brain Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Ce buget ai pentru motoreta? Ceea ce am acum nu se poate numi chiar un buget. Mai degraba un buget in formare. Sper ca pana in primavara, prin economii si activitati suplimentare sa reusesc sa ating un nivel suficient pentru un Hornet. Daca nu, o s-o iau de mai jos ... un CB 500 probabil. @lucians: Multumesc pentru oferta. Ceea ce voi cauta mai spre primavara cred ca va fi totusi un "low cost", fabricatie '98-2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Ceea ce am acum nu se poate numi chiar un buget. Mai degraba un buget in formare. Sper ca pana in primavara, prin economii si activitati suplimentare sa reusesc sa ating un nivel suficient pentru un Hornet. Daca nu, o s-o iau de mai jos ... un CB 500 probabil. Pana una alta, anul asta - ce mai prinzi din el - sau de la primavara vino pe la Constitutiei sa inveti cat mai multe despre viespi inainte de a o cumpara. Cat despre CB 500 - e o alegere grozava pentru un incepator - pentru mai multe detalii vb cu userul @dankey. El are si un CB500 foarte frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Scuze, dar nu stiu nimic despre Constitutiei. Obisnuiti le adunati intr-un stup acolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Da, exista un obicei ca in fiecare joi la 7 seara sa ne vedem in Piata Constitutiei. Acum fiind final de sezon ne adunam din ce in ce mai putini acolo dar sezonul urmator nu e departe. . Ca sa vezi ce se mai intampla in comunitatea stuparilor romani mai uita-te din cand in cand si pe "HORNET'S RED CARPET". Acolo dam de stire intalneli, chestii, etc. ca sa nu poluam topicul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 (editat) Scuze, dar nu stiu nimic despre Constitutiei. Obisnuiti le adunati intr-un stup acolo ? Da, vin toti hornetistii, fiecare joi la 19:00 in p-te Consitutiei, ultima data erau atat de multi incat nu au incaput in piata, dupa cum ziceam, la ce prezenta e, ar terbui sa venim pe culori, ca sa nu ne mai inghesuim acolo. Ceea ce am acum nu se poate numi chiar un buget. smile.gif Mai degraba un buget in formare. biggrin.gifSper ca pana in primavara, prin economii si activitati suplimentare sa reusesc sa ating un nivel suficient pentru un Hornet. Daca nu, o s-o iau de mai jos ... un CB 500 probabil. @lucians: Multumesc pentru oferta. Ceea ce voi cauta mai spre primavara cred ca va fi totusi un "low cost", fabricatie '98-2000. Eu eram in aceiasi situatie in primavara asta (buget mic, dorinta mare), si am luat pana la urma hornet, un cb500 e la diferenta prea mica (100-300) de euro, din an similar, fata de hornet, iar ca si avantaje are doar intretinerea ceva mai ieftina (consum mai mic, consumbile mai putine si mai ieftine). Editat Octombrie 3, 2010 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 pune sa fie din plin,chiar daca vor strica putin aspectul.e mult mai safe.eu am extended,de 10cm pe fiecare parte.sa fie pe stoc .am vazut destui care au luat LSL,si alte dracii,care aratau bine si erau mai scurte si dupa 2 m de plizae ajungeau sa polizez si capacele motorului....sau mai rau,scapat pe loc si polizat Hai ma ca nu e chiar asa. Nu si-or justifica pretul ala asa de mare, dar nici asa de proaste sa julesti capacele daca scapi motorul de pe loc nu sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Eu eram in aceiasi situatie in primavara asta (buget mic, dorinta mare), si am luat pana la urma hornet.... Ai un sfat gratuit despre modalitatile de a iesi din situatia asta ? Maresti bugetul ? Tai din dorinta ? Astepti o superoferta ? Banuiesc ca presari cate putin din fiecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) Ai un sfat gratuit despre modalitatile de a iesi din situatia asta ? Maresti bugetul ? Tai din dorinta ? Astepti o superoferta ? Banuiesc ca presari cate putin din fiecare Ce sa mai astepti domle? Nu, serios. E criza grav, preturile sunt scandalos de mici, si mai vine si iarna - alt considerent care va scadea preturile. Daca ai cash, ACUM e "ocazia cea mai oportuna" sa iti iei motoreta! Acum un an sau doi, orice anunt de vanzare de acum ar fi fost "superoferta"... Editat Octombrie 4, 2010 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Hai ma ca nu e chiar asa. Nu si-or justifica pretul ala asa de mare, dar nici asa de proaste sa julesti capacele daca scapi motorul de pe loc nu sunt. ba da....trust me.scapat hornet pe loc nu perfect drept,si a ajuns omul la capace cat sa le strice aspectul ala frumos Mesaj completat Ce sa mai astepti domle? Nu, serios. E criza grav, preturile sunt scandalos de mici, si mai vine si iarna - alt considerent care va scadea preturile. Daca ai cash, ACUM e "ocazia cea mai oportuna" sa iti iei motoreta! Acum un an sau doi, orice anunt de vanzare de acum ar fi fost "superoferta"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Intr-adevar, am studiat si preturile de anii trecuti, tre' sa recunosc ca de multe ori preturile de anul asta ma puneau pe ganduri. Nou fiind pe subiect, incepusem sa ma intreb daca nu cumva Hornetul are ceva "hibe de fabricatie" de se vinde atat de des si la preturi atat de mici. Ulterior am constatat ca nu prea gasesti usor un Hornet-ist nemultumit si am inteles ca nu asta e problema. Numai ca e criza inclusiv la mine . Cash-ul se aduna greu, dar cu optimism il facem pana-n primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) Ai un sfat gratuit despre modalitatile de a iesi din situatia asta ? Maresti bugetul ? Tai din dorinta ? Astepti o superoferta ? Banuiesc ca presari cate putin din fiecare La mine a fost "super oferta" (l-am luat cu 400-500 euro sub pretul pietii, pana nu demult tot aveam impresia ca ceva tre sa fie aiurea la el, dar nu e , am fost al 2 mecanici, am facut si 8.000 km cu el si nu are nici o problema. A fost ieftin pt ca avea aproape 50.000 km, vopseaua zgaraiata cam peste tot, o mica infundatura in rezervor, bujii vechi, un bec ars in bord, si alte mici chestii pe care le-am rezolvat intr-o zi de munca), dadeam refresh la bikeshop fiecare 30 de minute, cred, si am sunat primu, am zis ca il iau (desi nu aveam toti banii, si am mai imprumutat), si l-am luat : Ce sa mai astepti domle? Nu, serios. E criza grav, preturile sunt scandalos de mici, si mai vine si iarna - alt considerent care va scadea preturile. Daca ai cash, ACUM e "ocazia cea mai oportuna" sa iti iei motoreta! Acum un an sau doi, orice anunt de vanzare de acum ar fi fost "superoferta"... Uite un om care stie ce zice Stai la panda cu banu pregatit si cand prinzi o oferta buna sari pe ea, acum cand baga lumea motoarele la iernat, unii prefera sa dea motorul si cu 100 de euro mai ieftin decat sa caute si sa plateasca un garaj, plus ca acum nu mai merge faza cu "consumabile schimbate recent" si negociezi si in functie de asta (stiind ca un schimb de ulei + filtru e vreo 40-50 euro, toate trei placute de frana sunt 100, bujiile 40 euro, etc, ec ). Pe de alta partre trebuie sa fii constient ca va trebui oricum sa cheltui banii astia in primavara. Editat Octombrie 4, 2010 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 La mine a fost "super oferta" (l-am luat cu 400-500 euro sub pretul pietii, pana nu demult tot aveam impresia ca ceva tre sa fie aiurea la el, dar nu e , am fost al 2 mecanici, am facut si 8.000 km cu el si nu are nici o problema. A fost ieftin pt ca avea aproape 50.000 km, vopseaua zgaraiata cam peste tot, o mica infundatura in rezervor, bujii vechi, un bec ars in bord, si alte mici chestii pe care le-am rezolvat intr-o zi de munca), dadeam refresh la bikeshop fiecare 30 de minute, cred, si am sunat primu, am zis ca il iau (desi nu aveam toti banii, si am mai imprumutat), si l-am luat : asta nu e super oferta.e pret real! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 ba da....trust me.scapat hornet pe loc nu perfect drept,si a ajuns omul la capace cat sa le strice aspectul ala frumos Acu asta cred ca tine si de noroc. Eu am luat 2 cazaturi pina acu pe aceeasi parte si nu e bubuit rau. Cel putin 2 metri tot s-a tarsait si mai are de unde sa se roada. Pentru cine vrea sa-si puna avarii pe horneata: http://www.louis.de/_10aed2ddd94dc61151bb9...tnr_gr=10034955 Eu ma gandeam sa-mi fac singur instalatia, ma ajungea undeva pe la vreo 50 de ron (trebuia sa iau doar butonul), dar mi se pare mai profi asa. Are si releu separat si indicator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 asta nu e super oferta.e pret real! Hai sa reformulez atunci: am dat cu 400 de euro mai putin decat oricare alt HornetS, pe care il gasisem in Bucuresti in ACEIASI stare [exceptad eventual infundatura de 2 x 2 cm pe rezervor, care oricum nu se vede ] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Hai sa reformulez atunci: am dat cu 400 de euro mai putin decat oricare alt HornetS, pe care il gasisem in Bucuresti in ACEIASI stare [exceptad eventual infundatura de 2 x 2 cm pe rezervor, care oricum nu se vede ] Încearcă să scoți fundătura. Dacă n-a făcut muchie iese foarte uÂşor cu o tijă îndoită la ~180 de grade cu care împingi din interior, asta dacă îți permite poziția. Am scos vreo câteva fundături aÂşa, cei drept nu erau la Hornet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 (editat) Încearcă să scoți fundătura. Dacă n-a făcut muchie iese foarte uÂşor cu o tijă îndoită la ~180 de grade cu care împingi din interior, asta dacă îți permite poziția. Am scos vreo câteva fundături aÂşa, cei drept nu erau la Hornet. Pai mie batranii mi-au spus ca sunt doua randuri de metal, adica daca bag o tija, tot nu ajung la infundatura, oricum, e mica, are cam un cm adancime si vreo 2x2cm suprafata, am dat-o cu grund si am si vopsit acolo ca sa nu rugineasca. In principiu nu ma dearanjeaza. Cat despre tehnologie, cand am fost cu masina odata la service, mi-au zis ca infundaturile se rezolva cu un magnet foarte puternic, care trage punct cu punct, ridicand cate o juma de milimetru, se merge din aproape in aproape, dureaza mult, dar metoda este sigura si nu schimba proprietatile metalului (ca atunci cand dai cu ciocanul el de exemplu ). O sa ma interesez in iarna de un pret exact, dar probabil ca o sa imi ceara peste 50 euro, si nu prea se merita (mai bine bag benzina si fac vreo 800 km cu banii astia) Editat Octombrie 5, 2010 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Hai sa reformulez atunci: am dat cu 400 de euro mai putin decat oricare alt HornetS, pe care il gasisem in Bucuresti in ACEIASI stare [exceptad eventual infundatura de 2 x 2 cm pe rezervor, care oricum nu se vede ] gaseai mai ieftin in alte parti cu tot cu transport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 mi-au zis ca infundaturile se rezolva cu un magnet foarte puternic, care trage punct cu punct, ridicand cate o juma de milimetru, se merge din aproape in aproape, dureaza mult, dar metoda este sigura si nu schimba proprietatile metalului (ca atunci cand dai cu ciocanul el de exemplu ). Daca tii la aspect, ia-ti o husa de rezervor Bagster. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Daca tii la aspect, ia-ti o husa de rezervor Bagster. 100 de euro face husa respectiva, ca sa stie si costurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 (editat) Daca tii la aspect, ia-ti o husa de rezervor Bagster. asa sau....se duce frumos la un meserias si rezolva rezervorul profi (scos infundatura,chituit,indreptat,etc...vopsit nu costa cat husa).dar nu cred ca tine prea mult Editat Octombrie 5, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Încearcă să scoți fundătura. Dacă n-a făcut muchie iese foarte uÂşor cu o tijă îndoită la ~180 de grade cu care împingi din interior, asta dacă îți permite poziția. Am scos vreo câteva fundături aÂşa, cei drept nu erau la Hornet. Cum vine ca forma? In forma de U ? sau V ? Mie mi s-a parut foarte interesanta aia cu sprayul de Azot si cu feonul sunt tare curios sa incerc, dar n-am nimic infundat inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Cum vine ca forma? In forma de U ? sau V ?Mie mi s-a parut foarte interesanta aia cu sprayul de Azot si cu feonul sunt tare curios sa incerc, dar n-am nimic infundat inca. Eu am luat o bară metalică mai rezistentă Âşi am îndoit-o în formă de U cât să îmi fie mai uÂşor să o manevrez în interiorul rezervorului. Nu trebuie îndoită neapărat la 180 de grade sau în formă de U. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Eu am luat o bară metalică mai rezistentă Âşi am îndoit-o în formă de U cât să îmi fie mai uÂşor să o manevrez în interiorul rezervorului.Nu trebuie îndoită neapărat la 180 de grade sau în formă de U. poi asta a mers asa usor ca este kawasaki .... cu honda nu cred ca sta la fel treaba!!! (kiddin') Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Unde pot să găsesc monopost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Ala e monopost facut. De gasit sa cumperi poate pe ebay, la noi in Romania sigur nu gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.