Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cica sunt bune de la T-REX acuma vreau si eu sa-mi iau.

Mesaj completat

Salut tuturor,am avut de vopsit codita la Hornet si daca tott am desfacut-o mam gindit ca iar sta bine cu un far spate cu leduri dar tot fiindca nu aveam 50Eur pin buzunare am gindit sa fac ceva....individual,care poate va va prinde bine si voua.Aruncati o privire....post-48350-1270932003_thumb.jpgpost-48350-1270932021_thumb.jpg.Acuma ramine sa o monetz sa vad ...cum e pe viu.

da foarte bine acuma vezi cum e pe viu si daca este vazut in trafic , dar ce ai pus in loc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cica sunt bune de la T-REX acuma vreau si eu sa-mi iau.

Mesaj completat

Salut tuturor,am avut de vopsit codita la Hornet si daca tott am desfacut-o mam gindit ca iar sta bine cu un far spate cu leduri dar tot fiindca nu aveam 50Eur pin buzunare am gindit sa fac ceva....individual,care poate va va prinde bine si voua.Aruncati o privire....Acuma ramine sa o monetz sa vad ...cum e pe viu.

 

Daca ti-ai facut-o singur, baga schema si pt altii!

Mesaj completat

Mai oameni buni, am citit aproape tot ce ati scris pe aici dar inca nu mi-am facut o parere clara despre cum sta pasagerul pe Hornet la drumuri de...sa zicem 3-400km.

Pentru ca as vrea un Hornet pe care o data sau de doua ori pe an sa pun si ceva bagaj pentru un drum la munte si/sau la mare. Iar ca sa iau un TDM pentru atata lucru parca nu se justifica.

Stiu ca Hornet nu este nicidecum un tourer dar nu am bani sa-mi iau 3 motociclete.

Voi cum va descurcati cu viespea la ture mai lungi si cu bagaj+pasager?

 

=> CBR 1100XX Blackbird e ce vrei tu, desi de la transalp la sport-tourer e diferenta mare. Uita de mersul pe coclauri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Dreamaster

Salutare bondari si albinute,

Am cumparat 2 becuri cu leduri pt stopul spate (pozitie si frana) si inca nu am apucat sa le montez

Stiti voi daca sunt ok, se vad mai bine in trafic sau am dat banii degeaba?

Multumesc :love:

post-54200-1270978487_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare bondari si albinute,

Am cumparat 2 becuri cu leduri pt stopul spate (pozitie si frana) si inca nu am apucat sa le montez

Stiti voi daca sunt ok, se vad mai bine in trafic sau am dat banii degeaba?

Multumesc :love:

Pai a avut si eu de gind sa imi pun asa ceva dar,ledurile sunt prea grupate si eu am vurut sa am altceva...dar oricum cred ca ar arata bine si cu aceste becuri.

Mesaj completat

Daca ti-ai facut-o singur, baga schema si pt altii!

Mesaj completat

 

 

=> CBR 1100XX Blackbird e ce vrei tu, desi de la transalp la sport-tourer e diferenta mare. Uita de mersul pe coclauri

Pai am facut-o foarte simplu ,am gasit leduri care sunt in unite intr-o linie si imbracate in silicon ,dupa care le-am incleiat pe sticla si asta e.

Editat de ebdesign
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare bondari si albinute,

Am cumparat 2 becuri cu leduri pt stopul spate (pozitie si frana) si inca nu am apucat sa le montez

Stiti voi daca sunt ok, se vad mai bine in trafic sau am dat banii degeaba?

Multumesc :lol:

din astea am cumparat si eu si alex_ander si nu prea sunt bune de nimic :laugh: :

1. sunt prea slabe ca intensitate si abia se vad la stopul cu geam rosu ( pe pozitia abia se vad si pe stop se vad ca si cele vechi cand sunt pe pozitie ) eu le-am incercat ziua si sunt praf, poate noaptea se vad mai bine

2. mai exista si o problema la montaj de polaritate dar care se poate rezolva cu un condesator , adica unul merge ok iar celalalt are nevoie de un condesator ...ceva legat de partea electrica a mobrei pui condesator sa nu se intoarca plusul ...bla ,bla ,bla

eu unul am ajuns la concluzia ca am dat banii degeaba pe ele..nici la stopul de logan nu se vad bine asa ca le arunc :love:

Editat de arycy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare bondari si albinute,

Am cumparat 2 becuri cu leduri pt stopul spate (pozitie si frana) si inca nu am apucat sa le montez

Stiti voi daca sunt ok, se vad mai bine in trafic sau am dat banii degeaba?

Multumesc :love:

 

Pe cutie cred ca specifica ca sunt pentru geam clar .... daia spune si Arycy ca nu sunt bune, .... si asa este, nu prea se vad ziua si cu geamul colorat de la stop...

La Logan erau pb cu aprinderea lor, dar la Horneta nu erau pb, deci poti sa le pui dar nimic interesant .... trebuiesc mai puternice, adica cel putin pozitia sa fie la fel de luminoasa precum se aprinde pt franare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare bondari si albinute,

Am cumparat 2 becuri cu leduri pt stopul spate (pozitie si frana) si inca nu am apucat sa le montez

Stiti voi daca sunt ok, se vad mai bine in trafic sau am dat banii degeaba?

Multumesc :love:

Nu prea...au putere mica si nu te ajuta cine stie ce - au dreptate si ariciu' si alex...mai mult de atat daca sunt si chinezarii se strica si repede...spre exemplu eu am luat niste becuri pentru pozitii (am alt far) si au mers fix 1 minut dupa care unul si-a dat duhul....Bani aruncati pe geam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Dreamaster
din astea am cumparat si eu si alex_ander si nu prea sunt bune de nimic

eu unul am ajuns la concluzia ca am dat banii degeaba pe ele..nici la stopul de logan nu se vad bine asa ca le arunc

 

De la un tip care si le cumparase pt Logan le-am cumparat si spunea ca se vad bine doar daca te uiti drept la ele (nu din lateral), nu m-am gandit ca doar si la mine le pun tot sub sticla rosie (silly me) :love:

Na, oi vedea maine cand am sa le montez, acu n-oi saraci daca pierd 25 de lei cat am dat pe ele, dar macar ma voi invata minte sa verific inainte :laugh:

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a spart azi un furtun de la frana pe fata , am tras o spaima pe cinste !

Unde gasesc prin magazinele din tara ca pe Louis dureaza prea mult , eventual ceva racing cum am avut initial ?? Sa va povestesc cum s-a intamplat , In depasirea unui autobuz , veneau niste conservari din fata si am fost nevoit sa pun o frana mai tare , in prima instanta a franat perfect , dupa care am simtit cum mi se duce maneta la capat , m-am prins imediat si am oprit sa verific , curgea lichidul de frana acolo unde se intalnesc cele doua furtune la acea trecere prinsa pe aripa . Probabil ca s-au frecat unul de celalalt pana s-a strapuns unul !

Cum imi dau seama daca incarca releul bateriei ? Am masurat-o azi cu instrumentul si mi-a dat o ciudatenie la masuratoare :

cu motorul oprit 12,5 V

cu motorul la ralanti 14V

cu motorul ambalat 13V

cand ambalez , scade intensitatea luminii bordului si putin parca si a farului

 

invatati-ma care stiti sa probez si electroventilatorul daca functioneaza si cum sa-mi dau seama daca e defecta sonda de temperatura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a spart azi un furtun de la frana pe fata , am tras o spaima pe cinste !

Unde gasesc prin magazinele din tara ca pe Louis dureaza prea mult , eventual ceva racing cum am avut initial ?? Sa va povestesc cum s-a intamplat , In depasirea unui autobuz , veneau niste conservari din fata si am fost nevoit sa pun o frana mai tare , in prima instanta a franat perfect , dupa care am simtit cum mi se duce maneta la capat , m-am prins imediat si am oprit sa verific , curgea lichidul de frana acolo unde se intalnesc cele doua furtune la acea trecere prinsa pe aripa . Probabil ca s-au frecat unul de celalalt pana s-a strapuns unul !

Cum imi dau seama daca incarca releul bateriei ? Am masurat-o azi cu instrumentul si mi-a dat o ciudatenie la masuratoare :

cu motorul oprit 12,5 V

cu motorul la ralanti 14V

cu motorul ambalat 13V

cand ambalez , scade intensitatea luminii bordului si putin parca si a farului

 

invatati-ma care stiti sa probez si electroventilatorul daca functioneaza si cum sa-mi dau seama daca e defecta sonda de temperatura

 

Salutare ! in legatura cu bateria pot spune din experienta ca bateria ta e pe duca .... adica ori trebuie incarcata pe redresor si o mai revigorezi putin, ori nu mai rezista mult ...asa am patit si eu din ce explici tu ... mare grija sa nu prajesti releul fortand sa incarce bateria asa ca ar fi bine sa o incarci pe redresor.

In mod normal arata 14 v la relanti, in turatie scade datorita aprinderi, dar cel mai important este cand dai drumu la far sa arate aprox 13,5 V.....

din ce spui tot ce depaseste 12,5 V insemna ca releul isi face treaba.

In legatura cu electroventilatorul poti face proba cu doua fire tragi curent de la baterie sa vezi daca porneste ventilatorul. In mod normal electroventilatorul porneste dupa ce a trecut de jumatatea cursei acului indicator la temperatura. Sanatate !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a spart azi un furtun de la frana pe fata , am tras o spaima pe cinste !

Unde gasesc prin magazinele din tara ca pe Louis dureaza prea mult , eventual ceva racing cum am avut initial ?? Sa va povestesc cum s-a intamplat , In depasirea unui autobuz , veneau niste conservari din fata si am fost nevoit sa pun o frana mai tare , in prima instanta a franat perfect , dupa care am simtit cum mi se duce maneta la capat , m-am prins imediat si am oprit sa verific , curgea lichidul de frana acolo unde se intalnesc cele doua furtune la acea trecere prinsa pe aripa . Probabil ca s-au frecat unul de celalalt pana s-a strapuns unul !

Cum imi dau seama daca incarca releul bateriei ? Am masurat-o azi cu instrumentul si mi-a dat o ciudatenie la masuratoare :

cu motorul oprit 12,5 V

cu motorul la ralanti 14V

cu motorul ambalat 13V

cand ambalez , scade intensitatea luminii bordului si putin parca si a farului

 

invatati-ma care stiti sa probez si electroventilatorul daca functioneaza si cum sa-mi dau seama daca e defecta sonda de temperatura

 

subscriu la cele spuse de alex_ander,iar partea cu furtunele racing vezi userul MAC(www.racingparts.ro) de pe forum.preturi bune,se misca repede omu.sanatate si spor la surubarit :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la un tip care si le cumparase pt Logan le-am cumparat si spunea ca se vad bine doar daca te uiti drept la ele (nu din lateral), nu m-am gandit ca doar si la mine le pun tot sub sticla rosie (silly me) :love:

Na, oi vedea maine cand am sa le montez, acu n-oi saraci daca pierd 25 de lei cat am dat pe ele, dar macar ma voi invata minte sa verific inainte :laugh:

Numai bine

 

 

faptul ca se vad bine doar cand te uiti drept la ele si ca lumineaza slab e din cauza ca is folosite ceva led-uri proaste chinezesti. ai putea incerca sa schimbi led-urile cu ceva de calitate, dar nu stiu daca merita investitia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare rapida pentru Hornet 2008:

 

Ulei: Motul 5100 4T 10W40 4L

Filtru: HF204 Hiflo

 

Sunt bune?

Baga macar 7100 de la Motul si recomand filtru de la KN cel lung sa fie, pentru modelul tau. La astea vechi este KN 303, la al tau dupa 2007 parca difera.

Uleiul pentru ca Hornetului ii place la turatii mari si nu cred eu ca o sa te abtii de la asa ceva vara asta, iar filtrul fiind mai lung ofera o mai buna curatire a uleiului.

Dar bun este si ce ai zis tu, ulei si filtru noi sa fie :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

imi poate spune cineva cat lichid de frana intra (fata + spate)?

in manual nu am gasit decat procedeul de schimbare.

merci

 

undeva pana in 500ml,adica un tub/bidon ce o fi de juma de litru ajunge :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De incarcat cu bagaj atunci cand ai si pasager e mai greu, doar sa ai topcase, care il ajuta mai mult si pe pasager sa stea confortabil, dar totodata modifica greutatea pe fata a motocicletei si trebuie sa tii mult mai strans de ghidon, iar riscul sa intrii intr-un voblaj e mai mare, testat de curand. Singur, iti poti cara cat bagaj vrei.

Hornetul nu va fi niciodata ideal pentru ture foarte lungi, atunci cand ai si pasager. De unul singur este un motor ideal pentru Romania.

:love:

 

Chiar ca bine zici. Vara trecuta am facut marea cu pasagera, cort si restul bagajelor fara topcase. Treaba a fost relativ ok doar ca la destinatie vorbeam cam subtire , am rupt rezervorul in doua :laugh: In schimb de ture lungi depinde de pilot. Prima mea tura cand am luat motorul a fost de 500 de km vama-veche piatra-neamt, doar cu vreo 3-4 opriri. Eu cred ca daca faci niste modificari la sa si pui topcase mergi destui kilometri. Iar in afara autostrazii mai mult de 130 nu cred ca e safe sa bagi, deci n-ai probleme cu vantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

imi poate spune cineva cat lichid de frana intra (fata + spate)?

in manual nu am gasit decat procedeul de schimbare.

merci

 

Salutare !

 

Eu am schimbat recent lichidul de frana cu ajutorul lui Valy ( :) ) si pot sa spune ca un bidonas de 250 ml este suficient pt a schimba lichidul de frana si pentru fata si pentru spate :P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Eu am schimbat recent lichidul de frana cu ajutorul lui Valy ( :) ) si pot sa spune ca un bidonas de 250 ml este suficient pt a schimba lichidul de frana si pentru fata si pentru spate :P.

nu prea......din informatiile mele de la mecanic.....ar trebui teoretic sa intre mai mult,daca sunt aerisite ca lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...