata.... nu ma lasa burta sa ajung la ghidoane - daca te uiti in poza de mai sus, in care sunt pe viespe, se vede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 ......maestre,dar nu iti mai iei R1? George, uite cum sta treaba (cu ocazia asta poate scutesc si pe altii hornetisti de aceleasi cautari facute de mine): Imi iubesc bondarul din n motive (principalul e ca nu a avut absolut nici o pb de 2 ani de zile si a porinit chiar si la -10 grade din prima), nu mai le enumar. Ce ma deranjaza (pct meu de vedere) la bondar: 1. Saua foarte incomoda la drum lung (sa zicem pana-n turcia de exemplu...iar la anu vreau sa merg mai departe, ev pana-n iran sau in w europei). Nu stiu ce ast putea sa-i fac fara sa uratesc prea mult bondarul. 2. Vantul caruia n-am ce sa-i fac, la drumuri lungi este groaznic. Si nu-i pun 'parbrizel' din ala micut pt ca in opinia mea o urateste, si nici nu cred ca-i foarte eficient 3. Nu prea pot pune bagaje, si daca le pun problema de la pct.2 ia amploare. Totusi o sa incerc niste suporti givi pt side/topcase, cu riscul de a arata ca o camila si ca sidecase-ul din dreapta sa se prajasca. M-am lecuit de ideea (tampita) cu R1. Ce mi-as dori este un motor care sa fie cam cum este hornetul + rezolvari la pct.1,2,3. Din pacate nu prea exista modele pe piata care sa fie ce-mi doresc eu, care desigur sa se incadreze si in buget (pt ca n-o sa-mi iau un motor mai vechi de 2003 cum e asta). Se apropie oarecum de asta un blackbird, da nu-s inca decis. Ca atare raman la bondar. Referitor la modificari, fireste ca gusturile nu se discuta. Mie-mi place asa cum arata, insa imbunatatiri tehnice cred ca merita discutate. Cum am citit ca ti-ai schimbat furca, fireste ca-s interesat sa vad cum este ups-dwn, si sa ne spui care-s diferentele. Mesaj completat ... pe pielea mea care nu a mai crescut la loc sry sa aud asta Mesaj completat P.S. Fireste ca mi-ar surade asa ceva: http://www.hondaitalia.com/modelli/moto/vf...?anteprima=TRUE dar deh... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) George, uite cum sta treaba (cu ocazia asta poate scutesc si pe altii hornetisti de aceleasi cautari facute de mine):Imi iubesc bondarul din n motive (principalul e ca nu a avut absolut nici o pb de 2 ani de zile si a porinit chiar si la -10 grade din prima), nu mai le enumar. Ce ma deranjaza (pct meu de vedere) la bondar: 1. Saua foarte incomoda la drum lung (sa zicem pana-n turcia de exemplu...iar la anu vreau sa merg mai departe, ev pana-n iran sau in w europei). Nu stiu ce ast putea sa-i fac fara sa uratesc prea mult bondarul. 2. Vantul caruia n-am ce sa-i fac, la drumuri lungi este groaznic. Si nu-i pun 'parbrizel' din ala micut pt ca in opinia mea o urateste, si nici nu cred ca-i foarte eficient 3. Nu prea pot pune bagaje, si daca le pun problema de la pct.2 ia amploare. Totusi o sa incerc niste suporti givi pt side/topcase, cu riscul de a arata ca o camila si ca sidecase-ul din dreapta sa se prajasca. M-am lecuit de ideea (tampita) cu R1. Ce mi-as dori este un motor care sa fie cam cum este hornetul + rezolvari la pct.1,2,3. Din pacate nu prea exista modele pe piata care sa fie ce-mi doresc eu, care desigur sa se incadreze si in buget (pt ca n-o sa-mi iau un motor mai vechi de 2003 cum e asta). Se apropie oarecum de asta un blackbird, da nu-s inca decis. Ca atare raman la bondar. Referitor la modificari, fireste ca gusturile nu se discuta. Mie-mi place asa cum arata, insa imbunatatiri tehnice cred ca merita discutate. Cum am citit ca ti-ai schimbat furca, fireste ca-s interesat sa vad cum este ups-dwn, si sa ne spui care-s diferentele. Mesaj completat sry sa aud asta Mesaj completat P.S. Fireste ca mi-ar surade asa ceva: http://www.hondaitalia.com/modelli/moto/vf...?anteprima=TRUE dar deh... referitor la cele spuse de tine..... 1)saua e buna,pana la 600km pe zi.......mai mult si pe mine m-a rupt de am crezut ca inebunesc ....a doua zi nu am mai vrut sa ma urc pe motor(in ziua anterioara facusem 980km).....deci,rezolvare la acest punct eu zic ca e:faci maxim 500 pe zi si ai scapat 2)vantul pe mine personal nu ma deranjeaza deloc....de cand am casca asta(nu ii fac reclama,sunt doar eu de parere ce am gasit casca perfecta pt mine..shoei xr1000) nu ma mai intereseaza rafalele laterale,vantul din fata chiar imi place pana la 120kmh...avand in vedere ca asta e viteza mea de croaziera e acceptabil 3)la partea cu bagajele,ai dreptate....eu umbland la drum intins singur,nu am problema asta,ca imi legam cu plasa ditamai geanta pe locul pasagerului si nu mai aveam treaba...nu stiu sincer cum e cu genti laterale,desi am auzit ca nu e placut la viteza.....deci,rezolvarea e:lasi pasagerul acasa si umbli cu geanta pe locul lui cu plasa acoperita si ai scapat si de problema asta referitor la furca,am sa va informez cred ca doar in primavara...si o sa mai fie si amortizorul spate revizionat si si ala va fi altfel..deci voi reveni atunci cu pareri legate de partea asta.....cat despre motor,se poate modifica muuuuuult de tot,dar vor zice unii ca nu merita,ca mai bine iei direct una puternica...cum ziceam si intr-un post anterior,orice e posibil(logic si fizic) doar sa vrei si sa ai bani..si bineinteles,pasiune Editat Noiembrie 10, 2009 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 3)la partea cu bagajele,ai dreptate....eu umbland la drum intins singur,nu am problema asta,ca imi legam cu plasa ditamai geanta pe locul pasagerului si nu mai aveam treaba...[...].....deci,rezolvarea e:lasi pasagerul acasa si umbli cu geanta pe locul lui cu plasa acoperita si ai scapat si de problema asta Poy pasagerul meu are grija de un bebe mic si a zis ca nu se mai suie pe motor...e suficient un singur parinte inconstient Asa fac si eu cu plasa pe locul pasagerului, insa nu-i prea confortabil sa stai mereu sa-ti ti moto sub observatie, mai ales prin tari straine, dar chiar si pe la noi, insa daca raman fara juma din haine pe la mama dreq...nu cred ca-i prea placut, mai ales in locuri unde nu te poti intelege cu oamenii in nici o limba, si nici nu exista magazine moto...sau deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 @george si sorin: uite ce tobe misto... http://leenks.com/link228063.html super tare , dar sunt bune pe la noi ca daca vor astia sa masoare decibelii ii bagi cu totu in tobe si pleci Mesaj completat mda... idiotul de politai de la cluj mi-a dat numere de masina (2 - doua ) casca... hmmmm... desi nu ma justific in fata nimanui... cred ca sunt printre putinii motoristi care stiu ce inseamna casca... pe pielea mea care nu a mai crescut la loc drum uscat!!! yap... chiar ala stai linistit nu esti primu , cand am lut nr rosii iam spus ca de motocicleta cand ma trezesc cu 2 in mana si el la mine aaaa de motocicleta! da cica acuma numai am ce face ai si tu unu de rezerva la care eu iam spus ca am suport de nr sport si imi zboara vantu si nr si tot, la care el zice ca pot sa-l indoi pe raspunderea lui in judet si a trecur numele lui in colt. totusi a fost de treaba ca chiar ma oprisi uni si sa luat de mine si cand le-am zis ca agresit colegu a zis sa-i dau drumu, cam asa arata nr meu rosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JerYco Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Multumesc pentru sfaturi si pentru "primire". Am stat si am citit cateva zeci de pagini si am obs ca noii veniti ridica ceva poze cu "zburatoarea" eu inca nu am facute de mine dar am una din anunt! Cat despre urarile cu asfalt uscat...cam greu...asa ca "Hai primavara" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Multumesc pentru sfaturi si pentru "primire". Am stat si am citit cateva zeci de pagini si am obs ca noii veniti ridica ceva poze cu "zburatoarea" eu inca nu am facute de mine dar am una din anunt! Cat despre urarile cu asfalt uscat...cam greu...asa ca "Hai primavara" frumoasa bijuteria ......si pe langa ca e frumoasa,mai e si neagra ...sa ai bafta la ea si multi kilometrii fara incidente.......welcome in the stup .....HAI PRIMAVARAAAAAA Mesaj completat super tare , dar sunt bune pe la noi ca daca vor astia sa masoare decibelii ii bagi cu totu in tobe si pleci Mesaj completat stai linistit nu esti primu , cand am lut nr rosii iam spus ca de motocicleta cand ma trezesc cu 2 in mana si el la mine aaaa de motocicleta! da cica acuma numai am ce face ai si tu unu de rezerva la care eu iam spus ca am suport de nr sport si imi zboara vantu si nr si tot, la care el zice ca pot sa-l indoi pe raspunderea lui in judet si a trecur numele lui in colt. totusi a fost de treaba ca chiar ma oprisi uni si sa luat de mine si cand le-am zis ca agresit colegu a zis sa-i dau drumu, cam asa arata nr meu rosu cel mai tare numar rosu eveeeeeer Mesaj completat Poy pasagerul meu are grija de un bebe mic si a zis ca nu se mai suie pe motor...e suficient un singur parinte inconstient Asa fac si eu cu plasa pe locul pasagerului, insa nu-i prea confortabil sa stai mereu sa-ti ti moto sub observatie, mai ales prin tari straine, dar chiar si pe la noi, insa daca raman fara juma din haine pe la mama dreq...nu cred ca-i prea placut, mai ales in locuri unde nu te poti intelege cu oamenii in nici o limba, si nici nu exista magazine moto...sau deloc. drept...un singur parinte inconstient e destul in casa ..cat despre plasa,eu de cate ori plecam de langa mobra,o dadeam jos frumos si luam bagaju Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 (editat) George, uite cum sta treaba (cu ocazia asta poate scutesc si pe altii hornetisti de aceleasi cautari facute de mine):Imi iubesc bondarul din n motive (principalul e ca nu a avut absolut nici o pb de 2 ani de zile si a porinit chiar si la -10 grade din prima), nu mai le enumar. Ce ma deranjaza (pct meu de vedere) la bondar: 1. Saua foarte incomoda la drum lung (sa zicem pana-n turcia de exemplu...iar la anu vreau sa merg mai departe, ev pana-n iran sau in w europei). Nu stiu ce ast putea sa-i fac fara sa uratesc prea mult bondarul. 2. Vantul caruia n-am ce sa-i fac, la drumuri lungi este groaznic. Si nu-i pun 'parbrizel' din ala micut pt ca in opinia mea o urateste, si nici nu cred ca-i foarte eficient 3. Nu prea pot pune bagaje, si daca le pun problema de la pct.2 ia amploare. Totusi o sa incerc niste suporti givi pt side/topcase, cu riscul de a arata ca o camila si ca sidecase-ul din dreapta sa se prajasca. M-am lecuit de ideea (tampita) cu R1. Ce mi-as dori este un motor care sa fie cam cum este hornetul + rezolvari la pct.1,2,3. Din pacate nu prea exista modele pe piata care sa fie ce-mi doresc eu, care desigur sa se incadreze si in buget (pt ca n-o sa-mi iau un motor mai vechi de 2003 cum e asta). Se apropie oarecum de asta un blackbird, da nu-s inca decis. Ca atare raman la bondar. De problemele astea m-am lovit si io, si cred ca am gasit o solutie: CBF600 + 2 borse laterale doar cand e cazul. Editat Noiembrie 11, 2009 de stel_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 mai daca tot veni vb de comparatii vreau sa va intreb si eu pe 'astia mai experimentati' ce pareri aveti despre CBR F4I si FIREBLADE 929 nu de alta da ma bate un gand.....o sa incerc sa dau viespea FOR SALE . daca cineva imi ofera pretul ala cred ca ma dau pe o carenata sa vedem ...sincer va spun : nu imi vine sa renunt la viespe dar mi sa pus pata pe modelele astea 2 si nu prea stiu ce sa fac ...vreau si eu sa aflu cateva plusuri si minusuri despre ele in comparatie cu hornetul HAI CU PRIMAVARA !!! ca nu mai am rabdare deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Decat F4....mai bine RR (parerea mea). Cauta s-o dai la schimb altfel o sa pierzi bani la vanzare.....nu se vinde nimic, dar daca ai ceva pus deoparte o sa reusesti un schimb +diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 mai daca tot veni vb de comparatii vreau sa va intreb si eu pe 'astia mai experimentati' ce pareri aveti despre CBR F4I si FIREBLADE 929 nu de alta da ma bate un gand.....o sa incerc sa dau viespea FOR SALE . daca cineva imi ofera pretul ala cred ca ma dau pe o carenata sa vedem ...sincer va spun : nu imi vine sa renunt la viespe dar mi sa pus pata pe modelele astea 2 si nu prea stiu ce sa fac ...vreau si eu sa aflu cateva plusuri si minusuri despre ele in comparatie cu hornetul HAI CU PRIMAVARA !!! ca nu mai am rabdare deja f4i ii degeaba.......doar buna si manevrabila...... ..nu merita schimbarea.....929,am avut ocazia sa ma dau cu el si prin oras si pe serpentine si pe linie dreapta..in afara de faptul ca merge a naibii de tare nu face nimic bine..in oras e un dezastru,pe serpentine la fel..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 mai daca tot veni vb de comparatii vreau sa va intreb si eu pe 'astia mai experimentati' ce pareri aveti despre CBR F4I si FIREBLADE 929 nu de alta da ma bate un gand.....o sa incerc sa dau viespea FOR SALE . daca cineva imi ofera pretul ala cred ca ma dau pe o carenata sa vedem ...sincer va spun : nu imi vine sa renunt la viespe dar mi sa pus pata pe modelele astea 2 si nu prea stiu ce sa fac ...vreau si eu sa aflu cateva plusuri si minusuri despre ele in comparatie cu hornetul HAI CU PRIMAVARA !!! ca nu mai am rabdare deja Mai recomandat e 929-le, la aceeasi bani alta jucarie - te saturi mult mai greu de ea. F4i-ul nu e cu mult diferit fata de Hornet, doar ca e carenata, injectia o duce la acelasi nivel de cuplu ca si Hornetul pe carburatie, la manevrabilitate nu cred ca e mai bun ca Hornetul, avand semighidoane. P.S.: Nu dai topcaseul separat de motor? Baga un pret la el pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 /index.php?...p;#entry2186031 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 (editat) [...] Am stat si am citit cateva zeci de pagini si am obs ca noii veniti ridica ceva poze cu "zburatoarea" eu inca nu am facute de mine dar am una din anunt! Sfat: fa-ti timp si citeste tot topicul inca de la prima pagina. Wellcome! P.S. am citit ca asa ai luat-o cazuta pe dreapta. Parerea mea e sa incepi in a-i schimbat toba (aia stock nu prea se aude in trafic, si nu merita s-o repari) si sa lasi la urma xenoane, etc... Infundatura de pe rezervor din poze pare mica, iar arcul decorativ de peste furtunul de apa cred ca nu-i foarte scump de cumparat de la honda (si se poate schimba fara sa golsesti instalatia de apa). De problemele astea m-am lovit si io, si cred ca am gasit o solutie: CBF600 + 2 borse laterale doar cand e cazul. Sper ca nu te superi, insa bondarul e mult mai frumos (dupa gustul meu) decat cbf-ul si multe carenate. Din pacate, din considerentele spuse, probabi ca o sa fac si eu pasul spre ceva asemanator, desi nu prea ma lasa inima sa renunt la bondar, iar daca imi iau inca un motor cu siguranta o sa dorm la usa.... P.S. desi n-am venit de prea multe ori joia, parca ne-am intalnit o data acolo...poate fac confuzie cu un cb500 (in cazul asta scz) Editat Noiembrie 12, 2009 de vladdygo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Sfat: fa-ti timp si citeste tot topicul inca de la prima pagina. Wellcome! P.S. am citit ca asa ai luat-o cazuta pe dreapta. Parerea mea e sa incepi in a-i schimbat toba (aia stock nu prea se aude in trafic, si nu merita s-o repari) si sa lasi la urma xenoane, etc... Infundatura de pe rezervor din poze pare mica, iar arcul decorativ de peste furtunul de apa cred ca nu-i foarte scump de cumparat de la honda (si se poate schimba fara sa golsesti instalatia de apa). Sper ca nu te superi, insa bondarul e mult mai frumos (dupa gustul meu) decat cbf-ul si multe carenate. Din pacate, din considerentele spuse, probabi ca o sa fac si eu pasul spre ceva asemanator, desi nu prea ma lasa inima sa renunt la bondar, iar daca imi iau inca un motor cu siguranta o sa dorm la usa.... P.S. desi n-am venit de prea multe ori joia, parca ne-am intalnit o data acolo...poate fac confuzie cu un cb500 (in cazul asta scz) Asa este si parerea mea despre bondar ca detin unu acum, dar Stel a avut un bondar pina-n toamna si acum am impresia ca nu vresa sa ramina tot la bondar Mesaj completat misto numarul si casca ! ----------------------------------------- Pt cei dintre voi ce-si vor modifica bondarul: puneti va rog poze cu modificarile. Sunt foarte curios sa vad ce ai iesit! Personal mi-e greu sa pricep ce ar putea sa faca acest motor mai bun sau mai frumos decat a fost gandit de cei de la honda: sau cel mult asa: Salut eu ce pot sa spun, ca iam schimbat toba ,xenon, am lustruit galeriile,am vopsit etrierele si ce se vede cu rosu mai aprins fata de cum arata in poza ca nu am mai facut poze din nou ca am bagato la iernat, am luat aripa pe spate din fibra, furtune recing fata, suport nr sport si acum mam pregatit de un parbriz puig , furtun recing spate sper pana la primavara. Iti urez spor la cumparare Mesaj completat misto numarul si casca ! ----------------------------------------- Pt cei dintre voi ce-si vor modifica bondarul: puneti va rog poze cu modificarile. Sunt foarte curios sa vad ce ai iesit! Personal mi-e greu sa pricep ce ar putea sa faca acest motor mai bun sau mai frumos decat a fost gandit de cei de la honda: sau cel mult asa: Salut eu ce pot sa spun, ca iam schimbat toba ,xenon, am lustruit galeriile,am vopsit etrierele si ce se vede cu rosu mai aprins fata de cum arata in poza ca nu am mai facut poze din nou ca am bagato la iernat, am luat aripa pe spate din fibra, furtune recing fata,mansoane haris, suport nr sport si acum mam pregatit de un parbriz puig , furtun recing spate sper pana la primavara. Iti urez spor la cumparare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Asa este si parerea mea despre bondar ca detin unu acum, dar Stel a avut un bondar pina-n toamna si acum am impresia ca nu vresa sa ramina tot la bondar Mesaj completat Salut eu ce pot sa spun, ca iam schimbat toba ,xenon, am lustruit galeriile,am vopsit etrierele si ce se vede cu rosu mai aprins fata de cum arata in poza ca nu am mai facut poze din nou ca am bagato la iernat, am luat aripa pe spate din fibra, furtune recing fata, suport nr sport si acum mam pregatit de un parbriz puig , furtun recing spate sper pana la primavara. Iti urez spor la cumparare Mesaj completat Salut eu ce pot sa spun, ca iam schimbat toba ,xenon, am lustruit galeriile,am vopsit etrierele si ce se vede cu rosu mai aprins fata de cum arata in poza ca nu am mai facut poze din nou ca am bagato la iernat, am luat aripa pe spate din fibra, furtune recing fata,mansoane haris, suport nr sport si acum mam pregatit de un parbriz puig , furtun recing spate sper pana la primavara. Iti urez spor la cumparare harnic harnic....asa ii sta bine unui viespar .....dar,o mica atentie:racing ..e o gluma serioasa,si sper sa o iei ca atare.....HAI PRIMAVARAA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 harnic harnic....asa ii sta bine unui viespar .....dar,o mica atentie:racing ..e o gluma serioasa,si sper sa o iei ca atare.....HAI PRIMAVARAA mersi ptr gluma nui nici o suparare, mam uitat pe google cum se scrie ca eram nedumerit dar tot de recing am dat acum am intele racing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Asa este si parerea mea despre bondar [...] Frate , unde ai tinut galerille alea??? Cu ce le-ai scos la lumina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Apropo as vrea sa stiu si eu daca si-a schimbat cineva geamu la Hornet S : puig sau alceva sa puna niste poze sa vad si eu, cat a costat si cum arata. Eu am gasit ceva pe Louise http://www.louis.de/_40b3f0a21a4c60367e760...x=0&cmd.y=0 dar nustiu sigur daca e ptr hornet S si sa nu fac vreo prostie. mersi ast sfaturile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Frate , unde ai tinut galerille alea??? Cu ce le-ai scos la lumina? autosol metal polish de pe louis...si face galeriile ca nooooi ...atata te tine cat ai grija de ele,sau cat ii dat pe nas la motoreta..eu le-am facut luna,si dupa 1 luna juma erau la loc...e drept ca in luna aia nu mi-am mai batut capu` sa le intretin,dar tot degeaba le faceam Mesaj completat Apropo as vrea sa stiu si eu daca si-a schimbat cineva geamu la Hornet S : puig sau alceva sa puna niste poze sa vad si eu, cat a costat si cum arata. Eu am gasit ceva pe Louise http://www.louis.de/_40b3f0a21a4c60367e760...x=0&cmd.y=0 dar nustiu sigur daca e ptr hornet S si sa nu fac vreo prostie. mersi ast sfaturile voastre HONDA CB 600 F/S HORN (PC34/2000) [AB 2001- /PC 36].....deci,e si pt F si pt S.....e buuun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 autosol metal polish de pe louis...si face galeriile ca nooooi ...atata te tine cat ai grija de ele,sau cat ii dat pe nas la motoreta..eu le-am facut luna,si dupa 1 luna juma erau la loc...e drept ca in luna aia nu mi-am mai batut capu` sa le intretin,dar tot degeaba le faceam Mesaj completat HONDA CB 600 F/S HORN (PC34/2000) [AB 2001- /PC 36].....deci,e si pt F si pt S.....e buuun Toata treabaq cu galeriile este ca la fiecare spalare le lustruiesc asta inseamna de 2 ori pe luna , merita efortu si numai cumperi nici bugspoiler . am vazut si eu pe louise dar chestia e sa sun la KRONAUMOTO k daca nu e bun sa imi dea bani inapoi k sunt ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.