gombocka Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Salut! trebuie sa schimb simeringurile si aparatoarele de praf la viespa mea. Unde gasesc asa ceva zona Medias/SB sau comanda online??? Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Cica sunt bune de la T-REX acuma vreau si eu sa-mi iau.Mesaj completat Salut tuturor,am avut de vopsit codita la Hornet si daca tott am desfacut-o mam gindit ca iar sta bine cu un far spate cu leduri dar tot fiindca nu aveam 50Eur pin buzunare am gindit sa fac ceva....individual,care poate va va prinde bine si voua.Aruncati o privire.....Acuma ramine sa o monetz sa vad ...cum e pe viu. da foarte bine acuma vezi cum e pe viu si daca este vazut in trafic , dar ce ai pus in loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Cica sunt bune de la T-REX acuma vreau si eu sa-mi iau.Mesaj completat Salut tuturor,am avut de vopsit codita la Hornet si daca tott am desfacut-o mam gindit ca iar sta bine cu un far spate cu leduri dar tot fiindca nu aveam 50Eur pin buzunare am gindit sa fac ceva....individual,care poate va va prinde bine si voua.Aruncati o privire....Acuma ramine sa o monetz sa vad ...cum e pe viu. Daca ti-ai facut-o singur, baga schema si pt altii! Mesaj completat Mai oameni buni, am citit aproape tot ce ati scris pe aici dar inca nu mi-am facut o parere clara despre cum sta pasagerul pe Hornet la drumuri de...sa zicem 3-400km.Pentru ca as vrea un Hornet pe care o data sau de doua ori pe an sa pun si ceva bagaj pentru un drum la munte si/sau la mare. Iar ca sa iau un TDM pentru atata lucru parca nu se justifica. Stiu ca Hornet nu este nicidecum un tourer dar nu am bani sa-mi iau 3 motociclete. Voi cum va descurcati cu viespea la ture mai lungi si cu bagaj+pasager? => CBR 1100XX Blackbird e ce vrei tu, desi de la transalp la sport-tourer e diferenta mare. Uita de mersul pe coclauri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dreamaster Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Salutare bondari si albinute, Am cumparat 2 becuri cu leduri pt stopul spate (pozitie si frana) si inca nu am apucat sa le montez Stiti voi daca sunt ok, se vad mai bine in trafic sau am dat banii degeaba? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 (editat) Salutare bondari si albinute,Am cumparat 2 becuri cu leduri pt stopul spate (pozitie si frana) si inca nu am apucat sa le montez Stiti voi daca sunt ok, se vad mai bine in trafic sau am dat banii degeaba? Multumesc Pai a avut si eu de gind sa imi pun asa ceva dar,ledurile sunt prea grupate si eu am vurut sa am altceva...dar oricum cred ca ar arata bine si cu aceste becuri. Mesaj completat Daca ti-ai facut-o singur, baga schema si pt altii!Mesaj completat => CBR 1100XX Blackbird e ce vrei tu, desi de la transalp la sport-tourer e diferenta mare. Uita de mersul pe coclauri Pai am facut-o foarte simplu ,am gasit leduri care sunt in unite intr-o linie si imbracate in silicon ,dupa care le-am incleiat pe sticla si asta e. Editat Aprilie 11, 2010 de ebdesign Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Salut! trebuie sa schimb simeringurile si aparatoarele de praf la viespa mea. Unde gasesc asa ceva zona Medias/SB sau comanda online??? Asfalt uscat! http://www.kronaumoto.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 (editat) Salutare bondari si albinute,Am cumparat 2 becuri cu leduri pt stopul spate (pozitie si frana) si inca nu am apucat sa le montez Stiti voi daca sunt ok, se vad mai bine in trafic sau am dat banii degeaba? Multumesc din astea am cumparat si eu si alex_ander si nu prea sunt bune de nimic : 1. sunt prea slabe ca intensitate si abia se vad la stopul cu geam rosu ( pe pozitia abia se vad si pe stop se vad ca si cele vechi cand sunt pe pozitie ) eu le-am incercat ziua si sunt praf, poate noaptea se vad mai bine 2. mai exista si o problema la montaj de polaritate dar care se poate rezolva cu un condesator , adica unul merge ok iar celalalt are nevoie de un condesator ...ceva legat de partea electrica a mobrei pui condesator sa nu se intoarca plusul ...bla ,bla ,bla eu unul am ajuns la concluzia ca am dat banii degeaba pe ele..nici la stopul de logan nu se vad bine asa ca le arunc Editat Aprilie 11, 2010 de arycy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Salutare bondari si albinute,Am cumparat 2 becuri cu leduri pt stopul spate (pozitie si frana) si inca nu am apucat sa le montez Stiti voi daca sunt ok, se vad mai bine in trafic sau am dat banii degeaba? Multumesc Pe cutie cred ca specifica ca sunt pentru geam clar .... daia spune si Arycy ca nu sunt bune, .... si asa este, nu prea se vad ziua si cu geamul colorat de la stop... La Logan erau pb cu aprinderea lor, dar la Horneta nu erau pb, deci poti sa le pui dar nimic interesant .... trebuiesc mai puternice, adica cel putin pozitia sa fie la fel de luminoasa precum se aprinde pt franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Salutare bondari si albinute,Am cumparat 2 becuri cu leduri pt stopul spate (pozitie si frana) si inca nu am apucat sa le montez Stiti voi daca sunt ok, se vad mai bine in trafic sau am dat banii degeaba? Multumesc Nu prea...au putere mica si nu te ajuta cine stie ce - au dreptate si ariciu' si alex...mai mult de atat daca sunt si chinezarii se strica si repede...spre exemplu eu am luat niste becuri pentru pozitii (am alt far) si au mers fix 1 minut dupa care unul si-a dat duhul....Bani aruncati pe geam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dreamaster Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 din astea am cumparat si eu si alex_ander si nu prea sunt bune de nimic eu unul am ajuns la concluzia ca am dat banii degeaba pe ele..nici la stopul de logan nu se vad bine asa ca le arunc De la un tip care si le cumparase pt Logan le-am cumparat si spunea ca se vad bine doar daca te uiti drept la ele (nu din lateral), nu m-am gandit ca doar si la mine le pun tot sub sticla rosie (silly me) Na, oi vedea maine cand am sa le montez, acu n-oi saraci daca pierd 25 de lei cat am dat pe ele, dar macar ma voi invata minte sa verific inainte Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wakasaki_san Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Mi s-a spart azi un furtun de la frana pe fata , am tras o spaima pe cinste ! Unde gasesc prin magazinele din tara ca pe Louis dureaza prea mult , eventual ceva racing cum am avut initial ?? Sa va povestesc cum s-a intamplat , In depasirea unui autobuz , veneau niste conservari din fata si am fost nevoit sa pun o frana mai tare , in prima instanta a franat perfect , dupa care am simtit cum mi se duce maneta la capat , m-am prins imediat si am oprit sa verific , curgea lichidul de frana acolo unde se intalnesc cele doua furtune la acea trecere prinsa pe aripa . Probabil ca s-au frecat unul de celalalt pana s-a strapuns unul ! Cum imi dau seama daca incarca releul bateriei ? Am masurat-o azi cu instrumentul si mi-a dat o ciudatenie la masuratoare : cu motorul oprit 12,5 V cu motorul la ralanti 14V cu motorul ambalat 13V cand ambalez , scade intensitatea luminii bordului si putin parca si a farului invatati-ma care stiti sa probez si electroventilatorul daca functioneaza si cum sa-mi dau seama daca e defecta sonda de temperatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Mi s-a spart azi un furtun de la frana pe fata , am tras o spaima pe cinste !Unde gasesc prin magazinele din tara ca pe Louis dureaza prea mult , eventual ceva racing cum am avut initial ?? Sa va povestesc cum s-a intamplat , In depasirea unui autobuz , veneau niste conservari din fata si am fost nevoit sa pun o frana mai tare , in prima instanta a franat perfect , dupa care am simtit cum mi se duce maneta la capat , m-am prins imediat si am oprit sa verific , curgea lichidul de frana acolo unde se intalnesc cele doua furtune la acea trecere prinsa pe aripa . Probabil ca s-au frecat unul de celalalt pana s-a strapuns unul ! Cum imi dau seama daca incarca releul bateriei ? Am masurat-o azi cu instrumentul si mi-a dat o ciudatenie la masuratoare : cu motorul oprit 12,5 V cu motorul la ralanti 14V cu motorul ambalat 13V cand ambalez , scade intensitatea luminii bordului si putin parca si a farului invatati-ma care stiti sa probez si electroventilatorul daca functioneaza si cum sa-mi dau seama daca e defecta sonda de temperatura Salutare ! in legatura cu bateria pot spune din experienta ca bateria ta e pe duca .... adica ori trebuie incarcata pe redresor si o mai revigorezi putin, ori nu mai rezista mult ...asa am patit si eu din ce explici tu ... mare grija sa nu prajesti releul fortand sa incarce bateria asa ca ar fi bine sa o incarci pe redresor. In mod normal arata 14 v la relanti, in turatie scade datorita aprinderi, dar cel mai important este cand dai drumu la far sa arate aprox 13,5 V..... din ce spui tot ce depaseste 12,5 V insemna ca releul isi face treaba. In legatura cu electroventilatorul poti face proba cu doua fire tragi curent de la baterie sa vezi daca porneste ventilatorul. In mod normal electroventilatorul porneste dupa ce a trecut de jumatatea cursei acului indicator la temperatura. Sanatate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Mi s-a spart azi un furtun de la frana pe fata , am tras o spaima pe cinste !Unde gasesc prin magazinele din tara ca pe Louis dureaza prea mult , eventual ceva racing cum am avut initial ?? Sa va povestesc cum s-a intamplat , In depasirea unui autobuz , veneau niste conservari din fata si am fost nevoit sa pun o frana mai tare , in prima instanta a franat perfect , dupa care am simtit cum mi se duce maneta la capat , m-am prins imediat si am oprit sa verific , curgea lichidul de frana acolo unde se intalnesc cele doua furtune la acea trecere prinsa pe aripa . Probabil ca s-au frecat unul de celalalt pana s-a strapuns unul ! Cum imi dau seama daca incarca releul bateriei ? Am masurat-o azi cu instrumentul si mi-a dat o ciudatenie la masuratoare : cu motorul oprit 12,5 V cu motorul la ralanti 14V cu motorul ambalat 13V cand ambalez , scade intensitatea luminii bordului si putin parca si a farului invatati-ma care stiti sa probez si electroventilatorul daca functioneaza si cum sa-mi dau seama daca e defecta sonda de temperatura subscriu la cele spuse de alex_ander,iar partea cu furtunele racing vezi userul MAC(www.racingparts.ro) de pe forum.preturi bune,se misca repede omu.sanatate si spor la surubarit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arhimede Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Intrebare rapida pentru Hornet 2008: Ulei: Motul 5100 4T 10W40 4L Filtru: HF204 Hiflo Sunt bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin.m Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 De la un tip care si le cumparase pt Logan le-am cumparat si spunea ca se vad bine doar daca te uiti drept la ele (nu din lateral), nu m-am gandit ca doar si la mine le pun tot sub sticla rosie (silly me) Na, oi vedea maine cand am sa le montez, acu n-oi saraci daca pierd 25 de lei cat am dat pe ele, dar macar ma voi invata minte sa verific inainte Numai bine faptul ca se vad bine doar cand te uiti drept la ele si ca lumineaza slab e din cauza ca is folosite ceva led-uri proaste chinezesti. ai putea incerca sa schimbi led-urile cu ceva de calitate, dar nu stiu daca merita investitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Intrebare rapida pentru Hornet 2008: Ulei: Motul 5100 4T 10W40 4L Filtru: HF204 Hiflo Sunt bune? Baga macar 7100 de la Motul si recomand filtru de la KN cel lung sa fie, pentru modelul tau. La astea vechi este KN 303, la al tau dupa 2007 parca difera. Uleiul pentru ca Hornetului ii place la turatii mari si nu cred eu ca o sa te abtii de la asa ceva vara asta, iar filtrul fiind mai lung ofera o mai buna curatire a uleiului. Dar bun este si ce ai zis tu, ulei si filtru noi sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arhimede Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Deci eu peste 5000 de ture nu prea servesc asa ca probabil imi ajunge ce-am zis... Inca o chestie...4 litri ajung nu...? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Zicea cristigh ca ar intra 3,2 l, in ceva posturi trecute, deci ajung singur cei 4 l. Spor la surubarit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vwg0lf Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 (editat) salut, imi poate spune cineva cat lichid de frana intra (fata + spate)? in manual nu am gasit decat procedeul de schimbare. merci Editat Aprilie 13, 2010 de vwg0lf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 salut,imi poate spune cineva cat lichid de frana intra (fata + spate)? in manual nu am gasit decat procedeul de schimbare. merci undeva pana in 500ml,adica un tub/bidon ce o fi de juma de litru ajunge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vwg0lf Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 merci no problemo..spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 De incarcat cu bagaj atunci cand ai si pasager e mai greu, doar sa ai topcase, care il ajuta mai mult si pe pasager sa stea confortabil, dar totodata modifica greutatea pe fata a motocicletei si trebuie sa tii mult mai strans de ghidon, iar riscul sa intrii intr-un voblaj e mai mare, testat de curand. Singur, iti poti cara cat bagaj vrei.Hornetul nu va fi niciodata ideal pentru ture foarte lungi, atunci cand ai si pasager. De unul singur este un motor ideal pentru Romania. Chiar ca bine zici. Vara trecuta am facut marea cu pasagera, cort si restul bagajelor fara topcase. Treaba a fost relativ ok doar ca la destinatie vorbeam cam subtire , am rupt rezervorul in doua In schimb de ture lungi depinde de pilot. Prima mea tura cand am luat motorul a fost de 500 de km vama-veche piatra-neamt, doar cu vreo 3-4 opriri. Eu cred ca daca faci niste modificari la sa si pui topcase mergi destui kilometri. Iar in afara autostrazii mai mult de 130 nu cred ca e safe sa bagi, deci n-ai probleme cu vantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 salut,imi poate spune cineva cat lichid de frana intra (fata + spate)? in manual nu am gasit decat procedeul de schimbare. merci Salutare ! Eu am schimbat recent lichidul de frana cu ajutorul lui Valy ( ) si pot sa spune ca un bidonas de 250 ml este suficient pt a schimba lichidul de frana si pentru fata si pentru spate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Salutare ! Eu am schimbat recent lichidul de frana cu ajutorul lui Valy ( ) si pot sa spune ca un bidonas de 250 ml este suficient pt a schimba lichidul de frana si pentru fata si pentru spate . nu prea......din informatiile mele de la mecanic.....ar trebui teoretic sa intre mai mult,daca sunt aerisite ca lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.